יום שני, 30 באוגוסט 2010

טנרדים וחיות אחרות


טוב,
אז כולנו יודעות(אני מקווה) שמה שעושה בחורה אופנתית זה לא רק לבישת הטרנדים החמים ביותר, אלא התאמת הבגדים והטרנדים למבנה הגוף שלה, למקום שאליו היא הולכת ולמראה הכללי שלה. שילוב טרנדים בצורה סבירה בלבוש יכול להיות מקסים. נדבר על כמה טרנדים לאו דווקא של חורף או קיץ,אלא טרנדים שברובם, תמיד באופנה. למי אסור, למי מותר, איך מותר ואיך לא להגזים.
עקבים
עקבים זו המצאת המאה לדעתי. זה סקסי, זה עושה רגליים רזות וחטובות, זה מוסיפים כמה ס"מ לגובה ומונע בעיות בגב לגבר שלך כשהוא רוצה לנשק אותך(למי אכפת מהבעיות בגב שיגרמו לך). הקאטץ' הוא, שלא נולדנו עם עקבים. יש נשים שיודעות ללכת על עקבים ויש נשים שלא יכולות לזוז מטר על עקבים. זה תלוי אימונים, סוגי עקבים, כישרון מולד ורמת אייקייו. אני נולדתי עם היכולת לרוץ על עקבים, רק שמהכאב אני לא יכולה להתחמק. במיוחד עם פלטפוס ושברי מאמץ שממאנים להחלים... אין מישהי שעקבים לא מחמיאים לה, יש מישהי שבחרה עקבים שלא תואמים את המשקל שהם נושאים ויש מישהי שלא יודעת ללכת עליהם. בשם האל, מעולם לא הצלחתי להבין איך בחורות צעירות גוררות רגליים ועומדות עקום כ"כ עם עקבים! הלוא עקבים נועדו לשנות את היציבה לאחת יותר סקסית. העקבים גורמים לך ללכת זקופה יותר ומכאן שהחזה והישבן בולטים יותר. ורק זאוס יודע איך יש נשים צעירות שנראות כמו סימן שאלה על עקבים ועושות משהו מופלא עוד יותר - גוררות רגליים. ובנושא המשקל, אין דרך להתחמק - אם את כבדה יותר, עקבי סיכה יכאיבו לך יותר ולא תהיי יציבה. מעבר לזה שזה פשוט נראה מגוחך. בחרי עקבים עבים יותר.
בנות, יש תחליפים ראויים לעקבים. אותי ברוב הימים תראו על וודג' או רוקי כי זה נוח לי יותר ומה טוב, טרנד השטוח חי ובועט! גם נעליים שטוחות צריך לבחור (אני הכי מתה על אלו ששמות שמלה מהממת עם סנדלי שורש או כפכפי טבע נאות:/) אבל לפחות לא תיראי עילגת בהן.
ברמת העיקרון אני מאמינה שעקבים צריכים לנוע בין 5 ל 15 ס"מ תלוי לאן הולכים ומה עושים. המאסט בעייני זה עקבים שחורים ונוחים קלאסיים - פאמפס, לא פיפ טואו,אלא כאלו שמתאימים לחורף ולקיץ ואח"כ ברשימה עקבים אדומים(נעלי סוכרייה) מהסיבה הפשוטה שעם כל שמלה שחורה קטנה וקוקטית, עקבים אדומים יראו מדהים. אח"כ שכל אחת תתפרע! אני אוהבת נעליים מופרעות כמו של "אירוגיולר צ'וייס" רק לא לשכוח לאזן עם הלבוש...אני באופן אישי מתלבשת ומתאבזרת יותר מידי בשביל נעליים כאלו.
והנה טיילור מומסן מראה לנו שגם היא עושה טעויות בבחירת נעליים...צ'יפ צ'יפ צ'יפ, גם אם היא היתה לובשת משהו אחר.
ודיטה ון טיז מדהימה גם כשהיא עושה קניות, קלאסי קלאסי קלאסי!
מכנסונים
הקדמה - צריך להיות לך המון ביטחון עצמי כדי ללבוש מכנסונים. אם אין לך, סתם תראי כאילו לא נוח לך.
אוקיי, באופן גורף - את צריכה להיות בר רפאלי כדי להראות טוב במכנסונים וכפי שבר הראתה לנו השבוע, גם היא יכולה להיראות בהם רע:D. זה יכול להראות מאוד ספורטיבי, מאוד שיקי ומגניב, אבל בקלות יכול להראות זול מאוד ובטח שלא מחמיא. בעייני זה שמור ליחידות סגולות, לבחורות רזות מאוד מאוד, על כל בחורה טיפה עסיסית, שיש לה גוף מאוד curvey אפילו אם היא רזונת, זה נראה פשוט סקסי מידי ולא יאה. במיוחד אלו שבאופנה הקיץ, קצר קצר כמעט כמו תחתונים. מכנסונים מרחיבים אגן רחב, אז אם יש לכן אחד כזה - וותרו על התענוג(כן אני מודעת לזה שכרגע אסרתי על 70% מאוכלוסיית הארץ ללבוש מכנסונים, זה בכוונה,לחסוך מהקרנית הרגישה שלי את המראות האיומים;)). עכשיו, באופן כללי עדיף שהם יהיו בגזרה גבוהה ומבד,לא ג'ינס פרום. זה ברגע הופך ליותר שיקי ופחות סליזי. מבחינתי מכנסונים זה אך ורק עם נעליים שטוחות ביום יום. השילוב עם עקבים נראה מאוד צ'יפי ב9 בבוקר באוניברסיטה, זה חלק מעניין האיזון,בערב זה נראה נהדר. גם אל תלבשו עם מכנסונים טופ צמוד או חשוף מידי אלא משהו יותר מכסה ורפוי. לגבי החורף, אני שונאת שנאת מוות מכנסונים מעל גרביונים. פשוט לא עובד בעייני. דוגמאות טובות לעניין בצורתו הטרנדית ביותר: (טיילור מומסון האיט גירל ההורסת באמצע שתככב אצלי הרבה)
קייטי פרי מפציצה בלוק פינאפ מגניב ביותר עם מכנסונים
קייטי אחרת, מבהירה למה אם יש לך רגליים גזעיות כדאי להימנע.
ואישה אמיתית שמשחקת אותה במכנסונים בקז'ואל, חברתי היקרה ליטל.

טרנד הגזרה הגבוהה במכנסיים, חצאיות וכו'.
בגדול - אני מברכת על העניין...אני מעדיפה את השניצלים  ואת התחתונים שלי ושל כולם בפנים ולא בחוץ. הקאטץ' הוא כזה: חצאיות העיפרון עד הברך, חולצות בפנים, פינאפ ושות'? זה לא לכולן. זה נכון שגזרה גבוהה מדגישה מותן צרה, אבל אם יש לך בטן משתפלת זה ידגיש גם אותה וכדאי שתוותרי או תבחרי בגזרה גבוהה אבל מטשטשת - חצאיות A או פעמון וקחי בחשבון, שזה לוק מאוד נשי שצריך לאמץ שכן הבטן תטושטש על חשבון אגן שיראה רחב יותר. באופן כללי, גזרות גבוהות יפות למי שיש מותניים וקימורים, זה לוק מאוד נשי שמרוויחות ממנו כל בעלות מבנה הגוף העסיסי יותר. אם ניחנת במבנה גוף חסר מותניים, זה יגרום לך להראות מרובעת יותר. אם ניחנת במבנה גוף "פטיט" את עלולה להראות כמו ילדה שהשתעשעה בארון של אמא. מה שמשפיע, זה אורך החצאית והגזרה שלה. אם את קטנה ורזה, לכי על חצאית בגזרה גבוהה אבל לא מידי רק קצרה מאוד בגזרת A או פעמון וטופ צמוד. אם החצאית קצרה מאוד,לכי על טופ רפוי ו/או מכסה. רצוי לא לבחור בחצאיות טיפה גבוהות או טיפה נמוכות, לכל אישה קו המותן עובר במקום טיפה שונה וחצאית כזו צריכה לשבת בול במותן. הלוק הזה בעייני כמעט מחייב נעלי עקב. אם את כמוני וניחנת ברגליים לא רזות במיוחד וחזה גדול והחצאית מגיעה עד הברך, תלכי על חולצה עם קצת מחשוף. אני מאוד אוהבת PINUP. חולצות מחוייטות עם כפתור אחד יותר מידי פתוח וחצאיות עיפרון עם עקבים גבוהים, חגורות מותן. לוק מאוד מאוד נשי שעושה בדיוק את האיזון הזה כל הזמן בין לבוש מחוייט ומשרדי לסקסי בטירוף.
קייטי הולמס שוב בוחרת בגזרה לא הכי נכונה עבורה
וסקלרט ג'והנסון המדהימה מפציצה
פרחים
בגדול? אני חולה על הטרנד הזה! ההורים שלי מגדלי פרחים ואני מתה על פרחים! הטרנד הזה כמובן מתאים לכולן, אבל צריך להיות זהירים לגבי הבד. בדים פרחוניים עלולים להראות זולים מידי אם הן מטריקו דקיק ולא איכותי ועלולים להראות מבוגרים מידי. כשהתחיל הטרנד קניתי לי 4 שמלות זולות פרחוניות, 3 עפו לפח, אחת מספיק איכותית ופשוט קניתי פרחוניות איכותיות! עוד דבר חשוב זה לאזן. פריט אחד פרחוני בהופעה!
אני אדגים על עצמי, פרחוני צ'יפי
פרחוני איכותי
ניוד
צבעי הניוד או הפודרה תוקפים בכל הגזרות האפשריות. נעליים, ביגוד, משקפי שמש והאמת? שאני מברכת!!!! אני מאוד אוהבת גווני ניוד ואני רק חושבת על משחקי הניוד עם השחורים בחורף ואני פשוט מתמוגגת! בניגוד למה שנשים בהירות נוטות לחשוב, הן יכולות ללבוש גווני ניוד. לא רק שהן יכולות, בעייני המראה החיוור הוא מדהים!!! כרגיל, צריך לאזן. קודם כל, אם אתן בהירות (האמת שבכלליות) אל תבחרו בגווני הניוד החומים אלא בורודים - אפרסקיים יותר. שנית, אפשר לאזן אם אתן לובשות חלק עליון/תחתון בניוד בעזרת החלק השני שיהיה כהה או אם אתן בקטע של חיוור עם הסוף - עם לבן. מה שחשוב זה האיפור. עם לבוש ונעלי ניוד אני מאוד אוהבת מעושנים כהים, או איילינר דומיננטי עם שפתון כהה. בייחוד שמתקרב החורף והמראה הערפדי לעולם לא יוצא מהאופנה. אגב, טרנד הניוד שולט במדפים של רנואר.
אני לא אוהבת את הגרביונים והאיפור לא עשוי מספיק טוב, אבל היא הבינה את הרעיון :)
ועכשיו לחלק שיגרום לכן לשנוא אותי, טרנדים שהם מכוערים בכל צורה אפשרית.
קבקבי עץ - לא יעזור לכם איך ועם מה תשימו אותם, זה גס, זה פרחי, זה זול וזה פשוט נקרא מזעזע.
אצל שאנל אם אני לא טועה...
סבתא שיק מויצו
אני מצטערת אבל כשאתן לובשות בגדים של סבתא שלכן, אתן נראות כמו סבתא! ואין בזה שום דבר שיקי. יש רטרו, יש פינאפ, יש לקנות מציאות בחנויות יד שניה וכל זה יכול להראות מגניב ואופנתי מאוד! אבל יש גבול. אין לי תמונה לדוג' כי אני נגד לצלם אנשים ברחוב אבל תנו קפיצה לבצלאל, תחזרו בראיות חיות ונושמות.
נעלי מליסה
כן, כן, הזהרתי שתשנאו אותי אח"כ. אוקיי, העיצוב של הנעליים עצמן מהמם, אבל יקירות, פלסטיק הוא פלסטיק! פלסטיק נראה כמו פלסטיק ופלסטיק, נראה זול!!! מה שמדהים אותי זו העובדה שבמחיר של נעלי מליסה אפשר לקנות בובה של נעליים איכותיות מעור. איכות הסביבה זה חשוב, מחזור זה נהדר, אבל חוץ ממגפי גומי בחורף כשיורד מבול אימים ואין שום דרך אחרת לצאת החוצה וחייבים לצאת? אין סיכוי! מעבר לזה שבקיץ הישראלי המהביל, לא משנה כמה תגידו שאתן לא מזיעות, אני פשוט לא מאמינה לכן.


ולקינוח, כמה רכישות חדשות שלי מ"רנואר". למעשה כדאי שאספר לכם שחזרתי לעבוד ברנואר. כרגע אני עוברת בין סניפים, עבדתי בסניף בתחנה מרכזית בירושלים, בסופ"ש הקרוב אעבוד ברנואר מן במלחה(מי רוצה שאעשה את העבודה המלוכלכת ואלביש את הגבר שלה במקומה?) אבל בכל אופן, שתדעו שזה לא ישפיע על הביקורות שלי על רנואר. עדיין כל מה שכתבתי עומד בעינו. מה שכן, כשאתה עובד בחנות אתה נחשף לכ-ל הדגמים ומוצא על מה לשרוף את המשכורת שלך.
חולצה מכופתרת אדומה וחאצית שלא רואים אבל היא קרושה כזאת.
קלוזאפ על חלק מהחולצה:
וגופיה נוספת שרכשתי עם אותה חצאית
קלוזאפ:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה