יום חמישי, 10 ביוני 2010

סייל סייל סייל!


אז הרומן עם קסטרו נמשך!
אני לא בטוחה אם זה מוביל לאירוסין או לגירושים, אבל זה נמשך.
קסטרו פצחו בסייל,
ואין סיכוי שאני לא נכנסת כשיש סייל...
והאמת שהופתעתי!
קסטרו לקראת הסייל הוציאו את המידות הגדולות מהארון(ליטרלי).
כל שמלה שמדדתי היתה ב 40-42-44!!!  44!! ממש מפתיע.
רכשתי שתי שמלות, אחת פרחונית לבנה והשניה כחולה מנוקדת בלבן.
כל שמלה עלתה 200 והן מקסימות(תכף תמונות)
עד כאן החדשות הטובות ומפה הסברים, חוויות קנייה ומירמור:P:
קודם כל, המידות עדיין לא אחידות בטירוף.
השמלה הלבנה נרכשה במידה 40 וגם 38 ישב עלי נהדר, והשניה ב 42 צמוד במיוחד( ה 44 היתה גדולה מידי)
שנית כשהגעתי לבית השמלה הלבנה היתה קרועה באזור דיי נסתר(מתחת לבית השחי) וכשהתקשרתי לבקש שישימו בצד,
נתקלתי בחוסר נחמדות משווע.
שלישית, כממובן שאף מוכרת לא ניגשה אליי והיה מוכר, גבר בתאי ההלבשה. מה שממש לא התאים:D.
אחרון חביב: חדות האבחנה שמו לב שהמחיר גבוה בהרבה ממה שבד"כ אני משלמת. זה נובע מכך שהשמלות שוות יותר מבחינתי.
אלו שמלות עם גזרה, תפורות מבד יותר קשיח ועמיד ולא שמלות טריקו פשוטות...מעבר לזה שמבחינת אורך וגזרה הן דיי מושלמות בשבילי!

ובגזרת האיפור,
קפצתי היום לחנות של מאק(makes me pretty and poor), מותג האיפור האהוב עלי והסניף השנוא עלי - ממילא.
מאק היקרים הוציאו קולקציית ליפסטיינס.
מה זה? בדיוק מה שזה נשמע! Lip stain! בתרגום חופשי "מכתים שפתיים".
זה מוצר גאוני שנראה כמו מרקר, שמים על השפתיים וזה פשוט מתקבע!
זאת שכבה דקיקה של צבע שלא נראית כמו אודם או גלוס וגם לא יורדת אם לא מסירים אותה עם מסיר איפור(שיפשפתי על היד את השפתיים - כלום.)
ואפשר לשים מעל השכבה הזו גלוס או באלם.
קניתי שניים: runaway ripned - דובדבני משגע ו full of flare קורלי משגע(עליי בתמונה) וכנראה שאחזור לקנות עוד.
נהדרים...
(כפי שאתם רואים גם רכשתי לק כתום של שיק 296, עדיין לא מדדתי)
למה זה הסניף השנוא עלי?
כי תמיד, תמיד הסניף מבולגן ונראה מאוד לא נקי, הבנות צועקות, לא מאופרות טוב...
כל כך שונה ממאק רמת אביב ועזריאלי... כל פעם שאני שם חבל לי על השם שיוצא למאק בחנות הזאת.
ועליי
אוח ממילא....
אני מתה על המקום, רק חבל שהוא מזכיר לי את נרות חנוכה, "רק לראותם בלבד":D.
השאנז אליזה של ירושלים,
כנראה שגם במחירים.
עמוס חנויות יקרות להחריד(כמו קניון רמת אביב, רק שאיכשהו שם אני תמיד מוצאת משהו זול ויפה בעזרת דנה אהובתי)
ביקרתי היום בטופשופ, כמובן שכרגיל - אפחת לא ניגשה אליי, הן היו עסוקות בלשיר את מילות השיר שהתנגן(באלוהים) ולהסתכל עליי במבט מתנשא (
על מה בדיוק? חבורה של פרחות בנות 16!) מעבר לזה שאין סיכוי שהייתי משלמת כל כך הרבה כסף על הסמרטוטיה הזאת.
במנגו יש קולקציה מדהימה, אבל עבורי 270-350 לשמלה זו הגזמה פראית ולכן אמתין לסיילים.

אתמול הייתי 4 שעות ברנואר ונחשו מה?
לא מצאתי כלום.
הכל תפור מוזר כל כך ופשוט בלעכס.
כנ"ל גולף...

ביקרתי גם אצל חיים הספר אהובי,
ובמקרה כשבאתי יצאה שם בחורה עם תספורת קארה ופוני מהממים לחלוטין שחיים עשה לה,
ואז נכנסה איזה מהממת אחרת מבוגרת עם שיער אפור וקארה מעלף.
תאמינו לי,
הבנאדם גאון.
ואני לא אומרת את זה על כל אחד.
ציטוט השבוע הוא של ענת המקסימה מטי שירט:
"כוס אמא של קסטרו, בחייאת, חברה כזאת גדולה, קשה לכם לקנות אימום איכותי אחד לעשות עליו את הנעליים?!"
LOL
לגמרי נכון.

שאו ברכה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה