יום שבת, 18 ביוני 2011

אתמול הייתי בהשקה/פתיחה של חנות חדשה בירושלים, חנות וויספירס לנז'ריי בשדרות ממילא, במתחם המקורה, קומה 2. החנות היא למעשה חנות קונספט חדשה וראשונה מסוגה בארץ, יש בחנות לנז'ריי על סוגיו, מחזיות ותחתונים ועד מחטבים, בגדי ספורט ובגדי ים. אבל מה שמייחד את החנות זה שהיא פשוט ענקית ויש בתוכה מעין סלון יופי שניתן לקבל בו שירותי פדיקור מניקור ובעתיד יהיה אפשר גם לקבל מסאג'ים. נמכרים בחנות גם מוצרי טיפוח של וויספרס. יותר מזה, בימי ראשון ורביעי בין 10:00 ל 12:00 החנות סגורה לנשים בלבד, למי שזה יותר נוח לה. בעייני זה דיי גימיק זול, כי בין כה גברים לא ממש נכנסים לחנויות הלבשה תחתונה. הבגדים שנמכרים הם של המותג עצמו, של ג'סיקה סימפסון(מישהו באמת רוצה לקנות משהו שממותג על שמה?) ועוד מותגים עולמיים אחרים. נקודה לטובתם מבחינתי היא ש10% מכלל הרווחים בכל שנה יתרמו לצדקה למוסדות כאלו ואחרים ויעזרו להעצמת נשים בכך שינתנו כמלגות ללימודים במוסדות השכלה גבוהים, עם העדפה לעובדות המותג כמובן. מבחינת מחירים: תחתונים בחלקם הם 3 ב 120 ש"ח וחלק ראיתי ב 70-80 ש"ח, חזיות החל מ 180 ש"ח, קרמים - החל מ50 ש"ח, בגדי הים החל מ 260 ש"ח, פדיקור - 100 ש"ח, מניקור אקספרס - 35 ש"ח. מבחינת האיכות, אני עברתי בחנות פעמיים, לפני הפתיחה סידרו לי ביקור VIP עאלק, כי הגעתי מוקדם וכנראה שהיה לי פרצוף של סובלת ממש, מי שהראה לנו את המקום הוא אחד מה BIG GUYS, אני לא זוכרת ממש, אבל הוא היה מתוק ונחמד לחלוטין! והסתכלתי שוב כשפתחו את החנות, נגעתי בבדים, לא מדדתי כי היו 2878989 אנשים בחנות, אני חושבת שהעיצוב של החנות מרשים, הבגדים עצמם יפים מאוד, אבל איכותיים? לא כל כך. אני בספק שהחזיות מגיעות למידות כמו E. כששאלתי את אחת העובדות מה המידה הכי גדולה היא אמרה DD וששאלתי על E היא אמרה "תלוי בדגמים". אז אני לא ממש יודעת להגיד... מבחינת איך שהחזיות הרגישו לי ונראו מבחינת תפירה, האיכות לא נראית לי בשמים. צר לי. גם מבחינת עיצוב הדגמים, החנות פונה לנערות ונשים צעירות, עד גיל 25 גג. בקיצור, מאוד ויקטוריה סיקרט הישראלי. מבחינת ההשקה עצמה, אתן הלא יודעות שזו ההשקה השניה שלי בסה"כ וכנראה שבאמת שהאירועים של כינרת הם ברמה גבוהה. מאוד מאוד התאכזבתי מההשקה. רוב האנשים היו נראים כמו אנשים שפשוט אספו מהרחוב... כמעט ולא היו אנשים שהיו לבושים טוב או אופנתי ולא רק זה, רוב האנשים היו לבושים מזעזע לחלוטין או במילה אחת: פרחי. שתי הבנות שישבו בכניסה למתחם שכנראה היו חלק מהיחצ לבשו שמלות טריקו ונראו מאוד פרחיות. הבחורות שעבדו ב"בר" לבשו כולן שחור כשרובן לבשו טייצים זולים מטריקו עם גופיות שלא מכסות את המפשעה :/ כולן היו מאופרת באיילינר ואודם אדום וזה לא נראה מדהים לצערי. אני חושבת שממוצע הגילאים של האנשים שהיו שם היה 45 וזה בעיקר כי אני וטל(החברה שבאה איתי תודה לאל) הורדנו אותו מ 60... לא ברור לי מה בדיוק חושבים אנשים שמזמינים אותם לאירוע השקה והם מגיעים עם חולצות פאייטים ותיקים מנומרים(באותו אאוטפיט). הסלבז בשקל היו ה"יפות"(בעייני חופית ונלה מכוערות להחריד וסהר צריכה לצבוע את השיער) של היפה והחנוך - נלה, חופית וסהר שעצוב להגיד, היו בין המתלבשות הטובות. שלושתן ניסו לעשות קולור בלוקינג, זה עבד חלקית... אני לא מבינה כל כך מה הגאווה בלהיות סלב בגלל שאת סתומה - ולפחות חופית, סתומה גם במציאות ומדברת ככה ב-א-מ-ת. הן היו מתנשאות בצורה יוצאת מין הכלל ולא ברור לי על מה. אבל היו מקרים יותר גרועים. ראיתי לפחות 2 נשים בנות 50+ בשמלות ורודות פוקסיה לא מחמיאות בעליל, ואישה- נערה שלבשה שמלת טורקיז, עם איפור ולק ברגליים תואמים, ששולב עם נעליים אדומות(!) ואודם זהה. ולא, זה לא קולור בלוקינג. גם הדוגמניות, הבנות שעובדות ברשת ולצערי גם המנהלות אופרו בצורה פרחית וחובבנית. ה"פנים" של הרשת היא נערה יפייפיה, הבת של מנהלת המותג, שהיו יכולים לבחור לה בגדים הרבה יותר מחמיאים ואופנתיים. מבחינת כיבוד - היה בעיקר סושי, לא היו צלחות וכוווווווווווווולם טבלו את הסושי באותם מטבלים ואכלו מאותן צלחות הגשה. לא היה מים, רק שמפנייה. וגם לא היתה אופצייה של לשבת... המוזיקה נתקעה בשנת ה 2000 ונוגנה בלופ, ולמרות שנכתב בהזמנה שגזירת הסרט תהיה ב8, זה לא קרה עד 9 והיה מתיש מאוד לאנשים כמוני שהגיעו בזמן, 7 וחצי. והכי גרוע היו הצלמים שאחד מהם פשוט דחף אותי כמה פעמים כשהוא רצה לצלם את סהר מהיפה והחנון - אשכרה אחז לי ביד ומשך אותי תוך כדי צעקות של "את מפריעה!". אם לא היה כבר 9 וחצי בערב ולא הייתי מותשת לחלוטין מהאירוע המייגע הזה, אני חושבת שהוא היה חוטף את המצלמה שלו בביצים והיה יוצא לצמיתות מועד הורים, כי לאנשים כאלו אסור להביא ילדים. בקיצור, וויספרס נתפסו בעייני ובעייני חברתי כחברה שפונה לפלח שוק מאוד מסויים והם ממש, אבל ממש צריכים למצוא מישהו שייעץ להם קצת יותר טוב באיך להרים הפקות יותר על רמה, והם צריכים מאפרות, מעצבי שיער, וסטייליסטים איכותיים. זה היה קשה מאוד לרשתית שלי. אני חושבת שמעתה והלאה אני הולכת רק להשקות שנעלולה הולכת אליהן ולהשקות של כינרת. אה כן, קיבלו במתנה 3 קולבים ויין לבן/שמפניה. לא ממש קורץ, הלכתי בלי לקחת את שלי. הייתי כבר מרוטה מעצבים לחלוטין. ועכשיו לתמונות. זאת טל, חברתי היקרה שהיתה בין המתלבשות הטובות! לשמלה הזו היא צוותה ז'קט ג'ינס וזה היה נראה מקסים! ככה היא נראתה בתחילת הערב, עוד מעט תראו את ההבדל שעושה שעתיים על הרגליים. ואני....חנכתי את השמלה החדשה מרנואר(ואת ההלבשה התחתונה הנהדרת והזולה מהמשביר), איפור פשוט של איילינר וצלליות טבעיות, סומק קקטוס פלאוור של נארס עם שימר בריק בגוון נקטר מעליו וגלוס שקוף. למרות שרוב הערב נראיתי ככה: או ככה: משמע: בוהה באנשים אחרים ומזועזעת לחלוטין ממה שהם לובשים ומאיך שהם נראים. זאת החנות מבחוץ בתחילת הערב: הבנאדם שהיה לבוש הכי טוב שם שלצערי יצא מטושטש, שחר רבן, סטייליסט(איך לא) שכותב ל YNET. אני התאהבתי. הוא לבש חולצה שחורה שיש עליה כוכבים קטנים אדומים, מכנסי סיגר מקסימים, גרביים אדומות(!), נעלי אלגנט באפור ואיבזר בשרשר מדליק ותיק הורס. נראה מיליון דולר. הפנים של המותג, ניצן אם אני לא טועה. יפייפיה ברמות על, שמלה לא משהו ולא ממש יודעת ללכת על עקבים אז היה אפשר לוותר או לבחור עקבים נמוכים ונוחים יותר. ולבגדים והחנות עצמה: זה ממש לפני הפתיחה: את פנינו קיבלו דוגמניות שלבשו את הבגדים. גם הן היו מסורקות ומאופרות בצורה פרחית והדבר הכי הזוי זה שרובן נראו בנות 28 ומעלה... כאילו שפשוט בחרו כוסיות מהרחוב לדגמן. תמוהה לחלוטין. בגדי ים: אגב, ראיתי שם הרבה חצאיות!!! ולפינת ה"ילדה הרעה": טיפוח: ושכחתי מקודם!!! טל ואני בסוף הערב(מבחינתנו, זה נמשך הרבה אחרי שהלכנו) טל הפיצפונית מרשה לעצמה להצטלם איך שבא לה כשהיא יושבת לעומתי, שצריכה להנדס את עצמי כדי לא להראות פילה D: בקיצור, החנות מאוד נחמדה, הקונספט מגניב לגמרי. אני בטוחה שאני אחזור לשם כשאני רגועה ונינוחה כדי לנסות את הבגדים. אני לא בטוחה שיש שם משהו במידה שלי, אבל אני אנסה. ההפקה עצמה ממש לא מצאה חן בעייני. נשיקות! ובבקשה תגידו אם אתן רוצות פוסט על משהו מסויים!


אתמול הייתי בהשקה/פתיחה של חנות חדשה בירושלים, חנות וויספירס לנז'ריי בשדרות ממילא, במתחם המקורה, קומה 2.
החנות היא למעשה חנות קונספט חדשה וראשונה מסוגה בארץ, יש בחנות לנז'ריי על סוגיו, מחזיות ותחתונים ועד מחטבים, בגדי ספורט ובגדי ים. אבל מה שמייחד את החנות זה שהיא פשוט ענקית ויש בתוכה מעין סלון יופי שניתן לקבל בו שירותי פדיקור מניקור ובעתיד יהיה אפשר גם לקבל מסאג'ים.  נמכרים בחנות גם מוצרי טיפוח של וויספרס. יותר מזה, בימי ראשון ורביעי בין 10:00 ל 12:00 החנות סגורה לנשים בלבד, למי שזה יותר נוח לה. בעייני זה דיי גימיק זול, כי בין כה גברים לא ממש נכנסים לחנויות הלבשה תחתונה.

הבגדים שנמכרים הם של המותג עצמו, של ג'סיקה סימפסון(מישהו באמת רוצה לקנות משהו שממותג על שמה?) ועוד מותגים עולמיים אחרים. נקודה לטובתם מבחינתי היא ש10% מכלל הרווחים בכל שנה יתרמו לצדקה למוסדות כאלו ואחרים ויעזרו להעצמת נשים בכך שינתנו כמלגות ללימודים במוסדות השכלה גבוהים, עם העדפה לעובדות המותג כמובן. מבחינת מחירים:
תחתונים  בחלקם הם 3 ב 120 ש"ח וחלק ראיתי ב 70-80 ש"ח, חזיות החל מ 180 ש"ח, קרמים - החל מ50 ש"ח, בגדי הים החל מ 260 ש"ח, פדיקור - 100 ש"ח, מניקור אקספרס - 35 ש"ח.
מבחינת האיכות, אני עברתי בחנות פעמיים, לפני הפתיחה סידרו לי ביקור VIP עאלק, כי הגעתי מוקדם וכנראה שהיה לי פרצוף של סובלת ממש, מי שהראה לנו את המקום הוא אחד מה BIG GUYS, אני לא זוכרת ממש, אבל הוא היה מתוק ונחמד לחלוטין! והסתכלתי שוב כשפתחו את החנות, נגעתי בבדים, לא מדדתי כי היו 2878989 אנשים בחנות, אני חושבת שהעיצוב של החנות מרשים, הבגדים עצמם יפים מאוד, אבל איכותיים? לא כל כך. אני בספק שהחזיות מגיעות למידות כמו E. כששאלתי את אחת העובדות מה המידה הכי גדולה היא אמרה DD וששאלתי על E היא אמרה "תלוי בדגמים". אז אני לא ממש יודעת להגיד... מבחינת איך שהחזיות הרגישו לי ונראו מבחינת תפירה, האיכות לא נראית לי בשמים. צר לי. גם מבחינת עיצוב הדגמים, החנות פונה לנערות ונשים צעירות, עד גיל 25 גג.
בקיצור, מאוד ויקטוריה סיקרט הישראלי.

מבחינת ההשקה עצמה, אתן הלא יודעות שזו ההשקה השניה שלי בסה"כ וכנראה שבאמת שהאירועים של כינרת הם ברמה גבוהה.
מאוד מאוד התאכזבתי מההשקה. רוב האנשים היו נראים כמו אנשים שפשוט אספו מהרחוב... כמעט ולא היו אנשים שהיו לבושים טוב או אופנתי ולא רק זה, רוב האנשים היו לבושים מזעזע לחלוטין או במילה אחת: פרחי. שתי הבנות שישבו בכניסה למתחם שכנראה היו חלק מהיחצ לבשו שמלות טריקו ונראו מאוד פרחיות. הבחורות שעבדו ב"בר" לבשו כולן שחור כשרובן לבשו טייצים זולים מטריקו עם גופיות שלא מכסות את המפשעה :/ כולן היו מאופרת באיילינר ואודם אדום וזה לא נראה מדהים לצערי. אני חושבת שממוצע הגילאים של האנשים שהיו שם היה 45 וזה בעיקר כי אני וטל(החברה שבאה איתי תודה לאל) הורדנו אותו מ 60... לא ברור לי מה בדיוק חושבים אנשים שמזמינים אותם לאירוע השקה והם מגיעים עם חולצות פאייטים ותיקים מנומרים(באותו אאוטפיט). הסלבז בשקל היו ה"יפות"(בעייני חופית ונלה מכוערות להחריד וסהר צריכה לצבוע את השיער) של היפה והחנוך - נלה, חופית וסהר שעצוב להגיד, היו בין המתלבשות הטובות. שלושתן ניסו לעשות קולור בלוקינג, זה עבד חלקית... אני לא מבינה כל כך מה הגאווה בלהיות סלב בגלל שאת סתומה - ולפחות חופית, סתומה גם במציאות ומדברת ככה ב-א-מ-ת. הן היו מתנשאות בצורה יוצאת מין הכלל ולא ברור לי על מה.
אבל היו מקרים יותר גרועים. ראיתי לפחות 2 נשים בנות 50+ בשמלות ורודות פוקסיה לא מחמיאות בעליל, ואישה- נערה שלבשה שמלת טורקיז, עם איפור ולק ברגליים תואמים, ששולב עם נעליים אדומות(!) ואודם זהה. ולא, זה לא קולור בלוקינג. גם הדוגמניות, הבנות שעובדות ברשת ולצערי גם המנהלות אופרו בצורה פרחית וחובבנית. ה"פנים" של הרשת היא נערה יפייפיה, הבת של מנהלת המותג, שהיו יכולים לבחור לה בגדים הרבה יותר מחמיאים ואופנתיים.
מבחינת כיבוד - היה בעיקר סושי, לא היו צלחות וכוווווווווווווולם טבלו את הסושי באותם מטבלים ואכלו מאותן צלחות הגשה. לא היה מים, רק שמפנייה. וגם לא היתה אופצייה של לשבת... המוזיקה נתקעה בשנת ה 2000 ונוגנה בלופ, ולמרות שנכתב בהזמנה שגזירת הסרט תהיה ב8, זה לא קרה עד 9 והיה מתיש מאוד לאנשים כמוני שהגיעו בזמן, 7 וחצי.
והכי גרוע היו הצלמים שאחד מהם פשוט דחף אותי כמה פעמים כשהוא רצה לצלם את סהר מהיפה והחנון - אשכרה אחז לי ביד ומשך אותי תוך כדי צעקות של "את מפריעה!". אם לא היה כבר 9 וחצי בערב ולא הייתי מותשת לחלוטין מהאירוע המייגע הזה, אני חושבת שהוא היה חוטף את המצלמה שלו בביצים והיה יוצא לצמיתות מועד הורים, כי לאנשים כאלו אסור להביא ילדים.

בקיצור, וויספרס נתפסו בעייני ובעייני חברתי כחברה שפונה לפלח שוק מאוד מסויים והם ממש, אבל ממש צריכים למצוא מישהו שייעץ להם קצת יותר טוב באיך להרים הפקות יותר על רמה, והם צריכים מאפרות, מעצבי שיער, וסטייליסטים איכותיים. זה היה קשה מאוד לרשתית שלי. אני חושבת שמעתה והלאה אני הולכת רק להשקות שנעלולה הולכת אליהן ולהשקות של כינרת.
אה כן, קיבלו במתנה 3 קולבים ויין לבן/שמפניה. לא ממש קורץ, הלכתי בלי לקחת את שלי. הייתי כבר מרוטה מעצבים לחלוטין.
ועכשיו לתמונות.

זאת טל, חברתי היקרה שהיתה בין המתלבשות הטובות! לשמלה הזו היא צוותה ז'קט ג'ינס וזה היה נראה מקסים! ככה היא נראתה בתחילת הערב, עוד מעט תראו את ההבדל שעושה שעתיים על הרגליים.
ואני....חנכתי את השמלה החדשה מרנואר(ואת ההלבשה התחתונה הנהדרת והזולה מהמשביר), איפור פשוט של איילינר וצלליות טבעיות, סומק קקטוס פלאוור של נארס עם שימר בריק בגוון נקטר מעליו וגלוס שקוף.
למרות שרוב הערב נראיתי ככה:
או ככה:
משמע: בוהה באנשים אחרים ומזועזעת לחלוטין ממה שהם לובשים ומאיך שהם נראים.
זאת החנות מבחוץ בתחילת הערב:
הבנאדם שהיה לבוש הכי טוב שם שלצערי יצא מטושטש, שחר רבן, סטייליסט(איך לא) שכותב ל YNET. אני התאהבתי. הוא לבש חולצה שחורה שיש עליה כוכבים קטנים אדומים, מכנסי סיגר מקסימים, גרביים אדומות(!), נעלי אלגנט באפור ואיבזר בשרשר מדליק ותיק הורס. נראה מיליון דולר.
הפנים של המותג, ניצן אם אני לא טועה. יפייפיה ברמות על, שמלה לא משהו ולא ממש יודעת ללכת על עקבים אז היה אפשר לוותר או לבחור עקבים נמוכים ונוחים יותר.
ולבגדים והחנות עצמה:
זה ממש לפני הפתיחה:
את פנינו קיבלו דוגמניות שלבשו את הבגדים. גם הן היו מסורקות ומאופרות בצורה פרחית והדבר הכי הזוי זה שרובן נראו בנות 28 ומעלה... כאילו שפשוט בחרו כוסיות מהרחוב לדגמן. תמוהה לחלוטין.
בגדי ים: אגב, ראיתי שם הרבה חצאיות!!!
ולפינת ה"ילדה הרעה":
טיפוח:
ושכחתי מקודם!!!
טל ואני בסוף הערב(מבחינתנו, זה נמשך הרבה אחרי שהלכנו)
טל הפיצפונית מרשה לעצמה להצטלם איך שבא לה כשהיא יושבת

לעומתי, שצריכה להנדס את עצמי כדי לא להראות פילה D:

בקיצור, החנות מאוד נחמדה, הקונספט מגניב לגמרי.
אני בטוחה שאני אחזור לשם כשאני רגועה ונינוחה כדי לנסות את הבגדים.
אני לא בטוחה שיש שם משהו במידה שלי, אבל אני אנסה.
ההפקה עצמה ממש לא מצאה חן בעייני.
נשיקות!
ובבקשה תגידו אם אתן רוצות פוסט על משהו מסויים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה