יום שבת, 10 בספטמבר 2011

אאוטפיטים, התחדשויות ו"יש לי מה להגיד על זה!"


Bless me father, for i have sinned...
זה היה מסע שופינג ממש לא מתוכנן! אני חושבת שאפעם לא היו לי שני פוסטים של התחדשויות כ"כ צפופים...
הלכתי השבוע להלביש את בן זוגה היקר-אך-לוקה-בחוש-טעם-בעייתי (לא, לא לובשים חולצה מחוייטת מחוץ למכנסיים. לא!) של חברתי הטובה ( הוא יצא חתיך הורס, תודה ששאלתן, תמונות לפני ואחרי בקרוב...) במלחה ואני כמעט ולא מגיעה לשם אז ניצלתי את ההזדמנות לסבב שופינג. חיפשתי מכנסיים ומצאתי!




וידוי: יש לי סאגת מכנסיים קשה ביותר.
לכל מי שאי פעם אמרה לי "יש לך פרופורציות מושלמות" "יש לך גוף ממש נשי" וכל השאר - קחו את הגוף הפרופורציונאלי והנשי שלי ותנסו למצוא לו מכנסיים. אח"כ תחמיאו לו. פויה!
כפי שבטח שמתן לב, אני לא לובשת מכנסיים בקיץ. קודם כל כי חם לי ושנית בגלל שזה פחות מחמיא לי ולאגן שלי, שיש לו אישיות משלו כרגע. והסיבה האחרונה היא כי זה פשוט משעמם בעייני ומצריך טופים חזקים מאוד שאני אפעם לא מצליחה למצוא.
אני לובשת מכנסיים רק בחורף כשאני ממש קופאת, רק סקיני ג'ינס שאפשר להכניס בקלות לאגס ורק עם אגס כי הגסות שלהם מאזנת את האגן שלי וכי זה הדבר הכי נוח ומחמם בעולם. אה ואני לובשת רק גזרה גבוהה, כי נמוך זה מכוער, לא מחמיא ונופל.
אבל מציאת מכנסיים כאלו זה מאוד בעייתי עבורי. ראשית יש לי אגן רחב ומותניים צרות מאוד(בשיא הרזון שלי היקף מותניים 78 והיקף אגן 115, זה מטורף) מה שאומר שאני צריכה מכנסיים עם מקום לתחת ולירכיים אבל שיהיו צרים בחלק של המותניים. שנית - המותניים שלי גבוהים ולא באמצע הגוף ולכן אני צריכה גזרות גבוהות במיוחד כדי שהמכנסיים באמת ישבו במקום. ולקינוח - בגלל שיש לי תחת בולט ולא רק רחב, הוא תופס הרבה מקום ומכנסיים שהן בגזרה בינונית, יהיו עליי סופר נמוכות.
חיפשתי כבר בסבב הקודם ב H & M, H & O רנואר, קסטרו וגולך והתאכזבתי ולכן הכנתי את עצמי לרכישת זוג אחד במחיר מופקע בחנויות כמו ליוויס, לי וכו'.
אך רצה הגורל וחברתי נכנסה לקסטרו ואני נגררתי אחריה.
מסתבר שבסניף קסטרו במלחה יש דגמים שאין במרכז העיר! לא ברור לי למה. גם אני עבדתי בחנות קטנה יחסית של רנואר ועדיין היו לנו את אותם דגמים כמו בכל החנויות האחרות. היה שם מוכר עם שיער מחומצן מזעזע ולוק כללי מזעזע אבל הוא היה נחמד מאוד ותותח, קלט את הראש שלי ונתן לי למדוד מיליון ואחד ג'ינסים ואת כולם בשתי מידות - 44 ו 42. המידות שלהם עדיין מאוד לא אחידות. היו 42 בול, 44 שלא עלו עליי וכולם מאותו דגם!!! SARAI.
הבעיה של קסטרו ושל חנויות אחרות זה שהם לא מבינים שאם משתמשים בבד עבה או דג צריך להקטין או להגדיל את הגזרות בהתאם...
בסופו של דבר מדדתי שניים שממש אהבתי, אחד בהיר בצבע אחיד שאני עדיין מנסה לאזור אומץ לקנות וללבוש ואחד כחול כהה עם שפשופים שאותו רכשתי. השפשופוים זה לא הדבר הכי מחמיא בעולם (מעצבי ג'ינסים יקרים, שפשפוים בהירים באמצע הירך לא מחמיאים לאף אחת!!!) אבל הם יושבים מעולה. לקחתי 42 כי ברור לי שהם יתרחבו במידה וכי זה ישב קצת יותר טוב בבורקס. מחיר: 270 ש"ח.
וכך נגמרה המלחמה הקרה. אני לא יכולה להחרים את אחת החברות הבודדות שמציירת ג'ינסים במידה שלי.
והמשכתי להיגרר אחרי ליטל Tweentyfourseven שהם למעשה חברת בת של רנואר, שלרוב אני ממש לא מסמפטת. עיצובים פרחיים לרוב (למרות שליטל קנתה שם את ה LBD המושלמת)
אבל המוכרת לבשה ג'ינס ממש יפה, ביקשתי אותו במידה שלי, הוא ישב מזעזע והיא הביאה לי משהו אחר שישב נהדר!
הוא כחול כהה כהה כהה, מספיק גבוה, רק קצת רחב במותן מאחור, אמא תצטרך לתקן... אם היה נשאר ב 40 הייתי לוקחת 40 כי הוא בטוח יתרחב.
עלה לי 200, שזה נחמד!

ואז המשכתי לגזית לקנות את הסנדלים שחלמתי עליהם. הם עשו סוף עונה סביר, לא מספיק זול לטעמי. אבל האימומים רחבים והנעליים שלהם נוחות לי (תודה לנעלולה על ההמלצה). ממש רציתי סנדלים שטוחים שיותר יחמיאו לי מהאיפנמה ואלו מושלים כי רצועת ה T נותן אורך לרגליי הברווז שלי. הזמנתי אותן גם בניוד מבריק חרוש כזה. עלו 140.

ב H & M הלבשתי את מר בחור, אין מה להגיד - הם תותחים בבגדי גברים. האיכות לא בשמים, אבל מבחר עצום, מחירים ממש ממש זולים (קנינו לו 2 מכנסי אלגנט, 2 חולצות אלגנט, מכנס קצר, 3 חולצות פולו וג'ינס בקצת יותר מ 1000 ש"ח, זה מטורף!!). שם אני לעולם לא אמצא בגדים, אבל אקססוריז והלבשה תחתונה בלי סוף!
רכשתי גרביונים כי שלהם פשוט מעולים מעולים, חוטיני מכותנה - רק להם יש משום מה חוטיני מכותנה, שזה נראה לי מובן מאליו... חגורה משגעת בחום שהיא לא קלועה, וקיבלתי במתנה צעיף. זה צעיף שנכרך פעמיים ומגיע בצורת עיגול. עד היום שנאתי את אלו שראיתי, אבל הוא מספיק עבה אז זה נראה טוב. הצבע שלו לא עבר משהו... הוא בצבע אייבורי, עם פרחים סגולים ועלים ירקרקים.
סופסוף זכיתי לקחת את משקפי השמש שלי מאופטיקה הלפרין! לקח להם יותר מחודש להגיע למרות שהבטיחו לי 14 יום וזה גרר הרבה עוגמת נפש ועצבים, אבל לפחות הם ממש יפים! זאת התגשמות חלום! תמיד רציתי משקפי סנוביות ואמרו לי שאי אפשר והנה - אפשר!
ואני שמחה שהתייעצתי עם אחות של אלכס(אופטימיטריסטית) לגבי העדשות. הם נורא מנסים לדחוף עדשות דקות שהן יקרות פי 2 ואומרים שאם לא תעשו דקות, העדשות תבלוט מהמסגרת. והיא הסבירה לי שעם מספר כמו שלי שנחשב בסדר ובלי צילינדר, אם העדשות לא קמורות מידי לא יראו את הבליטה מבחוץ או שלא תהיה בליטה בכלל. והיא צדקה!
ואתמול אספתי את משלוח החזיות השני שלי מ BRASTOP!
הגיעו תחתונים של הסט האדום במידה הנכונה, אני אכן 14 ולא 18... והגיעו עוד שני סטים.
הראשון הוא גם של curvy kate כמו האדום, הוא משגע!!! פינאפי, סקסי, החזיה בגזרת בלקונט - מרפסת. אממה? התחתונים פשוט פיציים! מידה 14 אבל קטנים מהאדומים ב 5-6 ס"מ! אני לא אשלח בחזרה כי אני כרגע בתהליך ירידה ופשוט ביקשתי מחברה שמזמינה שתזמין לי במידה יותר. מה שכן, זאת אשמתי. ליד כל סט יש reviews ואם הייתי קוראת - זה כתוב שם שחור על גבי לבן.
הסט השני של חברת Gossard והיו לי חששות כשקנית אותו כי הוא מדוגמן על בחורה עם חזה קטן. הגזרה נקראת Plunge שזה אומר שזה יותר מתאים למחשופי V עמוקים. החששות שלי היו דיי מוצדקים. על חזה גדול החזיה מכסה יותר ומהפרופיל נותנת מראה טיפ טיפה שפיצי, לא משהו נוראי אבל טיפה...הכתפיות שלה ממש ממש דקיקות, שזה משהו שלא רואים כי השיער של הדוגמנית מכסה אותן. והתחתונים, הזמנתי XL לפי הטבלאות של החברה וזה טיפה גדול אבל נו, שוין. הוא הורס בריאות.
שתבינו, שני סטים ותחתונים עלו לי 330 ש"ח כולל משלוח! זה מחיר של חזיה אחת בישראל. אחת.
עד כאן התחדשויות. אני לא אכריז עדיין על עוצר כי זה ממש שקר... יש לי קרייבינג מטורף לנעליים...מוזר, אף פעם לא הייתי בחורה של נעליים.
קצת אאוטפיטים:
ליום סידורים מתישהו, שמלה מג'אמפ, תיק מחנות בעיר, חגורה ישנה של רנואר, סנדלים ישנים מסכו עור.
לא יודעת לאן ולמה...
חצאית וחולצה מגולף, עגילים שאמא קנתה לי מהמשביר, לק של ג'ייד, אותם סנדלים.
כשנסעתי להורים שלי.
גופיה ממנגו, אותה חצאית מלמעלה בשחור מגולף, אותם סנדלים. איפור בורדואי.

ליום הסטיילינג והשופינג עם מיכאל וליטל
שמלה ישנה של רנואר, תיק של רנואר, חגורה זולה מהעיר, איפנמה זהובות, איפור עם פלטת הנייקד, עגילים ישנים.

מהיום שהלכתי לעיר לאסוף את משקפי השמש ולשבת לגלידה עם איזה בלונדינית הורסת...
חצאית וגופיה מרנואר, סנדלים של ניין ווסט, פפיון ועגילים מאיפשהו... לק שרקי משהו של שיק. האיפור עם צללית ורודה של לוריא שהפתיעה, ופלטת הנייקד.
ומאתמול, הלכתי לאלכס ולדואר.
חולצה של רנואר, חצאית של גולף, סנדלים של ניין ווסט, עגילים מאיפשהו, איפור - צצלית חדשה של לוריאל. היא אמורה להיות בורדו אבל נראית סגולה... אכן זה מעושן חורפי וזה כי בא לי חורף בטירוף!!
אני ממש מקווה שנהנתן,
למרות שברור לי שפוסט קניות זה תמיד פחות מעניין...
כרגיל - אשמח אם תגיבו, תציעו רעיונות, תשאלו שאלות, הכל :)
שבת שלום, נשיקות,
זוהר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה