יום ראשון, 20 ביוני 2010

עוף בגריל כותבת הגיגי איפור וטיפוח :)


מכיוון שאני כנראה עוזבת כרגע את נושא הסרטונים בשל בעיות סאונד,תאלצו לסבול שרשור התחדשויות וreview!
אז אחרי ששנים לא קניתי איפור, נפתח לי התאבון :P
הייתי במשביר והיו שם פלטות ענק של אנדראה ב 70 ש"ח לפלטה.
אני לא מכירה את החברה ופחדתי לקחת פלטה גדולה.
במיוחד שיש לי מיליון צלליות וחבל, אז רכשתי  2 שלישיות שאהבתי מאוד מאוד,
אחת של בורדואים - ורודים ושניה של זהוב וחומים ב 30 ש"ח לפלטה!
הפלא ופלא, האיכות של צלליות בשמים. לא נופלות מאלו של מאק!
רוויות צבע, מחזיקות נהדר, פשוט חלום והמחיר בדיחה.
יש סיכוי טוב שאחזור לקנות עוד פלטות.

הפלטות

סווצ'ים


ועוד איפור שרכשתי בגזרת העממי:
הגיעו סוף סוף הקיטים של פופה שנקראי rock pop kit
יש בגוונים חמים שזה מה שאני קניתי ובגוונים קרים.
יש לפופה גם קולקציית קיץ שנקרא "באטרפליי" מהממת!
מכילה שימר מדהים שנגמר בסניף שהייתי בו.
3 עפרונות שפתיים גלוסיים, 2 ורודים ואחד חום טבעי,
2 צלליות אפויות שחצויות ל 3, אחת בירוקים ושניה בורודים אם אינני טועה.

בקיט יש רביעית צלליות ועפרון עיניים.
יש על האריזה מאחור הוראות איך להניח את הצלליות, לא הייתי עוקבת אחריהן.
הם מניחים את הצלליות עד לגבה, וזה פשוט דראגי ולא שמיש.

מה אומר ומה אגיד?

אכזבה היסטריות מהצלליות.
כשניסיתי להניח עם מברשת לא יצא פיגמנט.
נאלצתי לדחוף אצבעות כדי להוציא חומר וכשטישטשתי הכל נעלם ונאלצתי לחזור על הכל שוב.
פופה בעייני מעולם לא היו חזקים בצלליות וכנראה שזה לא השתנה.
הקיט עלה 70 ש"ח ואני לא ממליצה.

סגור מבחוץ(הצבעים בתמונה הם בברור לא נעשו עם הצלליות האלו)

צד הוראות ההפעלה האיומות:

הצלליות והעיפרון: נראות מדהים.

חבל שמתקבלות לא משהו ורק אחרי מאמץ היסטרי. עיניים סגורות:

ופקוחות:

בגזרת הטיפוח יש לי 2 המלצות:
1. קרם פנים של ד"ר פישר מסדרת ג'נסיס.
המליצו לי עליו בפורום איפור אחרי שהייתי שמה 700 שכבות: קרם, קרם הגנה, פריימר.
הוא מכיל 33 SPF ובשילוב עם מייקאפ עליו מגן נהדר מפני השמש!
אני מתה על הריח שלו, יש לו חיסרון קטנטן: קופסאת זכוכית עדינה למדי.
אני חיה בין ירושלים להורים שלי והקופסא התמלאה ב"סדקים" היסטריים. הוא יעבור קופסא בקרוב.

2. סורבה לגוף ושמן גוף יבש של אהבה בריח מנדרינה וארז.
הריח הזה, חלומי! קייצי! פרשי! עדין! לא משתלט..משהו מהמם!
המרקמים מעולים ושניהם קלילים ומדהימים!

וקצת לא איפור!
הייתי ב H & M, שוב ונחשו מה? שוב לא מצאתי כלום בגזרת הבגדים ומצאתי שטויות P:
סיכה לראש של פרח ענקי מהמם ו 5 תחתוני כותנה ב30 ש"ח!
וקשה:

פרח

ותחתונים:
(ג'ול את רואה שלא התקלקלתי?)

ומשהו שאני חייבת לכם משבוע שעבר.
שמתי תמונה גרועה עם הליפסטיין אז קבלו תמונה שמראה מה הוא באמת שווה,
זה ה full of flare מהמם :)


יש סיכוי שניפרד לתקופה קצרה כיוון שתקופת המבחנים החלה...
ויש לי בקשה - אשמח אם תכתבו לי  על נושאים שבא לכם לשמוע עליהם...

נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה