יום ראשון, 16 במאי 2010

קיץ! High lights!טיפים למתולתלות וקצת ביקורת בלוגים.


אני אתחיל מהסוף...
מעצם היותי בלוגרית אופנה יוצא לי כמובן לקרוא המון בלוגים אחרים,
של מאפרות, סטייליסטיות, סתם פאשיוניסטיות וסטייליסטיות סוג ז':/
יש תופעה שנתקלתי בה לא פעם שרציתי להבהיר כמה שאני נגדה,
וזו התופעה של צילום "אסונות אופנה" ברחוב והעלאת התמונות לאינטרנט.
אני מבינה שחלק גדול מתוכנו,
מאפרות, סטייליסטיות ופאשיוניסטיות, חולות קצת בכלבת(וואף וואף!)
זה גם מאוד שיקי להיות ביץ',
אבל יש הבדל עצום בין להכריז קבל עם ועדה שפריט לבוש כזה או אחר הוא מכוער בעייניך,
לבין לחטוא(וזה חטא רציני, מהסוג שמעכשיו את יכולה להרגיש את להבות הגיהינום מכלות אותך ביום הדין האחרון וישו צועק:"בתי!חטאת!":P) בחדירה לפרטיות והעלאת תמונה של אדם ללא הסכמתו לאינטרט תוך כדי שפיטה מכוערת של מה שהוא לובש.
מעבר לזה שאני דיי בטוחה שאדם כזה יכול לתבוע תביעה רצינית ביותר,
זה פשוט מעשה מכוער שראוי לגנות ולמגר.
יש גם הבדל עצום בין לשפוט סלב כזה או אחר שבחר לשים עצמו תחת אור הזרקורים,
לבין לשפוט  אדם מסכן שיצא להוריד זבל עם הקרוקס וחולצת הסוף מסלול שלא העלה על דעתו שיצלמו אותו וישחטו את טעמו על גבי הנט.

ועכשיו להתחדשות האחרונה שלי!
האמת שמעולם לא צבעתי את השיער שלי(חוץ מקצת קרם חמצן שהבהיר אותו טיפה בכיתה י', טעויות של מתחילים...)
ואני שמרנית לגבי השיער שלי בטירוף, בעיקר כי הוא מתולתל וטעויות בשיער מתולתל עולות ביוקר.
כמו שכבר אמרתי, לקחו לי 7 שנים להסתפר ובחרתי את הספר בקפידה,
אבל הקטע אצלי זה שאחרי שאני בוטחת באיש מקצוע, אני מתפרעת קצת יותר.
הקיץ הגיע,
ורציתי קצת לגוון.
השיער הטבעי שלי הוא כמעט שחור, חום שוקולד מריר:P
ורציתי קצת "גוונים" אבל לא במשמעות הדוחה שעולה לכולנו לראש של כהת עור ושיער עם פסים בלונד פלטין = :/,
אלא במשמעות של high lights - לתת לשיער קצת אור, או כמו שחיים קרא לזה " ללטף את השיער"
אז גררתי את האומללה השבועית שלי ליטל ל"חיים הספר", בדקתי איך יצאו הגוונים עליה ואז עשיתי גם.:P
(ליטל, הכל מאהבה יא בינתי!)
על הדרך חשבתי שאתרום לקוראותיי הכבשים *אייקון של כבשת חבלה מ"וורמס"* כמה טיפים:
1. הכלל החשוב ביותר, הוא לא להתייאש. שיער מתולתל הוא קשה, הוא קפריזי ולוקחות שנים ארוכות ונסיונות כואבים ולאים ללמוד לעבוד איתו, זה מתיש, אני יודעת.
2. אני יורה לעצמי ברגל אבל לא לקרוא כללים באינטרנט ולחשוב שזו תורה מסיני...שיער מתולתל הוא אינדיווידואלי. לעולם לא ימצאו שתי מתולתלות בעלות שיער זהה. תמיד כדאי לנסות דברים חדשים, אבל לא להילחם.
3. נתחיל עם הפרקטיקה: רוב השיער המתולתל הוא יבש, זה נובע מכך שהשומן הטבעי של הקרפרפת לא מגיע לכל השיער, הוא נתקע בתלתלים. עוד סיבה ליובש היא מחסור ב B12 ואבץ, בדקי זאת ואם יש חוסר תתחילי לקחת כדורים.
4. היפטרי מקרם הלחות. קרם לחות בעייני הוא שגיאה ישראלית נפוצה, הוא גורם לשיער להיות פשוט שומני ותלותי בקרם הלחות. אני ממליצה בחום לעבור לשימוש בגלייזים( יש לאינדולה גלייז מעולה, וגם לפול מיטשל) ובמוסים(ג'ון פרידה או פול מיטשל)
5. הרבה אתרים ממליצים לא לסרק את השיער בכלל, אני ממליצה לסרק אותו במקלחת עם מסכה או מרכך ועוד פעם אחת אחרי המקלחת. לא להרבות בסירוק, תלתלים שונאים סירוק,הם נפתחים ומתייבשים. הימנעי גם מייבוש מלא של השיער עם המגבת, השארי חלק מהמים על השיער.
6.  מצאי מסיכה טובה ואיכותית וחפפי איתה 3 פעמים בשבוע, זה עושה פלאים(ממליצה בחום על גליס).
7. אל תפחדי להשקיע קצת זמן בשיער שלך, שיער בריא שנראה טוב הוא אחד הדברים החשובים, בעיקר כשמדובר בשיער בעל נוכחות כמו תלתלים. אפשר לנסות "לסדר" את התלתלים, כלומר עם האצבעות לתת להן צורה יותר של "בקבוקים" וברגע שהשיער מסודר בקבוצות הוא נראה הרבה פחות יבש והרבה יותר מבריק ובריא, זה לוקח 10 דקות למי שמיומן. זיכרי - יש נשים שמשקיעות שעות בפן, 10 דקות זה כלום.
8. מצאי ספר טוב ותסתפרי בתספורת מדורגת באורך מתאים. בעייני תלתלים קצרים יפים למעט מאוד "נבחרות" שיש להן מבנה פנים מאוד מסויים ויפה ולרזות. שיער מתולתל קצר יכול לעגל את מבנה הפנים בשניות. תספורת מדורגת תחמיא מאוד לשיער, תלתלים שגזורים ישר(וכמעט כל תספורת בעצם) זה מאוד לא "שיקי" ונראה ילדותי.
9. היזהרי בבחירות שלך, זכרי שתלתלים אינם סלחניים, לוקח להם המון זמן "לצמוח" כי הם נראים תמיד קצרים יותר מאורך השיער האמיתי. חמצן וצבע ייבשו את השיער יותר, ככל שהצבע בהיר יותר השיער יראה ויהיה יבש יותר, אין מכוער יותר משיער יבש.
10. תלתלים זה אופי, חשבי היטב אם את בוחרת לוותר עליהם...(בבקשה,אל!)
ציטוטי השבוע:
כולם של חיים הספר המלך:
על העברת יום הסטודנט לגן סאקר:"גן סאקר?!אפילו אנסים מפחדים ללכת לשם!"
על עצמו:"אל תראי אותי ככה!באתי מהשכונה ויש לי מספריים חדות!"
לבכות מצחוק, באמת...

ועכשיו תמונות:
לפניכן תמונת זוועה, מסתבר שגוונים עושים על שיער יבש, אם הייתי יודעת הייתי אוספת את השיער בלילה שלפני,
אבל לא ידעתי ולכן נאלצו לסרק את השיער שלי יבש בליווי צווחות של "אאי, אוח, אחח,אווץ'"(סחה על העצבים של מישל ושל חיים, אני כבר הייתי "מורידה לעצמי איזה שתיים" כדבריה של קסניה ב), התוצאה המתקבלת : דיאנה רוס בדרך לגלקסיה אחרת!
והתוצאה שכל כך שווה את זה(קשה להבחין אני יודעת, זו המטרה, שלא יגידו לי:"צבעת?"):
תקריב(הסומק המהמם שעלי של פופה):
ובפוזה:

ולוק נבחר מהשבוע:
אני מפחיתה בעקבים ובוודג'ס בגלל משהו מזדיין שנקרא פלטפוס ושברי מאמץ:

ומשהו שהיה פרייסלס:
אני תמיד מגנה על עירי אהובתי ירושלים, אבל זה דרש תיעוד, שלט על בובה עם שמלה מחוץ לחנות - לא נגענו:
מקווה שנהניתם,
נשיקות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה