יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

פוסט הפרגון הגדול!


שלא תגידו שאני רק כלבה רעה וממורמרת! אני פוצחת פה בפוסט פירגון ענקי, נותנת במה לכמה עסקים חדשים ולכמה וותיקים שהמלצתי עליהם בעבר אני מרכזת פה המלצות. חשוב לי להדגיש לפני זה שאני לא מייחצנת אף אחד תמורת תשלום ולא קיבלתי "שוחד" מאף אחד. המלצות כנות מהלב שלי, זה הכל.
יוקה מיי UKA MAE
החנות המקסימה(שאני מודה, עדיין לא ביקרתי בה) מספקת בגדים ב"מידות ביניים" - 42-50. בעייני היוזמה מבורכת כי זה תחום שנבלע לחלוטין בארץ ולי במידה 42 - 44 זה בלתי אפשרי פשוט כי אני קטנה מידי למידות גדולות וגדולה מידי לחנויות רגילות. מה שהכי אהבתי ביוקה מיי זה שפעם בחודש הם עושים יום צילומים ואליו הם מזמינים את הלקוחות! בחנות יש מאפר, מעצב שיער ועושים סטיילינג וכך נשים אמיתיות מדגמנות את הבגדים! טווח המחירים נע בין 250 - 500, החנות נמצאת בדיזנגוף סנטר, בנין מערבי, קומה 2, חנות 215 ואפשר למצוא אותם בפייסבוק. אני מעבירה את הבמה למנהלת החנות שאפילו לא רצתה לתת לי שם, כי קודם החנות ואח"כ היא מבחינתה...
 את הבעיה אין צורך להציג - כל מי שמידותיה אינן עונות להגדרה המקובלת על ירחוני האופנה עמוסי הפוטושופ נתקלת בבעיה במציאת בגדים. אם מידותיך מעל 42 (המידה השכיחה בארץ אגב...) כבר נתקלת במדפים עמוסי כל טוב שאינם מיועדים לך ולעיתים נתקלת גם במבטים משפילים בסגנון של 'אין לנו שום דבר בשבילך' ואפילו (לא תאמינו... ממש כך) 'אל תמדדי את זה את תרחיבי לי אותה...' תעשיית האופנה כולה מעצבת בגדים למידה 36-38 מקסימום. כשמגדילים את הגזרה למידות שמעל 42 לא מקבלים פתרון אופנתי לאישה בעלת ירכיים/בטן/טוסיק/ציצים או שילוב של הנ"ל. מתוך הבנה שגוף האישה דורש פתרון איכותי נולדה יוקה מיי!
יוקה מיי נוסדה למען האמנסיפציה של האישה! שחרור מכבלי הדיכוי שמשטרת האופנה והפוטושופ כובלים את כל מי שחטאה הוא שאינה סקינית בטירוף! יוקה מיי מעצבת ומחזיקה בגדי מעצבים שכולם נועדו, תוכננו ויוצרו למידות בינים 42-50. אנו מאמינים שמידות אלה דורשות טיפול מיוחד (זו גם הסיבה שאיננו פונים למידות שמעל 50 - כדי לשמור על הפוקוס) ומענה אופנתי תוך שימת דגש לבדים צבעים וכמובן גזרות מחמיאות לאישה המלאה. הייצור הוא כחול לבן, העיצוב הוא כחול לבן והכול נועד לתת פתרונות לבוש איכותיים לאישה הישראלית.
סיסמתנו היא - לחיי החמוקיים! מטרתנו - האמנסיפציה של האישה! מה, לא?  :)
לצערי, יוקה מיי נסגרו...
BRA +
פה למעשה אנחנו מדברים על חנות חהלבשה תחתונה כמובן. יאנה ללצ'יק לקחה יוזמה עצומה ופתחה עסק של חזיות עם דגמים בכל המידות והסוגים בערך! אני כבר הזמנתי סט אחד ואני לא ממליצה לכן לחכות יותר מידי, שלא ייגמר! מה שאהבתי אצל יאנה זה שהיא מאוד קשובה לי בתור לקוחה וממש מוכנה למדוד בשבילי עם סרט מידה גדולים ולקחת היקפים כדי שלא נטעה בהזמנה וגם אם טועים - אפשר להחזיר. יאנה מקסימה ונחמדה ברמות אחרות ואני פשוט ממליצה בחום! זול יותר, כיף יותר! אפשר למצוא אותה בפייסבוק תחת Bra Plus והנה כמה מילים מיאנה:
 לאחר שנים של נסיונות כושלים למצוא חזיות איכותיות, נוחות, אופנתיות וסקסיות לברוכת חזה כמוני במחירים סבירים, הבנתי שהבעיה שלי משותפת לעוד רבות. מבחר החזיות האיכותיות שמיוצרות למידות גדולות מאוד מצומצם, ואם כבר מוצאים משהו שמתאים (לאחר שניסו לדחוף לנו חזיות לא נוחות, לא מתאימות, ולאחר שדחפו לנו ידיים ומיששו לנו את האיבר המפואר) צריך לקחת משכנתא או לפחות הלוואה קטנה, אפילו כשמדובר על מבצעים. רבות מאיתנו נאלצות להזמין חזיות מחו"ל דרך אתרי אינטרנט, ללא אפשרות למדוד, למשש ולקבל יחס אישי ולא תמיד מה שמקבלים בסוף תואם את מה שרצינו...                
 למה? מה, לא מגיע לנו? לא מגיע לנו שיהיה מבחר של חזיות אופנתיות, יפות, נוחות ומקצועיות שיידעו להחזיק את האוצר המפואר?                          החלטתי למצוא פתרון בעצמי: אני מייבאת ומשווקת חזיות במידות גדולות, הן בהיקפים והן בגודל הקאפ, של חברות מקצועיות ממדינות אירופיות, אשר מייצרות הלבשה תחתונה מקצועית למידות גדולות. חברות שחוקרות, לומדות ומייצרות הלבשה תחתונה איכותית שתענה על צרכינו המיוחדים, כדי שגם אנחנו נהיה אופנתיות, נחווה נוחות ונרגיש סקסיות. כמו כן, אני מאפשרת את הנוחות שבמדידת החזיה בבית, עם "תא מדידה בגודל החדר", בלי שאף אחת דוחפת לנו ידיים למי יודע לאן, עם המזגן שעובד איך שאנחנו רוצות, ועם האפשרות לראות איך כל הבגדים שלנו נראים על החזיה החדשה.
מעבר לזה חשוב לי לתת את השירות הכי טוב שאפשר, משום שמה שמשותף לבעלות החזה הנדיב, הוא הטראומה שאנחנו עוברות בתהליך המדידה והקניה של החזיה והשרות הלא תמיד מסביר פנים...
אני תמיד שמה את עצמי במקום האישה שמולי וחושבת איך אני הייתי רוצה שיתייחסו אליי, זה קו המנחה שלי.
זה הסט המהמם שרכשתי מיאנה(הוא בדרך) ואני ממליצה לכן בחום!

FLYFOOT GROUP
טוב, אני לא יודעת מי מכן זוכרת, אבל את פלייפוט הכרתי אחרי שגיליתי שיש לי פלטפוס וכלום לא נוח לי וחיפשתי נואשות נעליי עקב שחורות, לקה, קלאסיות ושיהיו לי נוחות מאוד. בסוף רכשתי זוג שלהם והייתי מרוצה עד לב השמים! חשקה נפשי בזוג שראיתי בקטלוג, דגם זהה בצבע אדום שמתחלף לבורדו- שחור. שלחתי אימייל למייל שכתוב באתר וצ'יק צ'ק ענתה לי יפית קריינר-ארזי מנהלת קשרי החוץ של פלייפוט ועזרה לי תוך ימים ספורים לאתר זוג ולשלוח אותם לחנות בירושלים ללא שום התחייבות מצידי!!!! הבחורה מקסימה, היחס אדיב ואין לי מה לומר! אני מצרפת לכם סרטון על הנעליים של פלייפוט שבו יפית מדברת על הטכנולוגיה בתכנית בוקר... http://www.youtube.com/watch?v=J-g-mjEIw2A&feature=player_embedded
הנעליים שרכשתי:(חגורה מנעמה בצלאל, מתישהו תקבלו פוסט לבוש ותבינו את העניין)
אופטיקת "אופק" בירושלים
המלצתי עליהם מזמן מזמן, כשרק פתחתי את הבלוג וראוי שאמליץ עליהם שוב עכשיו כשיש הרבה יותר קוראים. האופטיקה מחזיקה מסגרות מהממות בטווח מחירים שנע בין זול -רגיל ליוקרה. מה שהכי חשוב זה שזו חנות קטנטנה ולא רשת והם פשוט מקסימים!!! שאול בעל המקום הוא פשוט איש חביב וכן, המוכרת היא אישה מדהימה! היא פשוט אישה נעימה ונינוחה שלא מפחדת להחמיא בלי סוף לאחרות ולא מחמאות לקקניות וזולות שאנחנו רגילים לשמוע, מחמאות מיוחדת מכל הלב (השבוע היא אמרה לי משהו שנכנס לחתימה שלי. "את יודעת שאת עשויה מאבק כוכבים? אי אפשר להוריד ממך את העיניים" המחמאה הכי מדהימה בחיים) ויש להם סבלנות עד אין קץ. כשרכשתי את שלי הייתי שם אולי 3 שעות ומדדתי בערך כל זוג בחנות. מעבר לזה, יום אחרי הרכישה אלכס יקירי דרך עליהן ושבר ידית וכשהגעתי אפילו לא שאלו אותי מה קרה ולא רק החליפו ידית אלא את המסגרת כולה!!! בלי לקחת ממני אגורה נוספת. כל פעם שאני באזור אני נכנסת לדבר ולשאול מה שלומם כי הם מדהימים! הם נמצאים בבן יהודה 26 (מול גולף בעיר).
חיים הספר
מה נותר עוד לומר על הבנאדם המדהים הזה והצוות המקצועי שלו? אני מזכירה אותו בכל פוסט שני שאני כותבת והוא יועץ השיער ללקוחות שלי, הוא גם קורא בבלוג והתרעם מאוד שדיברתי על 60 קוראות ולא זכרתי אותו! אז חיים כפרה עליך, אנחנו כבר עם 63 מנויות, וחיים הספר אחד יחיד ומיוחד! מה אגיד ואומר? הבנאדם הוא מדריך השיער הראשי של אינדולה, עשה שיער בתצוגות אופנה בחו"ל. חיים הוא הספר הראשון שלי מזה 7 שנים ואחרי ששבע שנים לא הסתפרתי הוא גרם לי להתאהב בהתעסקות עם השיער! התחלנו ממדורג עדין, עברנו לגוונים בחום עדין, המשכנו למדורג קצרצר בקיץ ואז לגוונים שמשלבים בתוכם אדום. הכל מבחירתי ואני מרוצה מכל דבר שעשיתי אצלו אבל הוא חזה זאת מראש "נתחיל איתך בעדינות, בסוך תבקשי קרחת". המרתי את דתן של 6 נשים שידוע לי עליהן ואלוהים יודע כמה עוד שאני לא יודעת עליהן. אני לא מכירה הרבה ירושלמיות שלא הסתפרו אצלו ויותר מזה, נשים מגיעות במיוחד בשבילו מקצוות הארץ!  מה שמדהים שלמרות כל הטראראם, חיים הוא גבר פשוט, מתוק, הורססססססססס מצחוק, נדיב ופעיל חברתית בירושלים המנומנמת. אחת ה-עבודות שלו, צר לי אבל אין לי קרדיטים חוץ משיער. המספרה בהלל למעלה, לא זוכרת מספר.
טישירט
זאת חנות קטנה וצפופה ביפו(קצת מתחת לקפה נאמן), המנהלת ענת היא אישה מקסימה ומשוגעת שלובשת בגדים ב 2 שקלים אבל נעליים ותיקים היא קונה בעיקר באיטליה מהמותגים היוקרתיים ביותר שאני בטוחה ששמותיהן מצלצלים לכם: ג'ימי צ'ו, טורי בראץ', זאנוטי, פורלה וכיף לי לבוא רק בשביל לראות מה היא קנתה באיטליה ולדבר איתה שעות... בחנות יש הרבה בגדים של "סטודיו פשה" ובגדים לא ממותגים וזולים לפעמים עד מאוד(!) הרבה טרנינגים ובגדי בייסיק ליד סריגים מיוחדים ונעימים במיוחד. ענת כאמור היא פשוט נהדרת והיא שם בעיקר בבקרים, אחרה"צ אפשר למצוא שם את בעלה שהוא פשוט אדם שקט, חייכן ומאוד מסביר פנים. המוזיקה לא רועשת מידי והמוכרות המתוקות הן לא פרחות שמתנשאות אלוהים יודע על מה, אלא בנות מתוקות, עדינות, נעימות ופשוט יפייפיות! הרכישות האחרונות משם(אני יודעת שזה שקוף, לא היה לי כוח לשים תחתית!וכן,זה חדש...)
MOON
חנות קטנה ומגניבה צמודה לחיים הספר. בחנות יש הלבשה תחתונה בכל המידות והגדלים האפשריים(תמיד יש בחלון ראווה חזיה בגודל של אוהל 8) ובחורף הכי חשוב - גרביונים במיליון ואחת צבעים, גזרות, הדפסים ובמחירים זולים מאוד! הגרביונים הרגילים שלי - חלקים בכל מיני צבעים אטומים, 30 ש"ח. המוכרת היא אישה אדיבה ומקסימה שנראית נהדר ותמיד שומעת מוזיקה נעימה בחנות הפיצפונית הזאת. מדגם:

ובגלל שאני עוד שניה מתחילה להקיא לבבות ופרפרים, אי אפשר בלי קצת עצבים:
1. סלח לי אבי כי חטאתי. ראיתי בקטלוג של קסטרו מעיל אדום מקסים ונכנסתי למדוד. מסתבר שזה היה "לנסות למדוד" ל-א ייאמן. המעיל שברשותי בן שנתיים, מידה 44 של קסטרו, אני כרגע שוחה לחלוטין בתוכו. לקחתי מידה 42, אפילו לא נסגר עליי. איך תמיד אני נופלת למלכודת של לנסות שם משהו...זהו, נגמר. קסטרו - תיחנקו עם מידות האנורקטיות שלכם. מצידי, תתקעו עם כמויות סחורה. (אבל אקססוריז ומגפי גשם מנומרות זה עניין אחר לגמריי!)
2. עצבן אותי מאוד שתפוז החליטו לקדם תחרות בפורום "אופנת נשים" שהפרסים בה הם תלושי בשווי מאות ואלפי ש"ח לחנות שמייבאת בגדי PETIT בלבד. חצי מבאות הפורום לא יכולות להשתמש בפרס בכלל. ברור שיש פה שת"פ פירסומי וכל אחד עושה מה שבא לו, לי זה חורה מאוד.
עד פה להיום, נשיקות! אל תשכחו לעשות לייק!!

נ.ב
מפרגנת ליעל קלבה רגב על הג'וב שתפרה לעצמה ב"משמין לי". מצפה ומקווה לראות שינוי ברשת תחת השפעתה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה