יום ראשון, 14 בפברואר 2010

סוגים של פרחות


התחבטתי בסוגייה חדשה לאחרונה,
של מה עושה פרחה לפרחה..
הרי הן נורא מנסות שמתם לב?
הן תמיד מאוד מטופחות,
על עקבים,
פן בשיער,
בגדי ונעלי יוקרה,
אבל משהו לא עובד.
בנוסף הסטריאוטיפ של מרוקאית = פרחה גם העסיק אותי לאחרונה.
זה נורא מצחיק נכון, אבל זה ממש לא נכון ומפליא אותי שבחורות מאוד אינטלגנטיות חושבות שזה נכון.
נעים מאוד, זוהר, חצי עיראקית חצי מרוקאית, לא סובלת מוזיקה מזרחית וצבע ורוד ולא להאמין, השיער שלי שחור כמו הלילה ומתולתל נורא וזה הצבע שנולדתי איתו :) (לא הצורה, אבל לא בחרתי בתלתלים הם פשוט נהיו כאלו יום אחד)
או אולי, הן לא כ"כ אינטלגנטיות בכל זאת?

אז קודם הייתי רוצה להבהיר משהו,
בואו נעשה חלוקה יפה וסטריאוטיפית של פרחות,
שתעזור לנו להבהיר כמה נקודות חשובות
.
במדינת ישראל לפחות יש 2 סוגים של הפרחה המצויה:
הסוג הראשון הוא זה שאוהבים מאוד להידבק אליו כי זה הרבה יותר קל להיצמד לשד העדתי ולשנוא את מה שגם ככה שנוא והוא הפרחות המזרחיות.
הן יהיו מתולתלות מבטן ולידה שמחליקות את השיער מגיל 5. השיער יהיה שחור עם גווני בלונד צהבהב חינני, הן ינהגו בג`יפ של אבא וישמעו קובי עפיה בפול ווליום(הן גם יגנו עליו בחירוף נפש בתואנה כי "המילים מאוד מרגשות"), תהינה להן בעיות דיקציה, ובד"כ הן ילבשו ג`ינס שקטן עליהן ב 5 מידות.
הסוג השני הוא הפרחות שאסוווורררר להגיד שהן קיימות, הפרחות ממוצא אשכנזי.
אמריקאיות,פולניות,רוסיות - מעניין לי את הסבתא...הן אשכנזיות...לא ייאמן נכון? פתחתי לכם חלון לעולם חדש נכון?
או שלא אם איי פעם בחייכן הייתן בקניון רמת אביב.
אני אודה שבתור מושבניקית לשעבר וירושלמית בהווה קניון אביב היה נשמע לי כמו מעוז האופנה והשיק עד שכף רגליי המרוקאית ה"פרחית" דרכה שם.
הפרחה האשכנזיה תתהדר בזה שהיא "בלונדינית טבעית" ותהיה מצויידת תמיד בתמונת ילדות כדי להוכיח, אני רק לא בטוחה שזה היה כ"כ צהוב כשהיא היתה תינוקת :O
יהיה לה שיזוף כתום כמו גזר, ציצי שעבר 5 ניתוחי הגדלה ולא תואם לפרופורציות הגוף שלה, היא תלבש מיני שקצר מידי וגופיה ורודה מידי ותהיה מצויידת במשקפי שמש של גוצ`י בתוך הקניון.

אז עכשיו שהבחנו בין שני הסוגים,
בואו ונבין מה משותף להן.
אני חושבת שמה שהופך פרחה לפרחה בבסיס הוא הניסיון להיות משהו שהיא לא ולקחת טרנד מהמם ולהרוס אותו.
דוגמאות?
מעולם האיפור :)

טרנד האיילינר החתולי והאודם האדום מעולם לא יצא מה"אופנה" (שונאת את המונח המפגר הזה...מה שנראה טוב,  יראה טוב בתוך או מחוץ לאופנה) ובשנה האחרונה תפס ממש חזק.
פרחות הרסו אותו.
האיילינר יהיה עבה מידי, לא צמוד לקו הריסים, בזווית ממש לא נכונה.
והאודם האדום? ממש בדיחה...זה יהיה אודם לחותי מידי בלי תוחם שינזל מהשפתיים של הבחורה ויראה זול ונורא...
הפרחה המזרחית שלנו? תמיד תשים אודם בגוון אדום מהוב שנראה פשוט נורא על כהות כל כך.
טרנד האיפור המעושן הוא בידיוק כמו טרנד האדום והאיילינר.
פרחה לא תטשטש מספיק ותראה כאילו היא קיבלה בוקס בעין או כמו רקון לחלופין, תבחרו אתם :)
האמת ששני הלוקים הנ"ל כשהם עשויים טוב הם הלוקים האהובים עלי, ואולי בגלל זה כואב לי כל כך לראות את זה.

פרחות יקרות,
גם אם אתן נועלות עמנואל ולובשת אד הארדי,
גם אם נולדתן בלונדיניות תכולות עיניים,
זה לא הופך אתכן ליותר "היי קלאס" מאחיותכן המזרחיות
שתיכן קטסטרופליות באותה מידה ודרוש מהפך כמה שיותר מהר!

נ.ב
כולם, אבל כולם יודעים שגוצ`י ודולצ`ה וגבאנה זה פרחי.
כן,
למרות שמישכתן כליה עבור זה.

*בתמונה: מעושן על מרוקאית לא פרחה, ידידותי למשתמש.

*כי יש פה מישהי שממש מתעקשת, אם זה לא היה ברור, תגובות קנאיות,פוגעניות ומתלהמות ימחקו. לידיעתכן, אני רואה מאיפה אתן נכנסות לבלוג. גם דפי פייסבוק של אנשים שלא סובלים אותי ולינקים שנשלחים במסנג`ר. אני יודעת שאני מעניינית  כל כך שגם מי ששונא אותי חייב לדעת מה אני כותבת אבל תגובות שמשמיצות אותי בבלוג שלי זאת בדיחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה