יום שני, 8 במרץ 2010

כשצריך לפרגן - מפרגנים!


כפי שכולכם או רובכם יודעים,
שפחתכם הנאמנה היא כבשה...
אני לא אומר מ"מיום היוולדי" כי בילדותי התהדרתי במחלפות שיער חלקות למוות,
אבל בערך מגיל 12 אני כבשה.

כל כבשה יודעת שהשיער שלה הוא הדבר הכי מורכב בעולם,
ומעבר לזה - הוא קדוש.
זה נורא משעשע,
אבל אם יעשו סקר לכבשים באילו מוצרים הן משתמשות ואיך הן מסדרות את השיער,
זה יהיה הדבר הכי לא אחיד ביקום ואפילו לא יוכלו לעשות סטטיסטיקה.
כל כבשה לומדת עם השנים איך לטפל בשיער שלה וזאת סאגה שלמה...
חלק קרם לחות(בעייני טעות נוראית של ישראליות בלבד), חלק גלייז, מוס, על יבש, על רטוב, מסרקת, לא מסרקת...סיפור מההפטרה...
רוב הכבשים לא אוהבות שנוגעים להן בשיער כי רוב האנשים לא יודעים איך לגעת בשיער מתולתל...
רוב הכבשים לא מסתפרות במספרה או בכלל.
כי בד"כ שיער קצר מתולתל זה פשוט מכוער וכי הן נורא מפחדות שאיזה ספר יכסח אותן.
אגב, יש לספרים נטייה לעשות זאת...
לעשות לכבשים חג הגז ולגזור יותר מידי.
זה בד"כ מבוסס על ניסיון כאוב.
אני חוויתי את זה על בשרי לפני 7 שנים(יצאתי מהמספרה עם שיער עד הכתפיים שהוא אחרי פן!!!!) ומאז עד אתמול לא התקרבתי למספרה,
גזרתי לעצמי את השיער קצת מידי פעם וקיבלתי המלצה בפורום איפור על "חיים הספר" בירושלים.
חיים הספר נשמע לי כמו משהו מיושן וקצת חששתי אבל הלכתי כיאה לכבשה שכמותי, כמו צאן לטבח...
הגעתי למספרה מגניבה לגמריי, נקייה עם מוזיקה טובה ו 4 ספרים מקסימים ומכניסי אורחים בחיוך.
הציעו לי לשתות וסירבתי ואמרתי שזה כי אני בחרדות.
חיים הספר סיפר מישהי וביקש ממני להירגע ולהמתין עד שהוא יתפנה ואז נדבר קצת.
בינתיים דיבר איתי ספר אחר שהיה מאוד חמוד והיה לי כיף לעיין במגזינים עדכניים ולא מלפני מאה שנים...
חיים קרא לי לכיסא(או כמו שאני חשבתי: הגליוטינה...)
נגע לי בשיער ואמר שהוא מאוהב בו ומאוהב בתלתלים,
הוא לא הפסיק להחמיא לי וגרם לי להרגיש נהדר ובנוח.
הוא דיבר איתי על התזונה שלי(הוא חושב שחסר לי ברזל ואבץ למרות שהבדיקות דם אומרות שלא חסר...)
ושאל אותי מה אני רוצה לעשות לשיער, הוא הבטיח לי שגם אם הוא לא יסכים, הוא יעשה אך ורק מה שאני מבקשת.
הוא גם ביקש ממני לספר להם מה אני עושה לשיער כי הוא מודה בכך שפחות יודעים על תלתלים בתחום הזה.
ביקשתי רק מדורג והוא הציע גם קצוות והסכמתי כי הובטח לי 2 ס"מ.
מה אומר,
קיבלתי בידיוק את מה שרציתי...
מדורג מקסים ועדין! ממש בנגיעות עדינות...מי שלא ממש שם לב לדברים כמוני, בכלל לא ירגיש...
המחיר קצת יקר, אבל בעייני שווה כל שקל.
גם על ההקשבה והיחס החם וגם על הכישרון האדיר.
מעבר לזה,
הסתבר לי שאני בורה בעייני מעצבי שיער(מעולם לא חשבתי שאני מבינה משהו בזה...)
כי חיים הוא ספר שעושה שיער ב catwalks בכל העולם בערך,
ושהוא המעצב הראשי של אינדולה(נדמה לי) בארץ.

נושא התלתלים כאוב בידיוק כמו נושא המידות הגדולות,
למרות שחצי מהמדינה שלנו מתולתלת לא רבים הספרים שמספרים תלתלים יפה.
(אגב, חיים טוען שאני טועה ושהספרים הישראלים הם הטובים בעולם בהתמודדות עם תלתלים)


עוד עובדה מעניינית עליי היא שאני משקפופרית.
בערך מאותו גיל שאני מתולתלת...
ולמרות שבתמונות ובמפגשי פורומים אני בלי משקפיים,
במציאות היומיומית הן עליי כל הזמן...
ורק מי שיש לו משקפיים באופן קבוע יודע עד כמה זה חשוב ומשפיע.
אני מחפשת משקפיים המון זמן, עם מסגרת עבה ושחורה ובמחיר סביר,
אחרי שנפלתי בפח האיום של מסגרת ברגים לפני שנתיים ומאז אני כבולה לביקור באופטיקה פעם בשבוע לחיזוק הברגים.
לפני בערך שבועיים לקחתי הצעת מחיר מאופטיקה הלפרין,
התאהבתי במסגרת של רייבאן(מי אמר טעם יקר ולא קיבל?) והציעו לי אותם + זוג ראייה נוסף וזוג משקפי שמש אופטיים ב 2500 ש"ח.
לא זול ומי בכלל צריך עוד זוגות?
קיבלתי הצעה ממתרגל שהמליץ על אופטיקה "אופק" במרכז העיר(ממש חוצים מהמשביר, משמאלכם,ליד קופת חולים כללית)
הגעתי לשם וקודם כל המבחר היה גדול ומרהיב...
מסגרות יפייפיות שלא ראיתי באף מקום אחר(יש לי תמונות אם מישהו מעוניין),
אנשים חמים ונחמדים כל כך, בעיקר המוכרת המקסימה,
שאציין לזכותה שהיא לא ילדונת בגילי אלא אישה מבוגרת ואמינה.
קניתי שם מסגרת.
סוף טוב הכל טוב?
לא אצל זוהר מלכת התקלות...:D
ביום שבת קרתה תאונה מצערת והמשקפיים נשברו(הידית נשברה ליתר דיוק, הבורג)
הגעתי אליהם אתמול על הבוקר ונחשו מה?
הם התנצלו כל כך שקשה לי לתאר, הם בכלל לא טרחו לשאול אותי איך זה קרה,
ישר הרימו טלפון לספק של חברה המסגרות הזו וכעסו עליו נורא(השיחה התנהלה על ידי)...
הבטיחו לי שמחר(כלומר- היום) הידית החדשה תורכב על המשקפיים.
היום קיבלתי טלפון מהאנשים המקסימים האלו,
שאמנם הידית הגיעה אבל משהו לא נראה להם פתאום והם הזמינו לי מסגרת חדשה לחלוטין!!!
כמובן שבלי שאני משלמת שקל על העניין...

אני ממליצה בחום על חיים הספר ועל אופטיקה אופק.
ולא יזיק לכל רשת אופנה או מה שלא יהיה ללמוד משני המקומות המעלפים הללו כיצד מתייחסים ללקוח,
כיצד מטפלים בבעיה שמתעוררת פתאום.
פשוט מפרגנת בחום ובכיף גדול!!

נ.ב
הבטחתי עידכון על קסטרו...הבטיחו לי שבוע שעבר שהסטייליסטית שלהם תקבע איתי,
ואמרו לי שיש ג'גינג צבעוניים ב 42 ...אז אף אחד לא התקשר אליי עדיין, ולפי האתר? אין ג'גינג ב 42...
what un ugly  lie...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה