יום ראשון, 25 באפריל 2010

הקיץ הגיע ואיתו התקלה האמיתית:


בחירת בגד ים:/.
אם יש משהו שיותר גרוע מלקנות מכנסיים וחזיות, זה לקנות בגד ים(בעיקר אם את לא בין 34 ל 40)
אני באופן אישי, הולכת לים עם כל משמניי ומי שיש לו בעיה יכול לקפוץ לי,
רק שהייתי מעדיפה לשים אותם בתוך הדבר הכי מחמיא בסביבה.
ביקיני בארץ נדמה לי שמייצרים בעיקר לילדות בנות 16 (בשונה משאר הבגדים...NOT).
משולשים זה נהדר ואני לא צריכה כ"כ הרבה תמיכה,
אבל במידה שלי זה נראה כמו משהו שלקוח מסרט פורנו.
בייחוד אם מדובר בנוכחי שלי שהוא לבן עם כיתוב ו"מיסגור" בכחול ואדום,ממש All American Slut:P
וכשכבר שמים ברזלים וטיפונת ריפוד בחזייה,
זה עומד בצורה הזוייה לחלוטין ולא מחמיא בעליל.
והחלקים התחתונים זו תקלה מסוג חדש.
אם זה קשירה זה יחמיא יותר כי לא יהיו "שניצלים" אבל זה ייפול באזור הישבן,
אם זה גומי זה יוציא שניצלים וייראה נורא ואיום.
ויש את האופנה החדשה של סטרפלסים שזה פשוט נורא:/.
בנות יקרות,
המידה הממוצעת בארץ היא C80, זה אומר שחצי מכן - לא יכולות ללבוש סטרפלס!
סטרפלס יפה כמעט אך ורק לשטוחות למדיי באופן כללי, בבגד ים בכלל אין על מה לדבר!
והיותר גרוע,
זה הסטרפלס הזה שיוצאים לו שני חוטים מהאמצע ונקשרים בעורף?
וואו,
זה הדבר שהכי מעוות ציצים בעולם.
גם למי שאין ציצי, זה מעוות אותו!!!
אז אחרי שוויתרנו על ביקיני(למעשה לא וויתרתי עדיין, אני בתהליכים)
נשארו 2 אופציות: טינקיני ושלם.
השלם בארץ זה לא ייאמן,
הכל פשוט נראה של סבתות, מכוער כל כך...מנומרים, חיתוך ירך נמוך מידי, תוספת של "חצאית" מזוויעה ושלל עיוותים.
ומי שקצת שוטטה באתר של ויקטוריה סיקרטס יודעת איזה בגדי ים שלמים סקסיים אפשר לעשות...
הטינקיני בארץ חמודים מאוד,
אבל לי זה גורם להרגיש פשוט בת 15.
וזה לא פותר לי את בעיית החלק התחתון...
ואין כמובן על מה לדבר בנוגע למחירים,
פשוט מטורף.
בגדי הים הזולים מגיעים ל 300 ש"ח(שני החלקים) והיקרים מגיעים ל 800 ש"ח, בהזמנה אישית אפשר להגיע בכיף ל 1500 ש"ח.
על מה ולמה?!
אין בבגד ים אפילו מטר בד וכולנו יודעים שהכל מיוצר בסין.
מעצבים יקרים,
יש לי חלום לבגד ים שנראה בידיוק כך:
{הגרסא המקורית של הביקיני, הדבר הכי מחמיא בעולם(חבר'ה, בטן תחתונה זה פשוט מכוער מעל מידה 36)}
אגב,
פלפל הוציאו גרסא של בגד ים כזה(מעלף,שחור מנוקד), אממה? באזור ה 500-600 ש"ח...
למה מי מת?
:(

עוד משהו שרציתי לדבר עליו(או להראות) זה תמונות.
עשיתי איזה "בוקון" עם הבגדים של קסטרו וקצת אקססוריז משלי,
ורציתי על הדרך להדגים לכן מה זוויות צילום ונעליים יכולות לעשות, לא חייבים פוטושופ :)
(אקססוריז: עגילים מהסופר, חגורה של אייטץ' אנד או', סניקרס של גלי, עקבים של ג'וזף מהקיץ שעבר)
אז ככה זה נראה עם סניקרס מזווית טיפה נמוכה:
וככה מזווית רגילה למדיי:
וככה הופכים את עצמך לכוסית על - מצלמים למעלה :)
(הציצי שלי לא כזה גדול במציאות ואני רחוקה מלהיות כזאת רזה!)
ובדרך המיושנת יותר - עקבים, פשוט עושים רגליים שלא נגמרות...
לדעתי אגב זו הדרך הנכונה ללבוש סקיני ג'ינס למלאות, עם עקבים וכמה שיותר גבוהים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה