יום שני, 14 בפברואר 2011

עוצר! מ-ע-כ-שיו !


היי יקירות שלי!
הקדמה: במקרה שפספסתן, פתחתי ערוץ יו טיוב שבו אני אסקור מוצרי טיפוח ואיפור ואעשה מדריכים (טוטוריאלס) מידי פעם. אתן מוזמנות להירשם, לעשות "אהבתי" ולהפיץ. אתמול העלתי סרטון חדש. אתן ממש מוזמנות :)
התפרעתי לי לחלוטין לאחרונה, מי ישמע כאילו כל העונה לא קניתי בגדים... אבל נו, חלק היה על חשבונה של אמא, וזה היה במחירי סייל...(שכנוע עצמי). טוב, המטרה העיקרית של שגעת השופינג שכללה יום בשרון, יום בתל אביב וכמה ימים ברחבי ירושלים היתה מציאת מגפיים. ונחשו מה? לא מצאתי. חיפשתי אנושות מגפיים שחורים מעור(אני בסדר עם עור שהוא תוצר לוואי של תעשיית הבשר ובין כה - זה הדבר היחיד ששומר על הרגליים שלי חמות) שהן שטוחות למדיי(ואפילו הייתי מתפשרת על עקב נוח במיוחד), אבל עם סוליה טובה ולא גסה. בלי טרנדים!!! לא מגפי בוקרים, עד הברך, בלי אבזמים ושטויות, לא מגומי, לא מויניל. והכי חשוב? שיסגרו על הגזעים שלי!!!! מה לעשות שניחנתי בשוקיים שכנראה ירשתי מבקהאם... הקצבתי עד 800 ש"ח כגבול עליון ביותר.
נחלתי אכזבה מטורפת.
אני חושבת שהייתי בכל חנות נעליים על דיזנגוף, במיליון חנויות בירושלים ופשוט לא מצאתי כלום. תחשבו על כל מותג נעליים שאתן מכירות - הייתי שם. הכל עמוס טרנדים, לא איכותי במחירים הזויים לסוף העונה והרוב הגדול לא נסגר לי על השוקיים. עניין השוקיים מטריד אותי מאוד. זה משהו שאני מודעת אליו כבר מגיל צעיר, כרגע אני בהיקפים של גיל 16 וגם אז לא מצאתי כלום. אין לי שוקיים שמנות, יש לי "גזעים" השוקיים שלי שריריות וגדולות, זה לא יעלם. מה שעצוב זה שיש נשים הרבה יותר גדולות ממני והן אפילו יותר אומללות ממני. לדעתי זאת פשוט בושה וחרפה שרשתות שלמות מתעלמות לחלוטין מבעיה שמשותפת לנשים רבות. אתן לא מתארות כמה נשים הגיעו לבלוג שלי בעקבות החיפוש "מגפיים לשוקיים רחבות" בגוגל. אפילו בחנויות של נעלי נוחות יקרות להחריד שפונות לקהל יותר בעייתי בקושי מצאתי דגמים כאלו! חנויות נעליים ענקיות כמו אלדו וניין ווסט מתקשות לייצר דגם או שניים בעונה שהם קלאסיים, על זמניים שמכילים משולש נסתר של בד סטרצ'י או משפך קצת יותר רחב מהסטנדרט? במקרה שלי מדובר בממש 3 ס"מ חסרים. זה כבר החורף השלישי שאני מתחילה בלי נעליים, קונה מגפיים זולות מחוסר ברירה ואומרת שבסוף עונה אמצא משהו נורמלי ואני לא מוצאת. 
לקראת ייאוש נכנסת לחנות של אוריג'נלס במלחה ואמרתי "וואלה, אגס זה הנעליים שהכי נוחות לי, אני כן מצליחה לגרום להן לעבוד עליי והן חיוניות לי בחורף הירושלמי אז אקנה לי זוג שחור" בחנות היו כמה דגמים של אגס, ביניהם דגם עדין ומקסים שאפעם לא ראיתי. וגם של GEOX  שחברתי מורן המליצה עליהם ואני זרחתי מאושר! שיעלה 800 ש"ח! העיקר שייסגר ויראה טוב ויהיה נוח. המוכרים היו פשוט חבורה של זונות אנטיפתיות(סליחה על השפה, אין דרך אחרת לתאר אותם) התעניינתי אני חושבת ב 5 דגמים שונים ולגבי כולם התשובה היתה "אין לנו במידה שלך", בלי לבדוק במחסן, עם חיוך זחוך ומעצבן על הפנים. שביקשתי שיבדקו לי אם יש בסניפים אחרים סירבו ואמרו "אין". הרגשתי כאילו הכסף שלי לא מספיק טוב בשבילם, כאילו שהם לא רוצים למכור לי או לעבוד ולא הבנתי למה מגיע לי יחס כזה. בן הזוג שלי היה שנייה מלנבוח עליהם, היחס היה בלתי נסבל וברחנו משם. כשהגעתי לבית ניסיתי למצוא את שירות הלקוחות שלהם בנט ולא מצאתי. יצאתי מהקניון פשוט בדמעות מתסכול שאני לעולם לא אמצא מגפיים. החבר המדהים שלי אמר לי "דיי, בואי נפתח איביי ואם נמצא אגס שאת אוהבת נפתח פייפל ונזמין לך. שיעלה כמה שיעלה." ואכן, מצאנו. הצעתי bid וכרגע אני זוכה אבל יש עוד יום. אלו המהממות שלי: (עדכון:זכיתי בהן!)
והחלטתי שבקיץ כשיהיה לי זמן לזה אני אפנה למעצבת שעושה נעליים מדהימות בהזמנה אישית שני בר ואתפור מגפיים. יעלו כמה שיעלו, אני נואשתי.
וכמובןןןןןןןןןןןןןןן שלא נשארתי בידיים ריקות...
הרבה זמן אני חולמת על זוג כלשהו של  irregular choice שזו חברה (בריטית אני חושבת) שכפי שניתן להבין מהשם שלה, עושה נעליים לא רגילות :) אבל ממש...חלקן ממש מטורפות, נעליים שצריך לבנות אאוטפיט עליהן ולא להיפך. רוב הנעליים שלי מאוד קלאסיות(יש שיגידו משעממות) אני חושבת שאני מתלבשת מספיק מיוחד ולא צריכה גם נעליים מטורפות, אבל אני תמיד אומרת שחייבים זוג אחד קצת מופרע! אז מדדתי כמה וצילמתי לכן וקניתי זוג שהוא דווקא בין הרגועים של אירגיולר. אתן יכולות להיכנס לאתר, יש שם דברים מטורפים. בארץ מייבאים אותם שופרא ואולי גם בוהנות וזה המקום להמליץ: סניף שופרא בהלל פשוט כייפי ומדהים!!! מאז ועד עולם גם שנכנסתי רק להציץ, כל מוכרת שאי פעם ראיתי שם הייתה נחמדה בטירוף, מתוקה, עם הרבה סבלנות אליי ולשגעונות שלי ונכונות להזמין לי. היום הייתי שם אולי חצי שעה 45 דקות והתלבטתי בין 2 צבעים והן פשוט היו מקסימות איתי! נתחיל ממה שמדדתי:
הן מטורפות ומצחיקות בטירוף. לעולם לא הייתי קונה כאלו...מיני מאוס מישהי?
טוב, אז עם אלו התחיל סיפור האהבה ואותן רציתי לקנות. הן קיימות גם בירוק שחור, מנומר. אממה? הסתבר שאין להן פלטפורמה והשיפוע פשוט הרג אותי לחלוטין. עדיין, הן מדהימות ופרקטיות מאוד לדעתי.
והיפות שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הצבע לא כזה עבר, הן בירוק מיוחד. צילמתי לכן את השקית, הקופסא, הדיטלייז - הארנב על החרטום, הכוכב על העקב, הסולייה המגניבה. כי פשוט הכל כזה מגניב וחמוד!!!
וזה היה הצבע שהתלבטתי לגביו:
ואלו המושלמות שלי שיחיו(סליחה על הגודל, כיווצתי בטעות) עלו לי 312, לא נורא בסופעונה.

ואחרי הסגידה לנעליים ההורסות שלי נעבור לשאר הקניות:
יום בירושלים - היה אחלה ממש, עם אמא כשהקניות על חשבונה(רגע, בעצם הן תמיד על חשבונה!:P) ממש כיף! יש לי אמא הורסת בריאות, צינית ומכשפה יותר ממני. אנחנו לא דומות ויזואלית בכלל אבל ברגע שהיא פותחת את הפה מבינים את הקשר. היא תופרת אז קשה ללכת איתה כי תמיד יש לה מה להגיד על הכל! ואני מאוהבת בה אנושות! התחנה הראשונה היתה המשביר. מסתבר שהם מחליפים זהב ישן בחדש ואמא החליפה צמיד מחריד לחלוטין ולקחנו עגילים מקסימים בשבילה וזוג בשבילי. זהב צהוב ורובי, מסביב זה זרקונים כמובן. הן קצרו מחמאות אפילו מגברים...הופתעתי. כמובן שבלי פלאש זה הרבה יותר אדום ולא וורוד.
קנינו שמלה מקסימה מגולף בכלום כסף פשוט, אולי 150 ש"ח בסופעונה ומלא בגדים לאמא.  זאת השמלה.
ושמלה מנעמה בצלאל עודפים. עלתה 320 ש"ח, אחרי 50% הנחה. לדעתי? לנעמה יש עיצובים מעניינים ויפים אבל המחירים פשוט שחיטה על בגדים מבדים זולים מאוד ובאיכות תפירה ממוצעת(כמו 90% מהמעצבים הישראליים) כנראה שאם אמא לא היתה משלמת זה לא היה קורה. המידות של נעמה גדולות מאוד - לקחתי 40. ומי שחושבת שאצל מעצבות אין בעיות בגזרות - טעות. גם אצלה - צמוד לי מאוד בחזה ורחב במותניים.
ונעבור ליום ת"א - עם אחת הבחורות היחידות בעולם שאני יכולה לעשות איתה שופינג - אישתי קסניה. אני שונאת לעשות שופינג עם אנשים אחרים. למה? קודם כל כי זאת העבודה שלי. שנית כי אני לא אוהבת שמתחילים לשאול לעצותיי ואז אני מוצאת את עצמי עובדת כשאני אמורה להנות. אבל קסניה נהדרת ולא חופרת לי כי יש לנו טעם שונה לחלוטין ואין טעם. כמה דברים שגיליתי על תל אביב:
1. אין שם יותר אנשים עם סטייל או פחות "תקלות" אופנתיות. יש בעיקר יותר אנשים שחושבים שיש להם סטייל. מצאתי את עצמי מסובבת את הראש(ואפילו את כל הגוף פעם אחת) כמה וכמה פעמים אחרי תקלות ברחוב.
2. אנשים בוהים בי גם בתל אביב. אתם יכולים לחשוב שזה כי אני מזעזעת, אני חושבת שזה עדיין כי גם שם הייתי היחידה שלבשה לבן.
3. אין שום דבר(אבל שום דבר!) שיש בתל אביב שאין בירושלים. או שחסר בירושלים יותר נכון. יש הרבה חנויות של "מעצבים" שמייבאים בגדים מסין ומתמחרים אותם ביוקר. שזה סתם דבילי ומעצבן.
4. ממש חם שם! אבל ממש! הלכתי עם שמלת סריג דקיקה וקצרה וגרביוני רשת והיה לי חם נורא כשחזרתי ירד בירושלים מבול.
5. כמעט אפחד לא נועל "אגס" ואני חושבת שזה קשור ישירות לסעיף 4.
6. אני עדיין שונאת את דיזנגוף סנטר ולא מבינה למה בנו אותו בצורה כל כך מטומטמת.
7. הבגדים בזארה ת"א הם אותם בגדים כמו בירושלים. מכוערים. וגם שם החנות נראית כמו אחרי הפצצה.
8. הדירה שחברה שלי גרה בה שווה פי מיליון מהדירות בירושלים והמחיר יותר זול מפה!חרא!
9. החנויות שיש שאין לנו זה חנויות הזויות: חנות רק לתה, חנות קאפקייקס...
לא מצאתי כמעט כלום בגזרת הנעליים והבגדים. רק את הגופיה הזאת ממנגו שאני חייבת להחליף למידה פחות, אני חושבת שעלתה 150(אגב מנגו, מחר 30% הנחה על פריט אחד מהחנות לרגל הוולנטיינז דיי):
חייבת להמליץ:
יש יריד כזה ליד הסנטר, יש שם הרבה הרבה זבלה אבל יש שם אישה מתוקה להפליא עם דוכן מטריף של מיליון עגילים מטורפים ומגניבים! כל זוג 25, שניים ב 40. אני חטפתי שם התקף. לקח לקסניה כמה דקות לאפס אותי ואז בחרתי 4 זוגות. זה הדוכן:
העגילים שבחרתי:
אחד ההיילייטס היה שאכלנו קאפקייס ב"קאפקייקס של ויולה" והיה לי טעים בטירוף (לקסניה פחות) וחטפתי שם שוגר ראש מטורף... הייתי בהתקף צחוק של 5 דקות שקסניה תעדה(יש סרטונים בפייסבוק שלי, אתן בוכות...) אז הנה כמה תמונות:
שלי זה האוכמנויות....יצאה לקסניה וואחד תמונה אומנותית עם הגרביון שלי שם מבצבץ P:
קניתי עוד כמה לקים:
מימין: רד קרפט(אדום הורס עם קצת נצנצים), גיישה, קליי בראשד וטוסקנה. קניתי גם קראקל של אופי ועדיין לא ניסיתי, היום בערב.
וזהו. מכאן עוצר. תקבלו מעכשיו פוסטים יותר "מדריכים" או נשכניים... :)
נשיקות יפות :)

תגובה 1:

  1. כשאת משמינה אז השמלה הלבנה נראית עליך ממש טוב! השחור יפה לך כשאת במשקל שאת בתמונה הזו, או שזוהי שוב הפוזה המכוונת שלך שאת משתמשת בה בתמונות ואני לא רוצה לדעת... כבר אמרתי שאת נראית פשוט... אין לי מילים? פאקינג... *%&$... מעולה.

    השבמחק