יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

ספיישל סתיו


אני מבטיחה מבטיחה שבקרוב מאוד אני אכתוב פוסט משגע(יש לי כמה רעיונות, אבל אתן גם מוזמנות להציע...) רק שכרגע אני ממש ממש ממש עסוקה בסמינרים שלי... אגב, מה דעתכן על פוסט שאלות ותשובות? או שזה לא מעניין כי אני גם ככה עונה תמיד על הכל? D:



בינתיים רציתי לשתף ככה בכמה דברים:
1. מבצע סתיו שאני עושה:
ובגרסא קצת אחרת:
בגלל שמדובר גם באיפור זה יכול להתרחש רק בירושלים. אתן ממש ממש מוזמנות! אני עובדת עם כולן, כל הגילאים, גדלים, אידיאולוגיות, בריידזילות, גרומזילות, הכל :)
ככה לקינוח...
אני תמיד מדברת על לקוחות שלי, נשים... אבל לא מזמן היה לי בחור מקסים שביקש לצלם "לפני/אחרי" והלכנו על זה.
לא רואים אבל החולצה היא בכחול נייבי והמכנסיים בחום-כתמתם משגע(כן, צריך לקצר ולגהץ אחרת אבל זה לא בשליטתי). כן, הוא חתיך נורא ותפוס נורא אז תירגעו! השיער באדיבות חיים הספר, כמובן.
נשתמע ממש ממש אוטוטו!
נשיקות!
נ.ב
יש מלא סרטונים חדשים בערוץ היוטיוב שלי. תבואו, נחמד אצלי!
נ.ב.ב
התחלתי את הבוקר שלי במחיקת תגובות נאצה מהבלוג מה שגרם לי לתהות אם אני צריכה להמשיך את ההפסקה הזאת שהתחילה כלא יזומה עד למועד בלתי ידוע. פשוט נמאס לי מחבורת אוכלי הנבלות שמסתובבת פה וחושבת שאני חייבת לה דין וחשבון על כל מילה שניה שיוצאת לי מהפה ויותר מזה, על הכסף שאני עושה. אז לכל המלעיזים, אתם פשוט מוזמנים ללכת להזדיין לי מהבלוג, בפעם המיליון. זה מדהים איך שהצלחתם להתעלם מהתמונה של מיכאל ופשוט להתרכז בכמה כסף אני לוקחת ובזה שלא למדתי.
לכל מי שממשששש בא לו לצרוח עכשיו:"מוסר כפול!!!יצאת נגד פרסום בבלוגים!" אני טרחתי ללכת עד לפוסט על ביקורת בלוגים ואני מצטטת מה שכתבתי שם במדויק:
 הבהרה קטנה שחשוב לי להוסיף - אני לא חושבת שיש רע באופן מהותי בביקורות ובקבלת מוצרים בחינם ובקידום עצמי, השאלה היא באיזו תדירות זה קורה. שהבלוג כולו מורכב מפוסטים כאלו או בעיקר פוסטים כאלו ושמישהי סוקרת כמויות של מוצרים בחודש, זה מוגזם ולא הגיוני בעליל. שמישהי מסיימת כל בלוג ב "חנה ישראלי סטייליסטית ומאפרת, לפרטים 0877777" או שבלוגרית שכולנו יודעות שכסף לא חסר לה מבקשת כל שני וחמישי שנצביע לה שתזכה בתחרות כדי שהיא תזכה בכסף, זה מוגזם. מה שהכי כואב זה הבלוגריות שהתחילו בטוב ודווקא יודעות לכתוב ולמנף את הבלוג למקומות חשובים שהפכו לקומוניקט מהלך.
זאת הפעם הראשונה שאני בכלל כותבת את מספר הטלפון שלי בבלוג הזה. אז באמת, תקפצו לי.
לא למדתי איפור, כמו שלא למדתי סטיילינג ואני אגבה כמה שבא לי על העבודה שלי כי אני יודעת שאני שווה את זה. דיי כבר!!! אין בארץ אקדמיה לאופנה ולאיפור! אין! כל מי שעושה קורס בין אם היא כישרונית או לא מקבלת תעודה, בלי שום מבחן הסכמה אמיתי. ככה שהתעודות האלו שוות לקליפת השום. אני זה כרטיס הביקור הטוב ביותר שלי ואני מגובה במכתבי המלצות ובתיק עבודות. טוב מספיק? יופי. לא טוב? אל תבואו אליי.
בניגוד למאפרות וסטייליסטיות אחרות אני לא משקרת שלמדתי באיטליה/ניו יורק ואני לא יודעת איפה התעודה שלי, אני אומרת לכן דוגרי, לא למדתי בצורה פורמלית.
ידע באומנות על סוגיה פשוט נמצא שם. מי שיש לו כישרון ואוהב ללמוד גם בלי שמאכילים אותו בכפית ילמד לבד. למדתי עצמאית, אני מחזיקה בבית ספרים על אופנה יותר מכל בן אדם אחר שאני מכירה ויש לי מורה פרטית בבית שלימדה אותי היטב על תפירה ובדים. וזה לא שונה באקדמיה. אני אוטוטו מתחילה תואר שני באומנות ואני מתמחה באופנה. אתם חושבים שיש מבוא לאופנה באוניברסיטה העברית? כי אין. אני מלמדת את עצמי מספרים ואם זה מספיק למרצים שלי שהם פרופסורים בעלי שם עולמי במחקר, זה צריך להספיק לכם. שוב, לא מספיק? אף אחד לא מכריח אתכם לבוא אליי.
בנימה זו, המגיב המלעיז הבא עלול להסתכן בתביעת הוצאת דיבה. זה כבר מעוגן בחוק, יש פסקי דין תקדימיים ואני יכולה למצוא אותכם בקלי קלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה