יום שני, 3 במאי 2010

נו, חייבים מתישהו להגיע ל H & M



אני אתוודה ואומר שאני מעולם לא עשיתי שופינג בחו"ל.
מה לעשות,
אני מושבניקית ולא נולדתי למשפחה עשירה במיוחד,
חווית החו"ל היחידה (והמדהימה) שהייתה לי הייתה בדרום אפריקה במשלחת של הסוכנות בגיל 16.
ושלא תטעו, עשיתי שם הרבה קניות, אני רק ממש לא זוכרת באיזה חנויות:P.
בכל אופן אני מעולם לא הייתי בחנות הזו בחו"ל,
רק שמעתי ושמעתי דעות משני הכיוונים.
כשהחנות הגיעה לארץ ממש לא אצתי רצתי לשם,
ידעתי שאני אחכה בסבלנות עד שהישראליות הבהמות יסיימו לחטוף, לקרוע ולתלוש את כל מה שהביאו ב"נגלה" הראשונה,
יעמדו בתורים שעות, ידחפו ויתעצבנו,
וכשהחנות תהיה ריקה ועם בגדים חדשים בתוכה חודש אח"כ - אני אלך;).
אני חייבת להגיד בנות,
שמעבר להראות טוב ולהתלבש בסטייל חשוב להתנהג כמו בחורה וכמו בנאדם ומה שהלך בפתיחה זה פשוט מזעזע בעייני.
אני בחיים שלי לא אדחוף, אעמוד שעות בתורים, בשביל כולה להשיג משהו שגם ככה אוכל לרכוש בעוד חודשיים ברוגע...
ועוד מי ישמע בשביל מה, רשת שנחשבת בערך כמו פוקס בארה"ב....
אז הייתי שם לפני שבוע,
לא התרשמתי במיוחד.
האיכות של הבגדים בעייני ירודה מזו של החנויות הישראליות כמו קסטרו ורנואר,
מה שכן יש מגוון של מידות, או שלפחות אמור להיות אבל לא היה...:D
העיצובים ממש לא משהו שמשך את מבטיי,
ואני פשוט לא מצליחה להבין על מה היה כל הרעש.
כולה בגדים בעיצוב בינוני ואיכות ירודה למדיי.
לא צריך הרבה כדי לגרום לי לקנות, אבל זה לא הספיק.
אבל זה היה צפוי מאוד,
ישראלים נוהרים בעקבות כל מותג שמגיע מחו"ל ובמיוחד מארה"ב,
גם אם זה מותג כמו "גאפ" שהבגדים שבו הם כמו לקנות בגדים בסופר.
והקטע זה שלפחות באייטץ' אנד אם זול באמת, בגאפ יקר מאוד לעומת המחירים בחו"ל.

בכל אופן,
רכשתי דבר אחד,
את הדבר שבאתי בשבילו: ביקיני בגזרת רטרו.
הוא מהמם,
פרחוני,
ויש להם בעיית מידות קשה, המידות ענקיות.
לקחתי חלק עליו במידה C80! מידה שלא הייתי בה מכיתה ח', אני E75.
וחלק תחתון ב 40 וזה עוד אחרי שהתעקשתי על 40 ולא 38 פשוט כי זה היה טיפה יותר גבוה.
מידות שלא ראיתי עליי בחיים
האקססוריז שלהם דווקא מאוד נחמדים בעייני והמחירים הזולים אטרקטיבים!

מכיוון שאין תמונה שלו באתר שלהם על דוגמנית חטובה עשיתי את העבודה השחורה בעצמי,
תמונה קשה לפניכן, ראו הוזהרתן!
הצבעים קצת יותר מידי פסטליים ואני יצאתי לבנה מידיי

האקססוריז:

רציתי גם לספר לכן שהתחילו מבצעים קצת,
וברשת מרקו יש אחד + אחד על רוב הנעליים.
העקבים שלהם נראים לי סופר לא נוחים והמחירים מוגזמים אבל השטוחות יפות ונראות נוחות,
לדעתי בשבוע הבא אני ארכוש לי 2 זוגות.

רציתי להבהיר משהו בעקבות איזה ביקורת שקיבלתי.
אני אולי בעלת דעה מאוד נחרצת לגבי פריטי לבוש/הנעלה/איפורים מסויימים,
אבל זה ממש לא אומר שמי שלובשת אותן הופכת בעייני ישר לחסרת חוש טעם,
ובטח ובטח שזה לא אומר שאני שופטת את אופיים של אנשים לפי מה שהם לובשים.
זה פשוט אומר שאני, לא אוהבת את זה. סה טו.
וחשוב לא פחות מכך,
זוהי מדינה חופשית.
הבלוג שלי לא מופיע לאף אחד מול הפרצוף כנגד רצונו,
צריך ללחוץ על הלינק כדי להיכנס,
ואם מישהו לא אוהב את מה שהוא קורא - הוא יכול לא לקרוא כאן.

ונזייס בנימה נחמדה,בסופ"ש היה יומולדת לחצי שלי!
אכלנו בסושי בר נהדר בירושלים - סאיורי קאטנא ברחוב בן סירה,
ואח"כ המשכנו למסיבת ביונסה נחמדה בפאב נחמד וצפוף שנקרא "התקליט"
והנה תמונה לדוגמא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה