יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

שנה טובה!


מחר ראש השנה העברי, אחד החגים שאני הכי אוהבת בעולם! מבחינתי זו תחילת השנה, ולא ינואר... אני יהודיה ומסורתית מאוד.
רציתי לנצל את ההזדמנות כדי לסכם את השנה שעברה עליי ולשטח אותה בפניכן קוראות יקרות שלי! הייתה לי שנה שבמילה אחת הייתי מסכמת כמדהימה! זו היתה אחת השנים הקשות שלי כמעט בכל המישורים... התחלתי את השנה חולה במונו וזה פשוט גרר שנה שלמה של מערכת חיסונית מפוררת, הרבה מחלות וווירוסים, דיכאון בגלל חוסר השליטה, עלייה במשקל בגלל חוסר האנרגיות המטורף, שינה מזעזעת לגמרי וכל זה בשילוב עם 51 נ"ז בשנה. זאת הפעם היחידה שתשמעו אותי מודה שהגזמתי. שלקחתי על עצמי פשוט יותר מידי, אבל הצלחתי!
עם כל החולי, הדיכאון, הלחץ המטורף, צלחתי את השנה במומצע מרשים ביחס למצב הבריאותי והנפשי שלי. הצלחתי להרשים מרצים שלי ובפעם המיליון, אנשים אחרים האמינו בי יותר ממה שהאמנתי בעצמי והגעתי למסקנה שאם התותחים הכבדים בתחום שלי חושבת שאני מבריקה, אולי כהם צודקים. חבר שלי - אהבת חיי והעתיד שלי, השתחרר מהצבא השנה וחגגנו 4 שנים יחד, הדבר הכי מאושר והכי מלחיץ בעולם לעבור עם בן זוג. חוסר הידיעה שמשגע אותו ואותך, כל השליטה הזאת לידיים אחרי ש 3 שנים רק אמרו לו מה לעשות.
למרות הכל גיליתי ולמדתי כל כך הרבה דברים חדשים ומדהימים! למדתי המון על חברותיי הטובות ביותר וגיליתי שאם אני רק אתן להן להתקרב, אני אגלה כמה שהן מדהימות עוד יותר! שזה בסדר לתת להן למנף אותי, לעודד אותי, לדחוף אותי, שאני לא לבד ושמותר לי להיות חלשה ומיואשת. לליטל מינקין וקסניה ברודקו יש חלק עצום בכך שפתחתי את הבלוג הזה ותודה תודה תודה! אתן מדהימות!לא ייאמן שבבלוג שלי כבר היו 25,000 מבקרים!
יום הולדתי עבר מדהים! הייתי מוקפת באנשים מדהימים ומאושרים ששמחו איתי וחגגו את היום שבו הגעתי לעולם, קיבלתי מתנות מדהימות בכמויות לא הגיוניות! לצערי היו לי השנה גם תגליות מצערות לגבי אנשים שהחשבתי למאוד קרובים אליי. בעבר חשבתי שאני מאוד טובה בלקרוא אנשים, אבל מסתבר שאני אופטימית מידי ונותנת אמון מהר מידי לאנשים שלא מגיע להם את האמון שלי. הצלחתי לרדת כמעט את כל מה שהעלתי כשהייתי חולה ואני עוד יורדת במשקל!
לקראת השנה החדשה, אני רוצה לשתף אותכם בהחלטה שמתבשלת... אחרי התייעצויות עם כמה אנשים בתחום החלטתי שאני הולכת להתחיל השנה לעשות סטיילינג אישי. בנוסף לזה שיש לי חוש אופנתי מפותח, אני גם מאפרת ואני מאוד אוהבת להלביש אנשים ועושה את זה מצויין כפי שנכחתי בחיי. הייתי עושה את זה בהתנדבות לחברות וחברים ועכשיו עבור תשלום(סמלי למדיי, בכל זאת אני טירונית) אוכל לעשות את זה עבור כל מי שרק ירצה!
לעצמי אני אאחל אהבה והגשמה עצמית, ששנת הלימודים לא תהיה היסטרית מידי, שאשמור קרוב לליבי את החברות היקרות והמשפחה המדהימה שלי ובשושו בשושו - אאחל לעצמי אירוסין השנה. 
לכן יקירות, אאחל שיתגשמו כל משאלות ליבכן!!! שתהיה לכן שנה רוויה בהצלחות, באהבות גדולות, בכסף, באושר, באופנה! והכי חשוב יותר מהכל, תאמינו בעצמכן! את מדהימות וכל העולם יהיה בכף ידכן אם רק תאמינו!
נשיקות ואל תגזימו עם האוכל, חבל שלא יעלו עליכן הפריטים המדהימים שקניתן בסיילס של החורף שעבר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה