יום ראשון, 14 במרץ 2010

גולף - האהבה החדשה שלי


אז אנחנו בנושא הלעוס שלי,
אני, המשקל והבגדים.
הגעתי למסקנה שאני פשוט צריכה לכתוב ספר:"המדריך לנוסעת השמנמנה בגלקסיה שחיה בסרט שהיא רזה"
אז כן, גולף...
המקום שחשבתי שכף רגלי לעולם לא תדרוך בו...תמיד נראה לי זקן ומשעמם, למרות שידעתי שבטוח את המידה שלי - יש.
כשעבדתי ברנואר(לפני יובלות) נכנסה בחורה במידה 44 ואמרה לי:"תמיד אין ברנואר חצאיות מיני ב 44, בגולף יש"
היא הלכה וקנתה שם ואז חזרה והתאימה אצלנו חולצות לחצאיות.
היום הגעתי לרנואר(סניף תחנה מרכזית ירושלים שליטה!!111)
ומצאתי חולצות מעלפות, את החצאיות מדדתי ב 42 שהיה דיי חביב,
אבל לרנואר יש בעיה קשה עם גזרות.
כמו רוב החברות הם לוקחים את החצאית ב 36 ופשוט מגדילים אותה.
בד"כ הפאק נראה ככה: החצאית יושבת נהדר במותן ובירכיים ואז מהירכיים מתחרבת בתחת בצורה לא הגיונית.
נשמע מוכר?
חוצמיזה שמעולם לא הבנתי למה באופן כללי בארץ מיני הוא או של זונות(צמוד פחד ומכסה רק את התחת) או של דוסיות(מתחרב ומגיע עד אמצע או אחרי הברך)

אז ברחתי לגולף.
הדבר היחיד שמפריע לי בגולף זה שהחנות ענקית והיתה שם עובדת, מנהלת חנות ואחמ"שית.
אבל הצלחתי להסתדר דיי לבד,
קודם כל שמחתי מאוד ששם אני 42, ולא 42 בכוח אלא באמת 42.
שנית מצאתי שם שתי חצאיות מיני מעלפות! ובול למלאות!!!
לא של דוסיות, לא של תל ברוך, גזרה גבוהה אבל לא מידי והעיצוב צעיר ומגניב!
אחת ג'ינס קרועה בהירה ומגניבה שתלך מקסים עם הסניקרס סטייל "קדס" החדשות,
והשנייה כהה עם פסים(לאורך!) קצת יותר בהירים באותו אורך(קצת רחבה לי במותן אבל זה כבר כי הגוף שלי מעוות ולא בגלל הגזרה)
והכי חשוב - מחירים מעולים!!!
הג'ינס עלתה 189, השניה 169...יחסית לחנות "ממותגת" אלו מחירים נהדרים לפריטים שישמשו אותי הרבה!

הנושא השני שרציתי לדבר עליו הוא אהבת חיי מימים ימימה - שמלות!
אני רוצה להבין,
בשם האל,
אנחנו חיים במדינה שיותר ממחצית השנה הטמפרטורות עומדות על 35-42 מעלות,
למה לעזאזל כ"כ נדיר שבחורות לובשות שמלות?
תרשו לי לנפץ את המיתוס הגדול ביותר:
"שמלות לא מתאימות לי" 
חברות יקרות, זה היה ה-משפט שלי...אני המצאתי אותו!!
כשהייתן פותחות במילון שמלות היה כתוב למטה "לא יפה לזוהר"
וכל מי שראתה אותי יודעת כמה שזה לא נכון וכמה שבעצם שמלות, זה הדבר שהכי יפה לי.
שמלות יש ב 700 גזרות שונות, פשוט צריך למצוא את הגזרה הנכונה וזה הכל!
בהכללה מאוד גורפת - רוב המלאות יראו מדהים עם שמלות מעטפת...
ולבחורה בגובה ממוצע האורך המתאים יהיה כזה שחותך את הברך באמצע או מגיע ממש עד אליה.
הן מדגישות חזה גדול וטליה צרה ומטשטשות את כל מה שלא צריך להדגיש.
הדפסים זה מעולה לבחורות מלאות, אבל רצוי לא להתפרע שלא יראה זול ולבחור הדפס נכון(פסים לרוחב לרוב זה "לא")
לבחורות קטנות ורזות - כמה שפחות בד, יותר טוב ;)
כשבחורה קטנה לובשת שמלה שמגיעה עד לברך ויש לה שרוולים זה תמיד נראה שזה גדול עליה.
כל ה petit למיניהן - אני מתה על זה! אני אומרת שאם כבר קטנה, אז קטנה ושטוחה וזה מעלף,
אבל אל תתלבשו יותר מידי כשזה לא מחייב...
מיני וטישירטס קטנות זה מעלף עליכן!אתן יכולות ללכת עם הדברים שאף אחת אחרת לא יכולה - אז אנא מכן!תתפרעו!

ובכלל לגבי מחמיא/לא מחמיא יש לי גישה קצת חתרנית:
אני בדעה שאני יודעת בידיוק מה מחמיא לי פחות ומה יותר, אבל לפעמים צריך לזרוק זין וללבוש מה שאוהבים גם אם זה לא בידיוק מסתיר את הכרס בירה ומדגיש את החזה.
חוץ מזה שאסטיתקה הינה מאוד אינדיווידואלית, והכרס הקטנה שלי יכולה להיות סופר נשית וסקסית עבור מישהו אחד ומחרידה עבור אחר.
אני לא אומרת שצריך להיסחף וללבוש סקיני נמוך כשהכל נשפך מהצדדים וחולצה צמודה בטירוף, אבל אפשר להתפרע ולהתגמש...
אני לובשת מיני אפילו שהברכיים והירכיים שלי זה נקודת התורפה שלי, עם הזמנים מגלים שגם לרזות יש צלוליט רק שלהן סולחים יותר:P

הקטע עם שמלות בעייני,
זה ששמלה זה הדבר שהכי קל ונוח ללבוש.
שולפים אותה מהארון, לובשים, נעליים נכונות(עקבים/רוקי אלא אם כן זה מיני ואז - אך ורק שטוח) טיפה אקססוריז וזה נראה מיליון דולר.
אני לובשת שמלות כמעט כל יום ותמיד כשאני עם שמלה יחמיאו לי.
שמלות לא חותכות את הגוף והגוף נראה יותר ארכני ולכן יותר "רזה" או בעל פרופורציות טובות אצל מלאות,
ואצל בחורות קטנות שמלה קצרה חושפת רגליים ונותנת שוב תחושה של גובה.
אני ממליצה בחום לכולם לנסות שמלות!!!
פשוט תנסו עד שתמצאו את הגזרה שלכן...
נ.ב
אף אחת לא רוצה לדבר על זה, אבל כולן שונאות שעם שמלות הירכיים מזיעות, הפיתרון הוא טלק...
בתמונה:שפחתכן הנאמנה באחת ה-שמלות שרנואר אי פעם ייצרו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה