יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

לא רוצים להיות שמנים יותר!


אתם יודעים, בכל משך שנותיי כמתבגרת וכאישה לא הייתי אופטימית כפי שהייתי השנה לגביי עתיד הנשים המלאות והשמנות. היה כל כך הרבה טרראם! באמת חשבתי שהמודעות הולכת ועולה! כתבות על עולם הדוגמנות המעוות, מגזין V שהקדיש גליונות ושערים לנושא, דוגמניות מלאות שזכו ב ANTM שהתפרסמו עוד ועוד, מרינה מקסימיליאן בלומין מדגמנת כפי שהיא, חנויות שמביאים מידות לכולן - עונות, "משמין לי", וומן אונלי. חקיקה נגד דוגמניות אנורקסיות, באמת חשבתי שמשהו הולך לחדור לתודעה של מישהו.
תקראו לי נאיבית, זה לא יהיה שקר, תמיד האמנתי באנשים יותר מידי.                                                                                      כנראה שזה היה טרנד, טרנד חולף כמו שאר הטרנדים האופנתיים ופתאום מופיע הפרצוף האמיתי של כולם ונחשו מה? הוא כל כך מכוער. קריסטל רן, ה- דוגמנית הגדולה בעולם שהלכה בתצוגות והתפרסמה במגזינים רבים הפכה לכחושה ואם יורשה לי - כעורה במיוחד. גם מרינה הולכת ומצטמקת, אם כי היא מכחישה. ועד שיש בישראל דוגמנית אחת בגודל נורמלי, אסתי גינצבורג שמה, העיתונות הצהובה עטה עליה ש"השמינה".        
רשת "מתאים לי" הפכה ל ml וניסתה להפוך לרשת שפונה גם לרזות, הורידו את מידות הענק מהמדפים ודחפו אותן למחסן. שחלילה לא יבהלו הנשים היותר "נורמליות" שנכנסות לחנות. כאילו שיש בחורה שפויה רזה אחת שתתפשר על הסמרטת המנצנצת שהם מכרו לשמנות כבגדים! הלא לרזות יש אופציות אחרות, למה לעזאזל שהן יקנו את הדגמים המזעזעים והזקנים כל כך של משמין לי?? אני לא מתה על יעל רגב, אבל וואלה, אפילו אני תמכתי בכך שהיא תהיה היועצת האופנתית שלהם. וכשקוראים ראיונות עם יחצנים או אנשים אחרים שעובדים שם, זה כאילו שהם חיים בסרט... "אנחנו מיישרים קו עם חנויות בעולם שגם כן לא מחזיקות בכל המידות על המדפים" say what!? איפה בעולם בדיוק הייתם?! "הדגמים אופנתיים וטרנדים" - אהא! טרנד הפרחים באמת באופנה, פשוט לא בהדפס זול ומכוער שהובא מהוואי ולא על שמלת מקסי עם שרוולים ארוכים וגזרת הריון.
זוכרים את "וומן אונלי" ? הרשת שאני המלצתי עליה? הרשת היחידה בארץ שהביאה חזיות במידות גדולות ומופרכות מאוד במחירים היסטריים כפי שהם קראו לה:"לנשים בלבד"? לא עוד, מהיום אימרו:"ליה לונדון". בכתבה שקראתי לאחרונה בווינט על חזה גדול  http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3962510,00.html נדהמתי לשמוע על השינוי התדמיתי של הרשת ועוד יותר נדהמתי מטימטומה הקשה של המנכ"לית שלהם, רונית ציטיאט-קאשי שאמרה:" וומן אונלי היתה מזוהה עם נשים שמנות, למרות שזה לא בהכרח נכון. כעת אנחנו מתמחים בכל טווח המידות" ו"אנחנו לא רוצים להיות מזוהים עם מידות גדולות". מעבר לזה שזה פשוט מטומטם ולא נכון, כי כל הייחוד שלהם היה היצע של חזיות בקאפ גדול והיקף צר, כלומר לבחורות במבנה שעון חול או רזות עם ציצי גדול בשפת העם, גברת רונית החצופה יכולה לקבל תואר בכפיות תודה וטימטום. תגידי, זה נשמע לך הגיוני שאת יורקת לבאר שממנה שתית?! מעבר לזה שהמחירים שלכם מופרכים וכולנו כבר יודעות שאפשר להזמין כל חזיה שאצלכם מהנט בחמישית מהמחיר שלכם, זה נראה לך הגיוני שנשים השאירו אצלך אלפי שקלים ועכשיו את מדברת ככה? הטיפשות וחוסר הטאקט שלך יעלה לך במאות נשים שלא יקנו אצלכם יותר. מנשים שביקרו שם שמעתי שכבר אין ממש מידות גדולות... מי הבחורה המפגרת שלובשות A/B/C שתקנה חזיה ב 500-600 ש"ח כשיש לה אלטרנטיבות זולות וטובות בכל עבר? "וומן אונלי" הטעות השיווקית שלכם ופליטת הםה של המנכ"לית שלכם יעלו לכם בדבר שהכי כואב לכם - בכסף. ואני, הולכת לעמוד בצד, להנות מההצגה ולמחוא כפיים.
בשיטוטי בבלוגים של פאטשיוניסטיות אחרות ובפרום אופנה מלאה הבנתי ש"עונות" צועדים באותו נתיב. אי אפשר להשיג שם דגמים מעל למידה 46. וחבר'ה, אני הייתי 46, זה לא כזה גדול, יש בחורות הרבה יותר גדולות מ 46...עוד חבורה של אידיוטים.
אז מה קורה פה אתם שואלים? קוראים לזה:ישראל, הביצה הים תיכונית שלנו שבה כל אחד עושה מה שבראש שלו והיסטריית הרזון גדולה מבכל מקום אחר בעולם. למרות ש"מגפת" ההשמנה הולכת וגוברת - משמע פלח האוכלוסייה שנזקק לבגדים במידות גדולות גדל - משמע: כסף!, בישראל החברות ממשיכות לעצום עיניים ולרצות להיות רזות. מה שמגוחך זה שכל החברות האידיוטיות האלו משוכנעות שהן "מיישרות קו עם העולם כולו" וכפי שכולנו יודעים, בעולם כולו מידות ביניים (42-48) קיימות בכל חנות כמעט! בעולם כולו יש רשתות למידות גדולות שמייצרות בגדים מהממים ואופנתיים בכ-ל המידות! בעולם כולו, המידות עצמן גדולות יותר מבארץ ובעולם כולו יש פאטשיוניסטיות שמתלבשות מדהים ורק פה, אנחנו צריכות להתפשר ולהיות ממש ממש יצירתיות כי פשוט אין. אני לא דואגת אתן יודעות? כי מה שיקרה זה שכולנו נאלץ להתקדם למאה ה 21 ולהזמין בגדים אונליין(אפילו אני) או ש"בורדו" החנות היחידה כרגע שיש לה היצע מטורף במידות גדולות, תיהפך ליותר עשירה. וכל הרשתות הטיפשות והאומללות האלו פשוט ילכו וייעלמו, את הנזק הם עשו לעצמם. ואל תאמרו נואש יקירותיי השמנמנות, אלא תפתחו חשבון פייפאל ותזמינו בנט. גדול?קטן?צר? יש מאות נשים שמנות שלהן זה כן יתאים שמחכות לקנות זאת מכם!(אני מאחוריכן!)
ועוד כמה דברים בנושאים אחרים:
ראשית אני רוצה להגיד לכן תודה,תודה,תודה! יש לבלוג מספר כניסות מטורף פשוט, זה כי אתן תותחיות פשוט :) ואני רואה שמלא אנשים מחפשים אותי ואת הבלוג שלי בגוגל וזה ממש מרגש :) הרבה אנשים מנויים לבלוג באימיילים ואלוהים יודע כמה מנויים במסרים.
שנית רציתי להזכיר שאני סטייליסטית אישית וניתן להשכיר אותי ליום(תמיד ידעתי שיבוא היום שבו אני אעלה כסף...) או לשכור אותי לנשים ולגברים אחרים/ות שזקוקים לשירותיי. מבטיחה שלא תתאכזבו! יש כבר המלצות, תודה לאל אני עובדת בסטיילינג על אמת! ואני ממש, אבל ממש(!) זולה... עובדת בירושלים או בת"א לנוחיותכן....
עכשיו, יש לי חוב מהפוסט הקודם. הבטחתי לכן תמונות של 2 זוגות המכנסיים שקניתי עליי, אז הייתי בשבת אצל ההורים וצילמתי(וגם הבאתי מראה!) ועל הדרך צילמתי לכן שמלת סריג מטריפה שקניתי ברנואר במחיר מופקע במיוחד. תתעלמו מכמה שהיא קצרה, בחורף זה נלבש אך ורק עם גרביונים אטומים ולא ככה!
אז רנואר, עם החולצה בפנים - בעייני זה יותר מחמיא כי זה מדגיש את החלק שבו אני צרה יותר ולא את האגן הרחב אם כי כשמתחיל החורף אי אפשר להכניס סריגים לג'ינס... אגב במציאות אני לובשת סקיני ג'ינס בעיקר עם מגפי דמוי UGG או עקבים ואז זה מאוד מטשטש את הירכיים שלי כי האגס מאסיביות או כי העקבים מאריכים את הרגליים שלי. סלחו לי על החולצה, לא הייתי ליד הארון.
ומאחור
וממש קרוב
ואיטץ' אנד אם: צילמתי גם עם חולצה בפנים וגם חולצה בחוץ, אני מאמינה שאלבש אותו עם חולצה בחוץ. הגזרה ישרה אבל בגלל הירכיים שלי זה נראה טיפה מתרחב למטה.
מאחור
ועם חולצה בחוץ
והשמלה המהממת! אני חיכיתי לשמלה הזאת ממש הרבה זמן :) כאמור, תתעלמו מהאורך...
עד פה להיום! ממחר אני שוב סטודנטית וסביר שאכתוב פחות... אוהבת אתכן מאוד! נשיקות עד לפעם הבאה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה