יום שלישי, 10 באוגוסט 2010

תם השרב הגדול?


זהו סיימתי את הבחינות וחזרתי לחיים!היום עשיתי את הבחינה האחרונה באחד הקורסים המזוויעים שלקחתי השנה.
אז היום נדבר על קולקציית הסתיו-חורף שכבר ממלאת את החנויות במקרה שלא שמתן לב.השנה מבצעי סוף העונה התחילו מוקדם מאוד ולפי כך קולקציית החורף מגיעה מוקדם מאוד.פריטים שמתאימים לעונה אני כן קונה עכשיו אבל עוד לא סריגים. מה שכן, מאוד כיף לראות צבעים ודגמים אחרים על המדפים! נמאס כבר מקולקציית הקיץ! מעבר לזה שאני נורא מתגעגעת לחורף! החורף נותן מקום עצום לאיבזור, גרביונים וצעיפים, מעילים, מגפיים,כובעים ושרשראות ארוכות. אז הספקתי לבקר ב 3 חנויות ולהציץ בקולקציות שלהן: רנואר,קסטרו וגולף.
נתחיל מרנואר.
טרנד הפרחים, לא עוזב אותנו גם בחורף. אם כי סקאלת הצבעים משתנה. בקולקציית החורף של רנואר יש מגוון של קווים - קו אלגנטי - מחוייט, קו מאוד קז'ואל שכולל חולצות טריקו שקשורות ל"זוהי סדום" כיוון שרנואר הם נותני החסות לסרט. רנואר בכל עונה משנים את עיצובי המדפים והחנות והשנה עשו "קיר ג'ינסים" כמו בקסטרו ושות' ויש מגוון עצום של ג'ינסים בדגמים שונים, הסקיני עדיין שולט יקירותיי(מבחינתי סופר נוח - הג'ינס שהכי קל להכניס למגפיים). הצבעים השולטים הם לשם שינוי לא רק כהים!! הרבה כחול, צבעי ניוד, אדום, ירוק. אחת התכונות האהובות עליי בקולקציות של רנואר זו הצבעוניות המטורפת.  בגדי הגוף עוד קיימים אבל ממש בקטנה... רוב הקולציה מאוד רנוארית - הרבה פריטים רומנטיים, שימוש בתחרות ובדים מבריקים(לא אני בכלל המבריק הזה).
בעייני עיצוב,תפירה,מידות, מחירים ואיכות: בעייני הסריגים של רנואר מאוד איכותיים, פי כמה וכמה מהסריגים של קסטרו. בעייני מכנסיים וחצאיות, רנואר מאוד אוהבים לעבוד עם דריל, בד שמתרחב בערך בשתי מידות, אז שימו לב מה אתן רוכשות. המידות נדמה שהתכווצו עוד ועוד. איכשהו ירדתי 6 קילו ועדיין אני מידה 44 במכנסיים של רנואר. ואם כבר מדברים על המכנסיים שלהם, הגזרות נהיו על הפנים. מידה 44 מתפוצצת על הירכיים ורחבה לי במותן בצורה בלתי רגילה. וזה לא רק במותן, זה במותן ובבטן התחתונה בצורה מכוערת מאוד.  המחירים ברובם דיי נוחים. רנואר הורידו מחירים קצת. מרגישים את השפעות H & M הא?
המלצה חמה: הקרדינים עם הכפתורים,אלו החלקים? עוד רגע יהיו 2 ב 200 אז תחכו עם זה. וכשאתן מגיעות לחנות תשאלו אם אתן יכולות לראות את ספר הקולקציה. זה לא קטלוג, זה כל הקולקציה. תבקשו לסמן פריטים שעדיין לא הגיעו ושיתקשרו אליכן שיגיעו.
קסטרו
טוב, קסטרו לצערי הרב פחות יותר ממשיכים עם מגמת הג'גינג, עם גזרות השמלות שתפורות ממש "ליד" אבל גם חוזרים לליין הישן שלהם, כלומר - משעמם!!!!!! יש להם כמה יציאות נחמדות פה ושם, אבל בגדול - שמרני ומשעמם כמו שקסטרו היה לפני המהפך של קולקציית הקיץ בשנה שעברה.
איכות,תפירה,מחירים ומידות: כרגיל, השמלות ברובן תפורות "ליד","כמעט". וכמובן שכמה שהמחווה של קסטרו היתה נחמדה - שום דבר לא השתנה... על המדפים כמעט ואין מידה 44 בדגמים, זה מוחבא היטב במחסן שחס וחלילה לא ידעו שקסטרו מייצרים מידות גדולות כ"כ. המידות שונות מדגם לדגם באותה החנות. עדין בחלק מהג'גינג יש 44, בחלק אין, בצבעים שונים אני במידות שונות... מה שעצוב זה שעכשיו שקסטרו חזרו לשיעמום ולבנאליות, הלקוחות לא יהיו עוד הילדות בנות ה 16 מהשנה האחרונה אלא קהל בוגר שמה לעשות, שוקל יותר ולובש מידות גדולות(וגם מוכן לשלם יותר) אבל כנראה שאף אחד לא חושב שם יותר מידי. המחירים של קסטרו רגילים - יקרים. אגב קסטרו, קולקציית האקססוריז שלהם מרשימה מאוד וקניתי שם עוד כמה פריטים שאראה לכם בסוף. אבל(!) זוכרים את הסיכות שאמא קנתה לי ליום ההולדת? אחת מהן(הזהובה) התפרקה לי בידיים לפני ששמתי אותה על השיער. הסט כולו הוחלף ונחשו מה? זה קרה שוב...לא הלכתי להחליף כי אני רוצה את שאר הסיכות.
גולף
אני חייבת לציין, גולף הולכים ומשתפרים! יש להם דגמים מקסימים שראיתי של חצאיות, חולצות וסריגים מהממים מהממים בסגנון מקסים, סוג של גיק שיק כמו אמה מ"גליי" (אל תגידו לי שאתם לא רואים גלי, גאוני!) לא מדדתי כלום אז קשה לי לחוות דעה על התפירה והגזרות אבל רצוי לזכור שהם עושים בגדים עד מידה 44(44 אמיתית, כזאת שגדולה עליי) והמחירים לא זולים כל כך. יש סריגים מנומרים בצבעים מגניבים. ובכלל הם חזקים בטופים בעונה הקרובה.

וכמה תמונות:
השמלה מרנואר: היא מבד דיי עבה, אז היא תעבוד גם עכשיו וגם בחורף.
האקססוריז מקסטרו, השעון מיוחד ברמות על בעייני
קלוז אפ מקדימה:
מאחורה
ופתוח

מקווה שנהנתם מהרשומה, נשיקות עד לפעם הבאה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה