יום חמישי, 28 ביולי 2011

יום הולדת, יום הולדת, יום הולדת הנה בא!


כמו שכבר הזכרתי, אני חוגגת יום הולדת השבוע :) ביום חמישי, ה 28.7, אני אהיה בת 22.
הרבה פוסטים נכתבו בבלוגספירה מאז.
הספקתי להיכנס לביצת הבלוגספירה, ללמוד מה יש שם, ולברוח כל עוד נפשי בי. הספקתי להכיר בלוגריות חדשות, לשנוא את רובן ולהתאהב עד מעל לראש בנעלולה. הגעתי להשקות שאהבתי ושנאתי, פתחתי יוטיוב צ'אנל, החלטתי שאני מאשרת כמעט את כולם בפייס, הסכמתי לקבל מוצרים להתנסות בחינם, נכוותי. ציפיתי, התאכזבתי. לבלוג יש כבר 184 מנויות(וחיים אחד!) ולערוץ ביוטיוב יש 66 מנויות! מהצופים בערוץ, 9% הם גברים. יש לי צופים בנורווגיה, קנדה, פינלנד, בריטניה,ארה"ב, גרמניה וכמובן שהרוב - מישראל.  רוב הצופות הן בין גילאי 13 ל 34.



אני מסיימת את התואר שלי השנה, משהו שחשבתי שלא יקרה לעולם. נרשמתי כבר לתואר שני ואני כבר יודעת על מה תהיה התזה שלי. הספקתי ליצור קשרים חדשים עם מרצים שחשובים לי, הספקתי להדק יחסים עם מרצים וותיקים, הספקתי לקבל את ה"לא" הראשון באקדמיה, שהיה עטוף בהמון צמר גפן ורוד כך שהנחיתה היתה רכה מאוד. הספקתי לשמוע מ 5 אנשים שונים בתחומי איפה הם רואים אותי בעוד עשור, גיליתי שלפעמים, אחרים חוזים מי ומה אני אהיה עוד לפני שאני יודעת.
התארסתי! משהו שאיחלתי לעצמי בשנה שעברה. אחרי 5 שנים, אנחנו לוקחים את זה לשלב הבא סוף סוף... אף אחד בעולם לא יודע כמה חיכיתי לזה. הגבר שלי, הוא התגשמות חלום מבחינתי, הוא הזכייה הגדולה שלי, הוא אהבת חיי הגדולה ביותר, הוא ההשראה שלי, הוא הגב שלי, הוא התשוקה שלי.
עבדתי בתור סטייליסטית. באמת. נהנתי, עבדתי, התחלתי במחירי רצפה והיום אני במחירים שפויים. היו לי לקוחות מדהימות, כל אחת עולם ומלואה! לימדתי את כולם המון וגם הן לימדו אותי, על נשים, על אהבה, על דימוי עצמי, על העולם.

גיליתי שהמשפחה שלי יותר מדהימה ממה שאי פעם תיארתי שהיא. תומכת, מחבקת, סולחת, מכילה. והכל, בגלל אמא שלי, שמנהלת את השבט שלנו במופתות וסבלנות אין סופית!

הכי צרם לי באיחולים של שנה שעברה שאיחלתי לעצמי לרדת את 10 הקילו שנותרו. כי אני כבר לא מאחלת לעצמי לנסות לרדת אותם ולאמלל את עצמי כמו שאימללתי בנסיונות... התאהבתי בעצמי. אחרי הרבה זמן ששנאתי כל כך והייתי קטנונית, והתעללתי בגוף האומלל שלי. מגיע לו אהבה!

לשנה הבאה, אני מאחלת לעצמי שלא אהפוך לברדזילה, כי יום ההולדת שלי יהיה ממש שבועיים לפני החתונה! אני מאחלת לעצמי שנה א' מוצלחת מאוד בתואר שלי, אני מאחלת לעצמי למצוא עבודה שתספק אותי וגם תכניס לי כסף טוב, אני מאחלת לעצמי המשך זוגיות מדהימה כמו שיש לי ושנתחיל לשפץ את ה"קן" שלנו. אני מאחלת לעצמי שיהיו לי כוחות להמשיך לכתוב כאן, להמשיך להקליט סרטונים, כי זה לוקח זמן ואנרגיות והדבר היחיד ששווה את זה, זה אתם והתגובות שלכם!
אחרי שסיימתי להיות ריגשי, כפי שאתן יודעות, הדרך הכי טובה לחגוג יום הולדת כשאת שופוהוליקית, היא קניות!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ביום ראשון היה סבב הקניות המפורסם שלי עם אמא, היא ניצלה את הנחת היומולדת שלי וקנתה טונות של בגדים לאחיינים שלי... קנינו בד לתפור חצאית קלוש לבנה, ובד שממנו נתפור שמלה לחינה כשיגיע הזמן (מיכל נגרין,  3000 ש"ח לשמלת ערב? בחלומות שלך). אבל השנה, הייתי מאוד מפוקסת, רציתי נעליים, זה החוסר שלי.
אז נקנו המדהימות האלו של דונה קארן, בסקאל ספורט. עלו כולה 260 בסופעונה! חן טוענת שנכנעתי לטרנד הקבקבים, אני אומרת שכל עוד זה לא נראה כמו נעלי עקב מעץ עם ניטים וסגור בצורה מסויימת, זה לא קבקבים. הן נוחות להפליא, הגוון שלהן הוא חאקי והן מחמיאות לי לגזעים כי החיתוך מתחת לקרסול וכי הגוון שלהן משתלב נהדר עם גוון העור שלי. אני רק לא סגורה על זה שיש לי בגדים שמתאימים להן, ועכשיו אני צריכה תיק בגוון הזה....
וסופסוףףףףףףףףףףףףףףףף מצאתי את הנעליים הלבנות המושלמות! זה לקח יובלות. חשבתי שאני אתאבד, אבל הנה הן! רוקט דוג, בחנות שנקראת "ג'יפ" במרכז העיר, 100 ש"ח.
קלוזאפ על הרקמה:

התחדשויות נוספות היו בגזרת הבגדים. נקנו 3 שמלות חדשות מהגזרה האהובה עליי באיביי(ששמה מוטבע על התמונות, פשוט תחפשו). כולן מאותה חנות, הראשונה היא מתנה מאלכס. רציתי ללבוש אותה אבל אלכס לא יספיק לקחת אותה בזמן.

שניה, כי שמלת הנקודות שלי נפרדה מהעולם.

ואחרונה, כי חלמתי עליה בלילות! מנומר וורדים באותה שמלה?! מישהו אמר אולדסקול? 
וככה הן נראות בתמונות ביתיות לפני תיקונים(אני מזמינה מידה 16, כלומר 44 ואז מצרה את השמלה בחזה וטיפה במותן כי אני פשוט מעדיפה שזה יהיה טיפה רופף מאשר טיפה צמוד. האמת שעכשיו היא כבר תוקנה, תודה ענקית לצופית צורף המוכשרת, תזכרו את השם הזה, הבחורה תופרת ברמות עילאיות פשוט!):

היא נראית ארוכה מידי רק בתמונות.
והלבנה המנוקדת :)
מוצר שקיבלתי להתנסות שבא לי ממש בטוב עם יום ההולדת זה מדבקות שלמות לציפורניים שהם כמו לק. מייבאת אותן בחורה מקסימה בשם שירה תמרי, אלו מדבקות מדליקות, הנחה פשוטה מאוד ואמורות להחזיק בין שבוע לשבועיים. לי היו כמה אישיוז קטנים איתם: המדבקות לא מספיק רחבות בשביל הציפורנים שלי אז לא הכל מכוסה, בהנחה לא הצלחתי להניח ממש חלק בלי במפס למרות שראיתי את כל הסרטונים, ומבחינת עמידות הם התחילו להתקלף אחרי יום. אבל לא שמתי מתחת בסיס, ועליי כלום לא מחזיק... המחיר הוא 45 ש"ח ל 20 מדבקות. והאמת? שאפילו שהתקלף זה היה שווה את החיוך שעלה על שפתיי בכל פעם שהבטחתי בידיים שלי. פשוט מקסים. אני אעדכן איך זה יחזיק עם בסיס מתחת...
אפשר להשיג אצל שירה תמרי, האתר: www.shiratamary.com, הטלפון: 0528555277 או במייל shiratamary@gmail.com
אני ממליצה בחום, למרות הדברים שלא אהבתי...
פשוט כי זה משובב נפש!

אז זהו בינתיים.
אני שוב מזמינה את כוללללללללללללללללללללללללכן למסיבת יום ההולדת שלי שתתקיים בפאב "התקליט" בירושלים, ברחוב הלני המלכה, יתחיל ב 22:00 וימשך עד מאוחר, תהיה מוזיקת שנות 2000 סליזית וכייפית!
מין הסתם יהיה פוסט אפטר פארטי עם מתנות וכו'... למרות שהשנה ביקשתי חד משמעית כרטיסי מתנה כדי לחסוך לכולם כאב ראש וכסף שילך לפח....ואני אסיים באיחול השנתי שלי לעצמי:
 http://www.youtube.com/watch?v=44TRkB9dxvE

 "That I Would Be Good"

that I would be good even if I did nothing
that I would be good even if I got the thumbs down
that I would be good if I got and stayed sick
that I would be good even if I gained ten pounds

that I would be fine even if I went bankrupt
that I would be good if I lost my hair and my youth
that I would be great if I was no longer queen
that I would be grand if I was not all knowing

that I would be loved even when I numb myself
that I would be good even when I am overwhelmed
that I would be loved even when I was fuming
that I would be good even if I was clingy

that I would be good even if I lost sanity
that I would be good
whether with or without you

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה