יום שלישי, 22 במרץ 2011

מה לא לובשים בקיץ


(+קניות+אאוטפיטים+פורים)
כולם מדברים על מה אנחנו הולכות ללבוש הקיץ אני רוצה דווקא להזכיר לכן מה אסור ללבוש ולעשות בקיץ! עוד לא התחיל הקיץ וראיתי כמה מקרים מזעזעים והחלטתי להזכיר לכן כמה דברים שפשוט אסור ללבוש! 
תופעת לבישת השחורים
באופן כללי מאיזשהי סיבת מיסתורין לא ברורה בעליל, יש היסטריית שחור במדינה. אנשים רבים לובשים הרבה שחור, הרבה יותר מידי(ראיתן את לובשת השחורים בטריני וסוזאנה?כאלו!). אולי זה קשור לשמרניות או לחוסר מעוף מתוך הידיעה(השגויה לחלוטין) ש"שחור תמיד עובד". תסתכלו בחנויות אונליין ותגלו שהדגמים השחורים נגמרים ראשונים. בחורף העגמומי אני יכולה עוד להבין למה וזה אכן עוד עובד אבל בקיץ?! כשאני רואה בן אדם עם שחור בקיץ בא לי לבכות בשבילו. זה נראה לי חם מאוד, כלומר מזיע מאוד ומכאן - מגעיל. שחור נראה כבד בקיץ. בבקשה תמנעו מללבוש אותו! לפחות לא באור יום! ואם כבר שחור, שלא יהיה מבד שחור וכבד, אלא מבד קליל וזורם או מתחרה.
תופעת אי לבישת המכנסיים
יקירותיי, מכנסונים, זה לא לנערות מעל גיל 12 ולא לנשים שהרגליים שלהן מלאות, בעיקר בירכיים.מלאות לא יכולות ללבוש הכל, אף אחת לא יכולה ללבוש הכל! . בטח שלא מכנסונים שנגמרים לכן במפשעה והם צמודים להחריד. אין שום בעיה עם מכנסיים קצרים, במיוחד כשהם בגזרה גבוהה והם לא צמודים והם על בחורה עם רגליים רזות(לא אמרתי קייט מוס). בואו נאמר שזה ממש לא מה שלובשות 90% מהאוכלוסיה ול 70% אין רגליים למכנסיים קצרים. יש הבדל עצום בין חצאית מיני למכנסיים קצרים(כמו ההבדל באופן כללי בין מכנסיים לחצאיות, מכנסיים מדגישים עוד יותר ירכיים מלאות. בחורה מלאה ואפילו שמנה יכולה ללבוש מיני ולצאת מזה בשלום. מכנסיים קצרים, לא. אני בחורה עם אגן רחב, ירכיים מלאות, אין סיכוי שתראו אותי במכנסיים קצרים גם בעוד מיליון שנה. הנה פמלה הכוסית שפשוט נראית כאילו היא שכחה את המכנסיים בבית.
טייצים
משום מה, נשים רבות לובשות טייצים מתחת לשמלות. את דעתי על טייצים שמעתן כבר בפוסט מה לא ללבוש אבל העניין הוא שבקיץ זה חמור פי כמה וכמה! כי בקיץ זה בלתי אפשרי ללבוש טייצים מבד טוב כי בדים עבים וטובים הם לא נושמים ולכן נשים לובשות טייצים מכותנה ובדים דקים, דקים מידי. דקים כל כך שאני רואה דרכם את הצלוליט שלהן והכי גרוע זה שהן  לובשות אותם בצבע לבן או בהיר אחר! מעבר לזה שזה כל כך צמוד שאני לא מבינה איך אפשר לנשום בתוך טייץ ביוני!!! שוב - צמוד = חם = מזיע = מגעיל. אם שמלה קצרה מידי ולא נוח לכן בלי טייץ תחתיה - אל תלבשנה אותה.
סנדלי שורש וכפכפי טבע נאות
שוב, משהו שכבר הזכרתי בפוסט הקודם. אין סיבה לנעול סנדלי שורש אלא אם אתם עושים טיולי גבים במדבר או טיולי מים באופן כללי. בטח שאין סיבה לנעול אותם באוני' ובטח ובטח שאין שום סיבה לנעול אותם אם אתן נשים!!!!!!!! מה נסגר? חסרות נעליים שטוחות ויפות בקיץ? עדיף שתנעלו כפכפים, פליפ פלופס. לכפכפי טבע נאות יש פשוט סוליה גסה שנראית נורא גסה וכבדה ובקיץ זה פשוט נוראי. במיוחד הכפכפים שנראים כמו נעליי בית שבירושלים אני רואה אנשים איתם + גרביים לבנות + ג'ינס/שמלה וזה נראה פשוט נורא ברמות אחרות.
כפכפים
פשוט מאוד לא. נעל שלא סגורה מאחור היא לא בדיוק נעל מכובדת. אתן רוצות ללבוש אותה לכיף ביום יום? תהנו, קחו בחשבון איך זה נראה. אני לא אלך עם כפכפים לאוני' ובטח שלא לעבודה. נראה לי מאוד לא לעניין. לים - בכיף. סתם ביום יום? סביר.
לשכוח להתלבש באופן כללי
נכון שחם ולובשים קצר והכל, אבל בואו לא נגזים כן? גם אם אתן הכי כוסיות בעולם אתן לא תצאו בשלום מחצאית מיני+מחשוף+עקבים. פשוט לא ביום,אולי בלילה וגם אז, תשאלו את עצמכן מה אתן רוצות לשדר. חצאית קצרה יותר ממחצית הירך? אז חולצה נורמלית בלי מחשוף עמוק ונעליים שטוחות. מחשוף עמוק? אז לא חצאית מיני. יקירותיי המלאות, אל תשכחו שבגלל שאנחנו לא קטנות אז בכל דבר רואים מאיתנו "יותר" וקל מאוד להראות כמו זונת צמרת. הנה חברה של אייל גולן מדגימה לנו מה זה אומר לשכוח להתלבש.
ג'ינס(רגע, תכף יש יוצאים מין הכלל)
אלוהים אדירים, ברגע שיותר מ 20 מעלות בחוץ, פשוט אין סיכוי שאתן תופסות אותי בג'ינס! היוצאים מין הכלל הם הג'ינסים הבהירים והדקיקים. שכמובן, 90% מהאוכלוסיה לא יכולות ללבוש. ג'ינס הוא עבה, הוא נדבק, הוא כבד, הוא חם! וככה בדיוק זה נראה!!! איך בכלל אתן מצליחות להכנס לג'ינס כש 40 מעלות בחוץ ביולי? אפשר להסביר לי? זה פשוט נראה נורא, באמת. ברוך ה', השנה חזר טרנד מכנסי הפדלפון המטורפים בגזרה גבוהה! אחד הדברים המחמיאים שקיימים. בשילוב עם גופיה חמודה ועקבי רוקי זה נראה קייצי, מתוק ומחמיא ולא כבד ולוהט! אם ראיתן טריני וסוזאנה, הן תהו למה אין ברחוב בחורה אחת עם שמלה, אם אתן זוכרות, גם אני תהיתי לגבי זה בפוסט הזה:  http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1659000&passok=yes   שמלות זה הדבר המושלם למזג האוויר הקייצי המעיק ואין אישה ששמלה לא תחמיא לה, רק צריך למצוא את הגזרות הנכונות ולדבוק בהן(כן, אני לובשת רוב הזמן שמלות, מה לעשות שזה הכי מחמיא לי והכי נוח? אני לא חושבת שזה הופך אותי למשעממת. בטח שלא עם השמלות שלי(!) ובטח שלא עם האיבזור הנכון).
איפור כבד מאוד 
כולם יודעים שאנני מלכת המעושנים שיכולה לצאת מהבית עם מעושן שחור ב 8 בבוקר, אבל בחורף. איפור כהה וכבד פשוט נראה נוראי ואיום בקיץ. זה נראה כבד, מתאמץ מידי, חם מידי, פשוט נראה רע. גם מייקאפים עם כיסוי גבוה מידי. זה לא משנה כמה העור שלך פגום, זה הרבה יותר פגום לראות את המסכה המיוזעת הזאת על הפנים שלך! זה פשוט מגעיל, אין מילה אחרת לזה. שוב, בערב הכל מותר! אבל באור יום בתל אביב ב 40 מעלות באוגוסט? עזבו שנייה שזה נראה נורא, זה לא מרגיש לכן דוחה וכבד ולא נושם?
תחתונים בגזרה שלא מתאימה למה שלובשים 
כתבתי על זה פוסט שלם, אין צורך להרחיב. רק מזכירה לכן שהבדים דקיקים יותר ורואים את תחתוני הכותנה המזעזעים שאתן קונות 3 ב 40 בשוק ולא משנה אם תלבשו מעל זה שמלה של אלי סאבב, זה יראה מכוער.
ענייני שיער
אני מתכננת פוסט שלם בנושא. אבל אם אתן בחורות צעירות עם שיער כהה מאוד אני ממליצה למצוא ספר טוב שיעשה לכן גוונים בהירים אך טבעיים מאוד(טון אחד בהיר יותר מהטבעי שלכן, גג 2!). שוב - כהות = כבדות. יש גם משהו בשיער כהה שמבגר מאוד. שימו לב לתמונת הלפני-אחרי שלי. כמובן שזו הכללה ויש יוצאות מין הכלל... אני ממליצה להסתפר מדורג(בכל האורכים) או קצר(קצר!כן!) אם סוג השיער ומבנה הפנים והגולגולת מאפשרים זאת. שיער ארוך שלא עבר תספורת נראה כבד וחסר צורה(מכירות את אלו עם השיער עד התחת? למה בשם האל?!למה????????) במיוחד כשאלו תלתלים!תלתלים חייבים דירוג!!אחרת זה גוש מזעזע! תלתלים שחורים וארוכים = כלבת פודל גרושה.
אני  דיי סיימתי לנבוח להיום. קיץ זה דיי פשוט! הולכים על צבעוני מאוד או צבעים בהירים מאוד, פרחוני, בדים קלים אבל לא דקיקים מידי, לא בגדים צמודים מידי, אקססוריז בדוגמאת צמידים ועגילים בעלי נוכחות, נעליים רוקי עם עקבי שעם או קש זה נהדר או סנדלים שטוחים יפים. חוצמיזה שאם מישהי חושבת שאני כלבה, שתראה את טריני וסוזאנה ותחזור אלי...אגב טריני וסוזאנה, יש לי מה לומר בנושא.
טריניטי ושושנה(כל הזכויות שמורות לגיא טל)
כמו כולכן(אני מקווה!) ראיתי את הפרק. חיכיתי לזה למרות שאני לא מתה על טריני וסוזאנה, אני חושבת שהן מלבישות בצורה דיי דודתית רוב הזמן. אבל הפורומואים והבאזז עשו את שלהם וגם אני התאהבתי וחיכיתי לזה בקוצר רוח. חלק מהזמן הרגשתי כאילו אני צופה בעצמי עובדת! התובנות שלי הן שטריני וסוזאנה הן בהמות חסרות טאקט וזה כל כך חינני ואני מאוהבת בהן קשות! חברות שלי טוענות שאני טריני בגוף של סוזאנה ואני חייבת להסכים, למרות שאני הרבה הרבה פחות כלבה. מצחיק אותי העניין הזה שבגלל שהן סלבס מותר להן להגיד הכל ולעשות הכל. אם טריני הייתה מדברת אליי ככה ברחוב היא היתה מקבלת את הסטילטו שלי בראש. אם מישהו איי פעם יגיד לי שאני חסרת טאקט אני מפנה אותו ישירות אליהן. בנוסף אני חושבת שבעצמן הן לא היו לבושות מדהים,. השמלה של סוזאנה נפלה בדברים הקטנים ושמתי לב כל התכנית שהיא לובשת חרא של חזיות! במיוחד עם שמלת הערב הציצי שלה פשוט לא היה במקום. טריני היקרה חייבת לכסות את הזרועות שנראות כמו זרועות של נרקומנית-מתאגרפת. היא התלהבה שהיא עם עקבים מאוד גבוהים אבל בקושי הלכה עליהם וזה היה לא ממש חינני. מאוד הפריע לי שסוזאנה רחרחה את עצמה בפריים טיים. יש גבול לכל דבר...
בנוגע למייקאוברים: הרבה הלעיזו והתלוננו ואני חושבת שצריך לזכור שיש פה חומר אנושי קשה מאוד וכולה 5 שעות וסטודיו. הפורמט הוא לא כמו הבריטי ולכן זה בעייתי. כרגיל, ישראלים לוקחים פורמט טוב ומחרבים אותו לחלוטין. האיתור של אנשים ברחוב פשוט מבויים ונוראי, הרי כולנו ידענו על המיונים! אני כן חושבת שבד"כ הן מיקסמו את התוצאה. הפריע לי שלא עשו יותר מידי עם האמא הגותית. קורל שבתה את ליבי כמובן. כולם נראו טוב יותר מאשר איך שהם באו. יותר יומיומי או יותר ערב זה החלטה שאני לא יודעת על מה בידיוק ביססו אותה. הם כן נגעו בדיוק בכל הבעיות שהכי מפריעות לי ברחוב הישראלי(לבוש זנותי,הצמדות לשחור,הצמדות לצבע אחד שלא ממיא בכל ההופעה,לבוש זרוק, לבוש משעמם,פחד מהדגשת הנשיות) ולמרבה ההפתעה - חוץ מהאמא הגותית לא היו תוצאות דודתיות! 
מה שהכי הרגיש אותי זה ההכללות שטריני וסוזאנה הגיעו אליהן לגביי ישראלים והסחורה בישראל. אני חושבת שיש פה בגדים טובים ונעליים טובות, אבל צריך להיות ישראלי כדי לדעת איפה למצוא ובגלל זה הן קיבלו רושם גרוע. מי מחפש בגדים ברחוב הראשי? והכי הכי התביישתי באנגלית של המשתתפים. אלוהים אדירים, אתם חבר'ה צעירים, מה האנגלית הגרועה הזאת? פשוט הזדעדעתי. באמת. לומדים אנגלית בבי"ס, אנחנו בעצם עוד מדינה של ארה"ב, איך אתם כל כך גרועים? זה היה משפיל לצפות בזה, באמת.
עד פה הטרוניות שלי... ועכשיו לחלק המעניין, התחדשויות ותמונות מפורים! :)
התחדשתי לי בכמה ספרים נהדרים שגם היו במחירי מציאה וגם היה 40% על הספר השני באנגלית!
וזה ספר אינטראקטיבי ומעולה :)
וקצת קניות איפוריות... יש לפורום איפור קומונה שנקראת איפורביי שמאושרות שם רק חברות פעילות בפורום ושם אנחנו מחליפות איפור וקונות אחת מהשנייה. רכשתי 2 פלטות מקולקציות מוגבלות של מאק, שתיהן חמות, אחת למעושנים ואחת בירוקים-ורודים. אודם של מאק בגוון red ומברשת קבוקי נהדרת שמשמשת אותי להנחת פודרה.
התחדשתי ב 3 גופיות מטי שירט. הצבעים יותר חיים במציאות. הן עלו שלושתן יחד 230. השתיים העליונות של סטודיו פאשה. מותג דיי זול שאני אוהבת שהאיכות בעייני שווה לקסטרו ולרנואר ויש מידות, קצת, אבל יש. מידה 0 עד 3. יש בטישירט בגדי קיץ מקסימים! לכו לראות!
כמה אאוטפיטים מהשבוע החולף:
שמלה מטישירט,גרביונים ירוקים ממון, לק גליצ אנד גלאמור של אורלי ומעל קראקל שחור של אופי, תכשיטי כסף מצופה זהב עם אבני חן ירוקות ופאגס.
שמלה מטישירט,גרביונים אלוהים יודע מאיפה,צעיף מהאוני', עגילים סגולים, אגס
ניסיתי מאוד להביא את האביב והוא בא! שמלה מטישירט מהקיץ שעבר, גרביונים אטומים של פוקס, האגס, סריג של רנואר. היו עגילי פרחים ורודים וצעיף במין ורוד כהה כהה.
חנכתי את החולצה החדשה. מיותר לספר שקפאתי לחלוטין ככה(ועוד היה מעל ג'קט וצעיף סגול!) חצאית מאחד הקייצים של רנואר, הנעלים הירוקות ההורסות של אירגיולר צ'וייס. צילמתי את האיפור רק בערב אז לא רואים אבל היה איפור בירוק וסגול ועגילים סגולים.
אחרון חביב. סריג של אייטץ' אנד או, ג'ינס רנואר, פאגס ושרשרת שאבא שלי קנה מזמן לאמא שלי שהיא שונאת ואני מצאתי דרך להשתמש בה איכשהו. אגב שימו לב לזה שזה בחדר שלי אצל ההורים ולכן יכולתי לצלם את עצמי נורמלי בלי עיוותים שמרזים או מקצרים אותי. אז ככה אני נראית...
ונסיים עם משהו שמח! פורים!!!!!!!!!!!!!
האמת היא ששנים לא חגגתי פורים. כשאלכס היה בצבא הפכתי לגרינץ' של פורים בגלל שאני לא אוהבת לצאת בלעדיו ופשוט לא חגגתי בכלל את פורים. אבל שנים התבשלה לי התחפושת בראש וסופסוף היא יושמה! אני רק רוצה להודות לאמא המדהימה שלי שתפרה את החצאית והגלימה שלי בערך בשעה וחצי כי הפלתי עליה את זה משום מקום! היה פורים נהדר! כמובן שהאיפור והאיבזור שלי.
אז מי אמרתם שהזאב?
הזאב הכי חתיך עלי אדמות! זה לקח לי משהו כמו שעה...
באיפור שלי התרכזתי בלעשות עיניים מופתעות-מבוהלות (כמו של קייטי פרי), המצרכים - עפרון לבן במעקה העין העליון והתחתון, ריסים מלאכותיים למעלה, הרבה מעושן, תחימה חיצונית בעפעף התחתון והרבה מסקרה על הריסים התחתונים.
התחפושת בשלמותה :) היה לי גם סל עם לואקר ששכחתי לצלם :) השיער שלי חצי אסוף, יש מאחור פפיון אדום ואני עונדת עגילים אדומים.
אני וליטל שהתחפשה לעקרת בית משנות ה 50, תודו שזה יצירתי יותר מסתם מד מן!
בלי הגלימה נראתי בעיקר כמו מלכת סאדו ולכן היא לא ירדה ממני כמעט.
הזאב ההורס שלי :)
היינו בקריוקי ב"תקליט" הפאב הכי מגניב בירושלים ללא ספק! מומלץ בחום!
וזה מה שנשאר מכיפה אדומה בסוף הערב D:
נשיקות יקירות!
אשמח לשמוע רעיונות לפוסטים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה