יום שישי, 16 באפריל 2010

מה לגביי קצת אומנות?


אז כמו שאתם יודעים(או שלא:P)
ההקשר הראשוני שלי לאופנה על סוגייה, מגיע מאומנות.
אני עושה קצת אומנות בעצמי(מודה, מזמן לא נגעתי בעיפרון)
למדתי אומנות בתיכון ואני כרגע לומדת לתואר בתולדות האומנות בעברית.
אז כשלומדים לתואר כזה מכירים גם הרבה אנשים שמתעסקים באומנות פלסטית - על כל סוגייה.
אחד האנשים שהכרתי במהלך השנתיים האחרונות הוא עידו נוי.
עידו הוא צורף שלמד תואר ראשון בצורפות בבצלאל וסיים בהצטיינות וכרגע לומד לM.A בחוג לתולדות האומנות באוניברסיטה העברית.
יש לו רזומה עשיר בפרסים ותערוכות שאני לא אפרט עליו כאן כי אתם מוזמנים לקרוא הכל באתר שלו,
מעבר לזה הוא מלמד בסטודיו שלו צורפות, מלמד במכללה, מציג תערוכות,הוא מבריק ופשוט איש מקסים שנעים להיות בחברתו...

ובשבוע שעבר שנתקלתי בעידו, לא יכולתי להתעלם מהשעון הפשוט יפייפה שהיה לו על היד,
(מי אמר עורב - גרידי גרידי shinyyy stuff ולא קיבל?!)
והסתבר שעידו הוא לא האמן היחיד במשפחה אחיו
איתי נוי הוא האחראי ליצירה המדהימה הזאת,
איתי למד צורפות בבצאלאל כתואר ראשון(יש לי תחושה של דה ז'ה וו)  והוא בוגר תואר שני בעיצוב תעשייתי מהאקדמיה לעיצוב אינהובן
בהולנד. השעונים שלו פשוט מרהיבים בעייני, הם עשויים בסדרות מוגבלות, עבודת יד, פשוט ולחלוטין שווים את הכסף, פשוט אומנות לשמה
בשעון איכותי!
תציצו באתר שלו:
אגב אלו לחלוטין אתרים ידידותיים למשתמש...

ואחרי שדיברנו על Elite art,
בואו נחזור לביצה הקטנה שנקראת ארץ ישראל.
לפני הכל אני חייבת איזו הקדמה בנוגע לתמונות שאני מעלה:
ב 99% המצלמה שלי אצל "בעלי" שיחיה ולכן הן תמונות פלאפון.
ב 100% אני מצלמת בחדר שלי במעונות שהמראה נמצאת ס"מ מהמיטה ולכן אני עומדת על המיטה:P.
ב 80% מהזמן המראה לא תהיה מבריקה.
ב 90% מהזמן אני מצלמת בערב ולכן יש פלאש וכן, הוא בכוונה על הפנים שלי;).
והמצעים שלי מנומרים, יש למישהו בעיה?!?

ולעיקר!
ירושלמיות יקרות שלי,
יש לי חנות זבל חדשה שאפשר לחפור בה ואחרי דם, יזע ודמעות למצוא בגדים שווים בזול!
החנות של רווית אסף ביפו, וכן אני יודעת שרק השם גורם לכם לדמיין סאטן ופאייטים ובא לכן להקיא:/ אבל ראו נא בנותיי:
60 ש"ח
(החגורה שלי ועשיתי לשמלה שיפצור קל שכלל כולה לפרום גומי שהיה אמור לשבת מתחת לחזה אבל לא ישב שם ואגב חגורות אשמח לדעת איפה אני יכולה לרכוש אחת בעובי כזה שמתאימה למותן באדום)

ושמלה שניה 80 ש"ח(גם חגורה שלי)

והחלטתי להוסיף פינה קבועה, פינת הציטוטים.
והשבוע, ליטל מינקין מכבבת בעקבות המשפט:
"אין לך גבולות זוהר, ליומולדת אני אקנה לך טאקט!":P
זה מסכם את החיים שלי פשוט...

זה הכל להיום,
תהנו מיום העצמאות ההמוני וסר הטעם שלנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה