יום שבת, 8 באוקטובר 2011

התחדשויות, אאוטפיטים ו"יש לימה להגיד על זה!"


כמעט חודש, זה מספיק! אל תשפטו אותי! כיפור ו only god can judge me!
:P
בקיצור, יש התחדשויות... ויש גם כמה אאוטפיטים ובפעם האחרונה אמרתן שזה בכלל לא משעמם ושאתן ממש אוהבות - אז אני לא מרגישה אשמה יותר שאני משעממת אתכן עם הפוסטים.



נתחיל מהדבר החשוב ביותר:
נעלי החתונה שלי הגיעו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש הרבה דברים שאתן תראו לפני החתונה - כל האביזרים הנלווים.זה יהיה כמו בספר "מיץ פטל"...
אז הזמנתי אותן באיביי, כן לקחתי וואחד סיכון... אבל הן פשוט המושלמות. ידעתי שאני לא רוצה נעליים לבנות/אופוויט אבל ידעתי שאני לא אנעל נעליים אדומות. הכיוון היה מראש גליטרים, זהובות, גבוהות מאוד עם פלטפורמה מקדימה. חיפשתי וחיפשתי ורוב הנעליים שראיתי היו פרחיות להחריד או שנראו לי זולות מאוד ואלו פשוט כבשו את ליבי מהרגע הראשון! הגוון הוא זהב צהוב אבל בהיר ולא צהוב צהוב, הפרחים מוסיפים להן עדינות וחן, הראתי לחתן המיועד וגם הוא מאוד אהב אותן (לאלכס יש אהבה עזה לנעלי עקב גבוהות, עליי) אז הזמנתי! הן עלו לי 75$ אחרי משלוח. למוכר יש כמה וכמה תלונות ולקחתי סיכון אבל הייתי חייבת והקטע הוא שבמציאות הן אפילו יותר איכותיות ויפות מבאתר! שלחתי לו מייל וביקשתי שיכתוב מחיר נמוך מ 50$, הוא לא ענה לי אבל כתב 10$ על החבילה ולא שילמתי מכס. אל דאגה, יהיו לי זוג פלטפורמות למקרה שאני לא אשרוד גם את קבלת הפנים עליהן, למרות שאני בספק, כשאני רוצה משהו - זה קורה.
התחדשות שעדיין לא הגיעה אליי זה עוד שתי חזיות מ Brastop.com. היה משלוח חינם בהזמנה מעל 50 פאונד... הזמנתי שני סטים של קרביי קייט, שכבר יש לי 2 חזיות של החברה הזאת והן מעולות!!!!!! תומכות, עיצובים סקסיים אבל לא מוגזמים, ממש כייפיות. קניתי צבעוניות עד עכשיו אז הזמנתי 2 שחורות למדיי....הזמנתי את כל הסט, כמובן. כי אני חולה.
שתי ההתחדשויות הבאות שלי הן מחנויות קטנות במרכז העיר ובהקשר הזה אני חייבת להגיד משהו שיושב לי על הלב.(ככה לפני יום כיפור)
זה פשוט מעלה לי את הטורים שיש פשוט כמויות של חנויות קטנות שנפתחות או מתחדשות שמביאות בגדים סוג ז' מסין, מסדרים אותם יפה על הקולבים, ומתמחרים אותם במחירים מופקעים. הקטע שהכי מצחיק אותי זה שהם קוראים לעצמם "בוטיק" או אפילו יותר גרוע - מתהדרים ב"זה בגדי מעצבים מאיטליה" או חרטא כזה או אחר....
חנויות יקרות, יש את הבגדים שאתם מוכרים בעוד מיליון חנויות אחרות והם מתומחרים אחרת בכל חנות, אנחנו לא מטומטמות. מעבר לזה שהאיכות היא זולה, וקל מאוד מאוד לראות ולהרגיש שהאיכות זולה. ולקינוח, אנחנו רואים את הבגדים ב 10$ בחנויות באיביי. אז כדאי שתתחילו להרגע... בירושלים זאת תופעה דיי חדשה ויש מעט חנויות, בתל אביב אני נחרדתי שבערך כל דיזנגוף מלא בחנויות כאלו.

את השמלה הזו רכשתי מחנות שנקראת ABC על קינג ג'ורג'. חנות של דתיות. השמלה היתה מהזולות בחנות - 175 ש"ח(ראיתי אותה ב"רק בנות ב 200 אחרי 5 דקות). איכשהו חנויות של דתיות זה אפילו יותר יקר על בגדים שהם ממש זבל. החלק התחתון שלה עשוי מבד מאוד עבה ואיכותי. היא מזכירה שמלה שהיתה לי שהפכה לקצרה מידי עבורי רק שזו יפה יותר בגלל מפתח ה V שיושב מושלם על החזה שלי. היא ושאר השמלות הן שמלות בסימן חורף. הן נראות נפלא כמו שהן אבל יהיו מדהימות גם לחורף ולכן רכשתי אותן. אני ערופת ראש כי יצאתי מכוערת משהו מפחיד :)
את זו קניתי ב"רק בנות" ויש לי וידוי - זאת היתה רכישה מהבטן והיא לא היתה חכמה בכלל. השמלה יפייפיה, מבד איכותי למדיי ומהסוג שאני אוהבת - כותנה מעורבת עם ספנדקס, בד עבה - אריג ולא בד דקיק. הגזרה מהממת, הצבע משגע, האורך מושלם. בחנות ראיתי שכמה תפרים נפרמו, העברתי את זה בגלל המעלות של השמלה, ציינתי בפני המוכרת שזה פגום וציפיתי שהיא תציע הנחה אבל היא הציעה לתפור לי ביד, אמרתי "לא תודה" שילמתי ויצאתי. היא עלתה 220, שזה לא מעט. בבית גיליתי שבעצם כל החיבור בין החלק העליון לפעמון פרום לחלוטין וזה עוד כלום, גיליתי חורים קטנים במקומות שהבד נפרם - משהו שנגרם כשמישהי שזה לא המידה שלה נדחסת לתוכה - התפרים "התפוצצו" וקרעו את הבד. פשוט ישבתי ותיקנתי אותה ביד כמו משוגעת. כי זה נדיר בשבילי למצוא שמלות פעמון שיושבות עליי כל כך יפה וגם היא כל כך יפה עכשיו ותהיה יפה גם עם אגס וגרביונים. אם היו לי קצת יותר ביצים במציאות, כנראה שהייתי חוזרת לחנות להראות לה את התיקונים המטורפים והייתי מבקשת ממנה שתפצה אותי. אבל אין לי ביצים בקטעים האלו, אז אנ אתבכיין בבלוג שלי בשקט ואשוויץ בתמונות.
כן, אני ילדה בת 3 בשניה שיש לשמלה פעמון. וכן, אני מסתובבת בחנות גם :)
ועכשיו לרכישות היקרות והממותגות - מבחינתי.
את השמלה הזאת קניתי מרנואר היום, היא עולה 270 נדמה לי ואני מאוהבת בה קשות...היא אמנם שחורה אבל האיקס והמחשוף גב, הציפורים... ממש לא עמדתי בפיתוי. היא לא מושלמת עליי לגמרי, אבל היא אחלה. הבד שלה זה שיפון כזה(משהו סינתטי שאפשר ללכת איתו בתקופות מעבר  ובחורף). היא מגיעה עם חגורה דקיקה אדומה אבל החלפתי לשלי כדי שתתאים בול לנעליים, יש לי בעיה עם גוונים שלא מתאימים בול.
אני חייבת להגיד שלרוב בתחילת עונה אם אני קונה משהו זה שמלות. הסיבה היא המחירים. חולצה כרגע ברנואר, חולצה יפה משיפון, עולה 220 ש"ח. בשמלה יש פי 2 בד והיא למעשה אאוטפיט בפני עצמה והיא עולה 270, אז זה פשוט יותר הגיוני מבחינתי לקנות שמלה.
שני הפריטים המשגעים הבאים הם מגולף, חנות שאני לא מסתירה את חיבתי כלפיה ואני גם לא חוסכת ביקורת על הפריטים הסופר יקרים שלהם. גולף הגזימו יותר מרנואר. הסריגים, השמלות - אפילו הפשוטות ביותר - יקרים יותר מברנואר. ממש מוגזם. שני הפריטים יחד עלו לי 400, ממוצע של 200 לפריט כששניהם איכותיים, קלאסים וניצחיים זה מחיר מעולה מבחינתי(בתכלס החולצה היא איזה 170 והחצאית 220). החצאית מאוד מזכירה את השתיים הקודמות שקניתי מהם בשחור ובירוק זית. רק שהיא באדום-כתום לוהט לוהט, הבד שלה הוא עבה אבל נמתח - סוג הבד שמחטב, מחמיא ומקבל את הצורה של הגוף. החולצה היא משיפון דקיק ולקחתי אותה ב 42 כדי שהיא תשב כזה רחב ומגניב, בחורף אפשר בכיף ללבוש גופיה ארוכה תחתיה, היא תעבוד לי גם עם ג'ינסים, אפשר לקשור את העניין שלה בכמה דרכים שונות וזה מדליק לאללה בעייני... השילוב של שחור-אדום-לבן תמיד יהיה שיקי ואופנתי בעייני. סחטיין לגולף כי זה לוק שהעובדות שמו על בובה בחלון הראווה ואני עד היום מעולם לא ראיתי משהו בחלון ראווה, נכנסתי וקניתי אותו.
הייתי נועלת עם זה נעלי עקב שחורות אבל אני אצל ההורים - המבחר מצומצם. היא עשתה לי אסוציאציה  של ריץ' ביץ' אז הלכתי על זה בפוזות ובפרצופים D:
ותכסחו ממני את ה"אסור לך ללבוש גזרת עיפרון" - אני לובשת מה שבא לי. התחת הגדול שלי סקסי. תתפוצצו.
עד כאן ההתחדשויות שלי, מספיק לא? D:
נעבור לכמה אאוטפיטים.
זה דיי ישן, מאיזה יום שנתקעתי אצל אלכס עם מספר בגדים מצומצם לשבוע...השמלה של רנואר, מסייל הקיץ ובחורף אני אשתמש בה יותר. איפור ורוד - בהיר עם איילינר מודגש ושרשרת פנינים של אמא.
מיום שעבדתי בחנות הפרחים של אחי. שמלה פשוטה ודקיקה של H & O, איפור עדין מאוד אבל חי. סנדלים שטוחים ונוחים.
מאתמול, יום סטיילינג ואיפור ארוך עם לקוחה.
שמלה של פול אנד בר, חגורה מקסטרו, תיק מרנואר. הלכתי על איפור סגול משגע שהגעתי אליו בזכות זה שעירבבתי צבעים פשוט...עגילי צוענייה זולים, לק סגול שהסגנון הזה נקרא gradient nails ויש מדריכים לזה ביוטיוב. 
ואחרון חביב מהיום.
שמלה של נעמה בצלאל, נעליים של פלייפוט, עגילים מאיפשהו וסיכה לשיער מ 6 בעיר.
זהו להיום, קצר ולעניין...
אני מקווה שנהנתן, כרגיל אתן מוזמנות להגיב, לעשות לייק, לשתף... לי באופן אישי הכי חשובות התגובות, רוצה לדעת מה אתן חושבות ועל מה אתן רוצות שאכתוב בפעמים הבאות!

נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה