יום רביעי, 28 באפריל 2010

רנואר - הרומן נגמר והגיגים נוספים :)


השבוע הלכתי להחליף ברנואר את החולצה הורדרדה שקניתי לפני זמן מה,
זאת...החלטתי שהצמוד הזה לא כיף לי. זה אולי מצטלם יפה, אבל זה לא נראה יפה בעייני.
וחשבתי שאם כבר אז אחפש לי זוג מכנסיים נחמד,
זאת היתה השפלה שלא צפיתי!
לרנואר כשאני עבדתי שם בקיץ שעבר היא מכנסיים עד 44 ובדגמי אלגנט עד 46,
השבוע התקשתי למצוא זוגות ב 44.
הצלחתי להשתחל למכנסיים ב 42 אבל בגלל שאני אוהבת לנשום וויתרתי,
מצאתי זוג במידה 44 שלא נסגר עלי!!!!!!!!
הנחתי אותו מעלי המכנסיים ב 42 שנסגר עלי ונחשו מה? הוא אשכרה קטן יותר.
להזכירכן, הג'ינס שקיבלתי מקסטרו הוא 44 שקצת גדול עלי ואם היה שם 42 יכול להיות שזה מה שהייתי לוקחת.
אחרי שוויתרתי על חלום המכנסיים ניסיתי אנושות למצוא שמלה,
זו היתה משימה בלתי אפשרית.
כמעט כ-ל השמלות פרחוניות וכרגע יש לי בארון כבר 4 שמלות פרחונית וזה די והותר.
גרוע מזה,
כמעט כל השמלות הן סטרפלס:/.
מי האידיוט שהמציא את הדבר הכעור הזה?!
זה יפה בעיקר לבחורות שטוחות, זה לא נוח לאף אחת, זה מצריך חזייה איכותית ויקרה
ושוב, בהתחשב בזה שמידת החזייה המומצעת בישראל היא C80, מי תלבש את זה?!
והכי חשוב:
אולי לא כל הקונות רוצות סטרפלס? ואולי לא כולנו רוצות פרחים? הבנו שזה טרנדי אבל אפילו אני,
שאני ממששששש flower slut כבר ל-א יכולה יותר!
ואיזה קטע! מסתבר שיש כאלו! shocking!:(
אחרי שרציתי להתאבד,
התפשרתי על השמלה היחידה שהיתה עוד בסדר.
פשוט אכזבה היסטרית מבחינתי.
הפנתי לרנואר כל כך הרבה קוראות וחברות כי היו להם מכנסיים במידות וגזרות נורמליות,
לצערי זה כבר לא ככה.
זו השמלה שלקחתי(שימו לב זה צולם באור יום, נדיר!:P מה שאומר שזה צבע העור האמיתי שלי לשם שינוי)

ואקססורייייייזזזזז!!!!!!!!!
אחרי שבמסיב(ו)ת יום העצמאות איבדתי את זוג העגילים החביבים עלי,
ואחרי שגיליתי שאין לי כמעט תכשיטים,
החלטתי לעשות קנית אקססוריז.
ורק עדי האמיצה שהיא היחידה שיכולה לראות אותי במצב הזה(חומדת!חומדת ה-כ-ל!אני רוצה ה-כ-ל! מי שראתה את גברת יפופו חומדת איפור במפגש פורום, ככה אני נראית, מחזה מרנין פשוט) יכולה להעיד על החינניות שלי באותם רגעים...
בצער רב, לא מצאתי כמעט צמידים ושרשראות,
אבל מצאתי המון עגילים ובזול...
ועכשיו לרשימת החנויות:
1. מחוץ לתחנה המרכזית(הכניסה הראשית?ללכת ללמטה, כלומר שמאלה קצת - זה שם)
2.בתוך התחנה בקומה השניה ליד חנות האקססוריז היקרה להחריד שנקראת "דברים",
יושבת אישה חמודה שעושה תכשיטים ומוכרת ממש בזול.
3.במרכז העיר, כמעט על יפו(לעמוד עם הגב לקפה רימון,להמשיך ישר,משמאלכן)
4.גולף! מצאתי שם חגורה אדומה וצמיד מוזהב.

וקסטרו? אתן לא מאמינות.
הם מוכרים מארזים של איזה 8 זוגות עגילים ב 60 ש"ח, פלסטיק שטוחים בינוניים,
יש 2 מארזים כאלו בצבעים שונים שיש בהם את כל הצבעים חוץ מאדום,
את האדומים הם מוכרים עם עוד 2 זוגות ב 50 ש"ח!!!!
למה?
כי ברור שכולם ישלמו...
אז זיבי,
לא קניתי.
והתמונות של האביזרים:
שני העגילים משמאל(שלי) והשרשרת מחנות מס' 1, השאר מחנות מס' 2

3 זוגות ב 20 מחנות מספר 3
השרשרת מהסופר, 3 העגילים מחנות מספר 3 והם 10 ש"ח לזוג.
הצמיד מגולף:

ומשהו בנימה אישית:
יש בי הרבה תכונות שנויות במחלוקות, כמו הכנות חסרת הגבולות(או יש שיאמר "חוסר טאקט" או סתם רוע)
ויש אחת שאני לא גאה בה אבל בסופו של דבר היא משעשעת מאוד את מי שמכיר אותי,
זה הפיוז הממש(אבל ממש) קצר שלי.
יש לא מעט דברים שמעצבנים אותי,
העיקריים הם:שקרים, צביעות,אנשים טיפשים שבטוחים שהם חכמים, ואנשים שדוחפים את האף.
היום מישהי העירה לי באוטובוס על המחשוף שלי והציעה לי בנדיבות לכסות את עצמי במשהו,
אני הצעתי לה בנדיבות לחזור לימי הביניים ולצאת לי מהשדיים והשפלתי אותה מול לא מעט אנשים.
אז זו התגובה שלי ואני מציעה לכל הביישניות לא לפחד להגיב,
ולהצטרף לקבוצה שלי בפייסבוק:
גם אם אתן לא ירושלמיות, תצטרפו ותפיצו כי זה חשוב...
לסיום תמונות חביבות לפירגון:
נייל ארט פרנץ' אדום לבן ותפוח
מה שלבשתי אתמול(הכל פחות כתום ויותר אדום במציאות)
וחולצה חמודה להפליא שרכשתי היום ב 50 ש"ח בחנות טי-שירט ביפו שעליה המלצתי לא פעם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה