יום חמישי, 18 במרץ 2010

תמונות של קניות!


זה לא הולך להיות פוסט מעניין במיוחד...
אלא השווצה כמעט נטו בקניות האחרונות שלי 
אחרי שסופסוף הבנתי איך מעלים תמונות(מי אמר מאותגרת טכנולוגית ולא קיבל?)
ואיזה שני נושאים קטנטן שרציתי לדבר עליהם...
אקססוריז!
אז זה,
אקססוריז בהחלט יכולים לעשות או להרוס לכן לוק שלם,
והכי כיף בהם זה שבד"כ אפשר למצוא כאלו מדהימים ממש בזול בחנויות לא ממותגות,
ובחנויות מותגות בסוף העונה.
אצל נשים סביר שהאקססוריז יהיו תכשיטים, גם סתם תכשיטים טריוואלים חשוב להתאים למה שלובשים.
טעויות נפוצות הן לבישת תכשיטים מזהב כשלובשים צכעים קרים(למרות שתלוי עד כמה קר אבל בהכללה גסה) ולהיפך(כסף כשלובשים צבעים חמים)
והתאמת אקססוריז באופן מדוייק מידי(כמו להתאפר בצבעים שאת לובשת?טעויות של מתחילים..)
שיוצא דופן זה מנוקד..מנוקד עובד עם מנוקד(לא רק כי אני עושה את זה באופן אישי).
והטעות הכי איומה זה להגזים...
זה רעיון ממש ממש רע לשים עגילים,קשת,תיק,נעליים וחגורה באותו הצבע...
רצוי שזה יהיה באזור 2-3 פריטים גג(ולגבי אדום יש כאלו שאומרים - פריט אדום אחד,אני שמה 2 לרוב)
ומשקפופרים -
היום משקפיים זה אקססורי לוהט...
תלכו על מסגרת עבות מפלסטיק או רטרו מזהב, זה מהמם ומשדרג בלי להשקיע כל יום מחדש כי זה פשוט שם!

רנואר
רנואר בתליך של מיתוג מחדש כרגע,
הלוגו קצת משתנה, השקיות שונות ולמוכרות יש "מדים"(טי שירטש עם כיתוב מגניב) בחודש הקרוב.
ומשהו שאני רוצה לספר לגבי רנואר וזה אולי יסביר למה זו בין החנויות היחידות שאני קונה בהן הרבה,
לרנואר יש קטע מגניב מאוד ומסתבר שהם החליטו ללכת עליו בעוד יותר קיצוניות העונה -
רוב הבגדים שלהם מיוצרים במספר מצומצם.
רוב  הבגדים בעיקר בתחילת העונה(עכשיו) מגיעים בתור סדרה לחנויות(34-42) וזהו זה, אין השלמות.
למעט פריטי בייסיק כמובן.
ברנואר בכל בוקר מקבלים דגמים חדשים. חדש חדש, לא השלמות...
בעייני זה מאוד מבורך ואני חייבת לציין שזה לא חירטוט שמכרו לי - עבדתי שם וראיתי את זה קורה.
בד"כ למוכרות יש את הפריטים השווים ביותר שכבר אין כי הן לוקחות ישר מהארגזים(ראו ערך:השמלה המזובררת שהעלתי לכאן ועוד 700 פריטים אחרים שיש לי).
מה שגורם לי לפחד לקנות ב H & M (מעבר להירמסות, יש לי מרפקים!) זה הפחד שכל עם ישראל יתלבש ככה...

ולתמונות!!!
קודם כל כל האקססוריז האחרונים שקניתי(שזה לאו דווקא השבוע בניגוד לבגדים)
אקססוריז ביוקר - קסטרו...השרשרת דובדבן עלתה לי 89, העגילים האדומים 20(אני עונדת רק את הפלסטיק ולא הלבבות המחרידים) והשרשרת והעגילים של הלב עלו 89 ומאכזב שאחרי 2 ענידות אחד העגילים איבד את הצבע.
אקססוריז בזול להחריד,בסופר שבבית שמש פתחו סקשן של שטויות ושפחתן הנאמנה מפרנסת אותם..
העגילים האדומים מנומרים - 7 ש"ח,הסיכה המנוקדת 6 ש"ח, השרשרת של טינקרבל - 14 ש"ח, סיכות הפרחים זה בחבילה של 6 סיכות כאלו(פימו) באיזה 10 ש"ח והארנק המהמם עלה לי 20 ש"ח.
בגדים מרנואר:
והחצאיות המהוללות של גולף!!!

ושני פול בודי שוטס, לדעתי יצאתי קצת יותר רזה מהמציאות אבל החברות אומרות שהכל בראש שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה