יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

מה לגבי קצת פלאטס? :)


אחת השאלות שאני נשאלת הכי הרבה ע"י לקוחות וע"י קוראות היא "חייבים ללכת על נעלי עקב כדי להראות טוב?" והתשובה החד משמעית היא לא.
לא רק זה, אני חושבת שאם מישהי לא ממש יודעת ללכת על עקבים או לא מרגישה נוח בהם, עדיף שהיא תנעל נעליים שטוחות למדיי כדי לא להראות מגוחכת לחלוטין, הלא כבר דיברנו על העובדה שאין דבר אחד בעולם הזה שהוא יותר לא אופנתי מאישה שלא נוח לה במה שהיא לובשת/נועלת.



אני ב 90% מהזמן נמצאת על עקבים מסוג כלשהו וזה נובע מכמה סיבות:
1. בתור מלאה עקבים נותנים לי יותר גובה ולכן גורמים לי להראות פרופורציונאלית יותר בצורה אוטומטית.
2. זה באמת ובכנות הרבה יותר נוח לי משטוח וגם גורם לי להרגיש הרבה יותר נשית וסקסית.
3. בגלל שכפות הרגליים שלי רחבות ושטוחות, רוב הנעליים שטוחות ממש ממש לא מחמיאות לי כי הן עושות לי רגליי ברווז.

אבל, אם כל הסיבות האלו לא היו קיימות, הייתי עפה על נעליים שטוחות! הרבה פחות מגביל ומאוד מאוד יפה בעייני! למזלנו הנעליים השטוחות הן סוג של טרנד כבר כמה שנים והן לא הולכות לשום מקום...
תתפלאו לדעת, אבל גם נעליים שטוחות יכולות להיות מאוד לא נוחות ולכן יש לי כמה המלצות:

1. רופאי כף רגל ממליצים על נעליים שהן לא שטוחות ממש עד הרצפה, אלא כאלו עם סוליה לפחות של 3 ס"מ.
2. כדאי לבדוק את הגמישות של הסוליה, האם הרגל יכולה לעשות תנועות והנעל "זזה" איתה או שהיא נשארת דיקט? הסוליה צריכה להיות גמישה.
3. גם כאן האימום משנה. אם יש לך רגל צרה - את צריכה אימום צר ואם הרגל רחבה - אימום רחב.
4. חשובה ההתאמה למבנה כף הרגל, לרגליים גזעיות כמו שלי רצועה על הקרסול זה ממש אסון בנעליים שטוחות(כמו אצלי, אני חייבת שטוחות חדשות)
5. אל תכנעי לטרנדים חולפים שעלולים לקצר אותך או להראות מגוחכים כמו למשל חצי סנדל - חצי מגף, נעלי גלדיאטור או נעלי אוקספורד.
איזה נעליים שטוחות לא תראו פה ולא עוברות אצלי בשום מצב(כן כן, תכינו את העגנביות, אני חסינה כבר):

1. כפכפים לסוגיהם. זה לא משנה אם מדובר בפליפ פלופס של הוויאנס, מהשוק, על עקב, על פלטפורמה מבחינתי כפכפים זה משהו זול שנראה לא טוב שמשפיע בצורה ברורה על ההליכה של כולן וזהז פשוט לא, אלא אם הולכים לים. אגב, כפכפים על עקבים נראים אפילו יותר זולים מפליפ פלופס. כפכפי עקב זה הכי "נעלי חשפנית" שיכול להיות ואם מדובר בקבקבים, אז בכלל! כפכף מבחינתי = כל נעל שאין לה סגירה בחלק האחורי של כף הרגל בצורה כלשהי. למה? כי הנעל משוחררת בחלק האחורי וכשהולכים הרגל מתרוממת ואחריה מתרוממת הנעל וזה נראה לא טוב. מה גם, זה מגביר את הסיכוי לגרור רגליים למי שיש נטייה לזה. למרות שמישהי התווכחה איתי על זה מרות בפייסבוק, תוך כדי התנשאות שהיא זקנה יותר ולכן יודעת הכל, ברוב מקומות העבודה שאני הייתי בהם וגם במוסדות לימוד(אפילו בבי"ס יסודי וברנואר!) אוסרים על תלמידים/עובדים להגיע בכפכפים כי מה לעשות, זה לא מכובד.
2. טבע נאות. קודם כל, רוב הזמן מדובר בכפכפים, שהרי שללנו בסעיף הראשון. ושנית, הנעל הזאת כל כך גסה, שזה פשוט לא יהיה אופנתי גם בעוד אלף שנה. אין, לא עובד.
3. קרוקס, בירקנשטוק ושאר נעלי המנקות. אין שום סיבה לנעול נעליים מפלסטיק אלא אם את שוטפת את הבית או שאת רופאה וגם ככה אין סיכוי שתראי טוב במה שאת לובשת. הן נראות כמו גוש פלסטיק חסר צורה וחסר מעוף וזה פשוט לא עובר. גם על מליסה אני לא מתה, אבל מליסה עוד יכולות לעבור ויש להם דגם שאפילו מפתה אותי.

ועכשיו, כמה סוגי נעלים שטוחות שאני אוהבת:

סנדלים
בגזרת הסנדלים תמיד תמצאו נעליים שטוחות וזה נהדר!

סנדלים של איפנמה - הם מעולים! הם מסיליקון, לא מזיעים, הסוליה גמישה מאוד ומספיק עבה ויש מיליון דגמים וצבעים וחלקם מעוצבים ע"י ג'יזל (ולכל המתכפכפות למיניהן, לא זה לא רבע שלוכי ממה שאתן נראות בכפכפים...)
-
המתוקות האלו של  

Stuart Weitzman

סנדלים של מותג שנקרא רפובליק שנמכר בכל מיני חנויות וגם באתר סטייל ריבר
ואת אלו אני רוצה! של גזית, מפתיע, אבל האימום רחב ונוח והן יפות מאוד, במיוחד בגלל הרצועה האמצעית שנותנת לכף הרגל שלי אורך. ותודה לנעלולה על ההמלצה! התמונות שלהם פשוט גרועות, גזית, הגיע הזמן שתצלמו תמונות נורמלית של הנעליים שלכם.
ואי אפשר לעשות פוסט שטוחות בלי נעלי סירה/בלרינה(לא בובה! נעלי בובה זה מה שעם רצועה! מרי ג'יין)
זה טרנד שממש תפס בשנים האחרונות שאני מממממממממש אוהבת ומממממממממממש לא יכולה לשלב אצלי... זה מקסים לגמרי לטעמי!

אלו מגולף מהקיץ הנוכחי
של פלייפוט, נעלי נוחות
אלו כמובן של קוקו שאנל, מדהימות!
גם אלו
כמובן שבקיץ יש את גרסת הפיפ טואו!
של שני בר, שנכון זה לא בדיוק סירה (בגלל החלק האחורי) אבל בערך
מארי ג'יין אלו בעצם נעלי בובה לדעתי.
הן כמעט זהות לפאמפס השטוחות למעלה ויכולות להיות עם פיפי טואו ובלי, רק שיש רצועה באזור שמתחת לקרסול ולעיתים עוד רצועה אמצעית.
של ג'וסי קוטור(נכון לא מתאין שזה יהיה שלהם? זה מה שהיה כתוב באתר)

 ובאדיבות גוגל כי לרוב מרי ג'יין הן על עקבים. אני מניחה שהן שייכות לאתר שמוטבע על התמונה.
נעלי אוקספורד היו לפחות אחד הטרנדים המאוסים ביותר בחורף האחרון, אפילו אני קניתי זוג רק שלא ממש נעלתי אותן כי נעלי קליגולה זה הכי לא נוח ביקום... אני קניתי אותן על עקבים כי הן נועדו להנעל עם מכנסיים ושמלות עם גרביונים וכי בעייני השטוחות הן גבריות מידי ופשוט לא מסתדרות עם הלוק הכללי שלי שמה לעשות, הוא סופר נשי.
התמונות מגוגל, זה באמת טרנד של החורף שעבר למרות שראיתי חצאי אוקפורד של נעלי news בכל חור
הנה משהו שאני אוהבת, הכלאה בין נעלי סירה לאוקספורד! נשי ומדליק.
ואי אפשר בלי איזה סלב באוקספורד... סיינה מילר מהממת באאוטפיט הזה!
והעונה ראיתי הרבה מוקסינים לנשים בכל מיני חנויות, אני ממש אוהבת את זה! למרות שלא מצאתי זוג שהיה יפה עליי אבל ממש אהבתי את זה. אני חושבת שלמי שיש רגליים רחבות ושטוחות כמו שלי מוקסינים יחמיאו הרבה יותר מנעלי סירה כי לרוב הן קצת יותר סגורות והאימום רחב יותר מעצם היותן מוקסינים. רק צריך להיזהר, מוקסינים עלולים להראות כמו נעלי בית.
אלו של גזית, הן יפות ויש אותן במיליון צבעים הן פשוט לא היו נוחות לי.
עכשיו, עם כל האופציות השטוחות היפות שהראתי לכן, מישהי יכולה להואיל בטובה ולספר לי למה 90% מנעלי הנוחות הן סבתאיות ומכוערות עד כאב?!
מה, הם לא יכולים לעשות נעליים שנראות יפות כמו אלו שהעלתי כאן רק שהן יהיו אורטופדיות?! טבע נאות - לתשומת ליבכם.
מי שכמוני סובלת מפלטפוס ושלל בעיות אחרות אני באמת ממליצה על פלייפוט וגם על קלארקס שבאמת מייצרים נעלי נוחות יפות. ההבדלים הגדולים ביניהם הם בעיקר במחירים, קלארקס שוחטים לגמרי.
אני מקווה שנהנתן!
עכשיו לכו תקנו לעצמכן איזה זוג שטוח...
נ.ב
בעקבות תקרית קרליין, צילמתי סרטון שמיועד ליח"צנים שכדאי שהם יראו לפני שהם שולחים לי חצי מוצר. אני מניחה שאתן תמצאו אותו משעשע במיוחד... אגב, יח"צנית אחת כבר זכתה לראות אותה ומשכה את בקשתה שאני אכתוב פוסט על אאוטפיט לים ובתמורה אקבל בגד ים של החברה שהיא מייצגת. היא אמרה שזה תוקפני ומרתיע, הסברתי לה שאלו פשוט דרישות מאוד הגיוניות וברורות ועדיף שזה ירתיע מאשר להתמודד עם מקרה קרליין 2. והיא לא ענתה. זה רק מראה בעייני על טיב היחסים בין בלוגריות ליח"צ... הם בטוחים שאנחנו עובדות בשבילן מהסיבה הפשוטה שבלוגריות רבות יעשו הכל בשביל לקבל מתנות ובאמת מתייחסות לזה בתור עבודה. חבל מאוד שאין קו אחיד של קצת דיגנטי...
 http://www.youtube.com/watch?v=adT4qUoj-MM
נ.ב.ב

אמא שלי תיקנה לי את השמלות והצרה שתיים, מהשאריות של מה שהוצר נוצרו שתי חצאיות מתוקות ומגניבות אש לאחיינית שלי. כבר הבהרתי לאחותי שדיר באלק אם הן לא יעברו לבנות שלי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה