יום רביעי, 22 ביוני 2011

להתחטב בלי מאמץ!


גילוי נאות מספר 1 - אני בעד מאמץ. מכורת חד"כ, מכורת פילאטיס ולמדתי לאחרונה לרקוד סמבה.
אבל, אם אתן עצלניות חסרות תקנה כמו 90% מהאוכלוסיה,  או שכמו רוב בני האדם אתן לא מצליחות להגיע לבטן שטוחה מאוד/להעלים את השניצלים/להשמיד את הצלוליט בישבן(וסתם שתדעו, כנראה שאתן לא תצליחו אף פעם וזה בסד גמור), בשבילכן הומצאו המחטבים.
המחטב הוא בעצם המחוך המודרני. המחוכים בעייני הם המצאה נהדרת שנותנים לגוף מראה נפלא אבל אין ספק שזה סבל ובריא זה בטח שלא היה. בעבר מחוכים יוצרו עם עצמות לוויתנים או מברזל ולאורך שנים הם שינו את כל המנח של האיברים הפנימיים וגרמו למוות. בתקופה האליזבתיאנית כשהם ירדו נמוך למפשעה הם גם גרמו לעקרות.




אין ספק שהמחטבים הם הרבה פחות גרועים ובטח שהרבה יותר בריאים אבל העיקרון הוא אותו עקרון של הפעלת לחץ על הגוף בשביל לשנות אותו במידה כזו או אחרת. ויש נשים מלאות ושמנות שמחטבים פשוט עושים לגוף שלהן פלאים והן מתרגלות ומסוגלות ללבוש מחטבים יום יום.

עכשיו גילוי נאות מספר 2 - את המחטב הראשון שלי, שהוא מחטב עאלק(מחטב קל של פיקס), קניתי לפני חודשיים ואני לא לובשת אותו בכלל. באופן אישי אני לא חושבת שמחטבים הם חובה בארון של כל אישה ואם לא לובשים בגדים מאוד צמודים מבדים דקיקים, משלימים עם העובדה שלחלק מהנשים יש בטן, צדדים וצלוליט וזה בסדר ומקובל והגיוני - לא חייבים ללבוש מחטבים, אף פעם. מעבר לעובדה שכפי שאתן כבר יודעות אני לא דוגלת בללבוש דברים שלא נוחים לי אלא אם הם מממש הורסי בריאות ברמות קשות - יש לי בטן רגישה, מחטבים מפריעים לי, מכאיבים לי ולא נעימים לי לרוב.

את כוחו המחטב של אריגים עבים שנמתחים גיליתי בתור נערה צעירה, גיליתי שגופיות צמודות מבדים כאלו פשוט מחטבות אותי. אלו לא היו מחטבים אלא גופיות רגילות מבדים מסויימים(ספנדקס, לייקרה ושות') שיצרו אפקט מחטב. גם גרביונים יוצרים אפקט של חיטוב.
קיימים בשוק מחטבים ב"דרגות חיטוב" שונות לחלקים שונים של הגוף כשכל המחטבים תמיד יחטבו את הבטן. המחטבים היותר היסטריים יכילו "עצמות" ויהיו עם סגירת קרסים ולכן ידמו מאוד למחוכים.  מה שחשוב אם אתן קונות מחטב-מחוך שכזה זה לקנות אחד איכותי. הדבר שעלול לקרות זה שאם העצמות מפלסטיק לא איכותי זה שהן ישברו או יתעקמו ואז הגוף יראה מעוות. אל תשכחו: מחוכים זה לא נוח. במיוחד כשיושבים.

מחטב מחוך
במחטבים רכים יש מיליון וריאציות. יש מחטבים של כל הגוף. יש כאלו בגזרת מכנסיים ויש בחצאית. אני מעדיפה חצאית, יש לי יש ירכיים פנימיים רכות(מסמך אנושי מזעזע) והמכנסיים תמיד חותכים אותי ואז זה מכוער וגם לא נעים במיוחד. יש כאלו שכוללים את החזה ולפעמים אפילו באים עם חזיה מובנת, ויש שלא כוללים את החזה. יש מחטבים רק לבטן, יש מחטבים רק לבטן שהם גופיה, יש מחטבים בגד גוף שהם בגזרה תחתוני ביקיני ויש חוטיני.
הדברים שחשוב לשים אליהם לב:
1. מחטבים עד המותניים לרוב יעשו לכן קפל ו"שניצל" במותניים, בבטן העליונה. לכן אני ממליצה על מחטבים עד מתחת לחזה.
2. מחטבים בגזרת תחתונים לרוב יחתכו את הישבן ויראו אותם. לכן אני ממליצה על חוטיני או מכנסיים.
3. שמנה לב שהמחטב לא יוצר "שניצלים" בגב! סביר שאם אתן שמנות מאוד זה יקרה ולכן כדאי לבחור במחטב בגד גוף.
4. מבחינת צבעים, רצוי אחד שחור ואחד בצבע גוף. לבן על לבן רואים, תמיד.
5. מחירים של מחטבים נעים בין 400 ל 70. זה בד"כ תלוי בבד. ככל שהבדים עבה יותר הוא יחטב יותר, יצר את הגוף יותר, אבל יעלה יותר כסף ויהיה הרבה יותר חם והרבה יותר קשה ללבישה.

קצת תמונות:
מחטב גופייה שלא כולל את החזה. טוב מאוד לשניצלים בגב.
מחטב שלם שכולל את החזיה בלי חזיה מובנת
מחטב שלם בלי חזיה שלא כולל את החזה.
מחטב בגזרת חצאית עם חזיה מובנת
מחטב חוטיני (בשביל מכורות, כמוני, שיש להן תחת מספיק יפה...)
גובה מחטב לא מומלץ:
המלצות:
המחטבים החדשים של פיקס וגם של דלתא הם מעולים וזולים! של דלתא הרבה פחות מחטבים משל פיקס.
והמלצת חנות: אין ירושלמית(במקור) שלא מכירה את מעיין שטוב. זאת חנות הלבשה שנמצאת בצומת ה T של קינג ג'ורג ויפו, מול קרייזי ליין. זאת חנות "של דתיות" עובדות בה רק מוכרות, המחירים נוחים מאוד, השבוע קניתי חזיה מהמת ב 200 ואת התחתון של הסט ב 70!
בנוסף, ראיתי באינטימיה מחטבים של טריני וסוזאנה שנראים מאוד מבטיחים, אם כי לא מדדתי.
ובנעמה בצלאל יש גם כן מחטבים, רק בגזרת מכנסיים עד מתחת לחזה שהם קלים אבל עושים את העבודה בהחלט.

מחטב טוב בהחלט יכול להוריד ממך מידה, רק שאני לא יודעת עד כמה זה יהיה נוח.

עד כאן להיום.
כרגיל, אתן מוזמנות לעשות לייק, לשתף, ולבקש פוסטים!

נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה