יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

עליי וגם על הלבשה תחתונה


אני רוצה להקדים ולדבר קצת, נחשו?? כן! עליי. 
חשוב לבהיר כמה דברים, נכון להיום אני עוסקת בסטייליניג. בקטנה ובנחמדות, פה ושם. לא השקעתי עדיין בפירסום ואני לא מנסה יותר מידי. מגיעים אליי מפה לאוזן, ברוך ה' יש לי הרבה חברים טובים שמעורים בעולם הזה וממליצים עליי. ההחלטה לעשות "הסבה" ממאפרת לסטייליסטית ויועצת תדמית לא באה ממני. ההחלטה הגיעה מכך שאנשים ביקשו ממני ללכת איתם לקניות ולעזור להם לבחור ולעשות להם "מייקאוברז". אז כשזה שתי החברות הכי טובות שלך זה בקטנה אבל כשזה מגיע מאנשים זרים ששולחים לך הודעות ומבקשים את כבר שוקלת לקחת על זה כסף. 
לא למדתי סטיילינג בדיוק כמו שלא למדתי איפור ולטעמי ולטעם הלקוחות שלי אני מצליחה גם בלי זה. בכל ענייני האומנות, זה לא איפה למדת אלא חוש שנולדים איתו, יכולות אוטודידקטית ורצון ללמוד ולדעת לבד, גם בלי שאתה תקוע  במוסד כלשהו. לא למדתי כי אני לא מרגישה צורך וכי זה לא זמין לי. בתי הספר בארץ לסטיילינג הם בתל אביב ובואו נאמר שלימודי סטיילינג זה כמו הקורסים באיפור, זה לא ממש פורמלי ומקצועי כמו בחו"ל. כרגע אני מתמחה באופנה איטלקית בתקופת הרנסנס והבארוק ככל הנראה אני ממשיכה לתואר שני באוני' העברית בשנה הבאה במסלול אישי על תולדות האופנה כחלק מהחוג לתולדות האומנות. אז כנראה שאז תהיה לי יותר לגיטימציה בעייני כמה אנשים. בינתיים, כיאה למישהי שלא למדה ודיי חדשה גם המחיר שלי הוא לא בשמים וזה אחלה :)
הסגנון שלי הוא ישראלי, כנה, לא יוקרתי ולא זול, הוא יפה, אופנתי, שיקי שלא משועבד לטרנדים והכי חשוב - הוא מה שנשים ממוצעות מחפשות. אני מכירה מותגים עממים ומעצבות ישראליות, אני מעולה בעזרת בבחירת שמלות כלה. לנשים שמחפשות סטיילינג יוקרתי ורוצות שאני אקח אותן לכיכר המדינה אני ככל הנראה לא אתאים. אני לא מבינה כלום בקוטור ואופנה יוקרתית. אני יודעת מי המעצבים הגדולים והסגנון ועוקבת אחרי תצוגות אבל אין לי מושג איפה יש חנויות יוקרתיות בארץ ואני לא מתיימרת לדעת. אני פונה ללקוחות פשוטות שיכולות לממן אותי ויכולות לממן מסע שופינג איתי, לפחות בשלב הזה. אני יכולה להתאים לכל אחת את הסגנון שהיא אוהבת, אני יכולה למצוא לה את מה שהיא מחפשת, אבל במסגרת של החנויות שאני מכירה ואוהבת ולא באופנה יוקרתית.
אני בחורה גדולה, דרמה קווין, דעתנית, ווכחנית אבל אני מצחיקה, אני מקצוענית, נעים לשהות במחיצתי ואני תמיד אמר לכן את האמת. גם כשהיא פחות נעימה. זו מי שאני ואת זה אני מביאה לעבודה שלי. השנים לימדו אותי שאני "טיפוס". או שמתים עליי, או שלא סובלים אותי. זה לגיטימי, אפילו לגיטימי מאוד. גם אני לא סובלת כמה אנשים. מה שלא לגיטימי זה ללכלך עליי. בטח שלא במגרש שלי. זה לגיטימי לא לאהוב את הסגנון שלי ולחפש סטייליסטית אחרת, זה לא לגיטימי לזלזל בי. תתנהגו כמו בני אדם. לא חסרות סטייליסטיות שאני לא אוהבת את הטעם שלהן ואני פשוט לא מגיבה להן...מה זה נותן לתקוף ולהיות מגעיל למישהו זר שאתם לא מכירים ומעולם לא עשה לכם דבר רע? מה שלא לגיטימי זה לשלוח לי תמונות שלכן לבושות במשהו וכשאני מסבירה שזה לא ממש מחמיא לכן לתקוף אותי ש"זה עניין של טעם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" אם זה עניין של טעם ואתן שואלות אותי, אתן תשמעו מה הוא טעמי ואם אתן לא רוצה לדעת, אז אל תשאלו אותי כי אני לא יודעת לשקר ואם תנבחו עליי, אז כדאי שתדעו שאני חולה בכלבת ואני נושכת...:P
הלבשה תחתונה
אני חושבת שלקנות הלבשה תחתונה זה הדבר הכי כייפי בעולם השופינג!!! זה נותן תחושה שיש לך סוד שרק את יודעת :) 
מה ש90% מהנשים לא מבינות זה שבגדים שיושבים על הלבשה תחתונה לא נכונה לא נראים טוב. הלבשה תחתונה יכולה לעצב ולשנות את כל הגוף שלכן והיא משפיעה בצורה משמעותית על כל בגד שתלבשו מעליה. אישית אני משתדלת לקבוע עם הלקוחות שלי במרכז קניות שמכיל חנות הלבשה תחתונה טובה כי מנסיוני רוב הנשים לובשות הלבשה תחתונה שלא נכונה להן ולא איכותית מספיק וקשה מאוד להלביש על בסיס גרוע. כתבתי כמה פעמים על רכישת חזיות ולכן אני רוצה לדבר גם על תחתונים הפעם ולהרחיב על סוגי החזיות השונות שהן מאסט בכל ארון. 
תחתונים
חברות יקרות, אין ביקום דבר יותר כעור ולא אלגנטי מפסי תחתונים בולטים דרך מכנסיים/שמלות שחוצים את הישבנים שלכן ואין דבר כעור יותר מבחורה שהיא לחלוטין כוסית שלובשת שמלה דקיקה ותחתונים בגזרה נמוכה שמוציאים לה שניצלים. הדבר הראשון שחשוב לי להגיד לכן זה שהלבשה תחתונה זה משהו ששווה להשקיע בו. לפחות בפריטי מפתח שמתאים ללבוש שלך. אם את לובשת גזרות נמוכות ובדים עבים שלא רואים דרכם - תלבשי מה שאת רוצה. אבל שיהיו לך אופציות שמתאימות גם לדברים אחרים.
גזרות התחתונים הנפוצות הן: ביקיני, בוקסר, חוטיני V, חוטיני, טנגה וברזילאי.
אני חושבת שכלל מספר 1 הוא שאם אין לך בטן שטוחה ואת לובשת בגד שצמוד בבטן תבחרי בתחתונים בגזרה גבוהה יחסית. כמה גבוהה? תלוי בך ובמבנה גופך. תחתונים כאלו "יאספו" את הבטן ויחטבו. הם יכולים להיות עד הפופיק, עד המותניים או עד מתחת לחזה. כלל מספר 2 הוא שתחתונים לא אמורים "לחנוק" אותך והם לא אמורים "לחתוך" בשום מקום. מה יקרה אם תקני L במקום M? שום דבר. זה רק יחמיא לך יותר. מאוד חשוב להקפיד שאם את לובשת שמלה דקה או בגד דק מאוד לבחור בפריטי מיקרופייבר נטולי תפרים וגומי מבדים אלסטיים. אני מאוד ממליצה על תחתונים של סלוגי מסדרת ה HOT HIPS. הגזרה היא משהו שנע בין ביקיני-בוקסר-ברזילאי. אין להם תפרים או גומי והם פשוט בלתי נראים לחלוטין. חוטיני זה פתרון נהדר אבל לפעמים רואים גם חוטיני. אם את לא רזונת, חוטיני V זה לא בשבילך כי זה יחתוך אותך.
לדלתא גם יצאה סדרה חדשה של תחתונים מחטבים(לא מחטבים!משהו קליל יותר) במגוון גזרות ומידות מבדים אלסטיים ללא תפרים. 
אם את מלאה אני ממליצה בחום לרכוש מחטב אחד איכותי. יש מחטבים שמיועדים לכל הגוף, רק לבטן, לישבן, לישבן+ירכיים+בטן - תלוי בגוף שלך. אני מאוד ממליצה לקנות מחטב אחד איכותי במיוחד. אישית אני ממליצה על המחטבים של ג'ק קובה ואני ממליצה שמחטבים(וגם גרביונים!) יגיעו עד מתחת לחזה. אחרת זה חותך באמצע הבטן ונראה רע ומאבד את כל האפקט.
הוט היפס של סלוגי וחוטיני שלהם (וברור שזה התחת שלי שם!)
חזיות
כאמור, בערך 85% מהנשים לא לובשות את המידה הנכונה עבורן. יש מיליון "חוקים" איך לדעת מה המידה אבל בתכלס? פשוט למדוד. וחשוב לזכור שלחברות שונות יש מידות שונות. ברמת העיקרון החזה אמור לשבת בתוך הקאפ וכשקונים חזיה רצוי שהיא תיסגר על הקרס הכי גדול כי חזיות מתרחבות מאוד בכביסות. חזיות מאסט הן: חזיה סקסית עם תחרות(בשביל עצמנו, לייק דה?!), חזיה מבד מיקרופייבר או כותנה (שוב כדי שלא יראו מתחת לחולצות דקיקות), חזיית סטרפלס טובה (אם אתן יכולות להרשות לעצמכן ללבוש סטרפלס), חזיה עם כתפיות נשלפות שאפשר לעשות X וקולר, חזיה שמיועד למחשוף עמוק וחזיה שמיועדת למחשוף גב - כאמור אם אתן הולכות עם בגדים שמצריכים זאת.
בנוגע לגזרות... לדוג', יש חזיות שמכסות את כל החזה ו"אוספות" אותו. יש חזיות שעושות "מרפסת", זה מאוד תלוי בבגדים שאתן בד"כ לובשות ובמראה שאתן אוהבות. ייהרג ובל יעבור זה חזיות שעושות ציצים שפיציים, כתפיות סיליקון(כי כאילו, זה מחזיר אור?!) ואל תסקלו אותי אבל גם: פוש-אפ מטורף וחזיות מרופדות. סורי, אבל רואים שזה לא הציצים שלך וזה קצת מגוחך. אני בעד שאם יש לך חזה קטן במיוחד, לכי על חזיות ללא ריפוד או עם ריפוד עדין מאוד ותהני מהעובדה שאת יכולה להרשות לעצמך דברים שאני ושכמותיי ה"מבורכות" לא מרשות לעצמנו...
ה"אני מאמין" שלי הוא שכל עוד לא מרגישים את ההלבשה התחתונה מתחת לבגדים - תלבשי מה שבא לך. בארון שלי יש בעיקר חוטיני ו"הוט היפס" דיסקרטיים של סלוגי וגם תחתוני בוקסר עם הדפסים של מרלין מורנו... הלבשה תחתונה כשמה כן היא, מתחת לבגדים ושם מקומה.
עוד דבר הוא שאם אתן מוצאות חזיה של חברה מסויימת שטובה לכן ותחתונים כאלו - תקנו מהדגמים האלו ותדבקו בהם. לא מחליפים סוס מנצח.
חזיית "מרפסת" של בוניטה דה מאס מימין ומשמאל חזיה רגילה של בוניטה.
אם כבר מדברים על בוניטה דה מאס אז קצת ביקורת: תזכורת: הם ישראלים, הפרזנטורית היא בר המדהימה, ובעייני ההלבשה התחתונה סקסית ויפה ומגיעה למידות מכובדת מאוד! אני חושבת שעד קאפ F והיקף 90. מה שכן, עיצובי החזיות שלהם הם מאוד מסויימים. רוב רובן של החזיות עושות מרפסת וזה לאהוב או לשנוא... הבעיה שלי איתם זה תחתוני הסטים. המידות מבחינת ההיקף פשוט פיציות וההבדלים בין M,L,XL הם מינוריים. בעייני זה ממש מוזר שהתחתונים כל כך קטנים כשטווח המידות כל כך רחב ואולי כדאי שמישהו יקח את זה לתשומת ליבו. ככל שהמידה עולה הבד גדל ונהיה יותר מקום ל&*%^ אבל הרוחב לא ממש גדל ואפילו צלמתי לכן. זה M,L,XL (כן כן, יש לי הלבשה תחתונה סקסית, ידוע!)
והחלק שדווקא גדל:

עשיתי קצת קניות אבל מחר אני ממשיכה לעשות קניות ולכן רק אחרי מחר אפרסם פוסט קניות מרוכז!
נשיקות! :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה