יום שני, 8 בנובמבר 2010

מצאתי מגפיים!


לא תאמינו איפה, כן כן, בגלי. פחות או יותר מה שחיפשתי, מגפי רכיבה שטוחות(טוב, בשבילי הן שטוחות). הן עלו לי 130 ש"ח אחרי הנחת כוכבים של לאומי קארס או משהו כזה של הויזה של אבא. תשמעו, כן הכל סינתטי מארץ הסינתטי אבל דוגרי? ככל שחיפשתי יותר ויותר הבנתי שעל מגפיים איכותיות אני אוציא עכשיו 1000 ש"ח במינימום. בתקציה שהעמדתי לעצמי של עד 600 ש"ח מגפיים איכותיות אין. אממה, בסוף עונה ככה יעלו המגפיים של ה 1000 ש"ח. לכן אני מסתפקת עכשיו בסינתטי ולא רע בכלל ואח"כ ארכוש את מה שנפשי חומסת... אני חייבת להודות שמנסיוני האישי הנעליים של גלי מחזיקות לא רע. תלוי איזה מותג, אבל יש לי משם סנדלי עקב בנות 5 שנים והכי חשוב, בחנות בבית שמש מכירים אותי ואת אבא ואם משהו קורה לנעליים מיד יחליפו לי לחדשות. מעבר לזה, אני מחפשת מגפיים ליום יום. הדבר היחיד שחשוב לי זה שהם יהיו נוחים ושטוחים ויפים בצורה סבירה. איך הם נסגרים עד למעלה את שואלות? הטריק הוא בכך שבחלק האחורי הן פתוחות במעין "V" שאני עדיין מתלבטת אם לסגור אצל סנדלר עם חתיכת גומי נחמדת. ואחרי ההקדמה הארוכה הזאת, לתמונות!(הן נראות קצת אפורות, הן שחורות לגמרי)
ומדדתי גם אלו והתלבטתי בערך שעה ביניהם.
חוץ מהעניין הזה, קיבלתי ל H & O קופון של חברי מועדון שאם קונים ב 600 משלמים רק 400 ומכיוון שאני במחסור סריגים חמור ומחסור פריטי בייסיק ואני בהחלט חושבת ששלהם לא רעים בכלל, קפצתי על המשימה. לקח לי הרבה זמן לבחור פריטים, הצבעים שהיו מעבר למה שלקחתי לא היו מזהירים כ"כ לטעמי. הסריגים שלהם לא רעים רק צריך לזכור שהם מתרחבים. אני קונה מידה S בסריגים שלהם ואחרי קצת זמן זה נהיה M. בסוף לסריגים שתראו פה קניתי צעיף. המחירים שלהם מוגזמים בטירוף בעייני. הצעיפים שם עולים כרגע בין 80 ל 130 ש"ח והצעיף שרכשתי היה ב 70 ומילא לי את הבלאנק. אממה? שניה אחרי שרכשתי אותו ראיתי שהוא מלא בחוטים בנמשכו ושזה משהו בסוג הסריגה ולכן החזרתי אותו והחזירו לי מזומן! משהו נדיר במחוזותינו. גם הסריגים אינם זולים. הם עולים כ 170 ש"ח האחד ורק בכלל ההנחה רכשתי אותם. מבחינת הסגנון זה סגנון שאני מאוד אוהבת. אגב, הם לא שקופים זה איזה עניין עם הפלאש. הצבעים טיפה לא משקפים, הכל אמור להיות קצת יותר אנמי..גוונים חורפיים.
אני מצטערת אבל לא היה לי כוח למדוד את זה על הגוף כי זה מצריך גופיה ואני עצלנית. זה דווקא הפריט היותר ייחודי. הוא רחב כזה בחזה ובחלק העליון של הזרועות וצמוד בבטן ובאמות והוא קרושה שכזה(שצריך לכבס בעדינות וביד!) ואותו לקחתי ב XS כי אחרת זה ענק מידי. הצבע הוא כחול עמוק שכזה, כהה מאוד.

קניתי גם גרביונים בסופר פארם! אני ממליצה בחום! יש להם גרביונים ממש איכותיים! וקניתי לבעלי שיחיה בוקסרים באייטץ' אנד או, שני ב 40%. אז קניתי לו 4. ופה נגמרת הבזבזת שלי!  לפחות עד סוף העונה פחות או יותר(למעט דברים זולים ממש). רשימת הקניות שלי כרגע מכילה רק כמה פריטים בודדים: מעיל/ ז'קט בהיר ויפה, נעלי סירה בחום בהיר ומעיל שחור חדש בסוף העונה. זו בערך ההתנהלות שלי בכל עונה וזה ה"אני מאמין" שלי. אני קונה כמה פריטים ייחודיים שעלו לי הרבה יחסית(השמלות מרנואר) כמה פריטי בייסיק שחסרים לי(הסריגים והמגפיים) ואז מחכה שהמחירים ירדו ובסופעונה מתחרעת קצת. בחורף זה דיי הכרחי כי המחירים פשוט גבוהים.
עד כאן להיום!
נשיקות! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה