יום שני, 1 בנובמבר 2010

ביקורת מוצרי איפור ושופינג :)


הבטחתי פוסט על מוצרי איפור דנדנשים אז הנה זה בא!
למען האמת אני לא הטיפוס שנוהה אחר מוצרי איפור פופולאריים. אני קוראת(הרבה) וכותבת(מעט) בפורום איפור וציור גוף כך שאני תמיד מודעת לקולקציות החדשות ולמוצרים הכי חמים. אין לי ויזה בינלאומית ואני לא נוטה להזמין מהנט. למה? כי אם אני אתחיל זה פשוט לא ייגמר. כשכולן חפרווווווו על פלטת הנייקד של אורבן דקיי ועל השימר בריק בגוון נקטר בהתחלה, לא התעלפתי. ואז הפלטה נגמרה במלאי ואני פתאום רציתי אותה! בשניה שהיא חזרה דיברתי עם חברתי היקרה הג'ינג'ית היפה - נטע(תותיזוקה) וביקשתי ממנה שתזמין לי אותה, נטע לא רק הזמינה לי אותה אלא עשתה משלוחה עד לבית(של ההורים שזה וואחד טיזאלוך!). אחרי כמה ימים רציתי גם את השימר בריק והתעלקתי על חברתי הטובה (והיפייפיה!) קסניה שתזמין לי אותו והנשמה הטהורה הזאת מאיזשהי סיבה לא ברורה(רגשות אשם שאת עוזבת אותי פה בירושלים הקפואה בחושך לבד בלי מישמושים?!) החליטה לתת לי אותה במתנה. אז קודם כל תודה לשתי המדהימות האלו ועכשיו ביקורת!
NAKED
הפלטה נקראת "עירום" כיוון שזה השם שהכי מתאים לה. vהיא מושלמת למראה ה"אני-נראית-כאילו-לא-התאפרת-אבל-לקחו-לי-5-שעות-להראות-ככה". מדובר על פלטה שמכילה 12 צלליות בגוונים טבעים/ניוד/בהירים וגם כמה צבעי טואופ וכהים יותר לתיחום. היא מגיעה עם פריימר מוקטן(האגדי, כן כן) ועם עיפרון דו צדדי שחור-חום. האמת היא שהיכרותי על אורבן דקיי מתחילה ונגמרת בפריימר הזה שהוא אכן אגדי ומדהים. אני דבוקה אליו כבר מעל לשנה והוא פשוט הדבר היחיד שמחזיק לי את הצלליות על העפעפים למשך שעות ארוכות. לי באופן אישי אין קושי לטשטש מעליו. הצלליות נהדרות, הפיגמנטים מצויינים, המרקמים נוחים(המרקמים הם מאט/שימר) והעניין היחידי הוא שכמעט כל הפלטה עליי היא באמת ניוד. אני לא כזאת כהת עור(C4 בפייסאנד בודי, זה בעיקר צהוב, לא כ-זה כהה) וכמעט כל הגוונים למעט 2 האחרונים מאוד טבעיים עליי. העפרונות רחוקים מלהיות עמידים כמו של פופה. הפלטה עטופה בבד קטיפה חום שזה נחמד, לא אם את מאפרת וסוחבת בתיק...180 ש"ח כולל משלוחה. ולתמונות:
משמאל לימין: virgin, sin, naked, sidecar, buck,half baked, smog, darkhorse, toasted, hustle,creep, gunmetal.
The pencils: black - "zero" brown - "whiskey"
קצת תמונות שבהן אני מאופרת בה:
(תנחשו למי שייכים הציצים השאווייייים משמאל?)
שימר בריק בגוון נקטר
אחד המוצרים היחידים עלי אדמות שחלמתי עליו במשך שנים ופשוט מעולם לא יצא לי להניח את טלפיי על אחד. פינטזתי על אחד בגוון rose הרבה מאוד זמן עד שיצא הנקטר. למעשה השימר בריק הוא שימר-סומק. או להצללות והארות או כסומק והארות, תלוי בגוון ובאופן השימוש. הנקטר הוא סומק שימרי. מה אגיד ומה אומר, חברותיי היקרות, לא נפלתי. מדוע ולמה? האמת היא שאחרי 28938 סמקים שיש לי, הגעתי למסקנה שכל הסמקים השימרים שיש לי לפחות מאוד(אבל מאוד) דומים לסמקים האפויים של פופה ואלו של פופה הם פשוט הכי זולים ומאוד טובים ועמידים. השימר בשימר בריק גרוס דק ועדין, הגוון ממש דומה לקורליסטה רק טיפה יותר זהוב. אגב קורליסטה, מאז שיש לי אותה אני מרחרחת כל מוצר שקיים ולא, אין לשום דבר את הריח המדהים שלה! אני עדיין מאוד נלהבת מהשימר בריק בגלל שיש לי דפיקות אסתטית ואני מתמוגגת מהמראה המהמם של המוצר הזה(וכי זו היתה מתנה ממישהי שאני אוהבת כל כך!)!!!קסניה אהובתי הזמינה אותו כמתנה והוא היה עטוף כזה יפה בורוד וקיבלתי כרטיס ברכה חמודי מתוקי! את המחיר אני לא יודעת בגלל שאישתי האהובה החליטה לתת לי אותו במתנה... צילמתי אותו עליי, לא כזה משקף את המציאות. הוא יותר כהה.
כרטיס הברכה, כן אתם קוראים נכון. אוגר סיבירי רולז. להסברים נא לפנות לקסניה.
עוד מוצר שהוא יותר טיפוח זה לק של אורלי. מלא זמן רציתי לק ירוק(אבל לא סתם, ירוק מארץ הירוקים!) וכשראיתי את החמוד הזה התבלבלתי וקניתי מיד... הגוון נקרא enchanted forst. העניין הוא שהלקים של אורלי לא עמידים עליי בעליל. התקלף אחרי יומיים ואני שונאת(!) שזה קורה כי ממש אין לי זמן למניקור יותר מפעם בשבוע.
ונעבור לשופינג של ממש! D:
ביום שישי הלכתי עם מר בחור לקנות לו ג'ינס(רנואר, מהמם, כמו כל בגדי הגברים שלהם) וז'קט(קסטרו, מעלף. כמו כל המעילים והז'קטים שלהם. הדבר היחיד שקסטרו יודעים לעשות) והגעתי לפניהם לקניון, ב - 5 דקות שחיכיתי להם הייתי ב H & M והצלחתי לשרוף 300 ש"ח... תשמעו, קולקציית החורף שלהם מקסימה, דיי איכותית בהתחשב במחירי הרצפה... כרגע בכמעט כל חנות אחרת מבקשים בערך 200 ש"ח על סריגים, יש שם סריגים ב 100 ש"ח או קצת יותר...חזרתי לשם וקניתי גרביונים כי הם פשוט מעולים ברמות על!(המידות שלהם גדולות(או שמא עליי לומר נורמליות?) אני L בגרביונים שלהם) קניתי סיכות לשיער - בעייני האקססוריז שלהם נהדרים וזולים מאוד. ושמלת סריג מבד דקיק נעים בטירוף! קניתי מידה M בלי למדוד בכלל והוא מושלם...
התחדשות נוספת שלי היא בגזרת השיער. ביום חמישי הלכתי לחיים הספר לעשות גוונים(אלוהים ישמור, אני תמיד שוכחת כמה זמן זה לוקח, הייתי שם 3 שעות...מה שנקרא perfection has it's price) ולאחרונה לא יכולתי להתעלם מכל אדומות השיער באזור ורציתי גם אבל כידוע אדום על כהות עור יכול להראות דיי סלאטי אז עשינו טריק נהדר - גוונים בגוון הרגיל(חום ערמוני) ובמקומות פנימיים ונסתרים עשינו קצת אדום. אי אפשר לראות את זה אלא אם אני ממש מראה לכם, הרעיון הוא שזה נותן גוון עמום של אדום לשיער, בלי להראות זול ולא טבעי. צילמתי כמה תמונות בתאורות שונות(הגיע החורף - לא אידאלי למצלמת פלאפון) וכולן מייצגות ולא ממש מייצגות.
אגב חיים הספר, אני וחיים פצחנו בשת"פ - כל מי שעושה סטיילינג אצלי זוכה לפגישת ייעוץ אצל חיים יקירי. למי שעדיין לא יודעת - חיים הספר הוא ה-ספר הכי טוב בארץ! הוא מדריך השיער הראשי של אינדולה, הוא עיצב שיער בתצוגות אופנה ברחבי העולם והוא הספר שלי אחרי ש 7 שנים אף אחד לא נגע לי בשיער. כבר המרתי את דתן של 5 חברותיי וכולן מרוצות עד הגג!
אגב חיים הספר 2: בשבועיים הקרובות חיים הספר יעשה מסיבת רחוב מטורפת! יהיה בר אלכוהול חופשי וכל המספרה "יוצאת בחוץ" יהיו תספורות בחינם אבל רק למשוגעות שמרשות לחיים לעשות מה שבא לו בשיער שלהן! אני אעדכן בנוגע לתאריך המדויק. 
ועכשיו כמה חובות:
יעל רגב היקרה ושאר הירושלמיות שבנו על ניין ווסט עודפים, אז שרפתי יום כדי להגיע לשם(ו75 ש"ח על מוניות הלוך ושוב מהעיר) ואלו רשמיי: ראשית יש נעליים מסויימות ממש במחירי רצפה. נעלי עקב שבקיץ ראיתי ב 600 ש"ח בתחילת עונה עולות בעודפים בין 150-250 ש"ח. מגפיים עולים שם בסביבות ה 600 ש"ח, כל התיקים 150 ש"ח. יש מבחר, שום דבר לא היה לטעמי. בנושא המגפיים קצת כעסתי, כי התקשרתי והסברתי מה אני מחפשת ומה המידה שלי והסברתי שאני גרה בקצה השני של העיר וזה יהיה סיפור עבורי להגיע ואמרו לי שיש ולא היה כלום במידה שלי (39/40/) אבל יש שם המון דגמים...
מורן פולק צמח - הבטחתי תמונות של האגס עליי ואני מקיימת! עכשיו אני דורשת תמונות שלך במחוך שלי!
עד כאן להיום יקירות...אם יש ירושלמיות שקוראות אותי ומתלבשות היטב, אשמח לצלם אתכן ולהעלות לבלוג!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה