יום שישי, 9 באפריל 2010

אני אתחיל בפשוט "תודה"


תודה לכן ולכם, הקוראות/ים היקרות/ים שלי!
הגעתי לשיא דיי היסטרי בכניסות לבלוג שלי ובצפיות בכל רשומה וזה הכל בזכותכם!
האמת היא שכשפתחתי את הבלוג חשבתי שפשוט יש לי מה להגיד ואולי יהיו עוד כמה שיקראו ויזדהו,
אבל לא ציפיתי לזה!
סיפרתי לכם פעם שאני יכולה לראות מאיפה אתם נכנסים, אז אני רואה כניסות מתיבות מסרים,
ויותר חשוב מאנשים שחיפשו בגוגל את הבלוג שלי ואת הניק שלי וזה מחמיא לי מאוד(וגם קצת מלחיץ )
אז תודה!
אתם יקרים לליבי ובלעדיכם לא היה בעצם טעם לכתוב!

אז אחרי שגססתי במשך כמה ימים וריחמתי על עצמי בצורה מחליאה,
רציתי לכתוב לכם קצת...
רציתי להגיד שהתחיל הקיץ ואיתו הצרות שנקראות: חוסר טעם ישראלי היסטרי!
כמה מפשעי הקיץ השנואים עליי:
גברים יקרים:
בית שחי ורגליים שעירות זה ממש לא עושה לנו את זה:/,
במיוחד לא כשאתם גבוהים מאיתנו ובתור לקפיטריה הראש שלנו מתחת לבית השחי שלכם!:/
גופיות וסנדלים - לים ולטיולים, לא למקומות מכובדים כמו אוניברסיטה ועבודה!
אנחנו לא רוצים שתגלחו,
זה סקסי נורא ומתאים, במיטה!
אף אחד אחר לא צריך לחזות בפלא...

בנות יקרות:
חזיות...
אלוהים...
רואים את הכתפיות השקופות, זה מחזיר אור כמו מראה במינימום, וזה מכוער להחריד:D.
והחלק האחורי של החזיה? אמור להיות מקביל לחזה ולא בעורף.
ואם אתן לובשות גופיית סבא או קשירה אנא מכן, שנו את הכתפיות כך שיתאימו ולא יבצבצו בצורה מכוערת כל כך!
אם זה גופיית ספגטי בבקשה תדאגנה שזה לא יהיה ירוק עם אדום. דגל פלסטין יצא מהאופנה...
ואם אתן לובשות שמלה קייצית ומפלרטטת ומתכוונות להרוס אותה עם פליפ פלופס, תחסכו ממני את הטרחה שבלהוריד את הדם מהשמלה אחרי שארצח אתכן:P
שמלות זה מדהים, אבל למה בשם האלוהים כפכפים?!
כפכפים זה בסדר לים ולא מחוצה לו!!!
זה כל כך לא מכובד ומכוער.
והיום יש כל כך הרבה סנדלים שטוחים ונוחים שסגורים מאחור ונראים מקסים וטרנדי!
ודיברנו כבר על טייצים שנלבשים כמנסיים אבל מהרגע שהקיץ מתחיל זה מחמיר..
אנא מכן,
תפסיקו!!!
מה הבעיה ללבוש מכנסיים?!

סיימתי לקטר,
רציתי להגיד לחיים הספר שוב שאני מתה עליו(אני יודעת שאתה קורא את זה),
ציטוט השבוע: עידו נוי:" את לא יכולה לכתוב בלוג אופנה ולענוד צמיד כזה!זה נראה כאילו הוציאו אותו מאיזה קבר!"
(התמונה בדרך)
התגובה היתה:"אני יודעת!זה הקטע!"
אבל הוא התעקש והבחור צורף, אז דעתכם נדרשת!

החלטתי על יוזמה חדשה,
שמתי לב שיש פנינות אופנה בירושלים,
וכל אדם שנראה לי שיקי ומגניב הולך לעלות לפה בתמונה + פירוט של מה שהוא לובש.
נמאס לי שכולם חושבים שכולם פה מזעזעים, יש לנו כמה בעיות אבל יש הרבה אנשים שמתלבשים מהמם!


וקצת(הרבה( תמונות של בגדים + אקססוריז + מחירים + קניות:
לאוניברסיטה באיזה יום:
השמלה מנוקדת מגולף 100 ש"ח, השרשרת מקסטרו 70 ש"ח נדמה לי
השיער:
פשוט עושים קוקו גבוה, צמה, ומגלגלים מסביב. סיכה ב 5 ש"ח

איפור וזה:
אודם אדמדם, איילינר קלאסי, שימו לב לעגילי הדובדבן(10 ש"ח) :)

מעוד יום(ומפה התגובה על הצמיד):
שמלה ב 100 ש"ח מטי שירט והנעליים לא לבנות!הן בצבע קרם ויצאו לבנות משום מה...
פייס אנד אקססוריז: עגילים ב 10 ש"ח מחנות עלומת שם, והצמיד השנוי במחלוקת,
לדעתי הוא מהמם.
וזה מהעבודה ביום שישי, אני מוכרת פרחים והיה חם פחד!
(התפאורה שונה, זה בחדר שלי אצל ההורים)
גופיה 20 ש"ח(אני יודעת שהיא קצת שקופה, לא כזה מעניין), חצאית מגולף ב 190

וקצת קניות זולות בטי שירט!החנות הטובה ביותר בעיר עם המוכרת המקסימה ביותר!
60 ש"ח, שמלה מסיבות נהדרת מבחינתי :)
זו שמלה שקניתי בצבע בהיר ונראתה כמו שמלה של נערה עובדת והחלפתי לגוון יותר כהה והכל הסתדר :)
ועוד שמלה ב 60  ש"ח, ממש אהבתי את הכיווצים המטשטשים...

וזהו, שאו ברכה :)
שבוע טוב :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה