יום חמישי, 14 באפריל 2011

איך בוחרים בגד ים?!


הקדמה חשובה: יקירותיי ויקיריי, מה אומר לכן? עם השנים החכמתי והגעתי למסקנה חשובה שהולכת לבטל את הפוסט במחי יד: זה לא באמת משנה איזה בגד ים אתן לובשות, ברגע שאתן חצי עירומות רואים הכל. מה שיותר חשוב זה איך אתן מתמודדות עם זה שרואים הכל, איך אתן מרגישות בתוך העור שלכן. מזמן הבנתי שחיים רק פעם אחת ומבטים מזועזעים מהירכיים או הבטן שלי, הם האחרונים שימנעו ממני שיזוף(עם מקדם הגנה 50 SPF) או הנאה מהים. אם אתן שוקלות 100 קילו ובא לכן לשים ביקיני ואתן מרגישות טוב עם זה, שימו זין ותשימו ביקיני. אני בכל זאת חושבת שיש גבולות, שאתן צריכות לשים לעצמכן...
יש לי אמונה שרובנו מאוד שיפוטיים וקשים כלפיי עצמנו. לרובנו יש צלוליט או בטן קצת רכה או שאנחנו רזות מידי וכל העצמות בולטות. אף אחד לא מושלם והים והחוף שייכים לכולנו. מבחינתי, בחירת בגד הים צריכה להיות יותר עניין של צבע וגזרה שאתן אוהבות ומרגישות הכי בנוח איתם מאשר "מחמיא/ לא מחמיא". אני לבשתי ביקיני ב 95 קילו ואני עדיין לובשת ב 80 קילו ואם יש למישהו בעיה, הוא יכול פשוט לא להסתכל.
עכשיו, בואו נגיע לתכלס.
*התמונות מאתרים שונים, הרוב מויקטוריה סיקרט כי הכי קל למצוא שם תמונות....
צבעים
1. אני שונאת בגדי ים שחורים. אתן רוצות, תקנו. בעייני זה משעמם ומפספס את כל מטרת הקיץ!
2. צבעים עזים טובים לכולן, בהירות, כהות, בינוניות, לכו על זה!
3. צבעים פסטליים נועדו יותר לאוכלוסיה השזופה, על בהירות הם נוטים להראות מתים. ומת זה יפה בביגוד, לא בבגד ים ובחוף.
4. אני מתה על מנומרים ומזובררים, בבגדי ים זה עלול להיות זול מאוד. בייחוד מנומר בצבעו הטבעי.
עד כאן צבעים.
גזרות:
הקדמונת: לגבי החזיות והחלק העליון, זה בדיוק כמו לבחור חזיה רגילה רק שמעצם היותם בגדי ים הם חשופים יותר. אפשר ריפוד דקיק במשולשים אם יש לכן בעיה עם פטמות בולטות. אם יש לכן חזה גדול אל תבחרו בקשירה או שתבחרו בבגדי ים קשירה שנקשרים לא עם חוטים דקיקים אלא עם פסי בד עבים שלא יחתכו אתכן. 
שלם 
בגד ים שלם מתאים לכולן ומומלץ שלכל אחת יהיה שלם מנצח(מודה,אין לי),זה כבר מזמן לא לסבתות! אבל העניין הוא איזה שלם?
אם יש לכן בטן, צבע כהה יחסית והדפסים יטשטשו אותה. אם יש לכן ירכיים מלאות ואגן רחב העדיפו שלם עם מפתח ירך גבוה, זה יאריך את הרגליים שלכן. אם יש לכן אגן צר ואתן רוצות לתת אשלייה של רוחב אז שלם עם מכנסון או בגזרת רטרו יהיו מושלמים עבורכן. אם יש לכן חזה גדול אל תהססו לחשוף! בחרו בשלם עם מחשוף עמוק ותמיכה נכונה אם יש צורך. אם יש צורך בתמיכה רצינים יש בגדי ים שלמים שיש בהן ממש חזיה שנקשרת או נסגרת גם בגב. אם אתן נועזות, יש בגדים ים שלמים שחושפים לא מעט מהישבן, צידי הבטן והחזה והחזה. ולכמה תמונות:
הרטרו. מהמם, יש לו מפתח ירך נמוך דמוי מכנסון ולמרות שמלאות אולי ירגישו יותר בנוח עם הכיסוי, זה סופר מגדיל את האגן.
הוא מ pinupgirlclothing.com
חצי רטרו, מפתח ירך בינוני, של אינטימה! מקסים בעייני.
הדגמה מצויינת של מפתח ירך גבוה שיחמיא לירכיים מלאות, לנמוכות, לרגליים קצרות (וגם מחשוף צד לחזה, סקסי!)
מי אמר ששלמים זה לסבתות? לנועזות!!! ויקי כמובן...(יש לי יומולדת ביולי, סתם ככה, שתדעו...)
ואחד שנראה תמים מקדימה אבל מאחור....וואו!!
ואחרון שיהיה מושלם למלאות, לבנות עם חזה גדול ולבנות שפחות נוח להן עם עצמן. יש לו קפלים וגם הדפס שמטשטשים בטן, מחשוף עמוק והוא דיי מכסה.
טנקיני
השילוב של גופיה + מכנסונים/תחתונים חביב בעיקר על נערות צעירות שעדיין לא יכולות למלא חזייה אבל גם חביב על נשים שלא כ"כ מרוצות מהבטן שלהן או לא מרגישות בנוח עם הגוף שלהן ורואות בבגד ים שלם משהו "סבתאי". פה חשוב להתאים את החלק התחתון בדיוק כמו בשלם. מכנסונים ומפתחי ירך נמוכים ירחיבו את  אזור האגן ומפתחי ירך גבוהים יאריכו רגליים. לגבי תחתוני קשירה, בתור מישהי עם אגן מאוד רחב גיליתי שקשירה זה מושלם לי. בגלל שאני רחבה אני צריכה 42 או 44 כדי שהגומי לא "יוציא שניצלים" אבל אז התחתונים גדולים לי בחלק של העניינים. ולכן קשירה זה מושלם עבורי! זה לא מוציא שניצלים כי אני קושרת בגודל שטוב לי וזה מתאים לי בעניינים. בגלל שכבר יש שני חלקים אפשר לשחק עם הצבעים, אפשר שהחלק התחתון יהיה כהה והעליון בהיר כדי לאזן גוף אגסי או ההיפך אם הגוף הוא משולש הפוך.כמה מוצלחים מויקי:
 זאת בדיוק החזיה לחזה גדול. מה שנקרא Halter. הרצועות מספיק עבות.
פה החלק של החזיה רגיל ולא קשירה והתחתונים מעניינים - המותן גבוהה ומפתח הירך גבוה ולכן זה יחזיק את הבטן ויאריך את הרגליים.
ביקיני
אולי הגזרה הכי נפוצה ביקום...לכולן יש ביקיני או שהן מפנטזות על אחד. אני חייבת לציין שהטרנד של ביקיני לילדות קטנות הוא מחריד לחלוטין. אם יש לכן ילדה קטנה, פשוט אל בשם האל. אני אמורה להגיד לכן שביקיני זה רק לכוסיות מושלמות עם בטן שטוחה ועצמות בולטות אבל כאמור, אני לא מאמינה בזה. אני חושבת שרוב הנשים יכולות To pull it off דווקא. כרגיל, אני אראה לכן תמונות ואסביר למי דגם כזה או אחר יותר או פחות מתאים.
ביקיני משולשים הוא הקלאסי. כאמור, הוא מקסים למושלמות, אבל עובד גם על בעלות חזה בינוני וקטן, וגם על בעלות חזה גדול שעומד מספיק ושאין להן בעיה עם המראה הסופר סקסי(כחכוך בגרון).
הביקני בתמונה הוא נהדר, החלק העליון הוא סטרפלס ונהדר לבנות עם חזה קטן והחלק התחתון שהוא חצאית מושלם לנשים כמוני שיש להן בעיה עם הירכיים הפנימיות שלהן. בגלל שזאת חצאית זה מכסה בצורה סקסית ולא כבדה, מרחיבה ומדגישה כמו מכנסונים.
עוד גזרה שנהדרת לבעלות חזה קטן ושטוח. זה בעצם סטרפלס עם חוטים שנקשרים על הצוואר בצורה קצת אחרת. זה מחריד על נשים עם חזה גדול יותר מ A-B.. כנ"ל סטרפלס! פשוט תמנעו. לא צריך בכוח. החזה מיד הופך לנפול וכבד. הבעיה היחידה עם הגזרה הזו זה צורת השיזוף ההזויה...
הגזרות האלו של החזיות נהדרות לחזה גדול! שמנה לב: או שהחזייה מובנת עם ברזלים ויש רצועות בד עבות שנקשרות, או שהחלק התחתון שצמוד לחלק העליון של הצלעות הוא רצועת בד עבה מה שגם כן שעוזר להחזיק את החזה.
גזרת הרטרו
אני פשוט מתה על הגזרה הזאת. מדובר בחזיות שלרוב הן ממש חזיה רגילה, לפעמים ההבדל היחידי הוא שהן קשירה. החלק התחתון הוא גבוה, אוסף את הבטן וסופר מחמיא. זו גזרה שעלולה להרחיב את האגן כי בד"כ אין מפתח ירך גבוה אלא נמוך ואפילו נושק למכנסונים. החלק האחורי תמיד יראה קצת סבתאי אבל כאמור, אם את לא מושלמת, שום גזרה לא תהיה מושלמת לחלוטין עליך אלא אם תלבשי ג'לביה.
גזרות התחתונים השונות:
זו הנורמה, תחתוני ביקיני קלאסיים. מחמיאים לישבן של כולן. פשוט תחתונים, רגילים. הבעיה היא שהן בד"כ נמוכים מאוד וזה מצריך בטן שטוחה או המון קבלה עצמית.
יש את גזרה ה cheeky או הברזילאי שבעייני זה סקסי ומחמיא דווקא לאלו שיש להן טוסיק להתהדר בו ולא לחסרות הישבן. זו גזרה שכן יכולה להגיע לא רק בגזרה נמוכה אלא גם בגזרות יותר גבוהות.
 גזרת האמצע שקצת יותר מכסה, זה פשוט לא נמוך בטירוף ומתאים יותר לנשים.
והחצאיות שכבר דיברנו על זה למעלה. 
אני יודעת שאי אפשר להזמין ויקי לארץ ושהחנות שפתחו פה הם יקרנים ברמות היסטריות, אבל אפשר למצוא את בגדי הים של ויקי בנט ואני חייבת לציין שמנסיוני, החזיות Halter הן מדהימות לחזה גדול! מעבר לזה, קחו השראה מהתמונות. גזרות בגדי הים מעותקות הרי מחברות שונות... יש בארץ את פלפל, גליק, אינטימה שיש להן בגדי ים מקסימים! למי שיש כסף ורצון, יש את ונסה ב. שתופרת בגדי ים בהתאמה אישית. לא יצא לי לראות אותם במציאות אבל בתמונות הם מדהימים!!!
אישית, לי יש ניסיון מצויין עם בגדי הים של H & O שמחזיקים שנים, העיצובים מקסימים, גזרות שונות, בדים איכותיים. יש לי גם בגד ים אחד של        H & M והאיכות יחסית נמוכה אבל העיצוב שלו משגע והמחיר זול מאוד. שלא תגידו שאני מחרטטת, הנה כמה בגדי ים מאינטימה:
ואותו אני הולכת לרכוש (זה שיש לי 6 בגדי ים ואין לידי בכלל ים זה לא אומר כלום):
אל תשכחנה את לבוש החוף כשאתן הולכות לים! אני נחרדת מנשים בג'ינס על חוף הים... לא חסרות טוניקות או שמלות מקסימות לים. אני הכי אוהבת לקחת חולצה גברית ארוכה מכופתרת...זה מושלם...
ויקי(כבר אמרתי לכן מתי יום ההולדת שלי? ליתר דיוק, 28.7)
זהו בגדול.
התלבטתי שעות אם צריכות להיות פה תמונות שלי בביקיני או שלא ואז החלטתי שנאה דורש, נאה מקיים. אני מקווה ומצפה לראות כמה שיותר בנות שהן לא מושלמות בביקיני על החוף. תאמינו לי, ההבדל בין שלם או ביקיני או לא באמת משמעותי! את לא באמת נראית רזה יותר, פשוט כפלי השומן מכוסים אז זה נעים יותר לצופה. אבל למי אכפת מהצופה? זה ים! אף אחד לא מושלם ואי אפשר באמת להסתיר את זה. אני רחוקה מלהיות מושלמת ובטח שמלהיות רזה ואין לי שלם אחד לרפואה בארון, או טנקיני.
(מעבר לעניין הזה שגם ככה יש תמונות שלי בביקיני בכל מקום בערך בנט ואין לי יותר מידי בעיה עם זה. אם טריני וסוזאנה יכולות להתפשט, אני יכולה לסבול ביקיני...)
הרטרו המושלם שלי מ H & M
הביקיני שקניתי בקיץ האחרון מ H & O שהוא נהדר לחלוטין. הוא משולשים אבל הרצועות עבות בחלק של הקשירה ולכן אין לי פרצוף סובל. התחתון הוא דמוי קשירה אבל זה בעצם גומי ולכן יש שם שניצלון חמוד.

עד כאן להיום!
מקווה שתאזרו אומץ, תגדלו זוג ביצים שעירות ותלבשו ביקיני!
מזכירה לכן לא לשכוח מהתחרות מחר! תוכלו לזכות בשוברים!
ומזכירה את ערוץ היו טיוב שלי! העלתי סרטון לפני שבוע על הסומק החדש של ג'ייד ובקרוב תעלה סקירה על הפריימר של עפרה! יש לינק מצד ימין למעלה!
נשיקות יקירות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה