יום שלישי, 2 באוגוסט 2011

פוסט אפטר פארטי :)


וואו!
זה במילה אחת.
בקצת יותר מילים? היה פשוט נהדר!!!

האמת שהבוקר שלי התחיל רגיל ואז היום הלך והדרדר כשגיליתי שמשקפי השמש שלי פשוט התאדו להם, וזה החמיר שגיליתי שיש לי עבודה להגיש ליום ראשון כך שנאלצתי לבקר באוני' ביום ההולדת שלי(למזלי, המרצה דחה לי אותה לבסוף) וכמו לביאה טיפוסית - בכיתי ביום ההולדת שלי. כי זה לא יום הולדת אמיתי אם לא בוכים בו! אח"כ אלכס הגיע אליי והמצב השתפר מרגע לרגע!




בגזרת הלבוש, התלבטתי שעות מה ללבוש. זה ממש לא קורה לי הרבה, פשוט הסתמכתי על השמלות שיגיעו מאיביי ושכחתי שכולן יצטרכו תיקונים. בסוף בעידודו של אלכס בחרתי בלבנה עם הנקודות השחורות. תיקנתי את הבעיה בחזה עם חוט ומחט כמו בימה"ב שעה לפני המסיבה וגזרתי את ה"טול" המעצבן, ציוותתי לה חגורה ונעליים אדומות בשביל הטוויסט ואיפור הוליווד גלאם(חצי מעושן + איילינר עבה + ריסים מלאכותיים + גלוס אדום! :)) וכמו גאונה לא צילמתי קלוזאפ...

התחלנו את הערב במסעדה שאליה הוזמנו החברים  היותר קרובים  שלנו כי לדבר במסיבה רועשת זה בלתי אפשרי בעליל... זאת הזדמנות טובה להמליץ על הפוקצ'טה, בשלומציון המלכה 4. יש שם הכל מהכל והאוכל והשירות נהדרים!
אחרי הארוחה המשכנו ל"תקליט" למסיבה עם מוזיקת שנות ה 2000 שערכה ליטל מינקין האגדית (שלמעשה חלקה איתי את יום ההולדת!). אני פשוט מתה על הטעם של ליטל במוזיקה, היא די ג'יי מעולה, היתה מסיבה פשוט מאוד משגעת לחלוטין! היה כיף בטירוף! שרדתי על העקבים רוב הערב...
וזה זמן מצויין להזכיר את אבי - הבעלים של התקליט שהוא פשוט בחור מקסים וזורם שפשוט זרם עם הרעיון שלי לעשות מסיבת יומולדת בתקליט ואמר "תארגני דיג'יי" וכשלא מצאתי אחד זה הפך ל"תארגני פלייליסט" ופשוט לגמרי עשה לי את היומולדת(בפעם השניה!) עם האישרור הזה... שלא נדבר על הצ'ייסרים על חשבון הבית :)))

מתנות - שמחתי מאוד לראות שכמעט כולם הקשיבו לי וקנו לי גיפט קארדס! ההורים של אלכס קנו לי גיפט קארד לקסטרו של 300 ש"ח (הייתי שם היום והמצב בקנטים. מזל שיש לזה תוקף של שנה..אולי נקנה משהו בחורף...) קיבלתי גיפט קארדס למאק(יאיי! נקנו כמה דברים), לצומת ספרים ולגולף(נרכשה שמלה מקסימה). ליטל קנתה לי מעמד לעגילים שזה בערך הדבר הכי שימושי שיכלו לקנות לי אי פעם ודנה הביאה לי משהו מגניב בטירוף שתמיד התלהבתי ממנו אצלה - מין מחזיק תיק ששמים על השולחן כדי שהתיק לא יהיה זרוק ברצפה. וזה בעצם "קדימון" למתנה שלה שתגיע בדואר - תכשיט של נטע לבנה, המעצבת האהובה עליי! בעצם קיבלתי גיפט קארדס באלף ש"ח, שזה פסיכי... ואחותי הכינה לי את העוגה האהובה עליי (גבינה עם פירורים!)

ולמעשה זה לא בדיוק נגמר ביום חמישי כי ביום שישי בספונטיניות של הלייף נסענו לים עם חברים יקרים(וקסניה סופר יקרה אחת!) ולמעט העובדה שחטפתי שריטות מפחידות בטירוף ברגליים ועקץ אותי משהו מפחיד במיוחד ביד, היה מממממממממממממש מממממממממממממממש כיף! והיום הלכתי לממש חלק מהגיפט קארדים שלי ועל הדרך - נכנסתי למשביר לצרכן, כי ידעתי שיש התאמת חזיות עם דורין אטיאס ופשוט ארבתי לה, כדי להגיד לה שהיא ההשראה שלי מגיל ממש קטן, ושתמיד רציתי להיות היא שאני אגדל, ושאפילו יש לי תלתליםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!
למי שתהה - היא בחורה קטנה קטנה ומתוקה ביותר, הכי בגובה העיניים ולא מתנשאת שיש, ורגועה בצורה שהפתיעה אותי ממש. דורין - אני מאוהבת בך.
זאת הזדמנות נהדרת לספר לכן שיש לי פשוט חברות(וחברים!אבל אתם פחות!) מדהימות!!! כולן עשו מאמץ והגיעו, חלק לא קטן מאזור המרכז...אנשים שלא ממש בקטע של לרקוד הגיעו והשתדלו לרקוד, פשוט שימחו אותי בטירוף! אחת החברות שלא הכירה את כולן לפני יום ההולדת דיברה איתי בטלפון אח"כ ואמרה לי כמה דברים נהדרים: ראשית שרואים כמה שהן כולן אוהבות אותי מאוד, שנית שכיף לראות קבוצה של בנות שכולן מפרגנות אחת לשניה באהבה ענקית ומכל הלב ובלי טיפת קנאה ושלישית שזו חברה שבה כל אחת היא אישה אמיתית(ולא במונחי גודל גוף בכלל!) ושבגלל זה זו חברה שמאוד מעצימה נשים אחרות. אין לי מה לומר חוץ מ: אמן. והלוואי שנישאר ככה כל החיים שלנו!
אז ככה נראיתי
תמונה משעשעת מהמסעדה, זה ממש פרצוף שאופייני לי...

ילדת היומולדת, הדי ג'יי, וחברתי הטובה והמהממת - ליטל
מהמסיבה!

חבורת הכוסיות הפרטית שלי! מי שחסרה שם פשוט לא היתה באותו רגע... מה שמצחיק זה שכולן דפקו הופעה ואח"כ טענו שהכל בגלל המשטר הדיקטטורי שלי... קסניה אמרה לי אח"כ:"חינכת את כולן היטב" :P
למרות שמצב הצבירה המדוייק היה יותר כזה:
שתי מאפרות הבית המהממות שלי, קסניה ודנה :) חבל שגברת קסניה לא מרשה לי להעלות תמונת גוף שלה, דוגמא מצויינת לאיך בחורה לא רזה יכולה ללבוש שמלת מיני צמודה ולהראות כוסית ברמות פסיכיות!
אני ובוביק עם הדבר המושלם הזה פה מלמעלה
עוד תמונה אופיינית להחריד שלי שקיבלה את הדיבוב: "והוא לא ידע שזה הלניסטי!" מתלמידת אומנות או לחילופין: "והבחורה לא יודעת להתלבש פשוט, אז היא באה לי בכזאת יציאה!" מקסניה
אנחנו יודעות לבחור נעליים! (הנעל הצבאית שייך לבחור היחיד שמותר לו להגיע על חצי מדים ליומולדת שלי)

המתנה האולטימטיבית!

בעלי לעתיד ואחותי הלבנה מוכיחים שהם למעשה אחים
ואני ומר בחור בתמונה שהפכה לתמונת פרופיל:
וקצת תמונות מהמתנות:

אז ככה נראית ערמת גיפט קארדים:
הקניות ממאק: שתי צלליות מקוקלציית סמי פרשיוס: smoked roby, dark indulgence, צללית פאן ורוד מבריקה da bling וסומק אדום שכמובן שאצטרך לשים ממנו ממש מעט וממש בעדינות - frankly scarlet
גם הגיפט קארד לגולף רקם עור וגידים: היא קצת גדולה לי בחזה, הזמנתי אותה במידה M אבל הם כאלו מקסימים שנתנו לי לקחת אותה ב L למקרה שלא אוהב את ה M כשיגיע. (אהמ אהמ, מחפשת תיק חאקי שיתאים לי לנעליים, דברו אם תראו משהו!)
המתנה האדירה של ליטל:

ואין כמו אמא בעולם! היא תיקנה את השמלה שבוביק קנה לי! היא היתה ארוכה מידי ועם פעמון רחב בטירוף שהשמין אותי. המנומרת והמנוקדת יתוקנו היום. (סליחה על הנעליים, אני לא בדירה שלי)
ולסיום, כמה תמונות מהים!

אני ואישתי הצלמת!
ואישתי מוכיחה את כישוריה בבוק א-לה ויקטוריה סיקרט ליורז טרולי...


עד כאן חגיגות יום ההולדת!
לאט לאט חוזרים לשיגרה!
(ומה יותר מחזיר לשיגרה מעבודות, מבחנים, ועקיצות יתושים?!)
נשיקות!
כרגיל אתן מוזמנות לבקש פוסטים בנושאים שמעניינים אתכן ואם ביקשתן וזה עדיין לא קרה - זה הזמן לבקש שוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה