יום שני, 7 ביוני 2010

It`s my party and i`ll BUY if i want to


תגדנה לי יקירות,
שמעתן על NYDJ?
אני גרה כנראה בטיזאנאבי וכיוון שאין לי טלוויזיה כדי לראות בה  את אופרה מתלהבת, החדשות מגיעות לאט.
אז נתקלתי בג'ינסים האלו בפייסבוק, במין הגרלה מפגרת לגמריי(נו בחום הזה גם לי נמס השכל לפעמים) שאם עושים "לייק" יכולים לקבל ג'ינס.
מדובר בראשי תיבות ל not your daughter's jeans ובתרגום חופשי "לא הג'ינסים של הבת שלך".
כפי שניתן להבין מהשם אלו ג'ינסים שפונים לקהל מבוגר יותר מילדות בנות 16, לנשים שלא מחפשות סקיני-נמוך-חושף שערות ערווה:/.
החידוש זה שהג'ינס מכיל אחוז גבוה יחסית של לייקרה (4%) ולכן מחטב מאוד וגם המידות הן גדולות יחסית ולכן מי שלובשת 42, תלבש 40 במותג הנ"ל.
וכמו יהודים שטובים במסחר,
עכשיו זה הזמן לשאול:
איפה הקאטץ'?!
אז זהו, שככל שחיפשתי והתעמקתי, לא הצלחתי לשים את ידיי על מחירי הג'ינסים וזה העלה בפניי סימן שאלה גדול מחשיד ביותר. אז מה עושים?
מרימים טלפון לחנות הקרובה ביתך ושואלים בלי להתבייש! נחשו מה? מחירי הג'נסים נעים בין 800  ל- 1200 ש"ח!!!!!!! הייתי שמה עוד סימן קריאה
אבל נראה לי שהבנתם.
במחיר כזה אני קונה בערך 8-10 שמלות ולא לובשת ג'ינס בחיים שלי. טירוף לחלוטין בעייני וקשה להאמין שיש מי שמשלמת, במיוחד שג'ינס זה בד
שמתבלה, במיוחד אם יש בו אחוז גבוהה של לייקרה.
נשבעת לכם שכמעט אמרתי לה בטלפון:"טוב, אז תישארו איתו בחנות, שיקשט את המדף". חיפשתי את המחיר בארה"ב והוא לא זול שם, אבל איך
תורגמו 120 דולר ל 1000 ש"ח?

אז בואו נדבר על זה!(אישה בכל אבריי נו...);)
יש מין עניין כזה שכל מותג שבארה"ב הוא מותג סביר, מתורגם בארץ לאופנת עילית ולמחירי חסרי תקדים. ראו ערך:אלדו, סטיב מאדן, ניין ווסט, טומי
הילפיגר, אברקומבי אנד פיטץ'. ואפילו גאפ שהוא כמו פוקס בארה"ב, תורגם בארץ למחירים לא זולים בכלל. אז למה זה קורה? בגללנו. או יותר נכון:
בגללכן.(למרות שאני מאוד רוצה האמין שהקוראות שלי הן קונות חכמות...)
בגדול, בגלל שיש מספיק מטומטמות שמוכנות לשלם סכומי עתק על סחורה שהיא לא בידיוק הטופ שבטופ(ואני מדברת על נעליים שרשכתי בסטיבי ב
25$ שנמכרו בארץ ב 500 ש"ח). אם יש מי שקונה, אז למה לא?
למה להפסיק לגנוב את הציבור?
נכון יש מיסים בארץ ולא זול לייבא דברים אבל בחייאת, זה ממש מוגזם! גם בנות, מילא, ניחא, תקנו בסוף עונה שזה יקר כמו בתחילת עונה בארה"ב
אבל סביר יותר...
ויש צד שני למטבע והוא שבארץ, אין חברות אמצע.
החברות שהוזכרו למעלה בארה"ב הן חברות אמצע, כלומר אלו לא מותגי יוקרה, מבחינת מעמד המותג זה כמו מנגו, זארה וקסטרו בארץ, אבל באיכות
מאוד טובה ובמחירים מאוד מאוד סבירים.
בארץ האופציות הן טו גו, קסטרו, טי אנ טי ופוקס שזה או זול מאוד או יקר אבל באיכות על הפנים, או איכות של ממש כמו עמנואל,מקס מורטיי ומארי
בהנעלה ובגדים מבוטיקים ומעצבים כמו נעמה בצלאל שהם גם
יקרים בטירוף לישראלית המומצעת. ואין אמצע... האמצע האיכותי הוא מה שמייבאים מחו"ל שהזכרתי שממתגים ומוכרים במחירים מטורפים למדיי.
מה הפיתרון?
אין פיתרון. אני לא אגיד לכן "אל תקנו" אבל אני, לא קונה! בנעליים אני עוד אקנה ביוקר כי יש לי מספיק בעיות וזה מוצר שחייבים להשקיע בו, אבל
לא אקנה ביגוד שנמכר בארה"ב בגרושים ביוקר בארץ. וגם את הנעליים ארכוש בסוף העונה כשהמחיר פחות שוחט.

ולנושא אחר!
איפור :)
בנות יקרות, הקיץ כאן! מזה כאן, חי ובועט יותר מאי פעם!:/
אקדים ואומר שלמרות שאני נותנת חוקים וכללים, אני חושבת שחוקים נועדו להישבר.
אז כן קיץ ואיפור, זה לא שיא המושלמות ביחד...קיץ, מזיעים, דביק + איפור = עיסה דוחה על הפנים.
אז ככה,
ראשית אני ממליצה בחום להפחית שימוש בשימרים בקיץ ביום יום, זה נראה מזיע ומבריק מידי.
שנית אני מאוד ממליצה להירגע עם המעושנים(ואומרת את זה מלכת המעושנים!)
אני חולה על מעושנים, הטשטושים שלי הם סימן הדגל שלי ובחורף אני יוצאת עם מעושן בעיניים ב 6 בבוקר.
אבל בקיץ, זה ממש ממש צורם. כל איפור כבד בקיץ מאוד צורם ונראה מאוד מתאמץ.
אחרי שנים דבוקה לתיחום במעקה העין עם שחור נגמלתי ותרשו לי לספר לכן מה זה עושה:
הופך את האיפור להרבה פחות "צ'יפ".
נמרח פחות ולכן נראה נקי יותר.
נותן יותר אור לעיניים ולא הדגשה חדה וגסה.
נראה פחות קליל והרבה יותר פרשי.
התחליף הוא לתחום בעדינות את קו הריסים התחתון עם קצת צללית שחור בעזרת מברשת קטנה.
גם שילובי צבעים היסטריים(ויש לי את פלטת 88, אני מאוד אוהבת) נראים צורמים בשעות הבוקר והצהריים.
לכו על גוונים יותר זהובים,חחומים,ורודים,אפרסקיים - בגדול פשוט יותר טבעי. לכו על מרקמים יותר מאטים.
ואם אתן מזיעות מאוד בפנים(כמוני) שלא תעזו ללבוש מיקאפ כבד כי זה נראה נורא, לבשו מייקאפ קליל כדוגמאת הפייסאנדבודי של מאק כך שגם אם
מזיעים, שומדבר לא נוזל והופך לדייסה והמייקאפ מתפוגג בעדינות מהפנים במהלך היום. בקיץ הרבה פעמים אני אוותר על איפור פנים בכלל.
אישית האיפור האהוב עליי בקיץ הוא:
מייקאפ קליל, איילינר עשוי היטב או לחילפון עפרון מטושטש היטב, מסקרה טובה, סומק ורדרד/כתמתם והצללות טובות.לרוב אוותר על צלליות. שפתיים:
גלוס/ליפ קונדישנר/לובלו גלוסי/שפתונים קורליים בטפיחות. בד"כ זה לא יהיה אודם רווי צבע...
כמובן שכל הנאמר לעיל מדבר על איפור יום, בלילה תרגשנה חופשי!
דוגמא לאיפור קייצי מהיום:(אפילו קיבלתם חצי חיוך!)

והמלצונת:
חנות שנקראת "דראדלוקס" במרכז העיר מול גזית. נראית כמו חנות שאנטי באנטי של מתנחלות, אבל היא לא בדיוק. רכשתי שם שמלת מעטפת 
מקסימה שכבר העלתי לכאן והשבוע רכשתי עוד שתי שמלות מקסימות מטריקו איכותי.
תמונות:

זוכרים שסיפרתי לכם על בגדים הספורט של המותג אקסטרים באייטץ' אנד או? אז עכשיו יש 30% גם על הקולקציה הנוכחית והתחדשתי בטייץ נהדר
(בלי גומי כמו שאני אוהבת!) ובגופיה שאחרי אימון התבררה כלא כזאת מוצלחת(הבד דק מידי מה שגורם לה "לעלות")
מהצד:
קניתי שם תחתונים במבצע, לא שאני כל כך הולכת עם שלמים אבל נו שיהיה, הם היו ממש איכותיים אז לא סירבתי
וקיבלתי מתנה מהממת מידיד טוב שלנו שחזר מרוסיה וזה עבודת יד ואני מאוד אוהבת...
וזהו!
אל תדאגו,
אני בטוחה שבגיהינום יהיה פחות חם:P
נשיקות,
שפחתכן הנאמנה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה