יום שני, 1 בפברואר 2010

ירושלים בירת האופנה! NOT...


אחח...
הבלוג הזה מציל אותי בעתות משבר כמו תקופת המבחנים!
אז בואו נדבר על הנושא שקרוב לליבי.
אם ידעתן  או לא,
שפחתכן הנאמנה היא ירושלמית.
shocking isn`t it?!


הלוא כולם יודעים ש10 קבין של טעם טוב באופנה ירדו בארץ הקודש וירושלים לא קיבלה אפילו קב אחד, אפילו לא רבע קב!
אז האמת היא שבמקור אני בכלל מושבניקית,
אני רק לא חושבת שהייתם מזהים את העובדה הזאת במבט ראשון, שני או חמישי...
כן אני יוצאת יחפה לגינה וגם לכביש במושב,
אבל במרבית ימות השנה לא תתפסו אותי לא מתוקתקת מכף רגל ועד ראש.

עכשיו לפני שכל הפמיניסטיות באות לאכול לי את הראש,
כי התירוץ האהוב של בחורות לא מטופחות ועצלניות הוא :"את משועבדת לתכתיבים חברתיים!!!!!!!"
אני כן ערה למגבלות הארץ.
אני חוטפת עצבים היסטריים מהבלוגריות שרוצות שכל גברים במדינה ילבש חליפה וכל בחורה תתקתק על עקבים.

בואו נהיה ריאליים,
עקבים בירושלים?
הצחקתם את הסבתא!
בוא נגיד שככה מזהים בחורה לא ירושלמית,
היא תבוא על סטילטו ולאורך היום תיראה כמו בניין שמת ליפול.
המדרכות כאן הן אבן ירושלמית :)
גם הבחורה המתורגלת ביותר נראית כמו מטומטמת על עקבים...
מיני?
סביר להניח שיטרידו אותך מינית כל כך הרבה פעמים שלעולם לא תלבשי אותו שוב.
גברים בחליפות?
פיספסתם את נושא הטמפרטורות?
או הבלוגרית החביבה שטענה כי כל אישה צריכה ללבוש רק סטים של תחתונים וחזיה!
זה נראה לך שפוי שכל אחת תקנה תחתונים במאה ש"ח שתואמים לחזיה.?
אני מבינה את השריטה, אני חולקת אותה איתך, אבל בואי נחזור למציאות...

אחרי שהבהרנו את הנקודה שאני בסה"כ בחורה ראלית,
ולא המלכה מרי עקובת הדם,
נמשיך.

בירושלים מה שקורה,
זה משהו שמעולם לא ראיתם.
המדגם כולל בחורות סטנדרטיות בקמפוס של הר הצופים.
זה לא שהן מנסות,
זה או כלום,
או שזה בצלאלניקיות חמודות שחושבות ש"שונה" = מגניב ואופנתי בחיוב...
לראות בחורות לבושה יפה ובטעם עם אמירה אישית, זה בערך נדיר כמו לראות כלב ים בחופי מדינת ישראל.
בירושלים יש גם סוג אופנה שלא ראיתי בשום מקום אחר.
אני קוראת לזה "אופנת האקלקטיות".
מיני ג`ינס, גרביון ורוד זרחני, מגפי "אוריג`ילס"(מזוייפות כמובן,גם שלי מזוייפות!) בבז`, חולצת להקות גזורה, צעיף "פשמינה" מהעיר ומעיל אלגנטי מקסטרו.
זה כאילו שילוב בין הדתיה - המשפטנית - הבצלאלניקית - האמריקאית - נערת הפאנק...

ופריט האופנה המככב בירושלים הוא הטייץ מטריקו!
ההמצאה המפגרת הזו שאנשים פיספסו את המהות שלה,
להבהרה:
1. התעמלות
2. כמו גטקס
ז-ה-ו-!
קר לך עם חצאית או שמלה?
או גרביון(אטום/שקוף) או שאל תלבשי אותה!!!
ובירושלים הלוואי שזה היה רק עם שמלה!
הבעיה היא שטייצים נלבשים עם חולצות.
גברת,
גם אם את נראית כמו בר רפאלי,
זה לא נעים לי לראות את השחלות שלך על הבוקר!

ויש לנו את אותה בעיה עם מכנסיים בגזרה נמוכה.
בחייאת ז`דין דיבוק!
דיי!!!
יצא מהאופנה!
וגם אם זה היה באופנה, זה ל-א(!) יפה ל 95% אחוז מהאוכלוסיה.
אנחנו במזרח התיכון,
יש לנו אגן ים תיכוני וזה לא יפה שהאגן שלך בורח החוצה...

ובתור מאפרת?
וואו...
בידיוק בשבוע שעבר אני וקולגה (תרשמו תרשמו:קסניה בורדקו, גדולה מהחיים)
דיברנו על זה שתמיד שאת פוגשת לקוחה בירושלים והיא שואלת:" באיזה מוצרים את משתמשת?"
ואת עונה:" מאק, נארס, אורבן דקיי"
היא תמיד,
אבל תמיד(!) תענה:"מה?!את לא משתמשת באיל מקיאג`?!"


אני חושבת שעד שהגעתי לירושלים,
מעולם לא קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על איפור/בגדים/נעליים.
וחלק נכבד מהקוראות פגשו אותי,
אני לא לובשת דיור ולא נועלת עמנואל ואין לי תיק של פראדה.
למען האמת אני אפילו לא נועלת "אלדו"
אני פשוט יודעת להתאים צבעים ומקפידה על הופעה נורמלית שאני יוצאת...
יש לי שותפה שלובשת טייצים לכל מקום,
ותמיד היא שואלת אותי "לאן את יוצאת שאת לבושה כ"כ אלגנט?"
אלגנט = שמלה, גרביונים, מגפיים, מעיל ארוך, צעיף ומאופרת.

ובבקשה!
תפסיקו להתפס לתירוץ של:"לא נוח לי".
לא ביקשתי שתעשנה איפור מסלול של התצוגה האחרונה של אלכסנדר מקווין,
לא ביקשתי עקבים,
רק תסתכלנה במראה לפני שאתן יוצאות,
תוודאו שאין קורי שינה על העיניים ותסתרקו,
זו תהיה התחלה טובה!

לסיום:
איך אפשר בלי פינת: ברכה בודקת
אז נכון המסרק החדש של מישל מרסייה?
אז קניתי,
ואם פיספסתן יש לי שיער עבות, מתולתל מאוד וזה סיוט להסתרק(צירפתי תמונה למקרה ששכחתם)
למעשה אני מסתרקת רק במקלחת עם מרכך/מסיכה.
מה אומר?
חוויה אחרת!
הרבה פחות תולש שיער...
החיסרון הגדול שלו הוא שהידית מעוצבת בצורה קצת מוזרה והיא קצת קצרה ולכן זה מרגיש תמיד שהמסרק "בורח" מהיד.
ממליצה בחום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה