יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

החורף בדרך והסאגה החדשה כאן - מגפיים.


הקדשה קטנה וכמה מילים:
אני מקדישה את הפוסט הזה  לאוקטובר הוורוד שמוקדש כידוע למלחמה בסרטן השד. אני רוצה להקדיש את הפוסט ליעל יעקבי ולאמא שלה זכרונה לברכה.
תרשו לי עוד שתי מילים(לא באמת( בנושא: כולכן יודעת על הקמפיין שתפס חזק בטוויטר ובפייסבוק אני מניחה? שכותבים בסטטוס איפה את אוהבת את התיק שלך, בלי לגלות שמדובר בתיק כך שמתעוררת סקרנות של אנשים וכשהם שואלים, מסבירים להם ומעלים את המודעות.לרוב נוצרים סטטוסים שובבים למדיי כמו "אני אוהבת את זה בכיסא האחורי של אוטו". אז לאחרונה כמה אנשים הזויים למדיי פתחו במלחמת חורמה נגד הקמפיין וקראתי פוסט של פמינסטית פסיכית(דיברנו על זה שאני שונאת אותן?) שהחליטה שזה הופך את כולנו לאובייקט מיני ויש דרכים יותר מכובדות להעלות את המודעות בלה בלה בלה ידה ידה ידה... אז יש לי דבר אחד להגיד לכולכם: תתפלאו, אבל סקס מוכר ואם משתמשים בו בשביל דברים שטותיים, למה לא להשתמש בו בשביל מטרה נעלה? דבר שני, מה בדיוק אתם עשיתם להעלאת המודעות? כלום? יופי, אז תסתמו. בינתיים קורה בדיוק מה שצריך לקרות - נוצר המון באזז והעניין מגיע לבלוגים, חדשות, עיתונים. השגנו את המטרה!
לענייננו, מגפיים!
מה? חשבת שבעיות של מלאות ושמנות מתחילות ונגמרות בבגדים?
WORNG
יש לנו גם בעיות בנעליים ובייחוד - במגפיים. מה הבעיה? אז ככה, באופן כללי, לרוב לבחורות מלאות ושמנות אין כפות רגליים ארוכות ורזות, אלא רחבות. כמובן שגם לבחורות רזות יכולות להיות כפות רגליים רחבות, אבל אצל מלאות ובעיקר אצל שמנות - זה חוק. מה שזה אומר בתכלס, זה שאנחנו צריכות נעליים שעשויות על אימום רחב. מה הבעיה? שמשום מה, רוב הנעליים בארץ(בחנויות בטווח המחירים שלי) מיוצרות על אימום צר. החנות היחידה שאני נתקלתי בה באימום יותר רחב מבד"כ היא ניין ווסט.
מגפיים או מגפיים... מגפיים זה סיפור יותר רציני והבעיה היא לא רק עבור נשים מלאות ושמנות, אלא גם עבור רקדניות,רוכבות על אופניים וסתם נשים שיש להן רגליים "גזעיות". הבעיה שלנו היא שה"משפך" - החלק העליון שיושב על השוקיים, צר מידי. בחלק מהפעמים מגפיים כאלו בכלל לא יעלו לנו על השוק, הרוכסן לא ייסגר ושלל בעיות אחרות. כמו בכל דבר בארץ - חושבים רק על האמצע. לא על רזות מידי שלהן זה ענקי בחלק של השוק, ולא על מלאות...אז כמה פתרונות והמלצות.
1. הכי חשוב, לא להתייאש ולא להתפשר! בחורה עם מגפיים שהרוכסן בהן לא נסגר עד הסוף או נסגר אבל עושה להן "שניצל" בשוק, זה נוראי.
2. יש מגפיים שלא עשויים מעור אמיתי/סינתטי אלא מחומר סינתטי שנמתח ואז הן מתאימות. היו לי כאלו כמה שנים טובות.
3.לחפש, לחפש ולחפש. יש מגפיים שיש להן משפך רחב יותר שישב עליכן טוב, פשוט ייקח לכן זמן למצוא אותם.
4. המלצה חמה, תמיד תגיעו למדוד מגפיים עם גרביים עבות בתיק. גרבי ניילון זה לא מדד לכלום!
5.עוד המלצה למלאות ושמנות: אני יודעת שהרבה יחלקו עליי, אבל דעתי האישית היא שבחורות שמנות(טוב שמן זה אינידיוידואלי והכל תלוי באיך שזה נראה ולא במשקל כמובן) נראות מזעזע על סטילטו במיוחד אם הרגליים שלהן עבות מאוד והן לובשות שמלה או חצאית. זה יוצר מראה של משולש הפוך וזה נראה מאוד מאוד לא יציב, כמו בניין שמט ליפול. אני חושבת שעקבים קצת יותר עבים הרבה יותר מחמיאים למלאות ובטח שהרבה יותר נוחים. יתהפך העולם, ככל שאת כבדה יותר, העקבים האומללים צריכים לשאת יותר משקל ורצוי שהם יהיו עבים יותר מסיכה גם בשביל היציבה שלכן וצמצום הנזק לגב ולברכיים שלכן.
ביום חמישי עברתי במיליון חנויות נעליים, מבחינתי המאסט לחורף(ולכל עונה למעשה) זה מגפיים בשני צבעים - חום ושחור. השנה החלטתי שאני רוצה מגפיי UGG(מזוייפים כמובן, אין לי אלפייה מיותרת) בחום ומגפיים שחורות מעור עד הברך שיהיו או בסגנון מגפי רכיבה, או אלגנטיים עם עקבים אבל עקבים עבים ויציבים(זה פשוט ממש מסוכן ללכת על עקבים גבוהים ודקים על אבן ירושלמית רטובה! ובין כה יש לי זוג כזה) בעייני הלוק של ג'ינס עם אגס הוא קז'ואלי, מתוק ומחמם מאוד - יתרון ענקי בימי החורף הקפואים של הבירה. אז רכשתי לי אגס מזוייפות של חברה שנקראת friends. קניתי אותן בחנות סימפליסיטי  בממילא. חנות שמביאה כל מיני מותגים בדיוק כמו שש... בין השאר: ניוז, פליילונדון, מליסה, רוקט דוג. יש לי אגס מזוייפים שקניתי שנה שעברה ב 50 ש"ח במדרחוב וזה עולם אחר לגמריי. קודם כל, ויזואלית הן יפות יותר ודומות יותר למקוריות. שנית, הגפה עשוייה מעור...החלק הפנימי לא מצמר כבשים אבל מחומר מחמם ואיכותי מאוד. והכי חשוב: אני יכולה להכניס ג'ינס לתוכם בקלות! :) 
הן נראות אפורות אם כי הן חומות לגמרי!חום בהיר ומקסים.
בנושא אחר אופנתי:
השכמיות חזרו בגדול!!! אני חושבת שזה מהמם! אם כי ממש, אבל ממש לא פרקטי בירושלים. אני מצאתי את עצמי בשנה שעברה כמעט תמיד יוצאת מהבית עם מעיל או ג'קט, אבל!מדדתי שכמייה מהממת ב H & O וצילמתי עבורכן קוראותיי מרחבי הארץ שזה יכול להיות שימושי עבורן.
וסתם כמה תמונות! 
אחת השמלות האהובות עליי!רנואר, סתיו שעבר, נגמרה אחרי היום הראשון בחנות ובכל מקום שאלו ושואלים אותי מאיפה היא!
ואני מתלהבת שיצאה תמונה יפה בדירה החדשה!

בקרוב תקבלו פוסט איפורי במיוחד ל-פנים  מכיוון ששמתי את ידיי על פלטת Naked  של אורבן דקיי(ותודה רבה לנטע תותיזוקה האדמונית המהממת!) ובקרוב מעט אשים את ידיי על חלקים מקולקציית ה"נבלים" של מאק שיוצאת לאור ביום חמישי הקרוב! (חפשו אותי ב9:30 במאק ממילא, אני אהיה המתולתלת שמתחרעת ומריירת על הדוכן של הקולקציה) ומתישהו יגיע אליי גם השימר בריק בגוון נקטר(ותודה לקסניה, המאפרת המדהימה, החברה הטובה, האישה והאגדה!)
זהו!
ציטוט השבוע:המורה לאיטלקית:"זה נורא להיות במילאנו בשבוע האופנה!את מרגישה כמו ג'וק ליד כל הדוגמניות האלו! גם הן ענקיות וגם מהממות!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה