יום שני, 31 בינואר 2011

לכל מאורע - תיק!


טוב תיקים זאת סאגה שלמה :)
אני אתחיל בהעדפות שלי: אני אוהבת תיקים גדולים, כמה שיותר גדולים יותר טוב אבל לא ענקיים בטירוף. oversize זה נהדר. מבחינתי זה גם שימושי. לעולם לא תראו אותי הולכת עם תיק גב(צריך לסבול בשביל להיות יפים מישהו?) ואני חייבת תיקים גדולים כי אני לומדת 3 ימים בשבוע מהבוקר ועד הערב וחייבת שיכנסו שם ספרים + אוכל(ואני לוקחת מלא אוכל ללימודים) + שתיה ולפעמים גם לפטופ. ולכן התיקים שלי הם גדולים מאוד או קלאצ'ים לערב. וכמובן שאני לוקחת איתי באופן קבוע חצי בית. יש לי תמיד ספר בתיק, תיק איפור מוקטן שבו יש: גלוסים בגוון חם וקר, סומק, מברשת קטנה, עפרון שחור, פצירה, אדוויל, אלכוג'ל, דפי סבון, בושם מוקטן וענייני נשים.
באופן כללי אין לי הרבה תיקים, צילמתי לכן את כולם. למה? כי תיקים איכותיים מעור הם יקרים מאוד וזה אחד הדברים שאני אישית מתקמצנת עליו. בעייני חשוב שיהיו לאישה 2 תיקים יומיומים בשחור ובחום(שיתאימו להופעות קרות וחמות), 2 תיקי ערב בצבעים כאלו שרצוי שיהיו קצת יותר מגניבים כי זה לערב בכל זאת ותיק אחד אדום :) ולא, אני עדיין לא מצאתי את התיק האדום המושלם. עוד דבר זה שאני לא אוהבת לשאת תיק על המרפק, אלא על הכתף ולכן אני צריכה לרוב רצועות ארוכות. אני אוהבת תיקים קלאסים בלי הרבה אבזמים ושטויות ושונאת לואי ויטון עמוסי הלוגו...גם לא אוהבת את של שאנל שמזכירים לי כיסויי ספות....מה שכן, שלאאוטפיט יומיומי של ג'ינס ותיק שירט תיק משוגע יכול לעשות את העבודה.
אני חושבת שתיקים יפים חשובים יותר בקיץ מבחורף. למה? כי בקיץ הם יותר מורגשים באאאוטפיט. בחורף יש צעיף, גרביונים, מגפיים או מגפונים עם נוכחות, כובעים ועל כל זה תכשיטים ואיפור שנוטה להיות יותר כבד. אז לתיקים יש נוכחות פחות חשובה. בקיץ אנחנו לובשות כלום בגדים והאיבזור הוא בתכשיטים, נעליים ותיקים. וכן, אני לגמרי מאלו שאוהבות שמתאימים תיק לנעליים ולחגורה, בעיקר בקיץ. לא תמיד יוצא לי ליישם את זה לצערי. 
החוק היחיד שיש לי לגבי תיקים נוגע לגודל התיק מול גודל הבחורה ש"לובשת" אותו.  אני שונאת שבחורות פטיט לובשות תיקי אוברסייז ענקיים שהן היו יכולות להיכנס לתוכן. פשוט מכוער בעייני. וכנ"ל לצד השני - קלאצ'ים זה אחלה, אבל תיקי יד קטנים כשאת בחורה גדולה זה רק מדגיש כמה שאת גדולה. הנה דוגמא לתיקי ענק שאני שונאת.
כמה מהתיקים שאני מאוד אוהבת:
טרנד הקאלצ'ים הנוקשים הוא הורס בעייני!!! אני אוהבת עם שמלות שחורות קטנות ומשעממות קלאצ'ים כאלו משובצי סברובסקי באדום/זהב/כסף. אני אוהבת את הרצועות מתכת אבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בהצלב זה רק לשטוחות שטוחות! אין דבר יותר מכוער מצר"צ - ציץ, רצועה, ציץ(ותודה לעומר). אם יש לכן חזה גדול, מחזיקים קלאץ' ביד!
אוהבת מאוד תיקים מקושקשים וילדותיים עם לוק משמים של ג'ינס וטי שירט. האהובים עלי הם ג'וסי קוטור(כן כן, וויט טראש) ואד הארדי(כנ"ל):

עוד אהוב שלי זה החרוש הזה של לונגשאמפ שעולה יקר מידי ביחס לחומרים אבל נראה כל כך נוח!!!!!!!!!!!!!!!!
זה סגנון נוסף שאני ממש אוהבת שמאוד באופנה כרגע, תיקי לימודים "רטרו". למרות שעדיין לא ראיתי אחד שאהבתי במציאות.
*כל התמונות מגוגל.
והתיקים שכן יש לי, אל תצפו לכלום. משעמם לגמרי וטעון שיפור. אני צריכה לנסוע לת"א(מחר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) בירושלים אין תיקים זולים ויפים. היומיומי שלי: של מיריקל, מעולה ללימודים.
עוד יום יומי. מ H & O וממש התבאסתי עליו. הוא זהה לתיק שחור שיש לי שהשתמשתי בו בשנה א', כך חשבתי. הרצועות קצרות יותר וזה לא נוח :/ הוא בהיר יותר במציאות.
תיק שאני כמעט לא לובשת, של רנואר. הוא במין סגול אפור הורס שלא עבר. הוא שימושי לי רק לא ללימודים.
והקלאצ'ים + תיק ערב קצת גותי שלי.
ואחרי ששיעממתי את חלקכן למוות יש לי הודעה:
בעקבות סרטון התודה שעשיתי לכן, זרמתי על לעשות טוטריאליס וריוויוז ביוטיוב ופתחתי ערוץ. אני אעדכן אותו לא פחות ואולי יותר מאת הבלוג, יותר קל להסריט...אני רק מתחילה ואני אשתפר! תהיו סלחניות! העלתי סרטון איילינר לפני כמה ימים ובקרוב מאוד אעלה תות לאיפור יומיומי למתחילות שבורות לגמרי באיפור, משהו קליל. תרשמו, תעשו "אהבתי", תחלקו עם חברות... וברור לי שיש כמה זונות שלא סובלות אותי ונהנות לעשות "לא אהבתי" בשביל הספורט אבל תהיו בני אדם, תגידו למה לא אהבתן.
ואחרי כמויות השיעמום, יש תמונות של כמה אאוטפיטיס... מחר אני בת"א ואעשה על זה פוסט מיוחד.
הרבה שאלו מה לבשתי בסרטון התודה, אז זה זה:
שמלה מרנואר לפני שנתיים, צעיף אייטץ' אנד אם, גרביונים מאייטץ' אנד או, שרשרת קסטרו לפני שנה, נעליים קליגולה, התיק ממיריקל
והאיפור:

ומיום אחר:
שמלה מטי שירט, מעיל מנגו, צעיף וגרביונים אייטץ' אנד אם, פאגס, צמיד מנטע לבנה המדהימה.התיק מאייטץ' אנד או
קלוזאפ נטול ראש מזעזע
ואחרון:
סריג מאייטץ' אנד או, מכנסיים מרנואר, פאגס, שרשרת של מעצבת כלשהי, לק של ג'ייד: smoky red הורס!

זהו להיום!
נשיקות יפות שלי(וחיים!!!!!!!!!!!!!) :)

תגובה 1:

  1. לא חשוב מה הגודל של תיק לאישה העיקר שיהיה מעוצב בהתאם

    השבמחק