יום שישי, 17 בדצמבר 2010

על דברים קטנטנים שמחרבים אאוטפיט


קודם כל קוראות מדהימות שלי, תודה!!!!!!!!!! אני עפר ואפר בלעדיכן! אתן מקסימות!!! כרגע אנחנו עומדים על 60 מנויות במסרים ובמיילים! מלכות! הבקשה הקטנטנה שלי היא שקראתן? אהבתן? הגבתן לי? תעשו עוד מצווה קטנה ותעשו "לייק" של פייסבוק למעלה... 
אתן יודעות, יש טעויות אופנתיות עצומות כפי שדיברנו עליהן בפוסט הקודם, ויש דברים קטנים, מינוריים למדיי, שיכולים לחרב לך הופעה שלמה. צריך לזכור שזה לא מספיק ללבוש שמלה יפה ונעלי עקב. כשמרכיבים אאוטפיט (ולכן אני משתמשת במילה הלועזית כי העברית קצת לוקה בחסר בעניין), אנחנו מדברים על ה-כ-ל. בגדים, נעליים, איפור, אקססוריז.
איפור שעשוי רע
אני לא יודעת כמה פעמים בחיי אמרתי את זה, איפור יכול להוסיף אך ורק כשיודעים לעשות אותו טוב. ברגע שאת לא יודעת להתאפר, עדיף שתוותרי או שתיקחי קורס אישי. איפור שעשוי רע יבגר אותך בכמה שנים, יגרום לך להרעות מיוזעת, יוזיל את המראה וכו'. אם לא תתאפרי בכלל, זה הרבה פחות גרוע. ולא לשכוח את השילוש הקדוש שקל ביותר גם לעקומות ביותר - סומק(ורדרד או קורלי על תפוחי הלחיים), גלוס(שתואם לגוון הסומק) ומסקרה. מעבר לאיפור שעשוי כולו רע, זה באסה לראות איפור עשוי טוב עם פאקים קטנים של עצלות, חוסר מיומנות או חוסר תשומת לב. אני מדברת על צלליות יפות, מעברי צבעים מושלמים, טשטוש אלוהי ואז - מסקרה שהגיעה לעפעפיים ולא נוקתה. או איילינר מושלם עם זווית לא מחמיאה למבנה העין בקצה. 
כתפיות חזיה מבצבצות ותחתונים שחותכים
כתבתי פוסט שלם על הלבשה תחתונה לא מזמן ואתן מוזמנות לעיין בו  אבל כרגע אני מדברת על הדברים הקטנים יותר שצורמים לי בקרנית. קודם אסייג את עצמי - אם מדובר בגופייה דקה וחזיה באותו צבע - שטויות, עובר. אני מדברת על ללבוש גופיית/שמלת קישרה עם חזיה רגילה או איקס!! ויקרות, גב פתוח לחלוטין? וותרו על חזיה או על החולצה. בקיץ שעבר תפס בירושלים חזק הטרנד של מחשופי הגב העגולים כמו בשמלות של אמריקן אפירל ובבגדי גוף וזה היה מחזה נפוץ לראות חזיות מבצבצות מכל עבר - לא, לא, ולא!!! חזיה זה בגד תחתון שלא אמור להראות. נפוץ לראות ישבנים שחוצים אתם קווי תחתונים וחוטינים מבצבצים - פשוט לא. תתאימו את ההלבשה התחתונה לעליונה. נקודה.
מניקור-פדיקור במצב קטסטרופלי
אנשים ברובם מדברים בידיים ובאופן כללי, מה לעשות אנחנו משתמשים בהן המון! לא כל אישה יכולה לגדל ציפורניים ארוכות וחזקות, אבל המינימום הוא לגזור אותן קצר ולשים קרם ידיים. ובעייני? הכי יפה לק על ציפורניים קצרות! לפעמים גם גזורות לחלוטין! בעייני יש בזה משהו קלאסי יותר מציפורניי מכשפה/זונה. אם אתן לא מסוגלות לתחזק לק כראוי, כלומר להסיר אותו כשהוא מתחיל להתקלף - אל תשימו לק בכלל. יש לי לפעמים תקופות בחיים שאין לי זמן ועצבים לזה אז אני פשוט מסירה את הלק. עדיפות ציפורניים עירומות על ציפורניים עם לק מקולף. ולא, זה לא פריקי ומגניב, זה סליזי וצ'יפ (והייתי שם בגיל 15, אני יודעת!). פדיקור זה עוד עניין. בקיץ כשרואים את הרגליים? חובה...נעליים יפות, בגדים יפים וכפות רגליים מזעזעות? לא מתאים. במינימום לגזור ציפורניים ולשים קרם רגליים.
הצנעת בגדים עם חולצות בסיס
במדינתנו היפה יש המוון דתיות וחרדיות, חלקן מתלבשות יותר טוב ממני אבל הרוב עושות המון טעויות והראשית בעייני היא הצנעת בגדים בעזרת מה שהן קוראות לו "חולצות בסיס" מדובר בחולצות מלייקרה/אלסטן מעורבות עם כותנה(צמוד מאוד) שמגיעות עד המרפק וסגורות בצוואר בד"כ בצבע של החולצה שהן שמות מעליה או בקונטרס לצבע הזה. מה אגיד ואומר? זה פשוט מכוער ונראה זול. את דתיה? יש לך דרישות לאורך מסויים בבגדים? תקני אותם באורך הזה מלכתחילה!!! ההצנעות האלו מגוחכות עד כדי כאב. וניחא שזה בבגדי יום יום אני יכולה להתעלם, אבל אני נתקלת בתמונות של דתיות שהולכות לאירועים ולובשות שמלה "חילונית" חשופה במיוחד ויפה מאוד מתחתיה את הזוועה הזו! אם כבר, קני בד זהה, לכי לתופרת... אבל למה חולצת בסיס למה???
צליעה בעקבות אי יכולת ללכת על עקבים ואי נוחות בבגדים
נכון שאני לא מאמינה בכלל במימרה "את הכי יפה שנוח לך" כי בשם האל, הכי נוח בטרנינג ואף אחת לא יפה בטרנינג(גם אם הוא של אד הארדי! וגם אם קוראים לך מייגן פוקס!) אבל כשלא נוח לך? את ללא ספק מכוערת. המחזות הבאים נפוצים במחוזותינו: נשים שמושכות את החולצה שעולה(בצורה היסטרית ובלתי פוסקת,לא מסדרות בקטנה),מרימות את הסטרפלס שנופל, מרימות את המכנסיים שנפלו, צולעות על עקבים, מושכת את התחתונים מתוך הישבן, מגרדות איפה שהטיקט וכו'... טוב, אין לי מילה אחרת חוץ ממכוער. אין שום דבר שיקי באחד מהדברים האלו וגם אם תנעלי לבוטין או זאנוטי את תיראי מטומטמת לחלוטין. אם את לא יודעת ללכת על עקבים - תוותרי! וחשוב מכל, תתאימי את הנעליים למיקום ולמאורע! עקבים על אבן ירושלים? לא!!! עקבים לשופינג? ממש לא! אין שום דבר רע בנעליים שטוחות ויש כאלו מקסימות, תחפשי ותמצאי. ואם לא נוח לך בבגד? אל תקני, אל תלבשי! ואם את מסדרת את התחתונים שלך? בשירותים!
חגורות במיקום ובעובי הלא נכונים
חגורות מותן יכולות להוסיף המון ואם יש מותנים צרות - להדגיש אותן בטירוף! אבל, הרבה פעמים זה יכול לעשות בדיוק את ההפך. כשאת אישה מלאה - שמנה, רצוי שחגורה עבה כזאת תשב מתחת לחזה ולא במותן עצמה, למה? כי במותן עצמה זה לרוב יוצר שני צמיגים חביבים, מעל ומתחת לחגורה. "אפילו" הסטייליסטית של קסטרו טעתה בזה ושמה לי חגורה במותן שיצרה את ה"אפקט" המזעזע הזה וכשהרמתי מתחת לחזה והסברתי היא אמרה "צודקת". חגורה צריכה לשבת בחלק הכי דק של הגוף ולא בחלק הכי עבה. זהו קו רוחבי שמדגיש רוחב לטוב ולרע... פעמים רבות אני רואה נשים שמניחות חגורות במותן הנמוכה או ישר על הבטנון ופתאום בטנון חמוד הופך לכרס אימתנית.
יציבה לא נכונה
הדבר הכי חשוב בעולם זה שפת גוף, עמידה, איך שאת נושאת את עצמך. לא חסרים אתרים ובלוגים שמפרטים על יציבה נכונה ביניהם פוסט אצל אדווה, יש לינק לבלוג שלה בצד. אם את עומדת כמו סימן שאלה, את נראית כמו סימן שאלה ואת משדרת סימן שאלה! בגדול? עמדי זקוף ויציב, זקיפות לא באה מהכתפיים אלא מהגב התחתון והבטן. אספי את הבטן תמיד, להחזיק טיפה את הבטן פנימה(אמרתי טיפה!), שרירים מהודקים, ראש מורם אבל סנטר לא בולט החוצה, לא להבליט את הישבן, לחלק בצורה שווה את משקל הגוף על הרגליים ולנסות לפתח מודעות ליציבה שלך. פה, זה לא רק מראה אלא גם הבריאות שלך!
ערום אקססוריז או עומס אקססוריז
נדירים האאוטפיטיס שנראים מדהים בלי כלום. למשל: שמלת ערב אדומה של ולנטינו. אל תתעצלו! אני רחוקה מלהגיד:"תלבשו תכשיטי זהב של ה.שטרן בלבד", ממש לא. אפשר להתארגן על אקססוריז זולים שנראים מצויין! הרבה פעמים אביזרי פלסטיק ופימו זה ה-דבר. ולא חייבים היום זהב ויהלומים, אפשר להסתפק בגולדפילד וסברובסקי! ולהיזהר, לא להעמיס ולא להתאים יותר מידי צבעים! לבשתן שמלת אייטיז מטורפת, לבנה עם פרחים ענקיים באדום? אפשר להסתפק בשרשרת ועגילי פנינה ולהוסיף נעלי עקב אדומות. אין צורך בנעלי עקב, חגורת מותן, שרשרת ועגילים אדומים שיצרו מראה מאמץ ועמוס לעייפה... אפשר לחילופין לשבור הכל עם שרשרת ועגילי פלסטיק ירוקים.
עודף וחוסר שיער
אני רואה את השפם שלך. כן, גם אם הוא בלונדיני. והגבות המרוטות מידי שלך? גורמות לך להראות כמו דראג קווין. שיער בלונדיני הוא לא בלתי נראה, הוא פשוט בלונדיני. הסיבה היחידה לא להוריד שפם זה אם אין לך אחד!!!! וכל הפמינזם ביקום לא יעזור, שיער ערווה שבורח מביקיני זה מחליא ובית שחי לא מגולח זה מזעזע!!! וגבות? זה המסגרת של הפנים שלך! הן לא אמורות להראות כמו פרמידות או סמיילי עצוב ולא אמורות להיות קווים דקים!! עזבי אותן בשקט ודאגי לנקות קצת ובעדינות מידי פעם...אןי צורך להגזים.
ישנם כמה משפטים שמנחים אותי בכל הנוגע לאאוטפיטים. הם מנוגדים אחד לשני וזה כל הקטע, צריך ללמוד לאזן בין הדברים! המוטו'ס שלי הם:
"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים"
"less ia more"
"less is bore"
"יש משהו לא טבעי וביזארי במראה מוקפד מידי"
זהו להיום! בשבוע הבא פוסט מפרגן במיוחד לכמה חנויות, יוזמות ומותגים שפשוט מאוד מגיע להם!
קצת תמונות כדי שלא תשנאו אותי:
נתחיל עם אאוטיפים של ממש קז'ואל מהימים הקפואים שעברו על כוחותינו בבירה!
ובלוק יותר כמו שאני אוהבת + הלק שליווה אותי כל השבוע. שחור - מוזהב של לוריאל
וקצת איפורים: כמובן שהתפרעתי עם מעושנים בכל מיני צבעים כהים...
התחלתי עם בורדו מהפלטה של אנדראה
המשכתי למעושן לייט מפלטת הנייקד
וגם מעושן עם איילינר מודגש מאוד והחלק התחתון של העיניים נקי + יום שיער מושלם עם "תסרוקת" P:

עד כאן להיום!
בעתיד מחכים לכם: פוסט פירגון, פוסט על יחסי קונה-מוכר, פוסט על לבוש גברים ועוד כמה דברים טובים :) רעיונות שלכם התקבלו בברכה עצומה! מעבר לזה ראיתי שיש טרנד בבלוגיספירה שהקוראים שואלים שאלות אישיות, אני מרכזת ועונה בפוסט אחד - אשמח לעשות דבר כזה! אני אדם שעובד וחי מהרגש והבטן ואשמח שתכירו אותי יותר אז תתחילו לשלוח שאלות לתיבת המסרים או למייל שלי... אחרי שנים של פרטיות היסטריות וסינון מאסיבי מהפייסבוק החלטתי שאתם יכולים להוסיף אותי, רק תכתבו לי שהגעתם דרך הבלוג! Zohar Avrahmi ויש לנו גם קבוצה שנקראת Little Miss Sunshine - Zorikit.
נשיקות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה