יום שני, 8 בפברואר 2010

אוי ישראל...


אתם יודעים(או שמא עליי לומר:אתן יודעות)
אני לעולם לא אבין מה הולך במדינה הזאת בנושא האופנה.
היום נדבר על כסף ואופנה.
סוגייה כואבת, בעיקר לסטונדטיות כמוני...

אני חייבת לציין שפשוט נכשלתי להבין למה אין לנו רשתות זולות(אבל באמת זולות) שמחזיקות סחורה באיכות בינונית.
בואו נודה באמת,
לרובנו אין כסף לקנות בגדי ונעלי מעצבים.
וגם  לא לקנות באופן קבוע בחנויות חו"ליות ממותגות כדוגמת טופשופ, אמריקן אפירל, מנגו ושות`.
אבל מה שהכי מעצבן אותי,
זה שלנו בניגוד לכמעט כל מדינה מערבית אחרת,
אין אפילו את ה"פריבילגיה" לקנות בגדים בחנויות ממותגות מקומיות במחירים סבירים.
בארה"ב יש את H & M, את גאפ, נעליים בזול אפשר לקנות באלדו ובסטיב מאדן.
והקטע,
זה שזה לא סתם זול,
זה ממש,אבל ממש, זול!!!
והעוד יותר קטע,
זה שזה לא זבל ברמות היסטריות...
זה בגדים שיחזיקו עונה או שתיים,
נעליים שיחזיקו עונה או שתיים ולפעמים הרבה יותר.

קסטרו ורנואר הם מותגים ישראלים שיש להם חנויות בכל רחבי הארץ.
הסחורה שלהם, היא באותה איכות ואפילו ירודה משל הרשתות הזולות בארה"ב,
והמחירים? פי 5... מופקעים ברמות היסטריות ביחס למה שאתה מקבל.
כן נכון,
יש שם מאחורי כל בגד מעצב שחשב איך לעצב אותו( או יותר נכון להגיד: מעצב שפשוט גנב את העיצוב ממעצב על או רשת יותר "נחשבת")
אבל למה לעזאזל שמלה שיש בה אולי חצי מטר בד שעולה בערך 10-20 ש"ח שנתפרת במתפרות תעשייתיות עולה 250 ש"ח?!?!
איך זה הגיוני ששמלה מטריקו עולה יותר מסריג צמר?


הבגדים של קסטרו ורנואר אחרי כמה כביסות בודדות לא נראים כחדשים יותר.
והבדיחה היא הסיילים...
הרי כולנו יודעים שאם סוחר מוכן להוריד מחירים, זה אומר שהסחורה לא היתה שווה את הכסף מלכתחילה...
את פוקס אני לא מכניסה למשוואה כי הבגדים של פוקס לא מחזיקים כביסה אחת.
אחת!!!
יש לי פריט אחד שאני מרוצה ממנו מפוקס וזה מעיל.
אני לא יודעת כמה מכם מודעים לכך,
אבל ברשתות הממותגות מחו"ל המחירים של ה"סייל" הם מחירי תחילת עונה בחו"ל.
וזה ביידוק אותו הדבר עם קוסמטיקה וטיפוח בארץ...
כן יש מכס ידה ידה ידה, אבל המחירים לא גבוהים פי 3, הם גבוהים פי 6!!!
נעליים שקניתי בסטיב מאדן בארה"ב ב 50 דולר, ראיתי בארץ ב 600 ש"ח.

אבל אתם יודעים מי אשמים?
אנחנו.
הלקוחות המטומטות שקונות וקונות.
מצד אחד אין לנו הרבה ברירות, כי באמת למצוא סחורה יותר זולה באיכות סבירה זה דורש תעצומות נפש.
אבל מצד שני,
אני לא מצליחה להבין למה כל מותג עקום שנחשב לבררה של הבררה בחו"ל, מקבל בארץ מעמד של אלוהים במינימום...
למה אנשים רצים לקנות חולצות בייסיק בגאפ ב 250 ש"ח?!
אתם מודעים לזה שבסייל בארה"ב לא הייתם משלמים 8 דולר?
אתם לא מרגישים פרייארים בטירוף?!
אומר לכם את האמת,
על הפרנציפ אני לא אקנה ברשת כזאת.
(ונניח לעובדה שאני לא לובשת בייסיק וגאפ זה פשוט מכוער בעייני)

ועכשיו קצת חיוביות וביקורת טובה:
רנואר:
בתור עובדת לשעבר, אני חייבת להגיד שאני מאוד התרשמתי מהרשת הזו.
הזמן הכי טוב לקנות ברנואר בגדים הוא לא בסייל, אלא ממש בתחילת הקולקציה החדשה...המחירים מאוד נוחים כיוון שלא רוצים שיהיה פער גדול מידי בין מחריי הסייל למחירי הקולקציה החדשה. וכל פריט שקניתי משם שקרה לו משהו, זוכה.
ממליצה לכם לקנות ברשתות של זכיינים ולא רשתות... הם הרבה יותר נחמדים.
עוד דבר טוב ברנואר, זה שהם מקבלים סחורה חדשה כל בוקר.
ושיש פריטים שמיוצרים במהדורות מאוד מוגבלות.
אני זוכרת בתור עובדת שיש דברים שמגיעים סדרה, כשהיא נגמרת - זהו..

קסטרו:
קסטרו יצאו עם קולקציה חדשה מדהימה!!!
מאוד מושפעים מטופ שופ ובעייני זה מעולה, טרנדים מקסימים, סוף סוף קסטרו עזבו את השיעמום ההיסטרי שאפף את הקולקציות שלהם!
התכשיטים שלהם מהממים ומיוחדים אם כי יקרים להחריד...

טישירט:
החנות הזו היא לא ממותגת, היא נמצאת בירושלים ברחוב יפו... יש בה העתקים של בגדים של היינס(s wear), העתקים של בגדים של  אמריקן אפירל, וגם סתם בגדים שהם מביאים והמחירים הם בדיחה.
בין 20-100 ש"ח!
הבגדים באיכות סבירה ביותר ובעלת העסק היא אישה מקסימה! מומלץ בחום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה