יום שני, 25 בינואר 2010

היי לכולם!



מי שכבר נתקל בי בטח חושב לעצמו:
"לא מספיק היא מזיינת את השכל, עכשיו יש לה שטח שבו היא יכולה לעשות את זה חופשי?!" 
אז כן, כן, כן!!
יש לי שטח משלי לקשקש בו על מה ועל מי שבא לי.
אז קצת רקע עליי למי שלא מכיר...
אני זוהר,
בת 20,
סטודנטית לתולדות האומנות באוניברסיטה העברית(יעני לא סתם מזיינת בשכל, לומדת לזיין בשכל באקדמיה!)
ואני דווקא דיי טובה בזה מסתבר...שנה ב`...
אני מכורה להרבה דברים,
שאפשר לסכם את הרוב תחת המילה: אופנה.
ושלא תחשבו על המשפט: "אבל את בחורה אינטלגטית!"
ניוז פלאש!
אפשר להיות אינטלגנטית(אפילו עם ממוצע של 88 רחמנא ליצלן...) ולהיות מכורה לאופנה על גווניה. אגב, המאפרות הגדולות שאני מכירה, אינטלגנטיות ובעלות עולם פנימי עשיר מאוד.
אני מאפרת,
לא למדתי בשום מקום,
עבדתי קצת וכרגע אני בשבתון 
בעצם,
"אני מאפרת"
זה התירוץ האולטימטיבי לכמויות האיפור האדירות שאני מחזיקה.
אני אוהבת מאוד לחדש את הארון שלי,
אך לא נכנעת לטרנדים חולפים אם הם לא מתאימים לי.
ואגב,
זה לא פשוט להתאים לי.
אני לא גבעולית,
ומעולם לא הייתי.
אני בחורה מלאה,מידה 44-42 בג`ינס, E75 בחזיה, אחת רצינית :)
וכמו כל המלאות,
אני מעריצה מלאות חושניות אחרות וחוטאת לעיתים בשנאה עצמית.
זה לא יהיה בלוג של "היי פאשן".
אני סטודנטית...
ואני לא אוהבת להתעלל  בעצמי עם תמונות של פריטים שלא אוכל להשיג.
רוב הבגדים שלי ממותגים ישראלים ואפילו השם ירחם, לא ממותגים בכלל!
רוב הלקים שלי הם של "שיק",
והנעליים שלי מחברות עלומות שם.
אז מה יהיה פה?
יהיו פה לבטים, תסכולים(מי אמר הבחורה הכי מתמרמרת עלי אדמות ולא קיבל?!), ביקורות, נסיונות, תמונות, מלא  אהבה...
והכל מבחורה לא כל כך קונבנציונאלית,
בהמון דרכים שונות :)
נ.ב
תתרגלו,
אני לעולם לא מחייכת בתמונות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה