יום שלישי, 12 ביולי 2011

טיפים על איפור וטיפוח לקיץ


הקיץ הגיע, אבלה עכשיו באמת. עם החום, הזיעה, הלחות.
ייחלתי לקיץ, באמת, כי אני מאלו שקופאות רוב הזמן, אבל הבעיה היא שכמו שקר לי, ככה בדיוק חם לי. אני נמסה בקיץ, קשה לי לזוז ולנשום וגם אם תשלמו לי הרבה מאוד כסף, אני לא אדרוך בתל אביב הלחה...
קצת TMI - אני דווקא מאלו שלא ממש מזיעות בגוף, אבל אתן מכירות את האמרה "אלוהים נותן משהו אחד ולוקח משהו אחר"? אז אני מזיעה בפנים וזה ממש ממש לא כיף.




החלטתי שיש צורך בפוסט כזה על מוצרי חובה לקיץ והמלצות חמות אחרי כמה מראות וריחות קשים ברחוב, תפיצו ותבורכו... כמובן שהכל מנסיוני האישי ולטעמי ואתן מוזמנות לאמץ מה שבא לכן ולוותר על השאר.

טיפוח:

אף פעם לא חשבתי שאני אצטרך להגיד את זה - אבל כן, דאורדורנט זה מוצר חובה. מסתבר שיש אנשים שלא מודעים לכך (ע"ע: הבחור ההזוי מאיפשהו במזרח אירופה שישב לידי שיעור אחד וגרם לי להתחרט שלא נולדתי תתרנית). אין יותר מחריד מאנשים שמריחים מזיעה. דאורדורנטים לרוב לא גורמים להפסקת הזיעה - וכדאי שלא יגרמו לכך כי זה מסוכן ולא בריא, אלא הם גורמים להפחתת הזיעה ולהעלמת הריח. הדאורדורנטים המומלצים יותר הם בגרסת הסטיק או הרולאון. אני שנים השתמשתי בסטיק ואז גיליתי שרול און זה הרבה יותר עמיד וטוב עבורי. יש נשים שרגישות לאלומיניום ודאורדורנטים מסויימים יעוררו תגובה אלרגית שהיא בעצם כאבים בבית השחי(זה סותם את הנקבוביות או משהו כזה ואז כואב), אני כזאת אבל זה בא והולך.

הרול און המנצח מבחינתי הוא של גרנייה.



שיער גוף
על הנושא הזה כבר כתבתי פוסט שלם, אבל בקיץ זה פי אלף יותר חשוב. לפעמים אני הולכת ברחוב ומצטערת שאין לי חבילת סכיני גילוח בתיק שאני יכולה לחלק לכל דורש. אני לא חושבת שצריך להסיר כל שיער, ממש לא! שיער פלומתי הוא לא נורא ורצוי שלא לגעת!(השבוע קראתי המלצה גורפת בפורום חתונות להסיר שיער בידיים במיוחד בשביל החתונה כי זה יפריע בתמונות?!?! ווירד) אני חושבת שלפעמים נראה שאיבדנו כל פרופורציה נורמלית בתחום הזה. אני כן חושבת שרגליים ובית שחי צריכים להיות חלקים לחלוטין וצריך להקפיד. זיפים בבית שחי זה מחריד, אני באופן כללי עברתי להסיר עם מכונה בבית השחי כי ככה גם כשצומח מעט שיער הוא עדין ודק ולא שמים לב כמו בגילוח. ברגליים אני מסירה עם סכין אחרי שנים עם מכונה ושעווה אבל זה קשור לעובדה שהשיער שלי צומח לאט והוא בהיר, אז פעם בשבוע זה מספיק לי וגם כי המכונה שלי מקרטעת... בבקשה תחוסו על העיניים שלי! רגליים שעירות על אישה זה אחת הדברים המחרידים שקיימים וכן, יש שוני מגברים כי מבחינה ביולוגית מה שגורם לשיעור זה הורמון גברי.
בענייני אזורים אינטימים - אני רואה הרבה נשים בים עם פצעים מטורפים באזור המפשעה ויש לי מסר לאומה - אם זה לא עובד וגורם לכן לפצעונים, עדיף שלא תסירו ותלבשו מכנסונים. חרם על העור שלכן. ואני מאוד ממליצה על הטרימר של ונוס - סכין שרק מקצרת את השיער ולא מסירה את כולו, מיועד לכל מי שחושבת כמוני שאיבר מין מגולח לחלוטין זה פדופילי ברמות קשות.

מכונה של בראון, רצועות שעווה של וויט(שכמו שדנרה אמרה - וויט הם פשוט חבורת קמצנים! שמים על מילון רצועות 3 מגבונים להסרת שאריות השעווה מהעור!), סכין גילוח של שיק וטרימר של ונוס - המצאה גאונית!
עור אישיוז.
בגלל שהקיץ לח יותר מהחוקף באופן כללי העור נראה טוב. אבל מאוד מאוד חשוב למרוח מקדם הגנה! גם אם אתן כהות עור, אז לפחות על הפנים. אני משתמשת בקרם פנים של ד"ר פישר שיש בו מקדם הגנה שך 33 SPF וזה מספיק לי ואני מורחת את הגוף בקרם הגנה רק בים אבל אני כמעט ולא נשרפת אף פעם! בהירות חייבות קרם הגנה כל יום, על כל אזור בנחשף לשמש(אם אתן נוהגות - תמרחו על הידיים והזרועות.) שמש זה גורם מספר אחד לקמטים ואנחנו הרי רוצות להישאר צעירות לנצח! בכל זאת אל תוותרו על קרם לחות, אני בעוונותי הרבים מעדיפה שמני גוף אבל זה בעיקר כי אני בת זונה עם עור שחום מהמם(חמסה חמסה חמסה, שום בצל!) שנראה ממש טוב כשהוא בוהק. אגב, הבעלים של החנות "טישירט" בירושלים? העור הכי מדהים שראיתן כל החיים שלכן, לא תאמינו בת כמה הגברת ויש לה עור מבריק אבל לא שמנוני, משהו הורס!(בלי עין הרע!!!)
קרם הגנה בספריי של ד"ר פישר, שמן גוף של אהבה, שמן של ג'ונסון אנד ג'ונסון, סורבה גוף של אהבה, קרם גוף של ויקי
רגליים:
תתפלאו אבל אני דווקא לא חושבת שעקבים סדוקים הורסים הופעה שלמה והאמת שאם מישהו מתרכז בעקבי הרגליים שלי אני חושבת שיש לו שריטה חמורה. ואם אני אומרת את זה - "מלכת ה-שמה לב לדברים שוליים ומפגרים", אז באמת שיש לו שריטה חמורה. לי יש נטייה גנטית לעור גרוע ברגליים, אני משתדלת להקפיד על טיפוח יומיומי של פילינג וקרם רגליים אבל מה לעשות, גם הגנטיקה מנצחת, וגם העובדה שאין משהו שאני אוהבת יותר מללכת יחפה... ההמלצות הן לשפשף עם אבן או מוצר פילינג את כף הרגל כל יום במקלחת אחרי שהעור מתרכך ולמרוח קרם רגליים כל יום לפני השינה(יש ממליצים לישון עם גרביים, פסיכי בעייני) מומלץ ללכת לפדיקור אצל מישהי מקצועית, אני לא מתה על ללכת לאנשים אחרים שעוד אנשים הולכים אליהם שאני אוכל להדבק בכל מיני דברים מפחידים... בגלל שהרגליים חשופות - תקפדנה על לק יפה. אני חסידה של אדומים אבל אלכס ממש ממש שונא את זה, אז אני רוב הקיץ עם בהירים טבעיים או ניודים. גם על ציפורניי ידיים מטופחות רצוי להקפיד שכן אין שרוולים ארוכים שמסתירים אותן יותר...
קרם לכף הרגל של מורז, אבן לפילינג, לקים של כל מיני חברות.


שיער
אני ממש מבקשת בכל לשון של בקשה, תחפפו את השיער כמו שצריך ותמנעו מכמויות של קרם לחות. קרם לחות לא באמת נותן לחות, הוא נותן שמנוניות בעיקר שנראית לא טוב בכלל באופן כללי ובקיץ על אחת כמה וכמה. תקפידו על קונדישנר שכן מעניק לחות ומרכך את השיער, ומומלץ לשים מסכה על השיער פעם בשבוע כי השמש שורפת את השיער ומייבשת אותו מאוד.ולא, מתלותלות ממש לא חייבות קרם לחות! אני משתמשת שנים בגלייז של אינדולה(אני לא מוצאת אותו בפארמים!מישהי יודעת מה נסגר?) ובמוס של ג'ון פרידה ויש לי שיער נהדר ולא שמנוני בטירוף.
מסכה של בוטאה(אין לי תמונה,היא אצל ההורים) שמפו ממש לא משנה לי של מי, מרכך אך ורק הוואי! היחיד שעובד לי לצערי. והמוס והגלייז הנ"ל.

בשמים
באופן אישי אני כמעט ולא שמה בשמים בקיץ. פשוט לא בא לי בטוב הגוון האלכוהולי שיש כמעט בכל בושם ואני תמיש אעדיף בודי ספלאשז על בשמים. אני אוהבת לרוב בשמים מתוקים וזה ממש לא בא בחשבון בקיץ. אם כבר בשמים זה רעננים ופרשיים, עם תווי ריח של הדרים שהם חמצמצים, תווי ריח של עצים, לא של פודרה ולא מתוקים מידי, אם כבר מתוק אז תישארו בתווים של פירות ולא של וניל,יסמין וכל השאר שגורמים בחילה.
למרות שהוא חרוש, אני ממש אוהבת את הבי דלשיוס הירוק(השניים האחרים מבחילים פשוט), על פרדייז לייז של מרינה דה בורבון ויש איזה בושם לנערות שקניתי בשנה שעברה שאהבתי שנקרא so, to the beach?  הבודי מיסט שאני אוהבת הוא בריח love spell של ויקי.

איפור:

אנחנו נעשה את זה באופן כללי עם כמה לינקים לסרטונים ולתמונות.
באופן כללי יש לי בעיה קשה עם איפור כבד מאוד בקיץ. זה פשוט נראה חם, כבד, לא מתאים, תקראו לזה איך שבא לכן - זה לא זורם לי. נשים רבות סובלות מעור בעייתי כזה או אחר ותרשו לי להגיד לך - בין אם זה קמטים, נקבוביות, כתמים, פצעונים - אני מעדיפה בקיץ לראות עור לא מושלם, על עור מכוסה בשכבות של מייקאפ סמיך ועליו פודרה, סומק....
גם באיפור עיניים, אני מלכת המעושנים וחולה על איפור מעושן ואיך שמתחיל הקיץ אני לא יכולה, לא במהלך היום. זה פשוט נראה כבד ולא טוב גם כשעושים את זה מושלם וגם אם זה עמיד בטירוף. כמויות של שחור בעיניים, מעושנים, סמי מעושנים פשוט לא עובדים.

פנים:
אם את לא ממש חייבת מייקאפ - תוותרי. זה באמת לא כזה נורא, העור של כולם נראה טוב יותר בקיץ. ואם את חייבת תעברי למייקאפים נוזליים ולגרסאות היותר קלות, דאבל וור לייט, סמקים עם כיסוי בינוני ומטה שנכון שהעמידות שלהם לא משהו והם אולי "יתנדפו", אבל זה עדיף על מראה כבד ועמוס. תבחרי פודרה קלילה שלא תקמח אותך. סמקים - שוב, מוצרים קרמיים יראו יותר טבעיים ופחות עמוסים ולפעמים גם יהיו יותר עמידים. אני מאוהבת בסמקים הקרמיים של נארס! עמידים בטירוף פשוט, גם ישירות על העור.
פייסאנדבודי של מאק - מייקאפ קליל קליל, פודרה אפויה של פופה - לא מקמחת, סמקים קרמיים של נארס.

עיניים :
כמו שאמרתי - הכבדות לא זורמת. אני חושבת שבמקום עפרון שחור בטירוף, האיילינר(כשיודעים לעשות את זה) עובד הרבה יותר טוב בקיץ. לא צריך לעבור דווקא לגוונים בהירים מאוד ופסטליים, אבל אפשר לעבור לגוונים יותר צבעוניים באיפור העיניים ואפילו לשלב כמה צבעים שונים רק בזהירות, לא להראות כמו ליצן(כמו כמה בלוגריות ויוטיובריות). אני באופן אישי מעדיפה צללית אחת בגוון חזק שמטושטשת היטב. גם פה אפשר לעבור למוצרים קרמיים - פיינטים, פיינט פוטס, צלליות קרמיות של כל מיני חברות. ואפשר גם לוותר על צלליות וללכת על עיניים נקיות עם רק איילינר/ רק עפרון שחור מטושטש בקו הריסים העליון עם סומק טוב וגלוס.
סרטון על הנחת איילינר:  http://www.youtube.com/watch?v=gHhAcpK0N48&feature=related
סרטון על איפור למתחילות שהוא למעשה איפור קייצי קל קלאסי: http://www.youtube.com/watch?v=EiBJJyrcKqU
מוצרי מאסט: עיפרון, מבקשת עיפרון לטשטושים, איילינר ומברשת לאיילינר, מעגל ריסים, מסקרה טובה, צלליות טבעיות של לנקום


צלליות צבעוניות לקיץ:


שפתיים:
שוב שומרים על עקרון של קלילות ומינימליסטיות. אני לא אוהבת את המראה של שפתונים אטומים בקיץ. גלוסים יכולים לעבוד, אבל אין ספק שהם כבדים ויש להם תחושה דביקה. מה שכן, הם תחליף טוב למשל לשפתונים בצבעים חזקים - דומיננטיים אבל לא כבדים. הפתרון המושלם הוא שפתונים חצי שקופים ובאלמים בכל מיני צבעים. אלו מוצרים עם המון לחות, לפעמים גם מכילים מקדמי הגנה, אבל הם לא דביקים ולא כבדים. אני חולה על באלמים באופן כללי ובקיץ במיוחד, יש לי באופן קבוע 3 בתיק.
ליפ קונדישנר של מאק, באלמים וגלוסים של לובלו, צ'אבי סטיקס של קליניק, שפתון לחותי חצי שקוף של קרליין, עפרון גלוס של פופה, גלוס אדום של ג'ייד.


לסרטון על צא'בי סטיקס:  http://www.youtube.com/watch?v=TXz4aKqIrEQ&feature=channel_video_title

כמובן שבערב החוקים תמיד משתנים!

תמונות של יורז טרולי במראות איפור קייצים:





עד כאן להיום, חלק ב' יהיה על בגדים ואיבזור.

לקינוח כמה אאוטפיטים שלא יצא לי להעלות:

לים, שמלה של רנואר בת שנתיים, סנדלים של ג'יזל, עגילים ופפיון אדומים
לפגישה עם ידיד מדרוא"פ שלא ראיתי 6 שנים! שמלה מהקיץ שעבר של H & O, עגילים מאיפשהו, צמידים מהקיץ שעבר של H & M, תיק חדש של רנואר.
למבחן, שמלה מחנות שקר כלשהי, פרח בשיער מהקיץ שעבר מ H & M, עגילים מאיפשהו...
התחדשות-אאוטפיט - שמלה מג'אמפ(לא ייאמן הא?) מושלמת, עלתה יותר מידי כסף.


שמלה מפול אנד בר, חגורה מקסטרו, משקפי שמש של אופטיקה הלפרין, תיק חדש מרנואר, לק כתום של ג'ייד, צ'אבי סטיק על השפתיים, שעון של גס.
מאחת הגיחות לים - גופיה ישנה של רנואר, מיני ג'ינס מגולף מהקיץ שעבר, עגילי פרחים סגולים מאיפשהו ותיק ישן של רנואר.
נשיקות עד לפעם הבאה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה