יום שבת, 27 באוגוסט 2011

קניות: הטוב, הרע והמכוער.


או במילים אחרות: עליתי 2 קילו, ניסיתי להוריד אותם ועליתי עוד 2 ולכן, הטבעתי את יגוני בקניות. 
הרע: 
האכזבה הגדולה ביותר שלי היא רנואר.
נכנסתי לחנות האהובה עלי בתחנה המרכזית ולא בחלתי בשום דבר! קולקציה חדשה, ישנה, הכל!!!!!!!!!! מדדתי הרבה בגדים ויצאתי רק עם שמלה אחת.
מדדתי הרבה מכנסיים כי הקיץ מתקרב לסופו והמצב בארון שלי פשוט מחריד מבחינת מכנסיים ונחשו מה? המידות של רנואר התכווצו. :/




נכון שעליתי 4 קילו, אבל בחורף שעבר קניתי מכנסיים במידה 40 וקניתי מכנסיים ב 42 שעברו הצרה!
השנה? מכנסיים במידה 44 לא נסגרו עליי בכלל. ואני יודעת שאני תמיד אומרת לכן שלא קונים מידה אבל דוגרי? זה תמיד יהיה מעליב וזה תמיד יעצבן אותנו.
השמלה שקניתי פשוט נהדרת מבחינתי! היא Little black dress אבל היא לא משעממת... היא סקסית והיא תשמש אותי בקיץ ובחורף ואפשר בחורף להפוך אותה ליום יומית בשניה! 200 ש"ח בסייל, מידה 40.
לטובתם של רנואר ייאמר שהתיק האחרון שלהם מהם התפרק והחליפו לי אותו בשניה וחצי בלי קבלה  אפילו!
הטוב:
חבר'ה, תעזבו הכל ותלכו עכשיו לגולף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הקולקציה החדשה שלהם פשוט משגעת! עדיין אין מעילים ובגדי חורף כבדים, יש קרדיגנים דקיקים, שמלות מתוקות והם חפים מטרנדים מגוחכים ומיותרים. סקאלת הצבעים החורפית מאוד מאוד נעימה והמידות פשוט נהדרות. באמת שהם מספיק חכמים כדי לדעת שזה יותר נעים לקנות בגדים במידה נורמלית מאשר להרגיש שהכל קטן ולקנות במידה גדולה.
קניתי את החולצה במידה M ואת החצאית במידה 40(!!!!!!!!!!!!!!) ומדדתי מכנסיים במידה 42. החצאית הזאת כל כך מוצלחת שקניתי אותה גם בשחור. היא עלתה 220, לא זול, אבל היא אלמותית והבד פשוט מצויין! מספיק גמיש ועבה כדי לחטב אבל לא חונק וחם מידי והאלמנטים והכיסים בצדדים ממש מחמיאים. החולצה נעימה ודקיקה, חולצה בסיסית קלאסית, עלה לי 50 או 60 ש"ח. התלהבתי, אז יש מלא תמונות!
בקטנה: מכנסי האלנט של גולף תמיד נהדרים אבל המכנסיים הקז'ואל פשוט לא עובדים עליי. מאיזו סיבה לא ברורה הם תמיד עושים לי "בורקס" - מעין קפל משולש מהמפשעה למעלה שממש לא נראה טוב. גם המכנסיים של H & M עושים לי את אותו הדבר. אלוהים יודע למה.... אני חושדת שזה בגלל שיש יותר מידי בד בחלק של הבטן התחתונה.
החולצה בצבע ורוד עתיק חם והחצאית בצבע ירוק זית משגע
סקופ הצליחו להפתיע אותי.
האמת היא שהניסיון האחרון עם דונה שארן לימד אותי בשנית שכסף לא קונה איכות  והחלטתי לתת צ'אנס לנעליים הזולות. רוב העיצובים שם דיי מזעזעים, אבל אלו קלאסיות וחמודות, ממש נוחות ועלו רק 80 ש"ח וזה מעולה.
Brastop
אחרי שנים שיש לי במועדפים את המאמר האורח של מיכל הלפרין אצל נעלולה על הזמנת חזיות אונליין ואחרי יובלות של התבוננות בערגה באתרים לרכישת חזיות אונליין אזרתי אומץ והזמנתי חזיה ותחתונים של curvy kate. הזמנתי חזיה במידה הרגילה שלי E75 ותחתונים ב 18 כי חשבתי שאם בשמלות אני 16 לפני החזה והתחת שלי גדול יותר מהחזה 18 יהיה טוב. המשלוח הגיע תוך שבוע וחצי. החזיה יושבת עליי פשוט בול והתחתונים ענקיים בטירוף אז אני מחזירה אותם. הזמנתי אותם כבר ב 14 ובגלל שיש עכשיו שילוח חינם לכל הזמנה מעל 50$ הזמנתי עוד 2 סטים :)
על הדוגמנית:
ועליי:
סתם, על המיטה.
התחדשות שהיא מתנת היומולדת של טל:
הזמנתי לצומת ספרים את הספר הזה שזה למעשה שני כרכים על אופנה במאות 19-20 עם תמונות מטריפות והסברים משגעים! 290 ש"ח.

ומתנה מאמא שחזרה מנורווגיה (לא, היא לא הביאה לי אריק בתיק)
אני צמודה אליו מגיל 15, הוא האובססיה הראשונה שלי ואחד הבשמים האהובים עליי(אלכס שונא אותו), אנג'ל של טיירי מוגלר. לאוהבות המתוקים בלבד...יש בו וניל ושוקולד והוא סקסי בטירוף בעייני ולא כל אחת יכולה ללבוש אותו...הוא גם התמכרות יקרה מאוד מאוד.
המכוער
התחדשויות מסטייל ריבר
אני חייבת להגיד שהחנות הוירטואלית לא רעה, אבל אני לא מבינה למה כשאני מזמינה מוצרים מבריטניה הם נשלחים אליי באותו יום או יום אחרי וכשאני מזמינה מוצרים מישראל לוקח להם יותר משבוע רק להישלח!!! אני חושבת שזאת תהיה ההזמנה האחרונה שלי משם. פשוט חוצפה שאין כדוגמתה, באמת. כאמור, זה אפילו לא נשלח אליי עדיין אז אין תמונות עליי.
וודג' של ביאנקה
שמלה של העין השלישית

התחדשתי גם בכמה לקים ועפרונות שפתיים גלוסיים של פופה שאני אעלה לפייס שלי ואסקור בהזדמנות הקרובה!
עד כאן להיום,
הבטחתי בשבוע שעבר פוסט על קניות מהנט ואני אספק אותו בקרוב, מבטיחה!
אם יש עוד בקשות - לכאן!
אני רק אספר לכן שאני מנסה להרים שבוע אופנה מלאה. אני רק בשלבי הסיעור מוחות, אבל אם יש מישהו שקורא את זה ויכול לעזור לי עם בגדים,סטיילינג, מיקום, יח"צ, שיער ומה שלא יהיה - דברו איתי בבקשה!!!!!!!!!!!!
ופרט שולי, שמלת הכלה שלי בדרך :)
שבת שלום, נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה