יום ראשון, 18 באפריל 2010

קסטרו, זוהר והעיר הגדולה :)


למי שפיספס,לפני בערך חודש פירסמתי רשומה ממש, אבל ממש עצבנית על קסטרו, להלן קישור:

ובעקבות הרשומה קסטרו פנו אליי וניסו לתאם איתי פגישה, אני וסטיילסטית שפשוט תשמע אותי ואולי תראה לי דברים שלא ראיתי.
אז זה לקח קצת זמן בגלל פסח בעיקר,
אבל היום נפגשנו.
נתחיל בזה שקסטרו הגדילו לעשות שהם התעקשו שניפגש בקסטרו ת"א ולכן הזמינו לי מונית ספיישל שלקחה אותי מירושלים, חיכתה לי בת"א והחזירה אותי,
שזה עניין של לא מעט כסף...
נפגשתי עם הסטייליסטית המקסימה שלהם היא מיטל(ואני לא יודעת שם משפחה) לקפה ומאפה(על חשבון קסטרו), בחורה פשוט נעימה ואינטלגנטית!
הזהירו אותי מסטייליסטיות תל אביביות מתנשאות והיא היתה רחוקה מזה שנות אור,
היא היתה לבושה מקסים, נראתה נהדר ופשוט הקשיבה לי.
היא לא ניסתה למכור לי דברים, לדחוף לי דברים, לא שיקרה לי, ממש לא...
היא הקשיבה לי, הציעה כמה הצעות משלה ובעיקר הסכימה איתי.

אז מה היה שם?
מדדתי המון המון(המון) בגדים, שזה לא משהו שאני נוטה לעשות, אני נוטה לקנות בחנויות שאני יכולה לא למדוד,
אבל כפי שאמרתי בפוסט הקודם זה בלתי אפשרי בקסטרו כי המידות לא אחידות.
לא היו הפתעות לי, למיטל היו כי כרגיל אני מטעה שאני הרבה יותר קטנה ממה שאני :P
הודעתי לה מראש שמכנסיים פחות יפים לי והגוף שלי ממש נולד לשמלות ומהר מאוד היא הסכימה...
מבחינת מכנסיים קרה בידיוק מה שציפיתי - למרות שיש לי ג'גינג במידה 42, אחרים ב 42 אפילו לא עברו לי את הירכיים.
מיותר לציין שבחלק מהג'גינג יש אפילו 46, אבל אין באחרים 44.
(ואני מצטערת, אבל לגבי הרעיון שבחורות במידה כזאת לא ילבשו צבע בהיר - זו בחירה שלנו לעשות ולא של קסטרו)
מבחינת שמלות זה היה ממש מעציב ומשפיל:D,
כפי שאמרתי אני ושמלות זה ממש סיר ומכסה אבל גם את זה קסטרו הצליחו להרוס עבורי.
שמלות מבד שהוא לא טריקו או סטרצ'י במידה 42 מתפוצצות ולא נסגרות עליי בחזה ובירכיים שזה פשוט מגוחך,
זה לא קרה לי מעולם בשום חנות אחרת.
מיטל המקסימה נחשפה לתיסכולים ובאמת לקחה את זה לתשומת ליבה ומתכוונת להעביר את זה הלאה,
את הבעייתיות שבחוסר אחידות במידות, המידות הקטנטנות(שדווקא מיטל שמעה מאנשים שלקסטרו יש מידות גדולות, אני שמעתי ההיפך), הבעייתיות בגזרות ובמקום שמשאירים לחזה בשמלות והיא אפילו לקחה את ההיקפים שלי כדי להבהיר כשהיא מעבירה את זה הלאה שמדובר בבחורה עם פרופורציות נכונות לחלוטין ולא מישהי עם גוף בעייתי במיוחד.
ולקינוח מיטל אמרה לי שנותנים לי במתנה שני פריטים ובחרתי בעצם בשניים  שישבו עליי הכי טוב - ג'גינג שחור ובגד גוף מפוספס מקסים(תמונות בהמשך)

אני חייבת להודות,
שלא ציפיתי לשום דבר ממה שקרה שם והכל היה הפתעה מוחלטת עבורי.
היחס שהקדישו לי, הזמן והכסף שהוציאו עליי הם לא מבוטלים והם כלל לא טריוויאלים...
זו חברה שכמה שאני לא מסתדרת עם הבגדים שלה אני לא יכולה להגיד מילה רעה ויכולה אך ורק לפרגן ליחסי הציבור שלהם.
הרגשתי שמישהו באמת מקשיב לי ושרוצים לשמוע מה שיש לי להגיד ולא מנסים לשכנע אותי שאני טועה.
זאת הייתה חוויה מקסימה ונדיבה,
אני יותר מאשמח להפוך ללקוחה קבועה של קסטרו במידה והדברים ישתנו.
ואם כבר ציטוטים:
מיטל הסטייליסטית: "את פשוט ביונסה, אני בעד לאמץ וללכת עם הלוק השופע"
עשתה לי את השבוע,  מלכה!

והתמונות:
(שימו לב לנ.ב)

אז ככה הלכתי:

וככה חזרתי(מחילה על הפרצוף הדבילי):
(האבסורד - בגד גוף במידה 1/S ומכנסיים ב 44, שיש לי בבית ג'גינג כחול כהה ב 42)

וקצת מקרוב:
 נ.ב
מי ראתה בגבעה הצרפתית את החנויות הקטנות והמכוערות?
אז רק שפחתכן הנאמנה יכולה למצוא שם נעליים...
קניתי שני זוגות, בקרם ובשחור את אותה הנעל(לא, אני לא רואה בעיה אופנתית עם זה, עשיתי את זה גם עם שמלות ולרוב אפילו לא שמים לב וגם אין לי בעיה עם פלטפורמות, הן חברותיי הטובות ביותר ותודה רבה לספייס גילרס).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה