יום שני, 13 בספטמבר 2010

חוזרים לשגרה!


ברוך ה' ישתבח שמו לעד ראש השנה עבר בלי יותר מידי מפגעים. אתם יודעים, כרגיל, אוברדוז של משפחה - כלומר - תככים ומזימות, הרעלת אוכל והשלמת שעות שינה היסטרית! זה בעיקר עלה לי בהליכות כל בוקר אצל ההורים ובאימון של שעתיים וחצי היום(!) בתקווה שאראה את המספר הרגיל על המשקל ונחשו מה? אכן לא עליתי גרם :)
אני חושבת שדיברתי על זה כבר לפני יום ההולדת שלי, שהחלטתי להעיף מהארון את כל נעליי הזבל ולהחליפן בנעליים איכותיות? אז בואו נדבר על זה: ראשית איכות לאו דווקא שווה יוקרה ויוקרה לאו דווקא שווה נוחות. מה שכן, אל תצפו שנעל איכותית ונוחה תעלה 100 ש"ח. מחירי נעלי הנוחות-איכות שגם נראות טוב ולא כמו טבע נאות(חלחלה מוחלטת. אני מצטערת, כפכפים עם סוליה עבה כ"כ זה לא יפה בשום צורה ולא, את לא יפה כשנוח לך! רואים שטבע נאות הומצא ע"י אשכנזים, המשפט:"כואב להיות יפה" שכולם מכירים למעשה תורגם ממרוקאית!) נעים בין 300-600 ש"ח.  בתור התחלה קניתי לי 2 זוגות נעלי אופנה איכותיות מניין ווסט ומסכו עור שהעלתי ביום ההולדת. הנעלים מניין ווסט התבררו כנוחות בטירוף אבל יש משהו מעצבן באזור האבזם שקשה לי להסביר. הנעליים מסכו עור הרבה הרבה פחות נוחות. האימום יותר צר והעור פחות מעובד.
החלום : 
 למצוא נעלי עקב שחורות קלאסיות, לקה, שהיו גם נוחות,שהיו סגורות ולא פיפ טואו וישמשו אותי גם בחורף ושאוכל לנעול אותן לאוני'. אחרי בירור וחקירה גיליתי שהחברות המובילות בתחום הן: קלארקס שמייבאים "נמרוד" לארץ, ביוטיפיל, אוריג'ילנס, טבע נאות וליידי קומפורט. כשעבדתי במלחה לפני שבועיים כיתתי את רגליי בין כל החנויות האלו ומה אומר לכן, אכזבה מטורפת. המחירים של קלארקס פשוט בשמים(500 ש"ח לנעלי סירה שטוחות פשוטות. אני יכולה להבין למה צריך נעלי עקב נוחות עולות הרבה כסף, אבל נעל שטוחה?) ולמרות שזכרתי שם דגמים צעירים ויפים, הרוב היו דגמים זקנים ומכוערים בצבעים מזוויעים והחשוב ביותר, הן פשוט לא היו נוחות. הנעליים הזולות שלי היו הרבה יותר נוחות. לא שמתי לב לסולייה מיוחדת ועבה מהרגיל בפנים הנעליים. המשכתי לטבע נאות שם ה-כל מזעזע למדיי. באוריג'ילס מדדתי עקבים יפייפים, 700 ש"ח, שהיו גדולים עלי ב 40, קטנים ב 39 וגם כן לא היו נוחים בכלל.  הנעלים של ביוטיפיל לא יפות ויקרות להחריד וגם את של ליידי קומפורט לא אהבתי. בקיצור, דיי נואשתי.
היום נסעתי למרכז העיר נחושה למצוא נעליים ולהחליף שמלה מחרידה שרכשתי בקלות דעת מ"טי - שירט", החלפתי את השמלה בסריג מכופתר מנומר והלכתי שוב לאורך יפו מצידו השני(זה שמול קפה נאמן) בידיעה שיש שם הרבה חנויות עם נעלי נוחות ואולי אמצא את מבוקשי. בשבוע קודם לכן מצאתי שם נעליים כמעט מושלמת, הבעיה היחידה היתה הצבע - אפור שמתחלף לשחור בהדרגתיות. באותה חנות(אני לא זוכרת את שמה, היא החנות הכי גדולה מבין חנויות נעלי הנוחות בצד הזה והיא ממוקמת יחסית למעלה!) ראיתי בחלון הראווה את מה שרציתי בדיוק!!!!!!!!!!!!!!!!! הגיעו הנעליים גם בשחור! מדדתי ואחרי 5 דקות קניתי. פשוט ללכת על ענן. הן של קבוצת נעלי איכות שנקראת Flyfoot ויש להם אתר. הנעליים מיוצרות בברזיל, הגפה והסולייה סינתטיות. צילמתי לכן גם את החלק הפנימי כדי שתבינו על מה אני מדברת... כמו גאונה שכחתי לכתוב מחיר! הן עלו לי 320 ש"ח. בעייני מחיר סופר הוגן לנעלי איכות אופנתיות ואפילו זולות... הסתכלתי כרגע בקטלוג באתר ויש אותן במיליון צבעים ויש להם גמים צעירים ויפים!
יהיה לי קשה להתרגל לגובה הנמוך כל כך!
אני חייבת לציין שבמהלך החיפושים שמעתי מהרבה מוכרים "זה יתרחב" "הרגל תתרגל" ושלל פנינות חוכמה אחרות. אני רוצה להגיד לכן משהו, החור הראשון והחשוב ביותר ברכישת נעליים זה שהן יהיו נוחות במיליון אחוז ושהמידה תשב בול. בטח ובטח כשמדובר בנעלי עקב! עשיתי כמה פעמים בחיי את טעות החצי מידה והספידה, זה לא אותו הדבר...זה לא עובד. תמיד משהו שם לא יהיה פיקס וירגיש הרבה פחות נוח. אני גם ממליצה בחום לא למדוד לשתי שניות, אלא למדוד וללכת בחנות, להסתובב קצת. מעבר לזה, הדרך הטובה ביותר ללמוד מה נוח ומה לא נוח לך טמונה בהרבה טעויות.
מעבר לזה, יצא לי לבקר במנגו לפני שבוע...
מה אגיד ומה אומר? קולקציה מהממת!!! ואני לא יודעת למה ומי אמר שהמידות קטנטנות, אני קניתי שמלה ב M ומדדתי טרנץ' מהמם ב L, נראה לי פייר אנף! בעייני הבגדים של מנגו מהממים, אני רק לא סגורה על האיכות והמחירים כמובן בשמים. כרגע יש מבצע שעל כל קניה מעל 200 מקבלים 50 ש"ח לקנייה באוקטובר. אז השמלה עלתה לי המון, 320 ש"ח. אבל(!) היא מבד מאוד מאוד איכותי ועבה והיא תשמש אותי נאמנות בחורף ללא ספק והיא יושבת עלי מדהים ברמות קשות. התמונה פחות משקפת אבל שיהיה!
 רציתי לשתף אותכם בכמה דברים מהחיים האישיים שלי:
1. מחר אני הולכת להגשים חלום, אני נוסעת עם אלכס להופעה של קייס צ'וייס בבארבי!!!!!!! אני מחכה לזה המון שנים ולא יכולתי להגיע להופעה הקודמת ואני נרגשת לגמריי! אני תקועה בלי אוטו ואשפוך על תחבורה לא מעט כסף אלא אם אמצא טרמפ ואני מנצלת את הבמה הזו כדי לבקש מכן, אם אתן או מישהו שאתן מכירות נוסע להופעה מחר מירושלים, אנחנו שני טרמפיסטיים נחמדים ונשלם כמובן על הדלק :) אפשר ליצור איתי קשר כאן, או בפייסבוק, zohar avrahami
2. הרומן עם רנואר נגמר בצורה מאוד מכוערת ואני ממליצה בחום לא לעבוד בחנויות שלהם במלחה,תחנה מרכזית או בטוונטי פור סבן במלחה. שמעתי הרבה סיפורים על הלנת שכר ושקרים אצלם וחשבתי שלי זה לא יקרה וזה קרה. עבדתי שם 4 ימים והבטיחו לי 23 לשעה ואחוזים ושאלתי שוב ושוב והתעקשתי שיגידו לי כל הזמן כמה אקבל ונחשו מה? לא קיבלתי אחוזים...פשוט גועל נפש. אשמתי לגמריי שלא ביקשתי חוזה חתום אבל סמכתי על חברה ואכלתי אותה.
ולתמונות ונושאים משמחים יותר!
למי שתהה מה לבשתי בחג אז החלפתי כמה וכמה שמלות והן נדרשו להיות צנועות לבקשת המשפחה, אלו שתיים מהן:
ואני לא יודעת אם כתבתי פה, אבל עם כל הפירגונים שלי שכחתי פירגון חשוב במיוחד....מי שלא יודע, בימי שישי מידי פעם ובערבי חגים אני עובדת אצל אחי וההורים שלי, יש להם עסק של עיצוב פרחים. הם מתעסקים גם בעיצוב סידורים לאולמות, זרי כלה, יש להם חנות במשק במושב(שמלמעשה משווק פרחים להולנד, כך שהאיכות מאוד גבוהה) ועוד 3 דוכני פרחים בבית שמש(בביג) בנווה דניאל ליד המאפייה ובאלון שבות ליד המכולת. זה האתר המדהים:  http://www.avrahami-flowers.co.il/ וכשעבדתי בחג הצטלמתי עם זר קטן וחמוד שהתאים לי ללוק הכללי 
ואחרי מיליון התמונות שלי מאופרת ועם אקססוריז וכל השטויות שאפשר לחשוב עליהם בעולם, החלטתי שמגיע לכן קצת כנות לפני יום כיפור... אז זו אני, מה שנקרא "פשוט אני". בלי איפור ובלי מסכות ובלי שיער מסודר ובלי הרבה קישקושים אחרים שאני כל כך אוהבת ובונה עליהם בלוג ובונה עליהם קריירה פחות או יותר! אני אוהבת אתכם מאוד ורוצה שתראו שבלי כל השטויות, אני לא כזאת מיוחדת בכלל. עוד ברונטית עם עייני דבש! סטיילינג ואיפור הם כלים מדהימים שנותנים לנו את האפשרות "להתחפש" ולהחליט מי אנחנו רוצות להיות כל פעם מחדש! זה כלי מדהים שמאפשר לנו להסוות את מה שפחות טוב אצלנו ולהדגיש את החלקים המושלמים שיש בכולנו!
שנה טובה יקרות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה