יום שני, 29 בנובמבר 2010

קניות, קניות וקניות!


אני יודעת שהבטחתי לכן שאני בעוצר קניות עד סוף העונה אבל נו! היו כמה הנחות בכמה חנויות וגם מצאתי כמה דברים זולים במיוחד! 
נתחיל מזה שאיימי, חברתי היקרה, חזרה מארה"ב והביאה לי את סדרת VS האהובה עליי! האמת שאני ממש לא מחובבות ויקי, בד"כ הריחות מלאכותיים ומאוד לא לטעמי אבל ההסדרה הזאת מעלפת, love spell...קיבלתי 2 מוצרים מהסדרה הזו לראשונה ביום ההולדת שלי ומאז אני מאוהבת לחלוטין. כל העניין עלה לי 125 ש"ח...סתם לידיעתן של כל המטורפות שקונות כל מוצר כזה ב 70 ש"ח בארץ!!! אתן רציניות כאילו? כולה מוצרים שמיוצרים בסין! בכל אופן מה שכיף זה שאיימי הביאה את הכל בשקית עם כל הניירות והשטויות ובפנים יש כרטיס מתנה לחודש דצמבר שבו יש בין 10 ל 100$ מתנה בחנות ובמזל עוד חברה שלי טסה בדיוק אז! :) קניתי קרם גוף, קרם גוף וידיים שהוא יותר מועשר, body mist ושימר מהמהדורה של החגים.
ונעבור לגזרת הבגדים! 
הייתי בעיר בחנות הזולה האהובה עליי ביפו "טי שירט" ומצאתי שתי שמלות סריג שהן בול מה שחיפשתי! ארוכות, דקות יחסית, מיני באורך המדוייק עבורי, מחמיאות וזולות! 90 ש"ח כל אחת, מאוד ווריסטליות! נהדרות וקצרו המון מחמאות!הבהירה היא מין שמנת ולא לבנה.
בסניף רנואר שבתחנה המרכזית החלו לחגוג את סוף העונה עם הנחות של 25% מידי פעם ורכשתי לי את הסריג המתוק הזה שהוא מאוד אמה מ GLEE...
היו חסרות לי ממש גופיות בייסיק וחיפשתי כאלו גם פשוטות שהן לא מלייקרה/בד גופייתַ סבא ומצאתי כאלו ב H & O (וחברה אמרה שיש גם נחמדות בגולף אבל לא בדקתי עדיין) החלקות הן מכותנה, קניתי בסגול ולבן. והלבנה(שקניתי שחורה שזהה לה) הן מ 90% ניילון ו 10% ספנדקס שזה אומר מבחינתי - לא נצמד לכליות ויותר מחמיא.
וביום חמישי עשיתי סטיילינג לחברה ועל הדרך רכשתי כמה פריטים וצילמתי כמה תמונות מזעזעת במיוחד... ב H & M המציאו שם חדש לסקיני ג'ינס
ובובת הראווה של קסטרו כנראה עברה תאונה קשה במיוחד!
קניתי את הצעיף המהמם(!!) הזה מ H & M וכ"כ התלהבתי שמישהי אמרה לליטל:"מתלהבת החברה שלך הא?" D: אגב הוא ממש ענקי...
ומסתבר שזרקו לנו עצם מהקולקציה של לאנווין(שאגב, כ"כ שמחתי לקרוא את הביקורות שקטלו את איכות השמלות!לא הרגשתי רע לשנייה שלא הגעתי להשקה בת"א וסתם ריירתי על שמלת טול אדומה) הביאו לסניף תיקים אקולוגיים. בדיחה לחלוטין, אבל אני מכורת תיקים אקולוגיים ואם כבר, אז כבר! מעבר לזה העיצוב חמוד ומהמם!
גולת הכותרת של השופינג הזה היה זוג האוקספורד המהממות האלו מקליגולה! מבחינת איכות: הגפה מעור, סולייה סינתטית. הן נוחות ברמות אחרות! אבל(!) הסולייה מצופה וברור לי שהיא תתחיל להתקלף מתישהו מה שמבאס כי הן לא זולות, 360 ש"ח אחרי הנחת חבר מועדון(ותודה לליטל שהבאני עד הלום) אבל אני מקווה שסנדלר יוכל לשפץ אותן כשזה יקרה ואלוהים עדי, אין חנות נעליים בירושלים שלא הייתי בה. לא מצאתי מגפונים נוחים והמצב בירושלים קפוא לחלוטין לנעליים פתוחות/סניקרס ולפעמים חם מידי למגפיים...רק ששלי לא אפורות אלא שחורות. אצלי הפלטפורמה מקדימה והעובדה שהעקב כולו עשוי ממקשה אחת משחק תפקיד עצום בנוחות.
והרכישה האחרונה מהיום, גרביונים. אחרי שרכשתי גרביונים ממיליון חברות שונות החלטתי שהיפים והנוחים ביותר הם של החנות "moon" בהלל. פשוט מעולים. לא נקרעים, מגיעים עד מתחת לזה ואז לא נוצר "שניצל", נוחים, זולים מאוד(30) ומגיעים במיליון צבעים!
לא כזה נורא נכון? :)
היום הייתי בנעמה בצלאל וייתכן שאני אבגוד בכל העקרונות שלי בערך וארכוש מעיל ב 1150 ש"ח. למה כ"כ הרבה כסף? כי אתן זוכרות את בעיית ה"ציצי גדול מותניים צרות" שלי? (שעון חול במילים פשוטות) אז אני נואשות מחפשת מעיל אדום, יפה, רכיסה כפולה ופשוט לא מוצאת. בעיקר כי הגזרות של כ-ל המעילים שמדדתי עד כה זה פשוט נוראי. 42 מתפוצץ לי על החזה ו 44 ענקי לי בגב,בטן,זרועות וכל השאר. אז למה לא קניתי? לא היה באדום. השארתי מספר טלפון ואני מקווה שיחזרו אליי. המעיל מהמם ברמות אחרות ואין מה לדבר על האיכות והעובדה שכשאת קונה מעיל בנעמה בצלאל הם יכולים לעשות לו תיקונים קטנים וגם בטווח של 5 שנים אם יקרה לו משהו את תמיד יכולה לבוא ויתקנו ויש עם מי לדבר. מיותר לציין שאילו היה לי כסף הייתי קונה את כל החנות כן? אגב, בירושלים מול החנות הרגילה יש חנות עודפים ויש שם המון פריטים ב 50%, 70% ופחות הנחה.
אנקדוטה:
ביונסה הגיעה השבוע עם אמא שלה Miss Tina לתכנית טלויזיה כשהיא לבושה בשמלה שאמא שלה עיצבה לקולקציה שלה שנמכרת בוולמארט, שמלה בשווי 18$ !!! רק בשביל כל מי שטוענת שאם את לובשת משהו זול את נראית זולה, אז ממש לא. הבחורה נראית פיצוץ. אגב, הצצתי על הקולקציה של אמא שלה והיא פשוט מקסימה! גם מקסים בעייני שהדגמים מופיעים על נשים בכל הגדלים...לרכישה בוולמארט.
ועוד אנקדוטה:
חיים הספר שיפץ את המספרה והיא מהממת! לכו לראות ולהסתפר!! האיש גאון :)
נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה