יום רביעי, 12 במאי 2010

Ladies i wanna see your nails!


כל מי שאי פעם פגשה אותי לא יכלה להתעלם מהציפורניים שלי(טפו טפו טפו 555 בלי העין הרע, כל פעם שמחמיאים להן הן נשברות).
בורכתי בציפורניים חזקות ויפות, ירושה מאמא.
ויש לי ציפורניים ארוכות ומסודרות מגיל 12 בערך,
והפוסט של דידי היקרה על פדיקור ביתי גרם לי לחשוב על פוסט של מניקור ביתי.

עכשיו,
אני מודעת לכך שיש כאלו שמסוגלות לעשות הכל לבד,
כמו שפחתכן הנאמנה שמסדרת לעצמה גבות, מורידה בשעווה מה שצריך וכו'...
ויש כאלו שלא יכולות לתלוש שערה אחת מהגבות בלי להרוס את כל ה"צורה" שלהן.
אבל,
אני באמת מאמינה שציפורניים זה מאוד פשוט.
אני אתחיל מהקדמה קצרה:
יש לציפורניים את הצורה הטבעית שלהן, לחלקכן יש ציפורניים עגולות ולחלקכן ציפורניים מרובעות.
אני בעד לזרום עם הצורה הטבעית של רוב הציפורניים(בד"כ ציפורני האצבע והאגודל תמיד תהיינה עגולות, "תרבעו" אותן אם השאר מרובעות)
אל תנסו לשנות את הצורה הטבעית כי זה מכוער מאוד.
לחלק מהנשים יש צורת ציפורניים שהיא פחוסה מאוד ועדיף שציפורניים כאלו ישארו קצרות.
באופן כללי,
לטעמי ציפורניים ארוכות מידי זה קצת זול ומאוד "מכשפתי"'.
אורך הציפורן בעיקר תלוי בלק שמניחים מעל.
אם זה פרנץ' מניקור או גוון ורדרד טבעי הן יכולות להיות גם באורך של ס"מ וזה יראה אלגנטי,
אם מניחים לק אטום, לא יותר מכמה מילימטרים.

ועכשיו למלאכה:
1.ראשית אם יש לק הסרנה אותו באמצעות אציטון.
לגבי אצטונים: ניסיתי מיליון סוגים ואני לא מרגישה הבדל ולכן משתמשת בזול ביותר.
2. יש מי שקוצצות ואז משייפות, אני משייפת את הציפורניים ישירות לאורך הרצוי בעזרת פצירה גסה.
מאוד חשוב שאחרי השיוף להסיר את החלק ששייפתן שלפעמים נשאר מחובר קצת לציפורן.
אם הציפורניים מרובעות שייפי מעט את הפינות שלא תהיינה חדות מידי.
3. שימוש בבאפר: זה הדבר המרובע הזה, המצאה גאונית...
על הבאפר שלי יש מספרים שמראים על השלבים, ברמת העיקרון זו פצירה עדינה,
שנועדה לזיוף החלק העליון של הציפורניים, הצד שמניחים עליו לק. השיוף הזה נועד להורדת שכבה דקה,
זו שמשווה לציפורניים מראה "צהוב" בעקבות שימוש בלקים. אחרי השיוף מעבירים "וויש" עם הצד הרך שמבריק את הציפורן.
4. עכשיו זה הזמן לשים שמן שמרכך  את העור מסביב לציפורניים, רצוי לא להסיר אותו אלא לשמן כי ברגע שמסירים את העור אי אפשר להפסיק.
5. בייס קואט, אני משתמש ברידג' פילר של ניילטק.
6. 2 שכבות של הלק הרצוי, הצבע צריך להיות כמו שהוא נראה בבקבוק.
נ.ב - אני אישית מחזיקה לקים בעיקר של שיק, אבל יש לי אסי, אסי מתקלפים לי פי 5 יותר מהר.
7. טופ קואט או מייבש. הטופ שלי הוא של ניילטק והמייבש של סאלי הנסון.
זה נשמע 5 שעות, זה לא.
לי בתור מיומנת זה לוקח גג 10 דקות כולל ייבוש מלא.

עכשיו לגבי בחירת צבעים:
יש לשים לב לצבע העור בשילוב עם צבע הלק.
בעייני גוונים פסטליים מדהימים על בהירות ומזוויעים על כהות למשל.
אותי בד"כ תמצאו עם לק אדום-כתום כי זה מתאים לי יותר למלתחה ויש לי הפרעה קשה לגבי לקים ובגדים(כן, יש לי הפרעה באופן כללי אבל נניח לזה).
אם למשל אני אלך למקום חשוב או איזה דייט והלק לא יישב בול - אני אחליף.
עוד דבר הוא שבקיץ נוטים להניח צבעים יותר בהירים וחמים ולא כהים או אפרוריים.
והדבר החשוב ביותר:
לפני שאת מניחה את הלק, תעשי את כל מה שיושב לך בראש לעשות שעושים עם הידיים.
ותלכי לעשות פיפי, כי תמיד שנייה אחרי שתסיימי יבוא לך פיפי ואז לכי תורידי סקיני ג'ינס עם ציפורניים רטובות...הלך הלק...:P
(או שלמשל כמוני, תכיני קציצות בשר שנייה אחרי, גאוני)

ואם למרות הכל,
את בוחרת בבניית ציפורניים,
אנא ממך, בשם האל *אייקון של ישו הצלוב*,
אל תבני ציפורניים שהולכות ומתרחבות בחלקן העליון או ציפורניים ארוכות ומחודדות בקצותיהן.
והימנעי מקישוטים גרנדיוזים שבולטים הרבה מעל פני השטח של הציפורן הטבעית.
זוהי לא צורה טבעית של ציפורניים והמראה המתקבל הוא זול ומלאכותי.
כל הרעיון הוא להחליף ציפורן טבעית באחת שנראית טבעית.

והכי חשוב,
אם זה לא עובד בשבילך כי אין לך כוח/זמן/רצון פשוט גזרי את הציפורניים קצר ותוותרי.
עדיפות ציפורניים קצרות ונקיות על לקים מתקלפים...

הפינה השבועית (ואחריה תמונות של ציפורניים):
  מתלבשת השבוע הירושלמית:
ליטל מינקין!
חברתי הטובה שלומדת איתי בחוג ובשנתון שלי.
הנוף זה הגינון באוניברסיטה :)
ליטל לובשת: שמלה של kooi שעלתה 70 ש"ח בסוף העונה וגופייה זולה של פוקס
נעליים של אלדו ב 200 ש"ח
משקפיים של אופטיקנה 450 ש"ח.
שיער: מסתפרת אצל חיים הספר(ברור כאילו?!)
הערה קטנה שלי: רק הכתפיות הלבנות של הגופיית חצי/חזייה גמרו אותי, למה?!?!?!

כמה תמונות שקשורות לציפורניים:
אז כאלו ציפורניים לא עושים!!!!!!!!!!
אני מצטערת אבל בעייני ציפורניים זה לא שטח פירסום חינמי/שטח לפירסום האג'נדה שלכן/ הטעם האישי באוכל.

צילמתי לכן את הנבחרת הקייצית שלי,
אין מגוון גדול כי בעייני רוב הצבעים המגניבים ביותר מאוד לא יפים לכהות עור וטוב לי עם האדומים והטבעיים.

מימין לשמאל:
261 של מיי קוסמטיקס,372 של ג'ייד,262 שי', 80 שיק, 241 של לייק,  חסר פה אנדראה 12 שיש בדוגמא על היד שלי בהמשך
החתוך זה אנדראה4, שיק 251, שיק218,ג'ייד 371, אנדראה 14, שיק 299
המוצרים החשובים ביותר:
משמאל הבסיס והקואט של נייל טק והמייבש של סאלי
הקיט מקרוב: הוא של לייף ועלה לי רק 10 ש"ח. מכיל ספוגים שמפרידים בין האצבעות ברגליים, קוצץ, פצירה גסה, מברשת, באפר.
וכמה דוגמאות של לקים עליי.
הלוק הטבעי
הנוכחי של מייקוסמטיקס. 261


262 של שיק
אנדראה 12

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה