יום שישי, 25 ביוני 2010

Hate on me hater!


טוב העצבים חייבים לחזור מתישהו...:P
בגלל שברור לי שכמה מהקוראות ירגישו הזדהות ועצבים קשים עליי בעקבות זה, אני מזכירה לכן שזה המגרש שלי ותגובות בוטות ימחקו.

אחד הדברים שנמאסו עליי ממש לאחרונה, זה בלוגריות ונשים באופן כללי שירדו מהארץ, או גרו שנה בניו יורק, או היו שבועיים באיטליה וחושבות שזה
מקנה להן את הזכות להשמיץ בכל הזדמנות את טעמן האופנתי של הישראליות והישראלים ועל הדרך להשמיץ את האסטתיקה של הנוף הכללי בישראל
(אני לא מדברת על כל היורדות מהארץ חלילה,אני מכירה בחורות מדהימות שירדו מהארץ או עברו מכאן לתקופה שממש לא מדברות ככה).
הן גם תמיד טורחות לספר לנו על דעתן, שכן עכשיו הן אירופאיות/ בריטיות / אמריקאיות היי קלאס והן חייבות להציל אותנו מטעם הלבנט המהביל שלנו.
אני חושבת שמי שמספיק מטומטמת כדי לעשות הכללות כאלו גורפות רק על סמך זה שהיא לא פה טוב שהיא כבר לא פה באמת.
נכון,
האומה הישראלית היא בעייתית בכל נושא הייצוגיות, נכון. 
מסכימה שאנשים לפעמים הולכים פה לעבודה ולאוניברסיטה בבגדים שאני לא הייתי לובשת כשאני לבד בחדר עם האור מכובה.
אבל להכליל שם את כולם?
פשוט לשחוט את התדמית הישראלית! ומטריף שאלו השגרירים שלנו! האנשים שברחו מפה ובוחרים להשמיץ אותנו בכל הזדמנות...
אני גרה בירושלים כבר שנתיים, לא בירת האופנה... והאמת? אני רואה שיפור עצום!!!
בשנה האחרונה אני רואה הרבה אנשים עם מודעות עצמית מאוד גבוהה. גברים ונשים כאחד שמתלבשים טרנדי, מחמיא ופרקטי.
ואני מצטערת, אבל בעייני העובדה שקיץ פה מאפריל עד ספטמבר לפחות זה תירוץ ממש טוב.
בחורה מאוד "אינטלגנטית" אמרה לי שלה מותר ללכת עם מכנסיים קצרים וסנדלים ולגבר אסור כי אצל נשים זה יותר אסתטי.
אולי(למרות שאני חושבת שרגליים שריריות של גבר זה לא פחות אסתטי מרגל חלקה של אישה),
אבל קיבינימאט, בת"א באוגוסט 40 מעלות, אני לובשת שמלה מיניאטורית וגם את זה בא לי להוריד ואני אדרוש ממישהו אחרת?
אני בקיץ לא מסוגלת להשתחל למכנסיים גם תמורת מיליון דולר.
ברור שלא הולכים ככה לעבודה, אבל בזמנכם הפנוי? תהנו! מעבר לזה שאפשר ללבוש מכנסיים קצרים ולהיראות  נהדר,קז'ואל ואופנתי.
עם סנדלים יותר קשה לי לגברים, אפשר עם נעליים ספורטיביות ובבקשה, ללבוש גרביים קצרות ולא גרבי ספורט :/
דוגמאות:
(מתצוגת אופנה של סיסלי, קיץ- אביב 2009)
יש בארץ שיפור עצום.
אני גרה במקום הכי לא אופנתי בארץ ואני רואה שיפור עצום.
חולצות סוף מסלול גזורות כמעט ולא באופק כבר, הטייצים מטריקו נעלמים, הפלטפורמה סוף סוף נעלמה.
יש בארץ נשים שהן אושיות אופנה בעייני, כמו יעל יעקובי לביא(בצד לינק לבלוג שלה, יפותו) המלכה האם שלא מרגישות צורך להתנסח ככה.
או סטייליסטיות מקסימות כמו חן סגל( "דידי אחות של דקסטר") שגם כן גרה באיטליה שנה ולא מתנסחת ככה ומודה שהיא מתכפכפת בכיף שלה בקיץ
ואני עם שנאתי לכפכפים יכולה לקפוץ לה.;)
והנוף הישראלי מכוער בעיניכן, האדריכלות לא מספיק יפה?
מעניין שתיירים מרחבי העולם חושבים אחרת, שגם בתקופתו של הקיסר אוגוסטוס יהודה נחשבה לאחת הממלכות היפות באימפריה הרומית.
הייתן בירושלים המדהימה? שנראית כל כך שונה, כל כך חו"ל,כל כך יפה ונקייה! הייתן בשדרות ממילא? ברור שלא...
הסתכלתן פעם לעומק על האדריכלות של האוני' בגבעת רם? מבנה מדהים! ולא חסרים כאלו! גורדי השחקים בתל אביב מדהימים אותי כל פעם מחדש.
הייתן במודיעין? עיר פשוט יפייפיה!
אז לכל היורדות המתנשאות הלא יקרות,
אנחנו שמחים שעזבתן, עכשיו נשאר רק שתפסיקו לבקר אותנו(תרתי משמע), צאו לנו מהוורידים. שלום ולא להתראות.

ועכשיו לנושאים משמחים,
קניות! 
אז למרות שהבטחתי לעצמי שיש לי מלא שמלות מטריקו ומעכשיו אני קונה רק שמלות "תפורות", לא יכולתי להגיד לה לא:P,
היא מטי שירט, עלתה לי 70 ש"ח עם החגורה וממש אהבתי את השילוב של שמלה "קרירה" עם חגורה "חמה" למרות שבד"כ אני נגד שילובים של חם
וקר ביחד, זה דיי יוצא דופן(כמו כחול נייבי וקאמל שגם יוצא דופן)
שולי השמלה לא תפורים וזה קצת מעצבן אבל אני אתקן את זה בשתי דקות עם מכונת התפירה בבית.
פשוט היא ישבה לה שם על הקולב ובהתה בי, ואני בהיתי בחזרה והיא אמרה לי "את יודעת שאת רוצה אותי על הקולב בארון שלך" וזו היתה אהבה 
ממבט ראשון
וכמובן שקניתי עגילים שיתאימו לה P:

ואם כבר בעגילים עסקנין, העגילים האלו מקסימים וקניתי זוג זהה בסגול מחנות עלומת שם בעיר(היא נמצאת מול "טרנד" באחד הרחובות הצדדים של 
המדרחוב, 10 ש"ח לזוג) ועוד מלא שטויות מקסטרו. יש שם 50% על כל האקססוריז ואני התעלפתי על כמה דברים, הכל ביחד עלה 75 ש"ח.
כמו שליטל אמרה "סיכת הראש הזאת כ"כ קארי בראדשאו"
אני לא זוכרת אם המלצתי על החנות הזאת, אבל צמוד לטי שירט יש חנות קטנה של הלבשה תחתונה זולהלמדיי(לא חזיות, יותר תחתונים, גוזיות, מחטבים, גרביונים, טייצים...) ולפעמים יש דברים מתוקים לגמרי, כמו תחתונים עם הדפסים של מרילין מונרו!!(כן ג'ול, אני בשוונג של תחתונים שלמים, אז מה??תירי בי!)
פינת ברכה בודקת:
קרליין הוציאו 3 גוונים חדשים של לקים, קייצים מאוד, כתום, ורדרד ואדום - כתום. אני זכרתי שהפורמולה שלהם טובה וקניתי את הכתום.
האמת שממש התאכזבתי... משהו מאוד מוזר. המריחה לא חלקה, הלק קצת צמיגי ועם זאת לא אטום במריחה ראשונה( שזה מוזר כי בד"כ מה
שצמיגי - אטום). לא אהבתי את הפורמולה ולא אקנה את האחרים. המספר 375. יצא בתמונה קצת אדום...
ופתרון אחסון!
למי יש מלא נעליים? למי לא בעצם?
אז רובן בקופסאות בארון. במיוחד מגפיים... אבל יש כמה זוגות שבשימוש יומיומי ותמיד היו מוצאות את עצמן מתחת למיטה, עד שנזכרתי שההורים שלי
קיבלו במתנה באיזה פורים תיבה מהממת שאפשר לשים בה את הנעליים שלי!(אני יודעת על איקאה, זה בטיזאנאבי מבחינתי והתיבה יפה יותר מכל
מתלה נעליים שקוף על הדלת!)
וזהו!
נשיקות חברות! :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה