יום שלישי, 13 באפריל 2010

שלום, התגעגעתי....


לא כתבתי ממש ממש מזמן,
גם לי מגיע להיות חולה, להיות בחופש לפעמים וסוף סוף זכיתי לזמן איכות עם "בעלי"(שהשתחרר אחרי 3 שנים בצבא), "הילד" ושאר המשפחה :)

קודם כל עידכון לגבי קסטרו...
ביום  ראשון יש לי דייט עם סטייליסטית של קסטרו ומעצב הג'ינסים שלהם בחנות הדגל בת"א,
והאמת שמאוד נחמד מצידם שכל כך חשוב להם שאגיע לת"א שהם שולחים מונית(!)
 מבטיחה לעדכן אחרי הפגישה!

שנית רציתי להמליץ קצת על חברה שרובנו חולפים ליד החנויות שלה ומתעלמים - H & O
אני עוברת בחנות הזאת לא מעט שכן יש אחת ממוקמת ליד מקום עבודתי בבית שמש..
נכון, הרבה ממה שיש שם מיועד לנשים מבוגרות ומשעממות מוות...
אבל אם מסתכלים קצת יותר בקפקדנות אפשר למצוא שם פריטים יפייפים לחלוטין!
מעבר לזה שבתור חברת מועדון, זה כיף גדול שכמעט תמיד מקבלים קופונים בתחילת העונה,
עם הנחות ממש רציניות,כפל קופונים ושאינם תלויים בקנייה.
(קניתי ל"בעלי" חולצת ניילון לספורט ב 40 ש"ח, לעצמי בייבידול ב 40 ש"ח, תיק יד ב 60 ש"ח והיו עוד המוני קופונים זולים במיוחד)
חוצמיזה שלפעמים יש להם פתרונות ממש גאוניים לדברים, למשל הם מוכרים חצאיות מיני מבד של טרנינג,
כאלו ליום יום בכל הצבעים שיש להם מבפנים מכנסון קצר!
יש להם סניקרס דמוי הסניקרס של קדס בלבן,שחור,אפור,אדום ב 65 ש"ח לזוג...
הנעליים שלהם מאוד יפות אבל יקרות להחריד ובאופן כללי שווה לחכות לסוף העונה.
בגדי הגברים שם מאוד יפים ומאוד זולים(קניתי לו ג'ינסים ב 100 ש"ח)
ובגדי הילדים מקסימים אבל יקרים לתחילת העונה.

 ומשהו שקיבלתי את ההשראה לכתוב עליו מענקית הבלוגריות שלי - יפופו המלכה,
וזה חזיות!
יפופו כתבה פוסט הורס ונכון על החזיות בארץ  http://yafutoo.blogspot.com/2010/02/traffic-stoppers.html
וזה ממש נתן לי מוזה!
נתחיל מהעובדה ש 85% מהבחורות לא לובשות את המידה הנכונה שלהן.
אגב, אני נתקלתי בזה אישית כשהלבשתי חברות ואני תמיד מתקנת בנות ובאמת הרבה טועות.
כמו שכבר אמרתי, אני לא בחורה קטנה ואחד הפלוסים(או המינוסים, תלוי איך מסתכלים על זה) זה חזה גדול.
אני מידה E75 שלמי שלא מבינה, זה אומר שאני יחסית קטנה בהיקף ויש לי קאפ גדול.
אז נתחיל מזה שעד שהכרתי את החזיות של "בוניטה דה מאס" בכלל לא לבשתי חזיות עם היקף נכון,
כי פשוט כמעט ואין בחברות אחרות...
יש לי בערך 6 חזיות של בוניטה וחלקן בנות 4 שנים והן נהדרות...
יש להם חזיות בלי ריפוד בכלל, או עם ריפוד ממש ממש דקיק(לא משהו שמגדיל את החזה) ויש גם עם ריפוד, יש הכל!
החזיות שלהם במקור יקרות להחריד, באזור ה 400 ש"ח.
אבל תמיד הן במבצע בדונה ויקטוריה של שני ב 50% ובפעם האחרונה שבדקתי הן היו 1+1 במשביר לצרכן.
ואם כבר אנחנו בענייני חזיות,
הדבר שהכי מעצבן אותי בעולם זה מוכרות של חזיות במדינה הדפוקה שלנו!
יש את השקר הזה שקיים רק בישראל של "מידות חופפות"
אז חבר'ה בואו נעשה הדרכה קצרה בקניית חזיות.
ראשית המידה מורכבת מאות ומספר, האות זה הקאפ(הגודל של הציצי עצמו) והמספר זה ההיקף.
אם לדוגמא אני לובשת E75 ומוכרת נותנת לי בלי ידיעתי(וזה קרה) DD80 זה יכול להיראות מתאים,
לעין לא מספיק מיומנת.
כשמודדים חזיה ההיקף צריך להיות כזה שהחזיה נסגר על הקרס הגדול ביותר.
מדוע?
כי חזיות מתרחבות עם הזמן ואם תקני חזיה שנסגרת על הקרס הקטן בסוף את תהיי כמו הפרחות שהקו של החזיה נמצא להן בשכמות.
אם כבר, הקו של החזיה בגב אמור להיות מקביל לחזה.
לגבי הקאפ, החזה צריך לשבת בתוך הקאפ. אם יש ברזלים לחזיה הדרך הטובה ביותר לבדוק היא לראות שהחזה יושב בתוך הברזל,
ששום דבר לא "בורח" החוצה מהאזור שמתחת ליד.
המחשוף תלוי בסוג החזייה אבל לשים לב שהחזיה לא "חותכת" את החזה.
והדבר אולי הכי חשוב שאני תמיד נופלת בו,
זה למדוד חולצה מעל לחזיה ולקחת בחשבון איזה מחשופים את לובשת כשאת קונה חזיות.
הרבה פעמים חזיה תראה מעולה על הגוף ונורא עם חולצה מעל ולכן חשוב לבדוק.
אם את לובשת מחשופים עמוקים(כמוני) רצוי שהחלק שמחבר בין שני הקאפים בקדמת החזייה יהיה קטן ו"נמוך" כדי שלא יראו אותו.
והכי חשוב להיות אסרטיבית עם מוכרות לגבי המידה שלך ולא להקשיב לזיוני שכל,
כי מוכרות של חזיות הן אלופות בזיוני שכל!
אגב אם אתן רוצות לדעת את המידה האמיתית שלכן, אפשר לבדוק בוומן אונלי בלי תשלום, והן מקצועניות!

עד פה להיום,
XOXO

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה