יום חמישי, 19 במאי 2011

אאוטפיטים, עדכונים ו"יש לי מה להגיד על זה!"



לפני הכל!
פתחתי קבוצה בפייסבוק שמדברת בערך לכל הנשים וגם לחלק מהגברים בישראל. נמאס לי מחוסר המידות, גזרות, מהמחירים הגבוהים, מהאיכות הירודה ומשאר הפנינים והחלטתי לפתוח קבוצה, להפיץ אותה כמה שיותר וכשהיא תהיה גדולה מספיק לארגן מחאה תקשורתית ואולי חרמות. אני מאוד מבקשת שתצטרפנה, תעזורנה לי להוסיף אנשים ולהפיץ את הקבוצה כי זה חשוב לי ואני יושעת שגם לכן. אני מבטיחה שאני לא מספימה.
הגיע הזמן לבגדים איכותיים במגוון מידות וגזרות, במחירים הוגנים, בישראל!
 http://www.facebook.com/home.php?sk=group_148991925171551&ap=1

זעזוע מספר 1: אמא בוטוקס
במקרה שמישהי פה לא שמעה, אמא אחת בארה"ב מתכנית ריאלטי(המפגרת ביותר בעולם) שעוסקת בנשים שדוחפות את הבנות שלהן לתחרויות יופי לילדות, מאפרות אותן, עושות להן שעווה, ציפורניים, שיער וכו', הודתה בתכנית טלויזיה שהיא מזריקה לבת שלה בוטוקס. ילדה בת 8. אפשר לצפות בראיון ביוטיוב ופשוט להזדעזע. אפשר לשמוע איך כל מילה של הילדה הושפעה מאוד משטיפות המוח של האמא הפסיכוטית שלה, הילדה מספרת כמה כאב לה. האמא מתרצת את עצמה בכך שהילדה רצתה את זה ושכל האמהות בתחרות עושות את זה!!!!!!!! אז זה הופך את זה לבסדר? האם בראיון לא מוכנה לספר מאיפה היא משיגה את הבוטוקס והתמונות פשוט מחרידות לחלוטין. הילדה נראית כואבת וסובלת ונקרע לי הלב לראות אותן. איך האמא אמרה ששמו לה בוטוקס רק מסביב לשפתיים אך הילדה מסומנת בכל הפנים, המזרק נעוץ מעל הגבה והאמא לא טרחה לשים כפפות על שתי הידיים אפילו. כרגע כנראה שרשויות הרווחה בארה"ב לקחו את הילדה והרחיקו אותה מהאם המשוגעת.
אני חושבת שתחרויות יופי לילדות צריכות להיות מחוץ לחוק. באמת. הרבה ילדות רוצות להרגיש יפות ושהעולם יכיר בהן כיפות, אבל הופכים אותן למבוגרות קטנות ומעבירים אותן מסכת עינויים שלא תיאמן. אני חושבת שהרבה מהאמהות האלו חיות דרך הילדות, משיגות את התואר הנכסף של "הכי יפה". זה עצוב מאוד שיש נשים שלא מתמודדות עם סוגיית הביטחון העצמי והדימוי העצמי ולבסוף משליכות את הבעיות על הילדות שלהן. מעבר לזה שיש בזה משהו שמעודד פדופיליה. לקחת ילדה ולעשות ממה אישה קטנה, להלביש אותה סקסי... אני מזועזעת.
אני לא אמא, ולא מתיימרת להבין מה זה להיות אמא, אבל אני חושבת שאחד הדברים שאני אעשה זה אומר לבת שלי כמה שהיא יפה בלי סוף, אסביר לה כמה שהיא מיוחדת ושהיא צריכה לאהוב את עצמה, אכריח אותה לעמוד מול המראה כל יום ולומר לעצמה שהיא יפה ואני מקווה שאני אהיה לה לדוגמא טובה.
למי שלא מכירה, זאת התוצאה של התחרות. אחת לא נראית מאושרת במיוחד והשניה נראית כמו מוטציה היסטרית.
זו הילדה האומללה שהזריקו לה בוטוקס:
והסרטון:
זעזוע מספר 2: הטייצים
קראתי היום את הכתבה הזאת:  http://www.mako.co.il/women-fashion/style/Article-b2291f99b49ff21006.htm&Partner=facebook_share
(
תודה לקרין!) ותרשו לי להגיד לכן שאין דבר כזה מבחינתי "איך לובשים טייץ". לא לובשים טייץ. כל אחת מהנשים המובאות שם לא נראית טוב בטייץ!! הן נראות או מזעזע(אני מצטערת אבל ליאל דניר נראית מזעזעת) או סביר - וכל אחת מהן הייתה יכולה להראות פיצוץ אם היה מדובר בחצאית או מכנסיים במקום הטייץ. מעבר לזה שאיך לעזאזל נשים נדחקות לטייץ כשחם?! זה דוחה! זה נצמד! זה איכס!
ובאמת שראיתי מספיק ווג'יינות שאני לא אמורה לראות בעקבות הטרנד המחריד הזה. טריני וסוזאנה משתמשות הרבה בטייצים במהפכים(המזעזעים) שלהן כדי "להוזיל" הופעות בעיקר ואני מצטערת אבל גם כשהן עושות את זה זה מכוער בטירוף. ואל תנסו בכלל לשכנע אותי אחרת.

שמחה מספר 1:
העבירו בקריאה ראשונה בכנסת את חוק הדוגמניות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בקרוב מאוד יהיה אסור לחברות לשכור דוגמניות ודוגמנים מתחת לBMI תקין. חברה שתפר את החוק תשלם 75 אלף ש"ח ואם תפרסם את הקמפיין תשלם 220 אלף ש"ח. על כל עברה חוזרת החברה תיקנס בפי 4!!!
הרבה אנשים הגיעו לבכות על מר גורלן של הדוגמניות המסכנות שנראות ככה "מטבען". כולנו כבר לא מטומטמים מזמן. רוב האנשים הם לא בתת תזונה מטבעם, וגם אתה בתת תזונה מטבעך, רופא ימליץ לך לפגוש דיאטנית כדי להשמין. תת תזונה בין אם הוא מהרעבה או לא, פוגע בכל המערכות בגוף. מעבר לזה שרוב הדוגמניות לא נראות ככה מטבען וכולנו יודעים את זה. בכל שנה מתים בישראל 700 בני נוער מאנורקסיה. זה מספר עצום ומבהיל ואני מעדיפה שידרשו מדוגמניות לעלות 6 קילו מאשר שתמות עוד ילדה אחת. ומי שחושב שאין למדיה השפעה על פיתוח הפרעות אכילה, כנראה לא דיבר בחיים שלו עם מופרעת אכילה...
כחלק מטיעוני ה"זה יפגע בדוגמניות" הביאו את גל גדות כדוגמא לרזון טבעי ובריא ואני שבה ומביאה לכן תמונות שלה, תשפטו בעצמכן.
ככה גל נראתה אחרי הזכייה במלכת היופי, רזה מטבעה בהחלט, חטובה, בריאה וחיונית!
לעומת זאת ככה היא נראית היום ובהפקות האחרונות של קסטרו. כחושה, שלדית, חלשה וחולנית. מעבר לזה שאחרי שראינו תמונות ישנות שלה בוודאי שהיא רזה מטבעה, כמו ששבר רפאלי רזה מטבעה, היא לא כחושה ולא בתת משקל מטבעה. אגב, ניסיתי לחפש תמונות עדכניות שלה בבגד ים ופשוט אין. או שהיא יודעת שזה נראה לא טוב, או שאנשי היח"צ שלה מזהירים אותה מהתוצאות. ואם כבר אז כבר, מה הבלונד-שטני המזעזע הזה שהיא צבעה אליו?!?! חבל לי מאוד עליה, היא אחת היפייפיות והיא כוכבת אמיתית אבל מה שקורה עם המשקל שלה מחריד.
שמחה/המלצה מספר 2: החנות של רנואר בתחנה מרכזית ירושלים

זוכרים את הפוסט שבו חטפתי עצבים היסטריים על זה שלא מצאתי כלום בשום חנות בגדים וכולם זכו לנביחות כולל רנואר? אז אני לא מתחרטת על הנביחות שלי כי אמרתי דברים נכונים, אבל הייתה לי חוויה קצת אחרת שם השבוע. במקרה ממש נכנסתי לחנות שלהם בתחנה מרכזית שבה עבדתי לפני יובלות, ופשוט רציתי לקנות את כל החנות. זה מדהים כמה שסידור החנות משפיע על מה שרואים ועל חווית הקנייה ואחרי שהייתי ב 4 חנויות של רנואר אני בהחלט חושבת שהחנות הזאת היא חנות הדגל שלהם. שלא נדבר על מנהלת החנות המקסימה והמדהימה דליה שמעבר לזה שהיא מוכרת תותחית בלי לשקר ובלי לדחוף, היא בנאדם זהב שיקר לליבי מאוד,היא בד"כ עובדת משמרות בוקר ולא סתם לא מזמן היא צ'ופרה על ידי הרשת בטיול למילאנו. היו לי ממש כמה דקות שם וצילמתי שתי שמלות ודיגמנתי קצת לדליה שהתלהבה נורא שבאתי ומבחינתה הייתי יכולה בשקט להחליף את אור גרוסמן בקטלוג...
העיצובים מקסימים, חדשים(כמובן שיש את הדגמים המומחזרים, כמו תמיד,אבל יש גם אחרים), קיציים, יש טווח מחירים, חלק איכותי יותר וחלק פחות, חלק מהבגדים יקרים להחריד וחלק כבר במחירים מוזלים, אני בינתיים מחכה לסוף העונה. יש דברים טרנדיים ויש פריטים אלמותיים. ראיתי סנדלי וודג' מדהימות ופרחוניות ועוד כמה זוגות נעליים מאוד מאוד יפות!
* עידכון מה 19.5: היתי היום בחנות ופגשתי את הסגנית החדשה של דליה, בחורה מתוקה, קופצנית ויפה בשם חן. חן היא סטייליסית שלמדה אצל דורין אטיאס  והיא פשוט מקסימה! הייתי בחנות שעה ורק שוחחתי איתה! החלפתי את השמלה האחרונה שרכשתי ברנואר וקניתי את חצאית הפפיונים, גופיה שמתאימה ואת השמלה המנוקדת.
קצת תמונות:
דליה היא צלמת גרועה(תסלחי לי כן?) וברוב התמונות אני רוטטת מצחוק ולכן העיניים עצומות D: זאת סתם אני בחנות P: מה שטוב בתמונות האלו שזה הכי קרוב לצבע העור האמיתי שלי. תמיד בתמונות בצילום עצמי אני בהירה מידי. וסליחה על החזייה. הייתי עם חזיה שמתאימה לשמלה אז עם החולצה זה נראה מוזר.

שתי שמלות שהספקתי לצלם ואהבתי מאוד:
ואז דיגמנתי אחת מהן(מידה 42!)

ולוק של חולצה וחצאית שאהבתי מאוד ולא קניתי בעצת חברותיי אם כי החצאית הולכת להיות שלי מחר.
ומקרוב
שני אאוטפיטים מהשבוע:
ההורים שלי באו לקחת אותי לארוחת צהריים ולראות את הטבעת במו עיניהם, אז הלכתי על לבן כדי שיכינו את עצמם נפשית D:
הלק של שיק, מספר 50 נדמה לי.
וזה האאוטפיט מרנואר שלבשתי לדייט עם המאפרת היקרה וחברתי הטובה קסניה. השמלה מאיביי, איפור בנגיעות פינאפ

זהו להיום!
מקווה שנהנתן,
בפעם הבאה פוסט הנעליים המיוחל, אני מתנצלת מראש אבל יש לי רפראט אז יש מצב שלא תשמעו ממני שבועיים...
ואל תשכחו להגיב, ללייקק ולהצטרף לקבוצה החדשה בפייס!
נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה