יום שבת, 7 באוגוסט 2010

אפטר יומולדת :)


טוב יקירותיי,
אני אתחיל מזה שזה היה יום ההולדת המדהים ביותר שהיה לי בכל 21 שנותיי! 
רובם הגדול של המוזמנים הגיעו, האנשים שאני הכי אוהבת בעולם, החברות והחברים הכי טובים וכמובן שבן זוגי המדהים הגיע 
חגגתי ביום שאחרי התאריך האמיתי שלי, ב 28.7,
הבוקר שלי התחיל בשופינג וארוחת צהריים עם דנה היפייפיה בשדרות ממילא,
השאנז אליזה של ירושלים :P
אני חושבת שדנה התרשמה מכמה שיפה ונעים אצלנו, רק לא לשכוח לנעול נעליים שטוחות כי הריצוף באבן ירושלמית...
בממילא תמיד מציגים תערוכות, הפעם היתה תערוכה בנושאי אגדות וצילמתי טיפה:
זהו הנסיך צפרדע :)
וזהו נרקיסוס, אחת הדמויות המיתולוגיות האהובות עליי. מגניב השימוש פה במרזב של הבניין עצמו :)
רכשנו ביחד 2 זוגות נעליים בסכו-עור, 2 ב 550, זה מה שאני קניתי. מהממות!
הערב המשיך במסעדת סושי שהיתה אכזבה מטורפת. :D
ישבנו בסיורי קאטנא בבן סירה, הביאו לנו אדממה רקובה(!!!) ודים סאם דוחה...
בשלב הזה ולפניו התחלתי לקבל את המתנות שהאפילו על הגועל נפש ;)
בחיים שלי לא קיבלתי כ"כ הרבה מתנות ליום ההולדת  וגם רכשתי כמה דברים כמובן...
אז נתחיל ממתנות ורכישות איפוריות:
קיבלתי מקסניה החברה המדהימה שלי, סומק קורליסטה של בנפיט, קרם וסבון גוף ופלטת שפתונים של VS וגם תחתונים שלהם :)
לתמונה נדחקו מוצרי איפור שרכשתי לעצמי, 2 עפרונות שפתיים של פופה, עפרון גלוס של פופה,2 גלוסים של לובלו ומברשת טשטושים של רבלון.
השנה רוב האנשים קלעו במתנות וקסניה עשתה לי הפתעה ענקית ואיכשהו הצליחה לפגוע גם בתווי הריח שאני אוהבת! הריח זה love spell
הקורליסטה והפלטה פתוחים:
סווטצ'ים של העפרונות. מימין העיפרון גלוס ומשמאל הבאלם הגלוסי של לובלו
התחתונים של VS עם המתנות מדנה ומאלכס, אני ודנה מצאנו שרשרת יפה ועדינה במיכל נגרין, ה Z. אלכס הזמין לי שרשרת מיעל שטיינברג
שעושה תכשיטי וינטאייג'. השרשרת יפה וחמודה, קצת התאכזבנו מהביצוע שנראה יותר טוב בתמונות . הפרח מודבק עם דבק חם שרואים,
ווינאייג' זה נחמד מאוד ואמור להיראות ישן, אבל לא ככה. ולקח לחבילה המון זמן להגיע למרות שאלכס הדגיש שחשוב לקבל בזמן והזמין שבוע מראש.
קיבלתי גם תיק ועגילים מג'ול וערגה המקסימות שאני אחליף, קיבלתי מחברים טובים מקלט שידורים דיגיטאליים שמתחבר ללפטופ שזה פשוט מגניב
ביותר בהתחשב בעובדה שאין לי טלויזיה :)
הערב נגמר במסיבה מעלפת בתקליט, והנה לכן קצת תמונות מהעניין:
כפי שניתן לראות, בחרתי בשמלה הבהירה :)
ואני חושבת שזה משתקף היטב בתמונות אבל באמת שהיה לי מדהים!
העברתי הרבה ימי הולדת בשקט ובבאסה, עם הרבה אנשים ששכחו והבריזו וכנראה שאלו היו האנשים הלא נכונים בחיים שלי,
כי השנה כולם היו שם וכולם היו מדהימים ופשוט תודה תודה תודה!!!!!!!!!
אני  אוהבת את כולכם! 
אני גם אנצל את ההזדמנות להגיד תודה לכל קוראותיי המאחלות פה ובמסרים, עשיתן לי את השבוע!
תודה ליעל יעקובי לביא על ההשראה לאיפור ולחן סגל שסבלה את חפירות מה ללבוש ואיך לאבזר במשך שבוע :P
עם בעלי לעתיד שיחיה שכבר דיי שיכור בשלב הזה 
Love is in the air 
(שלא נדבר על עצם הלחי שלי שיצאה מהמם)
וקצת שיגועים ;)
כרגע אני לא בטוחה שמותר לי להגיד של מי היד,אבל אתם תבינו לבד :P
וזה מה שקורה שיש אנשים שמחים ושולחן סקסי 
הדיג'יי השווה וחברתי היקרה ליטל שחלקה איתי יומולדת ותיקלטה בצורה מדהימה! האיפור עליה הוא מעשה ידיה של דנה
חברות טובות כמו דינה זה מצרך נדיר ויקר!  (כן כן פודרה, נו מזיעים שרוקדים וזיבי על הפודרה!)
וקסניה המדהימה ודינה ביחד זה בכלל מצרך יקר ומהמם! 
קסניה היא ללא ספק אחת ה-מלכות 
והכוסית של העולם, שלא נדבר על הגאונה של העולם...ג'ולייטה היפייפיה 
נשיקות לכולם,
מבטיחה שבקרוב יחזרו פוסטים רגילים, נושכים ועצבניים במיוחד :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה