יום חמישי, 2 ביוני 2011

השקת קולקציית שעוני האביב של GUESS ו Gc


נכון, ההלם שלכן מוצדק, אני בד"כ לא הולכת להשקות. בעיקר בגלל שרובן לא מעניינות אותי ואין להן שום קשר לאופנה, בטח שלא לכזו שאני אוהבת! כשקיבלתי את ההזמנה להשקה הזו ראיתי שראשית זה נופל לי על יום חופש,  ושנית, מדובר במותגים שאני מאוד מאוד אוהבת ובאקססוריז שאני הכי אוהבת בעולם, שעונים! יש לי אובססיית שעונים קטנה. אם כי יש לי רק שעון אחד, זה נובע מכך שרוב השעונים שאני רואה אינם לטעמי. בארץ הולכים בעיקר שעונים גדולים ומאסיביים דוגמאת רולקס, או מפוצצי יהלומים וזה ממש לא אני. אני גם לרוב מעדיפה שעונים מלבניים על עגולים וזה נדיר בארץ. את האירוע הזה אירגנה כינרת, היח"צנית היחידה שלא התייאשה ממני, והיחידה שיצא לי לדבר איתה טלפונית והיא נשמעה לי מדהימה ומתוקה ומאוד רצתה שאגיע להשקה קודמת שהייתה, אז זרמתי הפעם. ולא התחרטתי...
אני רוצה להבהיר שזה לא יהפוך את הבלוג הזה בחיים לבלוג של השקות כל שני וחמישי ושזה שקיבלתי מתנה לא הפך ולעולם לא יהפוך את הביקורות למשוחדות ואתן תקראו את זה בעצמכן.
ההשקה הייתה במלון אלכסנדר בנמל תל אביב בסוויטה מדהימה, הייתה מרפסת שממנה ראו את החוף והיה בופה עם נשנושים נהדרים ממש! כשהגעתי פגשתי את כינרת שהתגלתה כיפייפיה אמיתית, ופגשתי כמה בלוגריות מוכרות ויקרות מתחום האופנה - תמר מניר מ"פאשיוניסטה", דיאנה מ"שמה עין", שרון מ"נעלולה" והיו עוד כמה בלוגריות שלא הכרתי. קצת תמונות מהמקום:


אז קצת על המותגים:
האמת שגיליתי הרבה דברים שלא ידעתי על המותגים האלו, והראשון הוא ש Gc הוא בעצם מותג שעוני היוקרה של GUESS. יש הבדלים גדולים בין המותגים האלו במחירים, בעיצובים ובקהל היעד. מותג היוקרה הוא הרבה יותר יקר, בין 1500 ל 15,000 ש"ח לשעון, הוא פונה לקהל מבוגר יותר, בני 25-45 והאיכות משחקת פה תפקיד רציני: מדובר בשעוני swiss made שאם כמוני לא ידעתם את זה - זה לא סתם טייטל להתהדר בו, יש לזה משמעות מבחינת האיכות וזה טייטל שצריך לעבוד קשה כדי לקבל אותו.  הסגנון של השעונים הוא קלאסי ויוקרתי אבל גם אופנתי. חומרי הגלם מאוד איכותיים(בין היתר: פלדת אל חלד, יהלומים איכותיים, מנגוני סגירה יחודיים).
הקולקצייה הייחודית שהם הציגו היא Gc Precious שאפשר לנחש משמה שהיא יותר יוקרתית, וזו קולקצייה עם נגיעות יהלומים. יש שעונים לבנים, שחורים, חלקם עם רצועות קרמיקה ולוח השעון הוא "אם הפנינה". בתוך הקולקצייה יש שעונים שמשלבים ספורטיביות עם יהלומים וקלאסיקה ושעונים יותר קלאסיים. רצוי לציין שכל הקולקציות שראינו עדיין אפילו לא משווקות בשום מקום בעולם, כך שהיינו מבין ברות המזלות הראשונות שראו אותם.
מי שהציגה לנו את המותג ואת הקוקלציה היא ליעד אנגל, מנכלי"ת החברה שהייתה פשוט מקסימה! רטוריקנית מעולה, בחורה מתוקה מתוקה!
אני (באופן כל כך לא מפתיע...) מאוד התחברתי למותג הזה ולעיצובים הקלאסיים שלו! במיוחד לקולקציה המיוחדת שהם עשו שהיא של שעונים יותר "דקים" ועדינים. כמה תמונות מהתצוגה:

הקולקציה העדינה שאהבתי מאוד מאוד:

GUESS הוא בעצם מותג ה"אב" של Gc. המותג הוקם ב 1981 ע"י האחים מרציאנו בארה"ב, הם החלו בייצור ג'ינסים וב 1983 החלו לייצר שעוני אופנה. מדובר באחד המותגים הנמכרים ביותר בעולם וטווח המחירים של השעונים נע בין 700-2000 ש"ח. את המותג הזה הציגה לנו בחורה אחרת ובגדול המותג הזה פונה לטווח גילאים צעיר יותר. בקולקציה יש מראות קלאסיים וגם מראות ספורטיביים יותר. באופן אישי, למעט סדרה מסויימת ועוד כמה שעונים , לא אהבתי כלום במותג. בעצם מדובר פה בשעוני "שופוני". כשאתה עונד שעון של גס פשוט אי אפשר לפספס את זה. לרוב שם המותג יהיה מוטבע בענק על השעון או חלק ממנו ואני באופן אישי לא בקטע של לנקר עיניים ועוד יותר לא בקטע של להיות פרסומת מהלכת(ולכן למשל אני שונאת את לואי ויטון) אפילו הסרטונים שהראו לנו היו  מאוד בומבסטיים(יש יותר בומבסטי מלשים ברקע את born this way של גאגא?) המותג הזה פשוט לא דיבר אליי, אפילו שהוא אמור, כי אני בטווח הגילאים שהמותג פונה אליהם 18-25.
הקוקלציה החדשה מורכבת מכמה סדרות:

Petit 
- כשמה כן היא. שעונים קטנים, דקים ועדינים יותר. שיבוץ של קריסטלים, הדפסי חיות. הם קלאסיים יותר ולכן מדברים אליי יותר.

White Hot
 - זה מתחבר לטרנד הלבן שיש גם בבגדים, אני באופן אישי לא אוהבת שעונים לבנים. השעונים עשויים מחומרים קלילים, משובצים בקריסטלים ולפי הברוז'ר מתאימים לכל אירוע. לדעתי הם יותר יומיומיים.

Activator 
- סדרה לגברים, שעוני יורו ספורט שמתאימים לגברים ספורטיביים, יש בהם אופציה של מדידת זמנים והם מגיעים עם רצועות בשחור, אדום, אוניקס או כחול ותוף כחול או שחור.
Ignite - שעונים ספורטיביים אבל קצת יותר מאסיביים ופונקציונאליים. העיצוב הוא רצועות סיליקון שחורות ומחוגים ירוקים.
ותמונות:
השניים שהכי אהבתי:
בסוף האירוע קיבלנו שקית הפתעה ובתוכה היה שעון שלהפתעתי הרבה אהבתי מאוד, של GUESS. הוא גם עגול, גם יחסית מאסיבי, גם של גס שזה דווקא המותג שפחות התחברתי אליו, אבל הוא מהמם! זאת מתנה יקרה ואני רוצה להודות לגס עליה! זה ממש לא מובן מאליו לקבל מתנה כל כך יקרה בהשקה. לא רואים בתמונות אבל הלוח של השעון הוא פנינה ולכן הוא בצבע שמנת אבל כשמזיזים אותו ומתעמקים יש גוונים חבויים של ורוד וירוק וזה פשוט קסום! תמונות:

ועליי:
כמו שאתן רואות, לבשתי את השמלה של נעמה בצלאל - לתשומת לב הקוראת נעמה בצלאל, השמלה שלך שעלתה לי בכלייה מתחילה להיפרם. ואני ממש לא אוהבת את זה. עם סנדלי וודג' חומות של ניין ווסט ותיק חום מ H & O. האיפור היה טבעי עם איילינר מודגש, סומק קרמי של נארס בגוון קקטוס פלאוור ולובלו כתמתם. האקססוריז הלוהטים זה לק ירוק מנטה של ג'ייד ועגילי פרחים תכולים מ H & O.

אחרי האירוע אני ונעלולה אכלנו באיזו מסעדה בנמל (שתי נקבות, הזמנו סלט) וראיתי שם שנדליר מדהים, שהייתי שמה בסלון שלי.
ועכשיו יש לי קצת off מההשקה:
עשיתי ממש טיפ טיפה קניות עם אמא.

הדבר הראשון הוא חשוב מאוד מאוד, קניתי נעליי ספורט חדשות. למי שלא קראה, יש לי כפות רגליים בעייתיות(רחבות ושטוחות) שגורמות לי לסבל לא קטן ואני מתאמנת לא מעט, שילוב שמצריך נעלי ספורט איכותיות. הקודמות שלי היו סאקוני + מדרסים וממש לא היה לי נוח בהן. עכשיו קניתי איסייקס, אחד מהדגמים המתקדמים יותר של קולקציית ה gel שלהם. הן יפות ונוחות בטירוף. בהזדמנות הזאת אני רוצה להמליץ על החנות "ספורט הבירה" במרכז העיר, על קינג ג'ורג'. בעל החנות מבין פשוט בצורה מדהימה בכפות רגליים ומה מתאים לכל אחד. בחנות יש אופציה של איבחון כף הרגל תוך כדי ריצה כדי להתאים נעליי ריצה איכותיות, יש אורתופד והם עושים מדרסים. פשוט חנות נהדרת! העסק לא היה זול, הן עלו 500. אמא קנתה נעלי ספורט של ברוקס ב 700. פעם ראשונה שאני קונה משהו זול יותר ממה שהיא קונה!

ועכשיו סיפור התחדשות עם מוסר השכל:
זוכרות שאני תמיד אומרת לכן:"תפתחו את הראש, אל תהיו מקובעות, תנסו כל מיני דברים בכל מיני חנויות שונות"? אז אני ואמא בסבב נכנסו לקנות לגיסתי ההריונית שמלה במתנה ברמי לי - חנות לבגדי הריון. ותוך כדי שאנחנו שם צדה את עייני שמלה מהממת בירוק מדהים. תהיתי בקול אם למדוד בכלל והמוכרת שהיתה מקסימה, אדיבה ונחמדה אמרה שיש הרבה בנות לא הריוניות, מלאות ורזות, שקונות שם בגדים ושאין לי מה להפסיד מלמדוד.
צודקת. מדדתי והתאהבתי לחלוטין! היא שיפונית מדהימה שעלתה 280 ש"ח שזה מחיר סביר לשמלה כל כך יפה בתחילת העונה! היי, תמיד אמרתי שבגדי ההריוניות הרבה יותר יפים! היו שם עוד הרבה בגדים יפים שיתאימו לנשים לא הריוניות!
ולקינוח, בגלל ההתלהבות הגדולה ממנה, אירגנתי עוד תמונות של השמלה האחרונה מאיביי:

עד כאן להיום,
אשמח שתגיבו וממש ממק בקרוב, אולי אפילו מחר, הפוסט על נעליים!

נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה