יום רביעי, 17 בנובמבר 2010

פינאפ או קז'ואל - הבחירה שלכן


יפות שלי! :) מה שלום כולכן? התגעגעתי נורא! אני בתקופה קצת עמוסה, חודש וחצי לפני התאריך האחרון להגשת העבודות משנה שעברה ואני עדיין לא התחלתי אחת בכלל...אבל סיימתי שתי עבודות השבוע ואני מרגישה גאונה במיוחד. אבל ממש התגעגעתי אליכן! קודם כל חדשה משמחת במיוחד: החלפתי פלאפון, יש לי E72 וזה אומר דבר אחד: תמונות יותר איכותיות עבורכן! :)
אני רוצה הפעם לדבר קצת על איפור... צילמתי לכן שני לוקים מקסימים וחורפיים במיוחד שאת שניהם עשיתי עם פלטת הנייקד של UD אחרי שראיתי בפורום איפור שבנות שאלו על שילובים.
הראשון, פינאפ!
כולם מדברים על זה, בעיקר בגלל מד מן(אגב, נרדמתי בפרק הראשון ובעייני זה משעמם ברמות קשות. כן, כריסטינה הנדריקס הורסת, פה זה נגמר). אני תמיד אהבתי פינאפ, גם לפני שזה נהיה מאוד IN ואני חולמת על שמלות פינאפ מ pinupgirlclothing.com או לחלוטין מ VA VA VOOM שמייבא שמלות משם. אז מי שלא ממש יודעת, פינאפ או נערות פינאם, כשמו כן הוא...המטרה היתה לגרום לפינים, לעמוד D: זה סגנון לבוש, איפור ואיבזור כיום. אבל זה היה סגנון של נערות בתמונות בשנות ה 50 בעיתונים שנועד לגרות גברים.
אז לא פחות חשוב משמלות הורסות(חצאיות בגזרה גבוהה והדוקה, שמלות עפרון, מחשופים עמוקים וגם שמלות עם מותן צרה ו"קלושיות" - מתרחבות מאוד מאוד מהמותן) וביריות, האיפור והשיער הם חלק מזה. בד"כ פרחים גדולים בשיער, תסרוקות שעל שיער כמו שלי לא עובדות ולכן אני אוספת או מנסה דברים אחרים. האיפור הוא מה שנקרא - קלאסי. שפתיים מודגשות באודם אדום (הידעתן שגברים לא רואים איפור אלא אם זה מעושן כבד או אודם אדום?) ועיניים עם המון איילינר והמון מסקרה. וזה צריך להראות ככה:
אז איך עושים את זה ועם מה?
1. בסיס, קרם לחות על כל הפנים ועל העפעפיים פריימר או בסיס קרמי כלשהו, אני שמה פריימר של אורבן דקיי.
2.  מניחים על כל העפעף צללית בגוון Naked ובכפל מניחים את Buck ומטשטשים היטב.
3. מניחים איילינר על(כן,על!) קו הריסים. עדיף שהקו ילך ויתעבה לקראת החלק החיצוני של העפעף ואם מבנה העין מאפשר - תמשכו אותו בזווית חדה למעלה. אני משתמשת בפלואידליין בגוון blacktreck
4. שמים הרבה מסקרה על הריסים העליונים ובעדינות על התחתונים. שלי היא דיווה'ס לאשס של פופה.
5. פנים: מניחים מייקאפ ופודרה על הפנים כולל השפתיים. אני משתמשת בפייסאנד בודי של מאק ופודרה שקופה בתפזורת של פופה.
6. עושים הצללות בעזרת ברונזר או מוצר הצללות אחר(סלאפ אנד שייפ של מאק שליטה!) ושמים סומק על תפוחי הלחיים ומושכים אותו לכיוון הרקות. שימו לב שאתן שמות סומק שמתאים לתת הגוון של האודם. אם האודם נוטה לבורדו ובעל תת גוון כחלכל - סומק יותר ורוד. אם תת הגוון צהבהב והאודם אדום כתום - סומק קורלי/כתמתם. אני שמתי את אהובתי הקורליסטה!
7. משרטטים את השפתיים עם תוחם וממלאים אותן בעיפרון. מעליו מניחים שפתון. אני משתמשת בעפרון של שיק ושפתון אדום של ניוואה מהקולקציה של שנטל תומאס, הגוון הוא Rouge d'Amour. 
8. לובשים את השמלה שהכי מתאימה, Killer shoes מאבזרים עם פרח ושרשרת פנינים ויוצאים להפיל את כולם מהרגליים :)
אלטרנטיבה לפחות מיומנות ולממהרות:
במקום איילינר קשקשי עם עיפרון שחור פס עבה שחור וטשטשי אותו עם מקלון אוזניים או מברשת יעודית וקבעי עם צללית שחורה. במקום שפתון ותוחם אפשר לטפוח בעדינות עם השפתון עם השפתיים ולטשטש עם האצבעות. המראה המתקבל פחות מוקפד ומבוגר, אבל יפה ומגניב!
ונעבור לקז'ואל המטושטש!
זה איפור שלוקח לי בערך 5 שניות בבוקר ואני מאוד אוהבת את הרכות שלו.
מה ואיך?
1. כנ"ל.
2. על החלק שמתחת לגבה מניחים את Sin ועד הכפל מניחים את Toasted בכפל מוסיפים טיפה Hustle.
3. עם העפרון שבקיט בצד של ה Whisky מקשקשים על קו הריסים העליון והתחתון ומטשטשים עם מברשת או מקלון אוזניים.
(כן, גוון העיניים שלי הוא Hazel ואני יודעת שלא רואים בד"כ)
4, 5, 6 - כנ"ל.
7. מניחים אודם בגוון טבעי ועדין או אדמדם קר בטפיחות עדינות שיראה טבעי ומטושטש. אני שמתי את Gipsy של נארס. אחד ההורסים!
8. מתלבשים ומתאבזרים בלי דרמות,שמלה אפורה וגרביונים עם טוויסט והולכים ללמוד בספריה! :)
-
לקראת סיום אני רוצה להתנצל על הביקורת על הנקטר. אני ניסיתי להניח אותו בתור סומק וחברתי קסניה היקרה תיקנה אותי שהוא כמו שהוא נשמע, שימר ולא יותר מזה ובתור שימר הוא מהמם לגמרי...
הבטחתי את פינת המתלבשת הירושלמית השבועית אז קבלו את מיכל!
מיכל בת 22, סטודנטית שנה ב' לפילוסופיה וספרות. היא לובשת חולצה וחצאית של נעמה בצלאל, סריג מזארה, צעיף משש, נעליים של ביוטיפיל והתיק שלה נעשה בעיצוב אישי.
מה הייתי משנה? אני חושבת שלמיכל יש גיק שיק מהמם שהולם אותה מאוד! ראשית הייתי נפטרת מהצעיף כי אי אפשר ללבוש מכופתר סגור וצעיף והייתי מושכת את החצאית עוד טיפה למעלה. שנית הייתי מפחיתה בגוונים. אני חושבת שאפשר לשלב 3 צבעים שונים לפני שזה הופך למוגזם. אני הייתי מחליפה את הסריג לבז' או אוף וויט, את הגרביונים לצבע חרדל ואת הנעליים לחום בהיר כדי לשחק עם החם והקר. או בדרך היותר פשוטה - מחליפה את הסריג ללבן.
תודה למיכל על האומץ! כבר אמרתי לך שאת מדהימה בעייני :)
ומנצלת את השטח שלי לדבר חשוב מאוד. נתקלתי השבוע באתר ישראלי שנקרא "הכצעקתה" ומטרתו לאסוף דיווחים מהטרדות מילוליות ופיזיות שנשים חוות יום יום ברחוב כדי להעלות את המודעות ולהילחם בתופעה המזעזעת. הצטרפתי ושלחתי מכתב, כשהוא יפורסם אפשר אותו פה עם לינק. בינתיים זה דף הפייסבוק שלהם ואני חושבת שראוי שתצטרפנה ותפצנה כיוון שאין מי שלא חוותה זאת.  http://www.facebook.com/pages/hkzqth/140927205955742
עד פה השבוע...רעיונות לפוסטים יתקבלו בברכה! נשיקות עד הפעם הבאה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה